DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari

Stříbrné šípy zaúkolovaly svůj tým inženýrů vyřešením otázky, kam se během závodu v Monze vytratila vysoká maximální rychlost Ferrari na rovinkách. Domácí tým měl totiž v této oblasti v trénincích a v kvalifikaci znatelný náskok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 05.09.2018 15:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 08:09
A to, ze Vettel nemohl predvest, co ve Ferrarri… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 12:04
Ja nikde netvrdim, ze to plati v kazdem zavode.… »
» virtual (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2018 17:45
Přijdou mi kolem toho hlavně zbytečně divoké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Tak proč píšeš že zničení gum Kimiho je jeho problém, který Vettel záhadně neměl? Lidi se ti tady snaží vysvětlit něco nad čím se tak divíš, chápeš? 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            No jo, to by se ti to muselo chtít číst a vnímat. Ono tam vysvětlení je. Tedy se mi "snažíš vysvětlit" něco, na co jsem už reagoval.
                            Tak si přečti, co jsem napsal v 13:55 a pěkně pomalu, nespěchej a v klidu u toho zvolna dýchej. Napovím: nemá to jen 2 věty. 03

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jo tak tvůj komentář byl v tom smyslu že už to chápeš 11 Tak to jo, to jsem rád že už ti to je teda jasné 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Už začínám mít pocit, že mne miluješ. Mé osobě a charakteru tu věnuješ "víc" času, než F1 a víc času, než všichni ostatní diskutéři dohromady. Nebo nemáš nějaké problémy? Zlobí žena, nemocné děti, problémy v práci, nabourané auto?
                                Já jen, že evidentně ti nejde o F1, ale potřebuješ se z někým pohádat a strašně tě irituje, že to odbývám.
                                Nejdřív tě rozhodí, že nereaguju na tebou určený komentář, ale na komentář na něj odkazující. Pak mi přisoudíš obvinění Alonsa ze Spa, které jsem nenapsal. Tady mi přisuzuješ, že 7,5s považuju za přesné vyjádření rozdílu v rychlosti pilotů F, aniž bych to tvrdil, nebo mi vysvětluješ něco, co jsme tu s kolegou popsali už dávno. A nejvíc tě žere, že pouze uznávám Vettelovy chyby a svého "oblíbeného" pilota nekritizuji víc, než pilota, kterého nemusím. Asi bych se měl učit od fanoušků Nejlepšího. Ne? To všechno během 2 dní.
                                Tak si můžeme klidně popovídat o tvých problémech a pak se věnovat něčemu jinému. Já nevím.... Je to server o F1, tak co se třeba bavit o ní? Všichni ostatní tady, se se mnou baví o F1. Nezkusíš to taky?
                                03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Co ti je? 18 Tak sorry že jsem tvých 7,5s označil za nedostatečný argument pro porovnání rychlostí jezdců Ferrari a promiň že se ti tu snažíme vysvětlit tvou záhadu s gumama. Vlastně žádné sorry 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Hmmm, nezkusíš. No já to aspoň zkusil. 12

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Já se právě držím té F1, nebudu reagovat na tvé smyšlené výpady mimo F1, snažíš se marně 03 7,5s nic neříká a tvou záhadu gum jsem se (nejen já) snažil vysvětlit, to že s tím máš problém neřeším.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Citace:
                                        "Tady mi přisuzuješ, že 7,5s považuju za přesné vyjádření rozdílu v rychlosti pilotů F, aniž bych to tvrdil, nebo mi vysvětluješ něco, co jsme tu s kolegou popsali už dávno."
                                        To mluví za vše. Zase je to evidentně dokolečka jen o mně a nikoliv o F1. Chápu, že se prostě potřebuješ někde "vyhádat", ale moc se omlouvám, momentálně na to nemám čas. Snad jindy....
                                        Příspěvek byl redakčně upraven.

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          85.70.164.XXX
                                          Já se nepotřebuji hádat, jen koriguji tvé komentáře když nejsou správné, nebo špatně argumentačně použité, nebo ti vysvětluji když ti něco není jasné. Vidím že se ti to nelíbí, ale to opravdu není důvod aby se z toho stal jen tvůj monolog bez správných argumentů. Tohle je diskuze, kde jsou občas i oponenti, tak to přece má být.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                    • virtual

                      virtual

                      193.165.236.XXX
                      Reaguju na "problém, který Vettel záhadně neměl". VET jel po první zastávce svoje tempo, tedy zřejmě gumy na začátku stintu nepřehřál, přesto je musel ještě měnit. RAI hned po zastávce spěchal (zbytečně dlouho) kvůli HAM, a zřejmě gumy při tom oddělal...
                      Logické to moc není, protože stačilo udržovat bezpečný náskok na HAM, ten se sám divil, jak je RAI daleko, a částečně touto strategií tým F. tu šarádu s BOT umožnil...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        Koukám že ti reakce Mika také nepřišla jako že mu ta záhada došla.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • virtual

                          virtual

                          193.165.236.XXX
                          Přijdou mi kolem toho hlavně zbytečně divoké emoce. RAI jezdil v Itálii velice dobře (pole a podium) a nechová se jako "typická týmová dvojka". VET bohužel moc chybuje - rád bych viděl dlouhé, vyrovnané souboje o titul třeba 6-8 aut, nebo aspoň 3-4 pilotů...

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Možná to honil zbytečně moc, ale určitě dostával informace o Hamíkově odstupu. Na druhou stranu zrovna brutální náskok si nevyjel a bylo celkem jasné, že Hamík bude na čerstvějších gumách rychlejší. K tomu si mohl najet náskok už v prvním stintu. Nemusel na to tak tlačit ve druhém. Evidentně rychleji jet šlo, když Vettel jezdil rychlejší kola na tvrdších.
                        A Vettel? Řekl bych, že svoje tempo moc nejel, vzhledem k množství času stráveným za někým, předjíždění a dohánění ztráty. Řekl bych, že je to pro gumy horší, než si jezdit čistá kola. Prostě mám jen pocit, že umí zacházet s těmito gumami líp, než Kimi. To je vše. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • virtual

                          virtual

                          193.165.237.XXX
                          Je klidně možné, že VET šetří gumy lépe než RAI (už jen to, že se gumy v F1 při závodě běžně šetří, je podle mého názoru špatně), neznám všechna data z garáže.
                          Od pátku jezdili všichni málo, takže RAI to určitě nechtěl od začátku přepálit a neznali přesnou výdrž pneu (nastavení asi taky nebylo nejlepší). F. zajelo asi zbytečně brzo do boxů (můžeme spekulovat kolik mohly RAI kola ještě vydržet a kdo měl hlavní slovo při povolání do boxu - tým nebo jezdec? Do té doby HAMa za sebou bez problému kontroloval, věřím, že by to dokázal i kdyby stavěli oba společně.), M. toho využil, to je všechno. RAI dostal po zastávce pokyn Push, gumy unáhleně přehřál (opět, tým nebo jezdec?), najel sice 6-7 vteřin (HAM se tomu oprávněně divil), ale za cenu zničených pneu. Zbytek se pak dal očekávat, vlastně bylo spíš štěstí, že dojel bez další výměny.
                          VET jel jinou strategii, pneu "rozjížděl" za Safety carem, možná chtěl původně zkusit dojet bez další zastávky, ale kvůli předjíždění (ty auta vzadu BTW nemůžeš srovnávat s BOT a HAM Mercedesem) musel ještě do boxů.
                          Jindy bývá VET o fous rychlejší, ale tentokrát jezdil od tréningů RAI velmi dobře a prostě skončil líp jak v kvalifikaci tak v závodě. Co víc k tomu říct?

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Možná to bylo zbytečně brzy, ale podle mne nechtěli risknout undercutt. Nové byly evidentně rychlejší a náskok neměl Kimi v podstatě žádný. Tedy by byl velmi pravděpodobně úspěšný.
                            Auta vzadu jsou sice pomalejší, ale jejich předjetí není často jen objetím na rovince. A vezení se delší dobu za někým pomalým, se na stavu podepíše. Je těžké to objektivně posoudit, ale často má problémy s gumami více Kimi, než Seb.
                            V kvaldě se Kimimu kolo povedlo, Seb sám přiznal, že udělal několik chyb. Nevím to přesně, ale mám pocit, že v ostatních kolech si Seb vedl líp. A pokud jde o závod: Kimi dojel před Sebem, ale rychlost vykazoval Seb vyšší. Jestli by vyhrál, si můžeme jen tipovat. Ale jasně, udělal chybu, tak prohrál.
                            Jinak souhlas s tím, co jsi napsal. Je celkem osvěžující diskutovat s někým k věci a bez invektiv. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • virtual

                              virtual

                              193.165.237.XXX
                              První odstavec je podle mého spekulace, možná by RAI při pokusu o undercut ještě dokázal zrychlit, nedal bych ruku do ohně ani za jednu možnost. Hlavní chybu vidím v té sérii rychlých kol, kterou RAI téměř dojel BOT, tím F. nabídlo M. šanci. VET se myslím za nikým nezaseknul na víc kol (řekněme 2 a víc), takže se probíjel celkem plynule, bez větších obtíží. VET by potřeboval najít "formu na titul", aby nechyboval, slušně bodoval když se moc nedaří, a vyhrával kdykoliv bude příznivá situace. Jinak F. můžou promarnit možná nejnadějnejší situaci posledních let, technika zdá se letos na titul má (a RAI už má bodovou ztrátu)...

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Duncane, takhle to určitě není vždy. Nelze to brát jako benchmark.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Proč ne? Kvalifikace 11:3, vítězství 5:0, body 226:164. Kdyby Vettel nedělal chyby.....
        Je to válec jako prase. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama