DISKUZE K ČLÁNKU VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Šestadvacet let po své poslední grand prix se monopost Minardi M191B vrací na závodní trať. Poslechněte si, jak zní V12 motor Lamborghini za jeho zády.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 15.07.2018 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 13.07.2018 21:15
Tyhle motory měly zůstat stejně o ty "nové… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 15:45
Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To,… »
» Cooper (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 16:54
01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Tohle Lambo V12 málem v roce 1993 pohánělo mclareny, Senna ho dokonce před sezónou testoval v Jerezu. Nakonec ale vzali spolehlivější Fordy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tyhle motory měly zůstat
    stejně o ty "nové" hybrydy automobilky nemají zájem, proto je současná F1 neustále ve slepé uličce dlouhodobě generující "kartel": Mercedes - Ferrari a jejich zbytky světa

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    80.92.242.XXX
    Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To, že pilot v té době auto opravdu ovládal...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši petrolheada 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ano dvakrát víc hluku než současné motory. Na druhou stranu současné motory mají o polovinu větší výkon a o polovinu menší spotřebu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          217.31.62.XXX
          Je to tak, vývoj se nedá zastavit

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          nj jak píše Mansell vývoj se nedá zastavit... každopádně jsou taky o polovinu těžší a o víc jak polovinu nudnější. pokud jsi fanda technologii pak chápu že jsi z nich nadšený já jsem fanda motorsportu... ne závodů vysavačů kam to pomalu směřuje...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.143.XXX
            Jako ono by bylo určitě zajímavé kdyby dnešní inženýři dostali do rukou motorová pravidla z počátku 90. let, tzn. 3,5 l atmosféry. Kam by se současná verze posunula výkonově a po stránce spotřeby a zda by byla schopna konkurovat hybridům.
            Pravdou je že tehdejší F1 motory velmi posloužily automobilovému průmyslu, věci jako proměnné časování ventilů a přívěry výfukového potrubí jsou dnes běžnou součástí komerčních motorů a vděčíme za ně právě vývoji F1 na přelomu 80. a 90. let. Ale špičková řešení současných F1 hybridů se taky jednou dostanou k "prostému lidu". Kdyby v tom Renault, Honda, Fiat a Mercedes ten komerční potenciál neviděli, tak do toho ty prachy necpou.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              193.165.236.XXX
              To je fyzika pro pátou třídu, jak by mohla atmosféra s účinností do 30% konkurovat hybridu s účinností přes 50%?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            193.165.236.XXX
            Závody jsou nudné, ale za to nemohou motory, ale vozy a aero. Jinak já sleduji Formuli 1 od roku 1981 a protože mám dobrou paměť, pamatuji dost nudné sezony a závody cca 20 i 30 let dozadu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama