DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy
HOCKENHEIMRING - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace na Velkou cenu Německa 2018 a jaké strategie v ní můžeme očekávat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
10:50 22.07.2018 37.188.143.XXXOno je taky docela úsměvné jak nám Wolff před pár dny sdělil že v posledních třech GP měli nejlepší auto a teď pláče že na Ferrari ztrácejí 5 desetin na rovinkách
Výhoda Ferrari není nijak velká, Bottas byl v kvaldě na dostřel a Ham by dokázal být jistě ještě rychlejší, navíc ani nevíme jak to bude v závodě. Takže ta vyjádření ze strany Mercedesu mi přijdou trochu hysterická (stejně jako na Silverstonu). Možná by to chtělo více makat a méně mluvit-
-
Mansell_fan
11:00 22.07.2018 37.188.143.XXXMyslím že je to hodně zásluha Marchionneho Snad se jeho zdraví zlepší a bude se letos těšit z titulů-
GRAHAM
11:35 22.07.2018 77.236.218.XXXTak Marchione na tom nemá zásluhu "skoro" žádnou.
Ferarri je dlouhodobě známe tím, že umí postavit monopost s dobrým mechanickým gripem. Horší to je z Aero.... a to horší nemám na mysli špatné. jen se najdou dost často lepší týmy.
Vzhledem k tomu, že teď jsou na pořadu okruhy kde se jede dost často na plný plyn a oni mají nejvyšší výkon,(i mech. GRIP) tak z toho těží. Na druhou stranu ne tolik, kolik by mohli. Přesto pochvala za vylepšený motor.-
Kevin
11:49 22.07.2018 80.250.30.XXXNaopak bych řekl, že Marchione na tom má zásadní podíl. On samozřejmě auta nestaví, ale byl ten nejdůležitější člověk v teamu, kormidelník. On má konečné slovo v personálním postavení, ovlivnuje strukturu teamu, nastavuje kdo a o co se bude starat apod. Nebál se nechat odejít ty nejvyšší lidi co měli na starosti motory, aero a idkyž si plno lidí tukalo na čeklo, tak přesto jsou silnjší než byli dříve. Šéf může nastavit strukturu tak, aby se z potencionálu inženýrů vytěžilo co nejvíc nebo ji naopak může zabít. Šéfové mají největší zodpovědnost, alokují kapitál i lidské zdroje, pokud to nefunguje a je špatně nastaveno, tak team může hodně pokulhávat za potenciálme, který mají ve formě lidské i materiální síly. Na Mclearenu je to vidět, pokud je neproduktivní vedení, tak to ani inženýři nezachrání a nemyslím si, že by snad najednou inženýři u Mclearenu zhloupli. Špatné vedení se ve většině případů neprojeví ze dne na den, stejně jako to dobré, team má velkou setrvačnost a zásadní vychýlení jedním či druhým směrem se projevuje postupně v čase, ať už jde o dobrá nebo špatná magagerská rozhodnutí.-
dannak
12:59 22.07.2018 89.103.144.XXXPresne. Plus je zasadni dalsi vec, ohledne toho kapitalu, a to rizeni investic do budoucna a videt "za roh". Je evidentni, ze se neco zasadne zmenilo, protoze byly doby, kdy furt meli problemy s korelaci, simulace neodpovidali merenim na trati. Ted, zda se, timhle uz netrpi a jsou opet na vrcholu.
Ne snad, ze by nejvyssi sef programoval ty simulace, ale musi dat dohromady nizsi sefy a dat jim nastroje a prostredi, aby se mohli realizovat.-
Mansell_fan
13:55 22.07.2018 37.188.143.XXXPřesně tak jsem to myslel. Marchionne dal týmu jasný směr, zjednodušil organizaci, prosadil aby se do vedení technických sekcí dostali mladí "inhouse" inženýři se vztahem k firmě, investovalo se do aerodynamického tunelu a simulátoru. Mimochodem, ještě v roce 2014 Ferrari také občas používalo tunel Toyoty tak jako dnes McLaren. Za ty čtyři roky prostě Marchionne organizačně a strukturálně udělal obrovský kus práce. Bohužel ho to asi stálo zdraví
-
-
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
15:23 22.07.2018 176.74.141.XXXKdyby měli něco nelegálního, tak by nemohli jezdit, respektive FIA by je musela disknout. Problém sebelépe sepsaných pravidel je ten, že nelze předem predikovat jaké řešení konstruktéři vymyslí. Proto jsme často svědky toho že FIA to nějakou dobu řeší a pak rozhodne zda tohle řešení ponechá nebo ho zakáže, viz. třeba systém FRIC, který rozhodně byl legální pokud jde o technické řády pravidel, ale bylo to jiné, mechanické řešení něčeho, co už dříve FIA zakázala, proto po čase přišel zákaz.
Současné řešení Ferrari zjevně není nelegální, a teď jde o to říct zda tohle řešení nechat volné, a nebo ho zakázat. Osobně bych se přikláněl k tomu nechat to legální a nechat konkurenci ať se s tím vyrovná.
-
Cooper
09:49 22.07.2018 188.120.212.XXXCelkem mě zaujalo: Charlie Whiting a další zástupci FIA dnes dokonce navštívili motorhome Mercedesu, aby probrali téma pohonných jednotek. "Šlo o výměnu názorů s FIA a s některými dalšími týmy či výrobci motorů," bagatelizuje význam schůzky Wolff.... To se jako komisaři chodí radit k mercedesu co mají u Ferrari hledat? Mercedes není první sezonu absolutně dominantní a už se mu podřizujou pneumatiky a Fia bude vyšetřovat na základě jejich podnětů? Proč se nevyšetřovalo předchozí 4 roky kdy měli vteřinu náskok?-
-
-
Situs
10:35 22.07.2018 217.31.62.XXXTak třeba po FRICu se šláplo a po "aktivních" zavěšeních po akci Ferrari taky. Ale jde o to mít nejprve na co sáhnout, a po Ferrari se jde protože lidi co přešli od nich k Mercedesu mluvili, o tom že dokonce snad používali nějaký odpor pro oblbnutí senzorů se těžko mlčí, to musíš uznat. -
-
Slaby.odvarek
11:33 22.07.2018 185.73.102.XXXOno se řeší že "Italové" to přece není možné za tím jsou určitě cary podvody. Tak proto to všem leží v žaludku
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek