DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy

HOCKENHEIMRING - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace na Velkou cenu Německa 2018 a jaké strategie v ní můžeme očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 22.07.2018 15:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Slaby.odvarek (Hlasovalo 8 lidí) 22.07.2018 10:05
Frustrujici to musí pro ně byt protože to… »
» Kevin (Hlasovalo 7 lidí) 22.07.2018 09:45
Mimo kompetenci FIA nemůže být nic, všechny… »
» Cooper (Hlasovali 5 lidé) 22.07.2018 09:49
Celkem mě zaujalo: Charlie Whiting a další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.143.XXX
    Ono je taky docela úsměvné jak nám Wolff před pár dny sdělil že v posledních třech GP měli nejlepší auto a teď pláče že na Ferrari ztrácejí 5 desetin na rovinkách 04
    Výhoda Ferrari není nijak velká, Bottas byl v kvaldě na dostřel a Ham by dokázal být jistě ještě rychlejší, navíc ani nevíme jak to bude v závodě. Takže ta vyjádření ze strany Mercedesu mi přijdou trochu hysterická (stejně jako na Silverstonu). Možná by to chtělo více makat a méně mluvit 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      89.103.144.XXX
      IMHO tohlep resne zvladlo Ferrari, taky driv vic kecali nez makali, ale ted... jsou spis ticho a vozi novinky, co fungujou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.143.XXX
        Myslím že je to hodně zásluha Marchionneho 05 Snad se jeho zdraví zlepší a bude se letos těšit z titulů

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak Marchione na tom nemá zásluhu "skoro" žádnou.

          Ferarri je dlouhodobě známe tím, že umí postavit monopost s dobrým mechanickým gripem. Horší to je z Aero.... a to horší nemám na mysli špatné. jen se najdou dost často lepší týmy.
          Vzhledem k tomu, že teď jsou na pořadu okruhy kde se jede dost často na plný plyn a oni mají nejvyšší výkon,(i mech. GRIP) tak z toho těží. Na druhou stranu ne tolik, kolik by mohli. Přesto pochvala za vylepšený motor. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kevin

            Kevin

            80.250.30.XXX
            Naopak bych řekl, že Marchione na tom má zásadní podíl. On samozřejmě auta nestaví, ale byl ten nejdůležitější člověk v teamu, kormidelník. On má konečné slovo v personálním postavení, ovlivnuje strukturu teamu, nastavuje kdo a o co se bude starat apod. Nebál se nechat odejít ty nejvyšší lidi co měli na starosti motory, aero a idkyž si plno lidí tukalo na čeklo, tak přesto jsou silnjší než byli dříve. Šéf může nastavit strukturu tak, aby se z potencionálu inženýrů vytěžilo co nejvíc nebo ji naopak může zabít. Šéfové mají největší zodpovědnost, alokují kapitál i lidské zdroje, pokud to nefunguje a je špatně nastaveno, tak team může hodně pokulhávat za potenciálme, který mají ve formě lidské i materiální síly. Na Mclearenu je to vidět, pokud je neproduktivní vedení, tak to ani inženýři nezachrání a nemyslím si, že by snad najednou inženýři u Mclearenu zhloupli. Špatné vedení se ve většině případů neprojeví ze dne na den, stejně jako to dobré, team má velkou setrvačnost a zásadní vychýlení jedním či druhým směrem se projevuje postupně v čase, ať už jde o dobrá nebo špatná magagerská rozhodnutí.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • dannak

              dannak

              89.103.144.XXX
              Presne. Plus je zasadni dalsi vec, ohledne toho kapitalu, a to rizeni investic do budoucna a videt "za roh". Je evidentni, ze se neco zasadne zmenilo, protoze byly doby, kdy furt meli problemy s korelaci, simulace neodpovidali merenim na trati. Ted, zda se, timhle uz netrpi a jsou opet na vrcholu.
              Ne snad, ze by nejvyssi sef programoval ty simulace, ale musi dat dohromady nizsi sefy a dat jim nastroje a prostredi, aby se mohli realizovat.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mansell_fan

                Mansell_fan

                37.188.143.XXX
                Přesně tak jsem to myslel. Marchionne dal týmu jasný směr, zjednodušil organizaci, prosadil aby se do vedení technických sekcí dostali mladí "inhouse" inženýři se vztahem k firmě, investovalo se do aerodynamického tunelu a simulátoru. Mimochodem, ještě v roce 2014 Ferrari také občas používalo tunel Toyoty tak jako dnes McLaren. Za ty čtyři roky prostě Marchionne organizačně a strukturálně udělal obrovský kus práce. Bohužel ho to asi stálo zdraví 05

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Když soupeři nějakého týmu a jejich fanoušci kvičí, tak je to vždy pro daný tým znamení toho, že začali mít převahu. Takže super, velký palec nahoru!! 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Tak Ferrari po x letech přišlo zase s něčím a zase je to nelegální věc, tak uvidíme co bude dál 04

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      89.103.144.XXX
      kdes prisel na to, ze je to nelegalni? Je to bud blblost - FIA o tom reseni AFAIK jiz prohlasila, ze neni nelegalni - nebo ironie, coz ale bohuzel neni uplne dobre rozpoznatelne.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Kdyby měli něco nelegálního, tak by nemohli jezdit, respektive FIA by je musela disknout. Problém sebelépe sepsaných pravidel je ten, že nelze předem predikovat jaké řešení konstruktéři vymyslí. Proto jsme často svědky toho že FIA to nějakou dobu řeší a pak rozhodne zda tohle řešení ponechá nebo ho zakáže, viz. třeba systém FRIC, který rozhodně byl legální pokud jde o technické řády pravidel, ale bylo to jiné, mechanické řešení něčeho, co už dříve FIA zakázala, proto po čase přišel zákaz.

      Současné řešení Ferrari zjevně není nelegální, a teď jde o to říct zda tohle řešení nechat volné, a nebo ho zakázat. Osobně bych se přikláněl k tomu nechat to legální a nechat konkurenci ať se s tím vyrovná.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Celkem mě zaujalo: Charlie Whiting a další zástupci FIA dnes dokonce navštívili motorhome Mercedesu, aby probrali téma pohonných jednotek. "Šlo o výměnu názorů s FIA a s některými dalšími týmy či výrobci motorů," bagatelizuje význam schůzky Wolff.... To se jako komisaři chodí radit k mercedesu co mají u Ferrari hledat? Mercedes není první sezonu absolutně dominantní a už se mu podřizujou pneumatiky a Fia bude vyšetřovat na základě jejich podnětů? 02 Proč se nevyšetřovalo předchozí 4 roky kdy měli vteřinu náskok?

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Je to logické, nebudou chodit zaFerrari, aby jim řekli co mají nelegálního na monopostu Coopere, Coopere nevymyšálej

      + 0 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        OK ale proč nikdo neřešil M když meli takovej náskok a teď když se to srovnalo F má možná nějakou desetinku na víc tak se najednou každou chvíli něco vyšetřuje... možná jsem něco zaspal ale šlapal někdo po Mercedesu?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Dříve to bylo to samé, jen se o tom nepsalo. Děláš jak kdyby jsi sledoval formuli dva roky. 11 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          217.31.62.XXX
          Tak třeba po FRICu se šláplo a po "aktivních" zavěšeních po akci Ferrari taky. Ale jde o to mít nejprve na co sáhnout, a po Ferrari se jde protože lidi co přešli od nich k Mercedesu mluvili, o tom že dokonce snad používali nějaký odpor pro oblbnutí senzorů se těžko mlčí, to musíš uznat.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Dobře uznávám díky přeběhlíkům a bonzákům má Fia podnět což předtím asi mít nemohla

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.250.XXX
              Protože PU od 2014 byly sledované u všech tří výrobců a nenašlo se nic, Mercedes prostě odvedl lepší práci nic víc

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Slaby.odvarek

          Slaby.odvarek

          185.73.102.XXX
          Ono se řeší že "Italové" to přece není možné za tím jsou určitě cary podvody. Tak proto to všem leží v žaludku

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama