DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari
Stříbrné šípy zaúkolovaly svůj tým inženýrů vyřešením otázky, kam se během závodu v Monze vytratila vysoká maximální rychlost Ferrari na rovinkách. Domácí tým měl totiž v této oblasti v trénincích a v kvalifikaci znatelný náskok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes nechápe, kam se během GP Itálie vytratil rychlostní náskok Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:38 04.09.2018 185.149.130.XXXNo jo, to by se ti to muselo chtít číst a vnímat. Ono tam vysvětlení je. Tedy se mi "snažíš vysvětlit" něco, na co jsem už reagoval.
Tak si přečti, co jsem napsal v 13:55 a pěkně pomalu, nespěchej a v klidu u toho zvolna dýchej. Napovím: nemá to jen 2 věty.-
-
Mike17
10:56 05.09.2018 185.149.130.XXXUž začínám mít pocit, že mne miluješ. Mé osobě a charakteru tu věnuješ "víc" času, než F1 a víc času, než všichni ostatní diskutéři dohromady. Nebo nemáš nějaké problémy? Zlobí žena, nemocné děti, problémy v práci, nabourané auto?
Já jen, že evidentně ti nejde o F1, ale potřebuješ se z někým pohádat a strašně tě irituje, že to odbývám.
Nejdřív tě rozhodí, že nereaguju na tebou určený komentář, ale na komentář na něj odkazující. Pak mi přisoudíš obvinění Alonsa ze Spa, které jsem nenapsal. Tady mi přisuzuješ, že 7,5s považuju za přesné vyjádření rozdílu v rychlosti pilotů F, aniž bych to tvrdil, nebo mi vysvětluješ něco, co jsme tu s kolegou popsali už dávno. A nejvíc tě žere, že pouze uznávám Vettelovy chyby a svého "oblíbeného" pilota nekritizuji víc, než pilota, kterého nemusím. Asi bych se měl učit od fanoušků Nejlepšího. Ne? To všechno během 2 dní.
Tak si můžeme klidně popovídat o tvých problémech a pak se věnovat něčemu jinému. Já nevím.... Je to server o F1, tak co se třeba bavit o ní? Všichni ostatní tady, se se mnou baví o F1. Nezkusíš to taky?
-
-
-
-
Mike17
12:56 05.09.2018 185.149.130.XXXCitace:
"Tady mi přisuzuješ, že 7,5s považuju za přesné vyjádření rozdílu v rychlosti pilotů F, aniž bych to tvrdil, nebo mi vysvětluješ něco, co jsme tu s kolegou popsali už dávno."
To mluví za vše. Zase je to evidentně dokolečka jen o mně a nikoliv o F1. Chápu, že se prostě potřebuješ někde "vyhádat", ale moc se omlouvám, momentálně na to nemám čas. Snad jindy....
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Situs
13:06 05.09.2018 85.70.164.XXXJá se nepotřebuji hádat, jen koriguji tvé komentáře když nejsou správné, nebo špatně argumentačně použité, nebo ti vysvětluji když ti něco není jasné. Vidím že se ti to nelíbí, ale to opravdu není důvod aby se z toho stal jen tvůj monolog bez správných argumentů. Tohle je diskuze, kde jsou občas i oponenti, tak to přece má být.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
virtual
16:46 04.09.2018 193.165.236.XXXReaguju na "problém, který Vettel záhadně neměl". VET jel po první zastávce svoje tempo, tedy zřejmě gumy na začátku stintu nepřehřál, přesto je musel ještě měnit. RAI hned po zastávce spěchal (zbytečně dlouho) kvůli HAM, a zřejmě gumy při tom oddělal...
Logické to moc není, protože stačilo udržovat bezpečný náskok na HAM, ten se sám divil, jak je RAI daleko, a částečně touto strategií tým F. tu šarádu s BOT umožnil...-
-
virtual
17:45 04.09.2018 193.165.236.XXXPřijdou mi kolem toho hlavně zbytečně divoké emoce. RAI jezdil v Itálii velice dobře (pole a podium) a nechová se jako "typická týmová dvojka". VET bohužel moc chybuje - rád bych viděl dlouhé, vyrovnané souboje o titul třeba 6-8 aut, nebo aspoň 3-4 pilotů...
-
-
Mike17
10:40 05.09.2018 185.149.130.XXXMožná to honil zbytečně moc, ale určitě dostával informace o Hamíkově odstupu. Na druhou stranu zrovna brutální náskok si nevyjel a bylo celkem jasné, že Hamík bude na čerstvějších gumách rychlejší. K tomu si mohl najet náskok už v prvním stintu. Nemusel na to tak tlačit ve druhém. Evidentně rychleji jet šlo, když Vettel jezdil rychlejší kola na tvrdších.
A Vettel? Řekl bych, že svoje tempo moc nejel, vzhledem k množství času stráveným za někým, předjíždění a dohánění ztráty. Řekl bych, že je to pro gumy horší, než si jezdit čistá kola. Prostě mám jen pocit, že umí zacházet s těmito gumami líp, než Kimi. To je vše.-
virtual
13:36 05.09.2018 193.165.237.XXXJe klidně možné, že VET šetří gumy lépe než RAI (už jen to, že se gumy v F1 při závodě běžně šetří, je podle mého názoru špatně), neznám všechna data z garáže.
Od pátku jezdili všichni málo, takže RAI to určitě nechtěl od začátku přepálit a neznali přesnou výdrž pneu (nastavení asi taky nebylo nejlepší). F. zajelo asi zbytečně brzo do boxů (můžeme spekulovat kolik mohly RAI kola ještě vydržet a kdo měl hlavní slovo při povolání do boxu - tým nebo jezdec? Do té doby HAMa za sebou bez problému kontroloval, věřím, že by to dokázal i kdyby stavěli oba společně.), M. toho využil, to je všechno. RAI dostal po zastávce pokyn Push, gumy unáhleně přehřál (opět, tým nebo jezdec?), najel sice 6-7 vteřin (HAM se tomu oprávněně divil), ale za cenu zničených pneu. Zbytek se pak dal očekávat, vlastně bylo spíš štěstí, že dojel bez další výměny.
VET jel jinou strategii, pneu "rozjížděl" za Safety carem, možná chtěl původně zkusit dojet bez další zastávky, ale kvůli předjíždění (ty auta vzadu BTW nemůžeš srovnávat s BOT a HAM Mercedesem) musel ještě do boxů.
Jindy bývá VET o fous rychlejší, ale tentokrát jezdil od tréningů RAI velmi dobře a prostě skončil líp jak v kvalifikaci tak v závodě. Co víc k tomu říct?-
Mike17
13:53 05.09.2018 185.149.130.XXXMožná to bylo zbytečně brzy, ale podle mne nechtěli risknout undercutt. Nové byly evidentně rychlejší a náskok neměl Kimi v podstatě žádný. Tedy by byl velmi pravděpodobně úspěšný.
Auta vzadu jsou sice pomalejší, ale jejich předjetí není často jen objetím na rovince. A vezení se delší dobu za někým pomalým, se na stavu podepíše. Je těžké to objektivně posoudit, ale často má problémy s gumami více Kimi, než Seb.
V kvaldě se Kimimu kolo povedlo, Seb sám přiznal, že udělal několik chyb. Nevím to přesně, ale mám pocit, že v ostatních kolech si Seb vedl líp. A pokud jde o závod: Kimi dojel před Sebem, ale rychlost vykazoval Seb vyšší. Jestli by vyhrál, si můžeme jen tipovat. Ale jasně, udělal chybu, tak prohrál.
Jinak souhlas s tím, co jsi napsal. Je celkem osvěžující diskutovat s někým k věci a bez invektiv.-
virtual
15:04 05.09.2018 193.165.237.XXXPrvní odstavec je podle mého spekulace, možná by RAI při pokusu o undercut ještě dokázal zrychlit, nedal bych ruku do ohně ani za jednu možnost. Hlavní chybu vidím v té sérii rychlých kol, kterou RAI téměř dojel BOT, tím F. nabídlo M. šanci. VET se myslím za nikým nezaseknul na víc kol (řekněme 2 a víc), takže se probíjel celkem plynule, bez větších obtíží. VET by potřeboval najít "formu na titul", aby nechyboval, slušně bodoval když se moc nedaří, a vyhrával kdykoliv bude příznivá situace. Jinak F. můžou promarnit možná nejnadějnejší situaci posledních let, technika zdá se letos na titul má (a RAI už má bodovou ztrátu)...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek