DISKUZE K ČLÁNKU McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?

McLaren po trápení se svou výkonností v předchozích závodech už letos nečeká žádné zázraky a jeho výkonný ředitel Zak Brown uznává, že vůz MCL33 se mu moc nepovedl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren nečeká žádné zázraky s letošním "extrémně bídným" vozem, větší pokrok až v roce 2020 s Keyem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 16.09.2018 10:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 13.09.2018 14:43
Bože, kdy už přestaneš dávat do souvislosti… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 11.09.2018 08:42
Letošní vůz se opravdu dá hodnotit pouze jako… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 13.09.2018 12:33
Add. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Teď jsem našel na jiném serveru odhady výkonů.
Ferrari 790k, Mercedes 780k, Renault "C" 730k, Honda 715k, Renault "B" 710k.
Takže on ten Renault "B" ztrácel asi fakt kolem 70k. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano vím. Co to mění na tom, co jsem napsal?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jj284b

jj284b

176.61.241.XXX
Lenze Verstappen nemal DRS... to mal Bottas.. a aj tak ho nevedel predbehnut...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.208.XXX
Tuším, že to byl Zak Brown, kdo řekl mezi VC Itálie a VC Singapuru, že vývoj letošního vozu ještě nezabalili a že to ani neplánují.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Bože, kdy už přestaneš dávat do souvislosti maximální rychlost s výkonem motoru. Když STR položí úplně svoje zadní křídlo, bude rychlejší než Ferrari i Mercedes. Důkaz? DRS! Stačí tak málo a udělá to 20km/h, ikdyž máš pořád stejný motor. Už to začínáš chápat? STR to neudělá, protože by nebyl schopný slušně projet zatáčkou.
Stejně tak to bylo u RB. Prostě zvolili menší přítlak, aby měli na rovinkách Monzy vůbec nějakou šanci. Díky tomu ovšem zaostávali v rychlých zatáčkách.
Ano, motorové trati ukáží rozdíl ve výkonech motoru, ale v celkové rychlosti, ne v rychlostech na rovince. A celkově na tom byl Mercedes o 0,5s na kolo líp. Protože měli výkon. 20

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak McLAren byl špičkový TOP tým ještě v roce 2012, pak po jedné nepovedé sezoně začali hledat problém na straně Mercedesu a přešli k nepřipravené Hondě. Až pak následoval pád do suterénu, a když byl odejit Ron Dennis, tak už minimálně dva roky byly ve srabu, takže Ron na tom měl svůj podíl a podle mě už neměl na to posunout tým nahoru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Add. 1) aero oddělení nikoho nového nepotřebuje, v tomto složení přece navrhli vůz pro sezonu 2017 který byl údajně nejlepší v poli.
2) a vliv zpětné vazby je jaký?, když jim v letošním roce byla k ničemu zpětná vazba kterou jim poskytnul superzkušený Fernando Alonso
3) nevím co bude McLaren splácet ale rozpočet týmu se odhaduje na 130-150 milionů... což je o něco víc než týmy středu pole, ale o 100-150 milionů méně než TOP týmy
4) na co stačí motor Renault jasně ukázal Max v Monze, na nejmotorovějším okruhu seriálu za sebou dokázal udržet Valteriho i když ten měl výhodu otevřené DRS.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Jo, jo...odhaluje se skutecny stav.

Osobne povazuju za bod zlomu to ze musel odejit Dennis. Porad ho povazuji za cloveka ktery McLaren pozvedl a udelal z nej takovy anglicky Ferrari. Pro tym jak se rika dychal.

Asi i on udelal velkou chybu...v tom ze prilis tlacil na Hondu a chtel ten navrat McLarenu na vrchol moc rychle.

V kazdym pripade situace je nelehka...uz jen proto ze neni uplne prehledne kdo vlastne tomu vsemu sefuje a jaky ma plan. Zda se ze zlanareni Key-e je znamka plus...i Fry vypada jako rozhodnuti ku prospechu veci.
Ale kdyz konecne dorazil do Wokingu malej newey (Prodromou) taky byly zitrky zarne...

Trochu me desi ze se mluvi o vzestupu az po prichodu Key-e.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Marně přemýšlím, o jakem boostu PJ Ferrari a Mercedesu mluvíš. Není to tak dávno, je to myslím 9 dni, kdy Bottas mohl boostovat svůj Mercedes jak chtěl, ale toho Vestapenna ne ne předjet. A to cele se dělo na nejmotorovějsim okruhu F1. Takže buď boostoval i Renault a to dost schopně, nebo proste ten rozdíl není 70 ps. Protože když to bylo řekněme v r. 2015 těch 70 ps, tak RB na Monze bojoval o 7. - 10. Místo s FI a Williamsem a ne o podium s Mercedesem... v ostatních 3 bodech souhlasím. McLaren buď v zimě předvede opravdu skvělou práci na šasi a muže v týmech pomýšlet na top4, nebo (a to je realnejsi) bude rad za každý bod. Teprve poté se ukáže, jak moc důležitý byl pro McLaren Alonso.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
S Ojjehem je to nějaké zvláštní. Nevzpomínám si, že by se kdy v týmu někdy nějak výrazněji angažoval, ale možná se mýlím a nemám dostatek informací. Jen si pamatuji, že jednou dal Ronovi plnou moc k prodeji jeho podílu, ale to krachlo jak se uzdravil.
V každém případě byl Ron po Bucovi jediný, kdo pro tento tým opravdu dýchal. Všichni ostatní byli pouzí příštipkaři.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

86.49.169.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako určitě je dobře že se věnují už déle hlavně příštímu roku, a motor Renault snad také stáhne nějakou desetinku k dobru. Příští rok přibude počítám velmi silné B-čko TR, no laťkou bude pro McLaren tovární Renault, to bych viděl jako kritérium úspěchu či neúspěchu pro příští rok. Snad to zvládnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Když nevyvíjíš, tak to takhle je....aspoň je čas na monopost pro další rok.Co z nich ale vypadne za kvalitu, to těžko říci.
V každém případě prý od VC Španělska na tom makají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Koupit podíl není vyhazovaní peněz. Honda dejme tomu, holt se tak rozhodli.
Je ale možná pravda, že když chtěl RD investora z Chiny, něco na tom bylo. Holt ty ostatní to nechtěli, brali to jako podraz, tak to skončilo jak to skončilo. Ač zcela přesně proč byl RD kompletně odejit, nevím. Tohle jsem někde četl...rozhodující prý byl velký spor s Ojjehem.
RD imho nikdy neměl být z Mclarenu úplně vyhozen. Jeho role se mohla změnit, ale úplně ho vyhodit, to se nemělo stát.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Letošní vůz se opravdu dá hodnotit pouze jako velké zklamání, hodně se to nepovedlo 05 A po zbytku roku už nečeká nikdo nic, sám jsem zvědav co tady v Singapuru ukážou, ani v Maďarsku se nečapali nebýt perfektní strategie. Můžou leda doufat v něco podobného, bude to těžký konec sezony pro McLaren.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No ostatní logicky vyvíjejí rychleji, když vy nevyvíjete, to dá přece rozum ne. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Není se čemu divit, že se McL tak propadá, když vyhazují peníze oknem (vyplacení Hondy a Rona Dennise téměř 500 mega), vyhazují schopné lidi a nahrazují je nějakým Brownem, který má svůj vlastní tým a v Meku je aby si přiškrábl nějaký peníz navíc. A místo toho aby se pořádně zaměřili na F1, tak odvádějí své úsilí na INDY.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama