DISKUZE K ČLÁNKU "Raději budu zlým mužem než idiotem," říká Wolff po okaté týmové režii Mercedesu v Rusku
Sportovní ředitel Mercedesu čelí po Velké ceně Ruska kritice kvůli tomu, jak připravili rychlejšího Valtteriho Bottase o vítězství. Ten musel v průběhu závodu před sebe pustit svého týmového kolegu Lewise Hamiltona, jenž vede šampionát s náskokem 50 bodů před Sebastianem Vettelem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Raději budu zlým mužem než idiotem," říká Wolff po okaté týmové režii Mercedesu v Rusku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
00:29 02.10.2018 46.135.1.XXXTakový pindy a ještě hraje na city. Tak příští sezonu když bude ferko rychlejší, vyleze Toto a... Lewis je rychlejší, s tebou Valtteri bysme to určo nedali, tak ho pustíš vždycky jo, abych nebyl za id.iota na konci sezony. Ham měl pohodlnej náskok 40bodů, už to nebylo třeba. Krom toho ferko ztratilo nějakou rychlost v posledních závodech a na koni je mercedes -
spinelesssheep
20:43 01.10.2018 85.70.184.XXXPravdou je, že TR už je zakořeněná v samotných sedačkách pilotů. TR = Raikkonen a Bottas "v sedačkách dvojek". Omlouvá se něco s čím se původně stejně počítá. Prostě tam od toho jsou od samého začátku a když uhodí kosa na kámen, tak se to teprve řeší naplno. Je to umělý asi jako "předjíždění" s DRS a o 2s rychlejším vozem.
(900)-
jon
13:47 03.10.2018 90.176.154.XXXSouhlas. Celá omluva je divadlo pro fanoušky, které toto znechucuje. Mě osobně je týmových dvojek líto, ale na druhou stranu, je to obrovský business a dvojky mají svoji roli královsky placenou. Nehledě na fakt, že může nastat sezóna 1999, kdy se z dvojky může stát během chvilky prozatimní jednička.
-
-
Hr3bec
20:33 01.10.2018 213.155.234.XXXJá pořád nechápu co se po každé TR spustí za laviny diskuzí. Jednou to udělá Ferrari, jindy Mercedes, pak zase Redbull nebo FI. Dělá to každý tým ať už ve F1 nebo jinde v celé historii. Kdyby Bottas jezdil celý rok jako Ham a naopak to Lewis nedával, udělali by to úplně stejně. Jak už zaznělo...za pozici v jaké dnes Valteri je si může svými výsledky sám. Je to tým a jezdci jsou zaměstnanci. Vždyť Valteri může být vůbec rád, že je v Mercedesu a může na nějakou tu výhru vůbec myslet. Ten jeho postoj a grimasy mě upřímně docela zaskočil, protože on je asi jediný na světě, kdo čekal něco jiného. Navíc když ve F1 se počítají jen tituly a ne nějaká dílčí ojedinělá výhra. Jsou kolegové, parťáci....tak když já už na titul nedosáhnu, proč nepomoct druhému k dosažení tohoto cíle? Není právě to ukázání sportovního ducha a pravé týmové práce?
A proč komedii pokud mu to pak později s jistotou titulu vrátí? Proč by to nemělo být sportovní? Výhru za výhru. To je fér ne? Nechápu, proč se to pořád při každém dalším případu tak nafukuje. TR tu byla a bude. Lítaj tam miliony eur a být majiteli týmu a jít o jejich peníze, udělali by to všichni, včetně těch nejtvrdších kritiků a tak to prostě je.-
Mansell_fan
21:30 01.10.2018 37.188.230.XXXJo, máš pravdu. Ale ta pachuť z TR zůstane ať si to budeme omlouvat jak chceme -
-
-
-
-
airwar1939
12:50 01.10.2018 176.74.141.XXXMyslím že Lewis pokud bude mít jistotu titulu, a bude li to průběh závodu umožňovat, sám o fous ubere, a to bez protaženého obličeje.-
-
airwar1939
13:40 01.10.2018 176.74.141.XXXA byl včera Botas opravdu nejlepší, aby včera bez TR vyhrál?-
Situs
15:23 01.10.2018 85.70.164.XXXMyslím že si zasloužil větší šanci to zjistit než kterou dostal V každém případě bych si v rámci jednoho týmu dokázal představit dohodu že pomalejší pustí rychlejšího, a to se pozná třeba tak že 3x za sebou dosáhne ten rychlejší na DRS. Něco podobného, aby tým minimalizoval riziko vzájemné kolize. Kdyby toto bylo řečeno dopředu a k tomu že až nebude matematická šance jednoho z týmu na titul a druhého ano, tak může být obětován na přenechání pozice týmem, tak bych asi neměl problém. Jde o to aby to bylo transparentní, pro oba férové a dopředu známé. Ne že Bottasovi řeknou že může vyhrát a pak mu to nedovolej, tohle rozhodně ne. A samo transparentní pravidla pro pitstopy atd, tak jak to Rosberg velice vyžadoval a jak si to hlídal
-
-
-
-
-
Kaša
14:28 01.10.2018 82.142.123.XXX... no ale lepší než to neudělat vůbec, ne?
Zase Mercedes to má zase mnohem transparentní (když to udělá a vrátí jako v Maďarsku, nebo nevrátí jako teď), než Ferrari které od začátku roku preferuje a myslím i zvýhodňuje jednoho pilota. Ale pak kdy je to důležité tak týmovou režii nevyužijí naplno.
-
-
Mobil1
10:57 01.10.2018 37.48.48.XXXUpřímně, být v jeho pozici udělám to taky. Je to asi proti duchu rytířského sportování, ale v souladu s pravidly a při vyrovnaném šampionátu se počítá každý bod. Přijít o titul kvůli těmto pár bodům a být druhý v konečném hodnocení F1 je stejné jako být první poražený. F1 je především business a peníze. O ryzím sportu jsou už možná jenom motokáry pro děti...
A rozhodně je lepší, že to takhle na rovinu řeknou než to maskovat trapnýmy příkazy "Lewis is faster than you, do you understand..."-
GRAHAM
11:52 01.10.2018 77.236.218.XXXJo to je pravda, že je tohle "jakoby" lepší, o tom žádná....ale pachuť stejně zůstane, když nevyhraje nejrychlejší a nejlepší daného dne.tak to každej cití, i Wolff.......
Už jen to, že se pasuje na idiota, kdyby to neklaplo a přitom jde o to,(mělo by jít) aby vyhrál ten nejlepší je dlouhodobě zvlaštní. Týmy by MS jednotlivců nemělo zajímat....za to peníze neberou. Je až zvlaštní, že to takto v dané době lze dělat....vyhrát podvodem. LH nic nevyčítám....ten z toho byl špatnej taky. Tohle by by se mělo začít dělat jinak....-
airwar1939
12:16 01.10.2018 176.74.141.XXXTým zajímá pohár konstruktérů, ale to především z hlediska odměn, které z toho plynou, z hlediska prestiže a zájmu diváků je soutěž jezdců samozřejmě mnohem zajimavější a pro tým prestižnější. A peníze za titul v jezdcích pochopitelně berou, i když ne přímo od organizátorů série, ale od sponzorů... věř že mistr světa se lépe provává než první poražený.
Druhá věc je ta zda nevyhrál nejlepší... já měl třeba první polovinu závodu pocit, že Lewis kvůli pomale jedoucímu Valterimu musí jet pomaleji a zbytečně ho ohrožuje Vettel. Ano možná bylo lepší je nechat závodit a třeba by Lewis Valtteriho předjel... ale třeby by to také skončilo pěknou minelou ... a zase by se našli kritici. -
jon
14:10 03.10.2018 90.176.154.XXXNemáš úplně pravdu. Tým velikosti továrních týmů nebo největších stájí dostává peníze i za mistra světa. Ne od Liberty, ale to stejně pokrývá jen malou část výdajů. Pokud jde Toto nebo Maurizio před představenstvo, je pro ně důležitý i počet vítězství, double, čas před kamerou během závodů, marketingová image, ... Nehledě na to, že z podstaty věci je pro Mercedes/Ferrari/Renault nesmírně důležité mít maximální garanci využití materiálu, do kterého investují hodně přes 0,5 miliardy dolarů za rok (počítám do toho i motory). A vícenásobný mistr málokdy přijde k titulům jak slepý k houslím. Byť se poslední dobou rády bagatelizují Vettelovy tituly, pořád ho měl porážet stájový kolega, který se stejným "dominantním" vozem nedokázal v letech 2010-2013 být lepší než 3. v PJ. A poměřovat ho v té době s Alonsem je také irelevantní. Vettel možná vyhrál díky (podle všeho) nejlepšímu vozu, ale i toto se dá lehce pohnojit, což nám historie nejednou ukázala.
Je pravda, že to není hezká podívaná a je z toho pro fanoušky blbá kocovina. Ale na druhou stranu, jak píše Mobil1, je to business. A tím to vždy zůstane. Dokud není nůž na krku, je pohoda a podobná opatření jsou řešena hodně teoreticky. Nyní je situace taková, že Mercedes, respektive celý koncern Daimler AG, má nulový zájem na tom, že jejich výkladní skříň bude poplivaná. Byť to občas bude za cenu toho, že dostane obuškem přes hlavu někdo, kdo před ní stojí.
Vzhledem k tomu, že dřív nebo později se přiblíží ke špičce Renault a nejspíš se tam vrátí i RB s Hondou, podobných akcí může do budoucna přibývat. A nejen u Mercedesu ...
-
-
-
Situs
10:07 01.10.2018 85.70.164.XXXVšichni to chápou, to se nemusí vysvětlovat. Není to správné, není to sportovní, ale je to účelné a když na to přijde nám se to hodí. Budeme vyhrávat tím správným způsobem, ale až se bude lámat chleba výsledek má přednost před sportem. Co na tom že jsme někoho obelhali, tvářili jsme se že sport je na prvním místě, teď už jde o to že nebudu idiot.
Za mě jednoduše ne. Není to cyklistika. PJ nemá být týmová záležitost, to je PK, už tak je málo týmů a takto jsme okrádáni o dění na trati. Jednou se snad tomuto řekne stop, když se této zvyklosti zbavíme, bude to lepší pokoukání, je třeba to vypískat.
Ano, McLaren ztratil PJ jen proto že týmovou režii nezavedl a Ferrari ano, já v tomto ale McLarenu nevyčítám vůbec nic, naopak, sport tam byl na prvním místě, to není známka slabosti či idiocie, to je známka těch správných ideálů. Tam chyba nastala v důvěře a transparentnosti, to už je ale o něčem jiném. Jezdce nechali bojovat, díky za to.
Ano, i Fernando z toho ve Ferrari těžil, vím.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek