DISKUZE K ČLÁNKU McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?
McLaren po trápení se svou výkonností v předchozích závodech už letos nečeká žádné zázraky a jeho výkonný ředitel Zak Brown uznává, že vůz MCL33 se mu moc nepovedl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
13.09.2018 12:33
Add. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
20:57 11.09.2018 90.177.218.XXXJo, jo...odhaluje se skutecny stav.
Osobne povazuju za bod zlomu to ze musel odejit Dennis. Porad ho povazuji za cloveka ktery McLaren pozvedl a udelal z nej takovy anglicky Ferrari. Pro tym jak se rika dychal.
Asi i on udelal velkou chybu...v tom ze prilis tlacil na Hondu a chtel ten navrat McLarenu na vrchol moc rychle.
V kazdym pripade situace je nelehka...uz jen proto ze neni uplne prehledne kdo vlastne tomu vsemu sefuje a jaky ma plan. Zda se ze zlanareni Key-e je znamka plus...i Fry vypada jako rozhodnuti ku prospechu veci.
Ale kdyz konecne dorazil do Wokingu malej newey (Prodromou) taky byly zitrky zarne...
Trochu me desi ze se mluvi o vzestupu az po prichodu Key-e.-
airwar1939
12:36 13.09.2018 176.74.141.XXXTak McLAren byl špičkový TOP tým ještě v roce 2012, pak po jedné nepovedé sezoně začali hledat problém na straně Mercedesu a přešli k nepřipravené Hondě. Až pak následoval pád do suterénu, a když byl odejit Ron Dennis, tak už minimálně dva roky byly ve srabu, takže Ron na tom měl svůj podíl a podle mě už neměl na to posunout tým nahoru.
-
-
uzivatel003302
09:18 11.09.2018 86.49.169.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
16:49 11.09.2018 81.19.11.XXXMarně přemýšlím, o jakem boostu PJ Ferrari a Mercedesu mluvíš. Není to tak dávno, je to myslím 9 dni, kdy Bottas mohl boostovat svůj Mercedes jak chtěl, ale toho Vestapenna ne ne předjet. A to cele se dělo na nejmotorovějsim okruhu F1. Takže buď boostoval i Renault a to dost schopně, nebo proste ten rozdíl není 70 ps. Protože když to bylo řekněme v r. 2015 těch 70 ps, tak RB na Monze bojoval o 7. - 10. Místo s FI a Williamsem a ne o podium s Mercedesem... v ostatních 3 bodech souhlasím. McLaren buď v zimě předvede opravdu skvělou práci na šasi a muže v týmech pomýšlet na top4, nebo (a to je realnejsi) bude rad za každý bod. Teprve poté se ukáže, jak moc důležitý byl pro McLaren Alonso.-
Mike17
14:43 13.09.2018 185.149.130.XXXBože, kdy už přestaneš dávat do souvislosti maximální rychlost s výkonem motoru. Když STR položí úplně svoje zadní křídlo, bude rychlejší než Ferrari i Mercedes. Důkaz? DRS! Stačí tak málo a udělá to 20km/h, ikdyž máš pořád stejný motor. Už to začínáš chápat? STR to neudělá, protože by nebyl schopný slušně projet zatáčkou.
Stejně tak to bylo u RB. Prostě zvolili menší přítlak, aby měli na rovinkách Monzy vůbec nějakou šanci. Díky tomu ovšem zaostávali v rychlých zatáčkách.
Ano, motorové trati ukáží rozdíl ve výkonech motoru, ale v celkové rychlosti, ne v rychlostech na rovince. A celkově na tom byl Mercedes o 0,5s na kolo líp. Protože měli výkon. -
-
-
airwar1939
12:33 13.09.2018 176.74.141.XXXAdd. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje, v tomto složení přece navrhli vůz pro sezonu 2017 který byl údajně nejlepší v poli.
2) a vliv zpětné vazby je jaký?, když jim v letošním roce byla k ničemu zpětná vazba kterou jim poskytnul superzkušený Fernando Alonso
3) nevím co bude McLaren splácet ale rozpočet týmu se odhaduje na 130-150 milionů... což je o něco víc než týmy středu pole, ale o 100-150 milionů méně než TOP týmy
4) na co stačí motor Renault jasně ukázal Max v Monze, na nejmotorovějším okruhu seriálu za sebou dokázal udržet Valteriho i když ten měl výhodu otevřené DRS.
-
-
Situs
08:42 11.09.2018 85.70.164.XXXLetošní vůz se opravdu dá hodnotit pouze jako velké zklamání, hodně se to nepovedlo A po zbytku roku už nečeká nikdo nic, sám jsem zvědav co tady v Singapuru ukážou, ani v Maďarsku se nečapali nebýt perfektní strategie. Můžou leda doufat v něco podobného, bude to těžký konec sezony pro McLaren.-
-
Situs
09:05 11.09.2018 85.70.164.XXXJako určitě je dobře že se věnují už déle hlavně příštímu roku, a motor Renault snad také stáhne nějakou desetinku k dobru. Příští rok přibude počítám velmi silné B-čko TR, no laťkou bude pro McLaren tovární Renault, to bych viděl jako kritérium úspěchu či neúspěchu pro příští rok. Snad to zvládnou.
-
-
-
Ferda
08:29 11.09.2018 46.47.176.XXXNení se čemu divit, že se McL tak propadá, když vyhazují peníze oknem (vyplacení Hondy a Rona Dennise téměř 500 mega), vyhazují schopné lidi a nahrazují je nějakým Brownem, který má svůj vlastní tým a v Meku je aby si přiškrábl nějaký peníz navíc. A místo toho aby se pořádně zaměřili na F1, tak odvádějí své úsilí na INDY.-
GRAHAM
08:55 11.09.2018 77.236.218.XXXKoupit podíl není vyhazovaní peněz. Honda dejme tomu, holt se tak rozhodli.
Je ale možná pravda, že když chtěl RD investora z Chiny, něco na tom bylo. Holt ty ostatní to nechtěli, brali to jako podraz, tak to skončilo jak to skončilo. Ač zcela přesně proč byl RD kompletně odejit, nevím. Tohle jsem někde četl...rozhodující prý byl velký spor s Ojjehem.
RD imho nikdy neměl být z Mclarenu úplně vyhozen. Jeho role se mohla změnit, ale úplně ho vyhodit, to se nemělo stát.-
Ferda
13:43 11.09.2018 46.47.176.XXXS Ojjehem je to nějaké zvláštní. Nevzpomínám si, že by se kdy v týmu někdy nějak výrazněji angažoval, ale možná se mýlím a nemám dostatek informací. Jen si pamatuji, že jednou dal Ronovi plnou moc k prodeji jeho podílu, ale to krachlo jak se uzdravil.
V každém případě byl Ron po Bucovi jediný, kdo pro tento tým opravdu dýchal. Všichni ostatní byli pouzí příštipkaři.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek