DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari

Stříbrné šípy zaúkolovaly svůj tým inženýrů vyřešením otázky, kam se během závodu v Monze vytratila vysoká maximální rychlost Ferrari na rovinkách. Domácí tým měl totiž v této oblasti v trénincích a v kvalifikaci znatelný náskok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 05.09.2018 15:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 08:09
A to, ze Vettel nemohl predvest, co ve Ferrarri… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 12:04
Ja nikde netvrdim, ze to plati v kazdem zavode.… »
» virtual (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 17:45
Přijdou mi kolem toho hlavně zbytečně divoké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Wolf zase plácá nesmysly. Mercedesy měli větší top speed jak v kvalifikaci, tak v závodě a to vůbec nemluvím o tom, že Hamilton měl prakticky 40 kol DRS oproti Kimimu který bránil bez něj.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Iscarian

    Iscarian

    89.177.215.XXX
    Vypadá to, že má Ferrari nějaký kvalifikační mód, který se asi úplně nedá použít v závodě. Popravdě nic nového, Mercedes měl (má) to samé, jen je teď v tomto Ferrari lepší. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kotelnik Eda

    kotelnik Eda

    78.45.103.XXX
    pan Vlk ,zase rype do Ferrari a mužou se smat s Hamiltonem ,jako dvě krysy,jaky je Vettel trouba,že jim pomaha k titulu, s kterym už nepočitali.........hlavně vyhrat titul pro Ferrari jako tym ,Vettl mi už je ukradeny,zato si muže sam(mamlas)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.225.72.XXX
    Já se domnívám, že Ferrari nemohlo v závodě ukázat svou rychlost kvůli pneumatikám. Vždyť Kimi zničil během pár kol zadní gumy a to na tvrdší směsi.
    Co se týče maximálky, tak Kimi nejezdil ve stínu a co jsem viděl Vettela, tak při předjíždění se dostal dle tachometru na 360 km/h, byť oficiální zdroje uváděli nižší rychlost. Tak buď se maximálka měřila jinde nebo Ferrari nemá zkalibrovaný tachometr

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zdá se, že s gumama má problém jen jeden z pilotů Ferrari. Což by vysvětlovalo, proč jezdí častěji na víc pitstopů a zastavuje k nim dřív.
      A Kimi ve stínu jezdil (Bottas). Ne tolik, ale jezdil. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    A to, ze Vettel nemohl predvest, co ve Ferrarri skutecne je, je na 90% hlavni pricinou toho, ze Mercedes vypadal v nedeli rychlejsi. Kimi je proste dvojka a jeho maximalni zavodni rychlost je proste o nejakou tu desetinku na kolo pomalejsi, nez u Vettela, kdyz se jede na plno. Videli jsme to uz mockrat, tak proc by to mela byt nyni vyjimka? Minuly rok dostaval Kimi cca 0,5s na kolo od sveho tymoveho kolegy.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Kimi byl v Itálii daleko rychlejší než bourač Vettel, tak nevím co vymslíš

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jasně a proto dojel jen 7,5s před kolegou, který začínal z konce pole. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já myslel že začínal hned za Kimim, to jsi se špatně díval.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jééé pardóóón. Opět budeme slovíčkařit. 12
            Tak to byl Kimi celý závod rychlejší. 12

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Tak když víš že Vettel měl nějaký nepříznivý průběh závodu, měl by jsi také brát zřetel na to co potkalo Kimiho a proč je to jen 7,5s. Ono to totiž není tak vypovídající jak bys to tu rád tvým závěrem prezentoval.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, 7,5s není přesně odpovídající. Pointa je v tom, že Vettel nebyl daleko za Kimim, přestože Kimi vyjížděl po SC z prvního místa a Vettel z posledního. Jestli Kimi nevyfasoval nějakou vadnou gumu (nic jsem o tom nečetl), zničení si gum je jeho problém, který Vettel záhadně neměl.
                Tedy mým závěrem je pouze konstatování, že Kimi nebyl DALEKO RYCHLEJŠÍ. Takže co je na mém závěru špatně?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Jestli je Kimiho problém stav pneu proč by neměl být Vettelův problém že se vlastní vinou propadl na konec pole? Kimi závěr zcela vypustil, Vettel nemohl kvůli penalizaci Bottase, prostě tvých 7,5s nic neznamená, a jestli na tom chceš stavět a ignorovat průběh tak ti říkám že startovali u sebe, nic víc.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    A jéje, já jsem zase někde popíral Vettelovu chybu, aniž bych si toho všiml.
                    Tak jinými slovy a polopatě. Pokud měli oba čistý vzduch, Vettel jezdil rychlejší kola. I bez vypuštěného Kimiho závěru. Dobrá, pro tebe to znamená, že byl Kimi DALEKO RYCHLEJŠÍ.
                    Koukám, že jsme se zase dostali od F1 k tomu, co všechno ignoruju (aniž bych ignoroval) a na čem stavím (aniž bych na tom stavěl). Jako obvykle v tom budeš pokračovat nejmíň 20-ti komentáři a pak mne obviníš z toho, že se chci hádat a vyprovokoval jsem právě tebe.
                    Takže si věř tomu, že Kimi jezdil daleko rychleji, já tvou víru zpochybňovat nebudu. Sakra, teď nevím, jestli jsem měl reagovat na tento příspěvek, nebo jestli jsem tam neměl přidat patřičný počet smailíků. Vím, že je to na diskusi pro tebe nejdůležitější.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Já tě jen opravil z toho že tvých uvedených 7,5s nic znamená, to ty tu z toho zase děláš kovbojku 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  193.165.236.XXX
                  No, neměl - RAI si gumy zřejmě oddělal na pokyn z boxů rychlými koly před HAM zastávkou. VET na žlutých asi jel pomaleji (i když předjížděl pomalejší vozy) a dojížděl na červených, které jim fungovaly lépe.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Je snad logické, že měl jezdit rychleji. Když nedokázal předjet Bottase na ojetých hadrech, Hamíka na nových by už nedal na 100%. Kdyby jezdil rychleji před pitem, nemusel jezdit rychle po něm. Vettel jezdil stejně rychle, předjel skoro celé pole, polovinu z nich dvakrát a gumy mu vydržely. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      No musel jezdit rychleji hned od začátku stintu kvůli Hamovi, navíc když Ham nezajel do boxů dostal instrukce že je nutné dál tlačit, to není žádná záhada že si sjel pneu a nakonec mu to i díky tomu nevyšlo.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama