DISKUZE K ČLÁNKU McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?

McLaren po trápení se svou výkonností v předchozích závodech už letos nečeká žádné zázraky a jeho výkonný ředitel Zak Brown uznává, že vůz MCL33 se mu moc nepovedl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 16.09.2018 10:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2018 14:43
Bože, kdy už přestaneš dávat do souvislosti… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 11.09.2018 08:42
Letošní vůz se opravdu dá hodnotit pouze jako… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.09.2018 12:33
Add. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Jo, jo...odhaluje se skutecny stav.

    Osobne povazuju za bod zlomu to ze musel odejit Dennis. Porad ho povazuji za cloveka ktery McLaren pozvedl a udelal z nej takovy anglicky Ferrari. Pro tym jak se rika dychal.

    Asi i on udelal velkou chybu...v tom ze prilis tlacil na Hondu a chtel ten navrat McLarenu na vrchol moc rychle.

    V kazdym pripade situace je nelehka...uz jen proto ze neni uplne prehledne kdo vlastne tomu vsemu sefuje a jaky ma plan. Zda se ze zlanareni Key-e je znamka plus...i Fry vypada jako rozhodnuti ku prospechu veci.
    Ale kdyz konecne dorazil do Wokingu malej newey (Prodromou) taky byly zitrky zarne...

    Trochu me desi ze se mluvi o vzestupu az po prichodu Key-e.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak McLAren byl špičkový TOP tým ještě v roce 2012, pak po jedné nepovedé sezoně začali hledat problém na straně Mercedesu a přešli k nepřipravené Hondě. Až pak následoval pád do suterénu, a když byl odejit Ron Dennis, tak už minimálně dva roky byly ve srabu, takže Ron na tom měl svůj podíl a podle mě už neměl na to posunout tým nahoru.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    86.49.169.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Marně přemýšlím, o jakem boostu PJ Ferrari a Mercedesu mluvíš. Není to tak dávno, je to myslím 9 dni, kdy Bottas mohl boostovat svůj Mercedes jak chtěl, ale toho Vestapenna ne ne předjet. A to cele se dělo na nejmotorovějsim okruhu F1. Takže buď boostoval i Renault a to dost schopně, nebo proste ten rozdíl není 70 ps. Protože když to bylo řekněme v r. 2015 těch 70 ps, tak RB na Monze bojoval o 7. - 10. Místo s FI a Williamsem a ne o podium s Mercedesem... v ostatních 3 bodech souhlasím. McLaren buď v zimě předvede opravdu skvělou práci na šasi a muže v týmech pomýšlet na top4, nebo (a to je realnejsi) bude rad za každý bod. Teprve poté se ukáže, jak moc důležitý byl pro McLaren Alonso.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Bože, kdy už přestaneš dávat do souvislosti maximální rychlost s výkonem motoru. Když STR položí úplně svoje zadní křídlo, bude rychlejší než Ferrari i Mercedes. Důkaz? DRS! Stačí tak málo a udělá to 20km/h, ikdyž máš pořád stejný motor. Už to začínáš chápat? STR to neudělá, protože by nebyl schopný slušně projet zatáčkou.
        Stejně tak to bylo u RB. Prostě zvolili menší přítlak, aby měli na rovinkách Monzy vůbec nějakou šanci. Díky tomu ovšem zaostávali v rychlých zatáčkách.
        Ano, motorové trati ukáží rozdíl ve výkonech motoru, ale v celkové rychlosti, ne v rychlostech na rovince. A celkově na tom byl Mercedes o 0,5s na kolo líp. Protože měli výkon. 20

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Teď jsem našel na jiném serveru odhady výkonů.
        Ferrari 790k, Mercedes 780k, Renault "C" 730k, Honda 715k, Renault "B" 710k.
        Takže on ten Renault "B" ztrácel asi fakt kolem 70k. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Add. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje, v tomto složení přece navrhli vůz pro sezonu 2017 který byl údajně nejlepší v poli.
      2) a vliv zpětné vazby je jaký?, když jim v letošním roce byla k ničemu zpětná vazba kterou jim poskytnul superzkušený Fernando Alonso
      3) nevím co bude McLaren splácet ale rozpočet týmu se odhaduje na 130-150 milionů... což je o něco víc než týmy středu pole, ale o 100-150 milionů méně než TOP týmy
      4) na co stačí motor Renault jasně ukázal Max v Monze, na nejmotorovějším okruhu seriálu za sebou dokázal udržet Valteriho i když ten měl výhodu otevřené DRS.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Letošní vůz se opravdu dá hodnotit pouze jako velké zklamání, hodně se to nepovedlo 05 A po zbytku roku už nečeká nikdo nic, sám jsem zvědav co tady v Singapuru ukážou, ani v Maďarsku se nečapali nebýt perfektní strategie. Můžou leda doufat v něco podobného, bude to těžký konec sezony pro McLaren.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Když nevyvíjíš, tak to takhle je....aspoň je čas na monopost pro další rok.Co z nich ale vypadne za kvalitu, to těžko říci.
      V každém případě prý od VC Španělska na tom makají.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jako určitě je dobře že se věnují už déle hlavně příštímu roku, a motor Renault snad také stáhne nějakou desetinku k dobru. Příští rok přibude počítám velmi silné B-čko TR, no laťkou bude pro McLaren tovární Renault, to bych viděl jako kritérium úspěchu či neúspěchu pro příští rok. Snad to zvládnou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        Tuším, že to byl Zak Brown, kdo řekl mezi VC Itálie a VC Singapuru, že vývoj letošního vozu ještě nezabalili a že to ani neplánují.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No ostatní logicky vyvíjejí rychleji, když vy nevyvíjete, to dá přece rozum ne. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Není se čemu divit, že se McL tak propadá, když vyhazují peníze oknem (vyplacení Hondy a Rona Dennise téměř 500 mega), vyhazují schopné lidi a nahrazují je nějakým Brownem, který má svůj vlastní tým a v Meku je aby si přiškrábl nějaký peníz navíc. A místo toho aby se pořádně zaměřili na F1, tak odvádějí své úsilí na INDY.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Koupit podíl není vyhazovaní peněz. Honda dejme tomu, holt se tak rozhodli.
      Je ale možná pravda, že když chtěl RD investora z Chiny, něco na tom bylo. Holt ty ostatní to nechtěli, brali to jako podraz, tak to skončilo jak to skončilo. Ač zcela přesně proč byl RD kompletně odejit, nevím. Tohle jsem někde četl...rozhodující prý byl velký spor s Ojjehem.
      RD imho nikdy neměl být z Mclarenu úplně vyhozen. Jeho role se mohla změnit, ale úplně ho vyhodit, to se nemělo stát.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        S Ojjehem je to nějaké zvláštní. Nevzpomínám si, že by se kdy v týmu někdy nějak výrazněji angažoval, ale možná se mýlím a nemám dostatek informací. Jen si pamatuji, že jednou dal Ronovi plnou moc k prodeji jeho podílu, ale to krachlo jak se uzdravil.
        V každém případě byl Ron po Bucovi jediný, kdo pro tento tým opravdu dýchal. Všichni ostatní byli pouzí příštipkaři.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama