DISKUZE K ČLÁNKU VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Šestadvacet let po své poslední grand prix se monopost Minardi M191B vrací na závodní trať. Poslechněte si, jak zní V12 motor Lamborghini za jeho zády.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 15.07.2018 18:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 13.07.2018 21:15
Tyhle motory měly zůstat stejně o ty "nové… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 15:45
Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To,… »
» Cooper (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2018 16:54
01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Tohle Lambo V12 málem v roce 1993 pohánělo mclareny, Senna ho dokonce před sezónou testoval v Jerezu. Nakonec ale vzali spolehlivější Fordy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tyhle motory měly zůstat
    stejně o ty "nové" hybrydy automobilky nemají zájem, proto je současná F1 neustále ve slepé uličce dlouhodobě generující "kartel": Mercedes - Ferrari a jejich zbytky světa

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    80.92.242.XXX
    Nádhera. Nejen zvuk, ale i vzhled monopostu a To, že pilot v té době auto opravdu ovládal...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      01 Souhlas se vším, ta V12 je pohlazení po duši petrolheada 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ano dvakrát víc hluku než současné motory. Na druhou stranu současné motory mají o polovinu větší výkon a o polovinu menší spotřebu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          217.31.62.XXX
          Je to tak, vývoj se nedá zastavit

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Cooper

          Cooper

          188.120.212.XXX
          nj jak píše Mansell vývoj se nedá zastavit... každopádně jsou taky o polovinu těžší a o víc jak polovinu nudnější. pokud jsi fanda technologii pak chápu že jsi z nich nadšený já jsem fanda motorsportu... ne závodů vysavačů kam to pomalu směřuje...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.143.XXX
            Jako ono by bylo určitě zajímavé kdyby dnešní inženýři dostali do rukou motorová pravidla z počátku 90. let, tzn. 3,5 l atmosféry. Kam by se současná verze posunula výkonově a po stránce spotřeby a zda by byla schopna konkurovat hybridům.
            Pravdou je že tehdejší F1 motory velmi posloužily automobilovému průmyslu, věci jako proměnné časování ventilů a přívěry výfukového potrubí jsou dnes běžnou součástí komerčních motorů a vděčíme za ně právě vývoji F1 na přelomu 80. a 90. let. Ale špičková řešení současných F1 hybridů se taky jednou dostanou k "prostému lidu". Kdyby v tom Renault, Honda, Fiat a Mercedes ten komerční potenciál neviděli, tak do toho ty prachy necpou.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              193.165.236.XXX
              To je fyzika pro pátou třídu, jak by mohla atmosféra s účinností do 30% konkurovat hybridu s účinností přes 50%?

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            193.165.236.XXX
            Závody jsou nudné, ale za to nemohou motory, ale vozy a aero. Jinak já sleduji Formuli 1 od roku 1981 a protože mám dobrou paměť, pamatuji dost nudné sezony a závody cca 20 i 30 let dozadu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama