DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Stáj Mercedes by uvítala, kdyby současné pohonné jednotky byly zachovány i po roce 2021, kdy má dojít k rozsáhlým změnám technických a sportovních pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes usiluje o zachování současných motorů i po roce 2021. Wolff argumentuje náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 14.09.2018 09:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2018 10:30
V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.157.XXX
    Zajímavej koncept :-)
    Pominu nízkoprofilový pneu (to je stejně jenom otázka času, než je k tomu Pirelli dotlačí) a ve srovnání se současnými formulemi nějakou nafouklou karoserii, ale HURÁ - zmizela předimenzovaná podlaha, to by byl po snad po 30 letech docela revoluční krok. Ale to je něco, co se mi líbí, tak to neprojde. Ach jo...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    89.24.51.XXX
    Ano. Oboje bych zvýšil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    V tomhle má ten ehm... nesympatický pán pravdu.
    Jelikož není na stole žádná seriozní nabídka, tak si musíme hýčkat současné motoráře a nemá cenu hardwarově na motorech nic měnit.
    Každopádně bych ale hovořil o limitech na palivo a limitech na počty kusů motorů na sezonu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, nemyslím si, že pokud se zachová tento motor i po roce 2021, že bude mercedes pořád dominantní (jak si ten pán maluje) Ferrari je v současné době vyrovnané, možná o krůček před nimi, Honda evidentně také nespí a přibližuje se a renault se snad také docvakne.
      Kdyby to bylo na mě, tak bych na motorech měnil pouze ty dementní spolehlivostní malusy, které nepřináší nic dobrého pro závod, ale spíš bych to směroval do systému pokut pro výrobce - buď odebrání pár bodů v konstruktérech, nebo přímo finanční postih, který by se mohl použít jako podpora pro snížení cen motorů pro netovární týmy...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama