DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy
HOCKENHEIMRING - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti během kvalifikace na Velkou cenu Německa 2018 a jaké strategie v ní můžeme očekávat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Vettel překonal další rekord, Mercedes na rovinkách ztrácí půl sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kevin
14:00 22.07.2018 80.250.30.XXXPřesně taková FIA je, vidí to všichni a nemám na rozdíl od Tebe pochybnosti o tom, že i přes to všechno je a má být jediná arbitrem, má na to jediná kompetence a personál. Nikdo jiný to být nemůže a už rozhodně ne teamy a jejich tlak, pro který ty máš pochopení. Já FIA nezměním, ona je jaká je, nic s tím nenadělám, jen to můžu příjmout. Konzistence je v tom, že to respektuju padni komu padni a ne podle toho, komu se to zrovna hodí. Podle Tebe jsou na rozhodování asi hlupáci a podle mě ne a tenhle případ by neměl být jiný. Vyjádření CA je ta pomyslná pandořina skřínka, tím směrem bych nerad šel. Mluvil si o černobílosti, z pár věcí o kterých sem dosud četl včetně profláklých kauz se týkalo toho, že FIA nedomyslela všechny detaily při tvorbě pravidel. Stanovila předpisy a nedomyslela důsledky, vágně je zanesla do pravidel a z toho pak plynuly "cyhtrá řešení proti duchu pravidel". Já nejsem povolaný, abych mohl jednotlivé kauzy komentovat, co je a není pohyblivá aerodynamika, nakonec se o to přou teamy a FIA pomocí nejlepších inženýrů, slovíčkaří, hotoví právníci. Meritum věci ale bylo, že ty pohybnosti byly vždy, jen teď je to o level výš, FIA prý řešení nepochopí (což neznám jediný případ dosu) a řešení je standartizace. A pak ty pochopení pro tlak týmů máš a já ne. Nějak je ta hra nastavená roky a tak by i měla zůstat. Na tohle sem reagoval a vyjádřil se k Tvému, názoru, že pokud ostatní teamy nevěří FIA, protože to samy dosud nechápou, tak to je podle mně cesta do pekel. Znovu říkám, FIA je jaká je celou tu dobu, tak proč teď by se to mělo brát jinak.-
Situs
14:11 22.07.2018 217.31.62.XXXProtože tlak na FIA dokáže změnit i náhled FIA na danou věc, proto je přece tlak týmů zcela pochopitelný. Vezmi si že Mercedes má třeba dílčí informace jak dokonce Ferrari mělo koketovat s tím odporem na ovlivnění senzoru, jako divíš se že tlačej na FIA ať od toho nedává ruce pryč a dále v tom šťourá? No ty se asi divíš, já jinou cestu týmů ani nevidím.-
Kevin
14:28 22.07.2018 80.250.30.XXXNesouhlasil sem se zákazem hmotových tlumíčů například. Tlak teamů na FIA se mi nelíbí, protože to právě vytváří tu politiku kolem FIA, která se nelíbí ani Tobě. Hlavně sem zminoval, že se mi nelíbí nová úroveň toho talku, kdy už ani FIA nemá kompetence něco rozhodovat, když tomu často ostatní teamy nerozumí a proto ji nevěří. Po stý píšu, že přesto jaká FIA je, tak nic lepšího není. To teamy FIA politizují i tím vyjádřením Cyrila. Nevím, kdo podle Tebe by měl mít konečný slovo, FIA zřejmě ne. A Cyrilova standartizace se mi nelíbí jak by smet. Renault se ne a ne docvaknout dopředu, teď mu odešel jeden team, to je ztráta dat i peněz a standartizace je opět na stole.-
Situs
14:39 22.07.2018 217.31.62.XXXKonečný slovo musí mít FIA, když ovšem jejich stanovisko není respektováno, je tam tlak. A za to si FIA může sama svým přístupem. Já obavy týmů chápu a rád bych aby si FIA vydobyla lepší a reprezentativnější pozici. Nikde není psáno že za 5 závodů nebude postaveno řešení Ferrari mimo legalitu, v tom případě čekat že ostatní týmy nebudou tlačit nebo to nechápat je zvláštní přístup. Já ho chápu a nic jiného jsem tím nechtěl říci.-
Kevin
14:58 22.07.2018 80.250.30.XXXTo už zní trochu jinak než že problém je dost pravděpodobně mimo kompetenci FIA nebo otázka je zda FIA může být opravdu ten správný soudce. Přesto že FIA je pomalá a laxní, pořád je to o mnoho lepší, než když si na soudce hrají teamy. Tak to je zase to co sem chtěl říct já.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
11:13 22.07.2018 217.31.62.XXXAle aby bylo jasno, já nevím jak to Ferrari dělá, a stejně tak to nejspíše jistě neví nikdo ani z konkurentů, takže já nemohu, a ani netvrdím zda to je jen nějaké sméčko nebo ne, jen zde vyjadřuji názor že chápu že konkurenti v tomto FIA tak uplně nevěří.
-
-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
09:51 22.07.2018 37.188.143.XXXOno to asi bude dost podobné jako zahřívání hydraulického oleje u Mercedesu. Ty systémy jsou tak sofistikované, že je pro FIA nemožné je rozplést a jasně říct zda jsou či nejsou legální. Jediné co můžou dělat je vždy následně pozměnit pravidla a ty systémy znelegalizovat. Jenže vždy budou o krok zpět. Ano, standardizované komponenty by tuhle přetahovanou omezily. Na tak dlouho, než by inženýři začali kouzlit s něčím jiným
Takže nakonec by se muselo standardizovat úplně všechno a už by to nebyla F1-
Slaby.odvarek
10:09 22.07.2018 185.73.102.XXXNáhodou je to hezké aspoň není na čele jen Mercedes, je to motorsport takže je to i o soutěžení v této oblasti. Ty pravidla jsou uz i tak dost složitá že ani Fia se v tom nevyzná. Standarizace je hezká věc jenže to je cesta do pekel. To uz neni soutěž. A F1 je o soutěži všech vždycky byla a bude.
-
-
Slaby.odvarek
10:05 22.07.2018 185.73.102.XXXFrustrujici to musí pro ně byt protože to nenapadlo je, ale "blbe" italy, co jsem četl na zahraničních stránkách tak legální to je, jen jde o to že kvůli tomu musí být uzpůsobena architektura motoru a je to docela složité. Proto všechny Angličany děsí to, že to motorari z Italie to zvládly bez nejakych zkušenosti s touto hybridní technikou. Proto i ten lobing za tři motory. Je vidět že Italové do toho hodně investovali. Což o Mercedes ten si asi poradí, ale co ostatní záleží kolik budou chtít investovat
-
-
dannak
10:53 22.07.2018 89.103.144.XXXJestli proste jen Mercedes trochu neusnul na vavrinech, zatimco talosi v tichosti vyvijeli a makali. Meli svuj dominantni motor a obcas nechali nekomu nejake drobky, vedomi si toho, ze stale maji vyhodu a ze kdyz je potreba, otoci cudlikem a maji vykon navic proti konkurenci. No a ted ten cudlik ma i Ferrari a dokonce i bez cudliku jsou jim vic nez vyrovnanym. A jak pises, mene povolenych motoru na sezonu ted hraje do karet Ferrari. Ocividne jejich reseni funguje a nebylo schledane nelegalnim a Mercedes ma nejdnou o cem premyslet, uz nemaji tu jasnou vykonnostni vyhodu jako driv.
U Ferrari proste doslo k zasadni mentalni zmene; vic nez driv min kecaj (o titulech, o cilech, o DNA atd.) a vic makaj. Temer na kazdy zavod, nebo obzavod vozi novinky, ktere bud funguji, nebo jen testuji neco, co zafunguje priste. Velky respekt a zas je radost jim fandit!-
Slaby.odvarek
11:39 22.07.2018 185.73.102.XXXJe to pravda. Je to i vidět na jízdě Merglu uz musí jezdit za hranou.. Viz teď ten posilovač. Ono byly zvyklí jezdit v klidku občas otočit cudlikem ale teď i když otočí tak už to nestačí. Už musí i jezdit agresivně a s toho pramení x problémů které se u nich objevily. I ty starty i nehody po startech, převodovky hydraulika, vše s tím souvisí
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek