DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Stáj Mercedes by uvítala, kdyby současné pohonné jednotky byly zachovány i po roce 2021, kdy má dojít k rozsáhlým změnám technických a sportovních pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 14.09.2018 09:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2018 10:30
V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.157.XXX
    Zajímavej koncept :-)
    Pominu nízkoprofilový pneu (to je stejně jenom otázka času, než je k tomu Pirelli dotlačí) a ve srovnání se současnými formulemi nějakou nafouklou karoserii, ale HURÁ - zmizela předimenzovaná podlaha, to by byl po snad po 30 letech docela revoluční krok. Ale to je něco, co se mi líbí, tak to neprojde. Ach jo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    89.24.51.XXX
    Ano. Oboje bych zvýšil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.
    Jelikož není na stole žádná seriozní nabídka, tak si musíme hýčkat současné motoráře a nemá cenu hardwarově na motorech nic měnit.
    Každopádně bych ale hovořil o limitech na palivo a limitech na počty kusů motorů na sezonu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, nemyslím si, že pokud se zachová tento motor i po roce 2021, že bude mercedes pořád dominantní (jak si ten pán maluje) Ferrari je v současné době vyrovnané, možná o krůček před nimi, Honda evidentně také nespí a přibližuje se a renault se snad také docvakne.
      Kdyby to bylo na mě, tak bych na motorech měnil pouze ty dementní spolehlivostní malusy, které nepřináší nic dobrého pro závod, ale spíš bych to směroval do systému pokut pro výrobce - buď odebrání pár bodů v konstruktérech, nebo přímo finanční postih, který by se mohl použít jako podpora pro snížení cen motorů pro netovární týmy...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama