DISKUZE K ČLÁNKU VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini
Šestadvacet let po své poslední grand prix se monopost Minardi M191B vrací na závodní trať. Poslechněte si, jak zní V12 motor Lamborghini za jeho zády.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: VIDEO: F1 vůz Minardi 191B zrestaurován, poslechněte si rajskou hudbu V12 Lamborghini
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
18:37 15.07.2018 193.165.236.XXX
To je fyzika pro pátou třídu, jak by mohla atmosféra s účinností do 30% konkurovat hybridu s účinností přes 50%?
airwar1939
18:35 15.07.2018 193.165.236.XXX
Závody jsou nudné, ale za to nemohou motory, ale vozy a aero. Jinak já sleduji Formuli 1 od roku 1981 a protože mám dobrou paměť, pamatuji dost nudné sezony a závody cca 20 i 30 let dozadu.
Mansell_fan
10:10 14.07.2018 37.188.143.XXX
Jako ono by bylo určitě zajímavé kdyby dnešní inženýři dostali do rukou motorová pravidla z počátku 90. let, tzn. 3,5 l atmosféry. Kam by se současná verze posunula výkonově a po stránce spotřeby a zda by byla schopna konkurovat hybridům.
Pravdou je že tehdejší F1 motory velmi posloužily automobilovému průmyslu, věci jako proměnné časování ventilů a přívěry výfukového potrubí jsou dnes běžnou součástí komerčních motorů a vděčíme za ně právě vývoji F1 na přelomu 80. a 90. let. Ale špičková řešení současných F1 hybridů se taky jednou dostanou k "prostému lidu". Kdyby v tom Renault, Honda, Fiat a Mercedes ten komerční potenciál neviděli, tak do toho ty prachy necpou.
Pravdou je že tehdejší F1 motory velmi posloužily automobilovému průmyslu, věci jako proměnné časování ventilů a přívěry výfukového potrubí jsou dnes běžnou součástí komerčních motorů a vděčíme za ně právě vývoji F1 na přelomu 80. a 90. let. Ale špičková řešení současných F1 hybridů se taky jednou dostanou k "prostému lidu". Kdyby v tom Renault, Honda, Fiat a Mercedes ten komerční potenciál neviděli, tak do toho ty prachy necpou.
Cooper
07:32 14.07.2018 188.120.212.XXX
nj jak píše Mansell vývoj se nedá zastavit... každopádně jsou taky o polovinu těžší a o víc jak polovinu nudnější. pokud jsi fanda technologii pak chápu že jsi z nich nadšený já jsem fanda motorsportu... ne závodů vysavačů kam to pomalu směřuje...
Mansell_fan
22:17 13.07.2018 217.31.62.XXX
Tohle Lambo V12 málem v roce 1993 pohánělo mclareny, Senna ho dokonce před sezónou testoval v Jerezu. Nakonec ale vzali spolehlivější Fordy.
SergioPÉREZ
21:15 13.07.2018 78.108.149.XXX
Tyhle motory měly zůstat
stejně o ty "nové" hybrydy automobilky nemají zájem, proto je současná F1 neustále ve slepé uličce dlouhodobě generující "kartel": Mercedes - Ferrari a jejich zbytky světa
stejně o ty "nové" hybrydy automobilky nemají zájem, proto je současná F1 neustále ve slepé uličce dlouhodobě generující "kartel": Mercedes - Ferrari a jejich zbytky světa
airwar1939
19:14 13.07.2018 176.74.141.XXX
Ano dvakrát víc hluku než současné motory. Na druhou stranu současné motory mají o polovinu větší výkon a o polovinu menší spotřebu.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek