DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Byl na nej nejaky dotazm, ohledne Hondy a Renaultu a nakonec z toho vylazla tato spekulace, ze jim na to nechtel odpovedet nebo co. Takze asi jak rikas superkachna 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Uz jsem se to nekolikrat ptal, ale odpoved jsem nevidel. Neni to popichovani, ale fakt jsem cetl, ze Renault jiz v Kanade kvalifikacni mod pripravil. Tovarni Renault ve kvalde nevypadal spatne, tedy rozhodne lepe nez se ukazal v zavode. To kolo jsem tedy necekal.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
VáclavI

VáclavI

213.175.51.XXX
Nechápu proč FIA prostě nezakročí vůči F a M s tím, aby snížili spotřebu oleje na úroveň Renaultu / Hondy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No, je to tak, ovšem je paradoxem že spalování oleje pro vyšší výkon je zakázáno doslovně pravidly 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to vyznívá jako takové zbožné přání. Bez zdroje to prostě moc důvěry nebudí.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
VáclavI

VáclavI

213.175.51.XXX
Motor Renault má jednu chybu - neumí spalovat olej a přidávat tak dočasně především v kvalifikaci výkon.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Dle novin nic neber....ale imho to byly vidle, aby někoho naštvali.........On už ani v tom RB moc nechtěl dělat, ma jiné výzvy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
F1 je o case a ten spravny pro Hondu dle predpokladaneho vyvoje vv tovarne nastal teprve ted.
Ano nikdo nevi jake jsou vykony. Dle dat z GPS se neco vycist da, ale srovnani presnemu porovnani neverim, protoze se toho dost schova za sasi. Mercedes dominoval casto v casech na kolo, jine tymy s motorem Mercedes dost casto na maximalkach. Da se vycist ze Mercedes je spicka, ale kolik ztraci Renault nebo Honda bohuzel. Tech 20,30 koni schova mozna spickove sasi RB.

Tabulka spolehlivosti, opet zase odpovim dvema lety ztraceneho vyvoje se ZERO konceptem. Letos jsou spolehlivostne cca stejne. Honda nejn ve vykonu, ale i ve spolehlivosti pres zimu jde vyborne nahoru.

Co ma kdy a jak Honda na dynu a co ladi se nebudu dohadovat. Jde impozantne nahoru a to mi staci.

Take cekam, ze zmena u RB nebude poznat, ikdyz ztrata ve kvaldach a v zavode a pocty vitezstvi, odstoupeni kvuli motoru se porovanavt daji. Nehlede na body.

To ze skryva neco Renault bohuzel neverim. Nic tomu nenasvedcuje, renault spolupraci chtel a chybu mu penize. Proste nechci urazit, ale je to nesmysl. To je jako kdyz reknu, ze Honda pristi rok pripravi pro RB motor s kterym vyhraje titul.

Horner rika, ze to bylo inzenyrske rozhodnuti, ze vychazi z Kanady, z toho jak Honda pokrocila a kam smeruje a ze jim umozni vice.

Ty rikas ze terve dorovna, nejmenovani kteri maji zakulisni info, rikaji, ze se zda, ze dorovnala. Takze bohuzel vychazim spise ze zakulisnich info.

Nemyslim si ze jim pomahiji. Rika se ze RB chce aby TR melo svuj vyvoj a lidi se ucili, Uvidime co Francie, snad ma TR pripravit nejake aktualizace.

S posledni vetou naprosty souhlas, pokud bude ztrata ve kvaldach v zavode podobna, je to o sasku, pokuc bude nejaky propad muze to byt jak motorem, ale i sasim ze se nepovedlo a RB zaspal, jak se mu casto stava na zacatku sezony. To same pokud bude RB na spici, muze to byt motorem, ktery sel nahoru a dorovnal Renault, nebo se RB vyporadal nejlepe se zmenami aera. Chce to ale porovnavat i s ostatnimi tymu.

Jinak jsou to zbytecne dohady, jestli je lepsi prijit o pravou nebo levou nohu. Kdyby byl Renault zazrak tak od nej RB neodchazi. Kdyby byla zazrak Honda, tak k ni RB presel bez kecu a vyckavani. Beru to tak, ze mezi motory neni dle zakulisi pravdepodobne rozdil, protoze urcite nevychazeji jen z nejakeho porovnani na trati, ale urcite i z dyna a maji rozhodne vice info nez mi tady. RB z necoho vychazel a nerika ze slo o prachy.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
VáclavI

VáclavI

213.175.51.XXX
Adrian je v RB doma. Nemyslím si, že chová sympatie ke značce Renault, obzvlášť pokud jsou tam lidi typu CA.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Mclaren musí postavit značně lepší šásko.... to je celé. Motor Renault je v cajku....tedy snad až na "kvalda" režim. Ten ke kritice určitě je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To asi ano.....možná to byl nějaký tah Renaultu, aby do něčeho hodil vidle. Těžko říci....
Pravdou ale je, že pokud chce v roce Renault bojovat o titul v roce 2020, má 100% logiku nemít v portfoliu Redbull.
Věřím že něco v záloze mají a tají to. Vzhledem ke (ne) kvalitě šaska, není kam spěchat a mají čas vyvíjet.V zásadě o nic nebojují....

Ber ale taky v potaz že Mateschitz prý má F1 už plné zuby....třeba budou tymy na prodej.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
VáclavI

VáclavI

213.175.51.XXX
Dalo se to čekat, ale vždy existovala špetka naděje, že zůstanou.

Nicméně tento svazek byl jednoduše nefungující. Jediné co jej mohlo zachránit, by byl velký pokrok Renaultu, ale ten se nekoná. Red Bull to jsou především profesionálové, mají to skutečně propočítané do nejmenšího detailu. A pokud se rozhodli pro Hondu, jistojistě nebudou horší než třetí.

V minulém roce byl Renault vítězem, dnes je poraženým - McL je na tom bohužel ohromně špatně. Pokud by se McL dostal do formy, tak by odchodu Renault nemusel litovat, ovšem situace je jiná. Renault si musí uvědomit jednu věc, že musí být pro McL především oporou a podporou. McL nosí na sobě jejich logo i název.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pak by se z Renaultu stalo velmi zajímavé místo, a věřím i z krátkodobého hlediska 03 Ale byl bych krokem Adriana překvapen, žiji v představě že se má u RedBullu přesně tak jak požaduje. Ale člověk nikdy neví, v každém případě by to byl ze strany Renaultu opravdu majstrštyk.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vím že je to asi Superkachna, ale co když půjde Newey do Renaultu. 11

A co bude teď se Carlosem Sainzem.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na motoru pro rok 2019 už se musí dělat tedˇ. 11 Honda má prostě v tomto skluz a nejde to lehce dohnat....makají na tom všichni, tam je zakopaný pes.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ale no tak Elseňore, pokud jsi dodnes nepochopil že vývoj F1 je o času, těžko s tebou diskutovat. Kolik kdy a jak Honda přidala výkonu oproti Renaultu je už irelevantní, pořad není na jejich urovni, ač asi už je blízko.Jak to nikdo neví....z výsledků závodů to nejde moc poznat, protože to ovlivňuje jezdec a monopst a pneumatiky jak komu sednou a další atributy. Otázkou je co tam Honda má dál.....Renault ano, u Hondy si nejsem jist, neměla na to čas.
Pak tu máme spolehlivost....dívej na tabulku, ač pravda motory má Gasley asi funkční dva.

Honda má nějaký Hardwer a ten ladí...pokud ho bude muset měnit a to bude muset, musí to mít připravené, vyzkoušené a to jde pomalu.Je to o čase a výkon nepůjde vylepšovat v módu co měla Honda když ztrácela 120 koní.

Dle mého názoru, RB kvůli Hondě nezrychlí, bráno vs Renault motor.Ani to nepůjde přiští rok poznat, ale je možné že jak Renault tak Honda se natolik těm dvoum přibliží, že to už vůbec nebude o motorech.

Je také otázka, zda se vším co Renault má k dispozici motorově díky RB a novému pravidlu o motorech přišel. On jak Renault tak Mclaren má spíše problém na šasku než na motoru, takže vyšší výkon v rámci 10-15 jim moc proti soupeřům nepomůže. Renault může před RB něco skrývat.

Jinak RB udělal dobře že šel k Hondě, o tom žádná, ale kvůli výkonu motoru to rozhodně nebylo.V tom si nepolepší...

Klidně se vsadím že Honda Renault maximalně dorovná. Je to logické....pokud tedy Renault neudělá nějakou chybu ve vývoji.

Tak jsem si jist, že RB TR pomahá "tajně" s monopostem, to má také logiku, takže výsledky nic moc, ač je to pochopitelné, to chce čas, kterého měli taky málo.Poznáme na konci roku...

Samozřejmě je asi jasné, že i s motorem Honda bude RB před Mclarenem a Renultem, ale bude to šasku, ne o motoru. Tam bude potřeba porovnat s Ferrari a Mercedesem.

Ještě dodám, že Renult bude muset urychleně vyladit a zvýšit kvalifikační režim.Tam je nejhorší nutno uznat. Prý už na tom dělají....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Stat se muze cokoli, ikdyz ten pokrok uz jsem cekal u Renaultu letos a bohuzel vyraznejsi slibovny pokrok se opet nekonal.
Sice jen dva roky, ale pristi rok ikdyz se to nezda, tak ty zmeny aero muzou byt dosti velke.
Risk ze strany RB tam je, o tom neni pochyb, ale preci jen me trochu uklidnuje, ze u RB vi rozhodne mnohem lepe co delaji nez konkurence u McL. Z tohoto duvodu necekam ze by byl nejaky zasadnejsi problem, ale take necekam, ze bude RB bojovat hned od poctaku o vitezstvi. Popravde necekam, ze nejakou zmenu mimo jmena dodavatele motoru na zacatku sezony uvidime. Ale na tyto predpovedi je brzo, konec sezony napovi vice a skutesnost dost ovlivni i zimni vyvoj. Tak jak to ma nakoupnout Renault, tak sef motorsportu Hondy rika, dame do toho co mame. Tady proste doufam a je to pravdepodobne, ze nebudou chtit japoncici zazit druhe ponizeni.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu nejistý krok a může ho olitovat, a když se Renault kvůli tomu bude více snažit tím lépe, však Hondu rozpad s McLarenem taky jistě namotivoval, ale tam to bylo více vyloženě o odtrhnutí ze strany McLarenu a vyvázání se od smlouvy.

Uvidíme jak nadále bude pokračovat tovární Renault, přece jen ztráta především v šasi na lídry není malá a jsou před námi "jen" 2 roky těchto pravidel, a vlastně dalo by se říci že už jen jeden. Pokud v roce 2020 nevyjedete do šampionátu u lídrů, je čas se plně orientovat na nová pravidla od roku 2021.

No a pro RedBull to bude podobné, tímto krokem podle mě dost riskuje, oni jsou s Renaultem konkurenceschopní, začínaj tam být vpředu velice silným hráčem a jsou tam kde se svým šasi můžou bojovat i o titul. Bude zajímavé sledovat jak si s Hondou povedou, ale jen v případě že na tom budou podobně jako teď či lépe, jinak už to bude jen o přečkání do nové éry F1, a to by byla škoda. Neberte to uplně zle, ale RedBull v boji o titul chci především pro to, protože souboj mezi Mercedesem a Ferrari mi přijde nečekaně nezáživnej. Trochu se děsím toho jak moc mě ten souboj nebere, nemá to šťávu, chyběj mi tu fandové co by mě přetlačováním trochu vtáhli do jejich emocí.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.70.XXX
Tak první část je trochu utopická. Po tom jak se RedBull v posledních letech choval asi Renault tušil, že odejde, otázkou ale bylo, zda čekal, že půjde k Hondě. Jako reálně, když mě někdo každý rok špiní v novinách, tak asi nebudu předpokládat, že má pozice u něj je neotřesitelná, i když sám o sobě bude přesvědčen, to jen na okraj.
Snížení hmotnosti ti umožňuje váhu dát tam kam chceš resp. ti umožní to auto díky tomu zrychlit, protože přenesení váhy na požadované místo autu rapidně pomáhá v zatáčkách.
Honda může přidávat víc protože má větší deficit. Když začneš běhat taky se zlepšuješ rychleji, než když si běžec co běhá blíže k limitu.
Jen soukromá otázka, ty prodáváš Hondy, nebo máš od nich jen vozový park? 04 . Nemyslím, to ve zlém, ale Honda není žádný nováček je tu už od roku 2015 s tím, že byla oznámena ještě o rok dříve a pořád nebyla schopna ničeho kloudného. Pasovat jí na budoucího šampiona (jak mi ty tvoje komentáře zní) když je pořád poslední mezi motory je trochu přehnané.
Ani nevíš jak jsem si přál aby Honda uspěla, když jí McLaren oznámil, ale v druhém roce jsem rychle vystřízlivěl. Osobně mám zkušenost s jednáním s Japonci a vím, že pro ně čas není žádné měřítko což může být v F1, kde zpoždění jednoho týdne je v podstatě znatelná ztráta problém. Prostě zen a F1 nejdou ruku v ruce a svět už dávno není ve stavu, kdy čeká co mu Japonsko přinese.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Pokud to renault cekal, tak je asi jemu samotnemu jasne, ze jeho prace za moc nestoji. Kdyby byl na svou praci hrdy a bral ji jako spickovou, tak by musel byt prekvapeny a ne to cekat.
Nemel nahodou RB vsechny informace od Renaultu kam smeruje vyvoj? Takze vlastne RB videl co Renault ma a asi ho to nepresvedcilo zustat, takze toho asi moc nemel.
Neni nahodou stanovena hmotnost vozu? Takze co zrychli u Renaultu? Mluvi se o tom, ze Honda ma dnes lehci a mensi motor, takze RB zrychli urcite a jeste bude moci ladit zastavbu.
To ze bude nejaka specifikace C od Renaultu je asi tak stejne jako ze Masamoto rika, ze pracuji na dalsim zlepseni do konce roku.
Nevim za co bude Honda rada, ale kdyz se podivame objektovne kolik od zacatku roku 2017 pridala vykonu Honda a kolik Renault, tak je na tom Honda 2x lepe a vysledkem toho je prestup RB. Spise to dle toho trendu vypada, ze Honda na zactku pristiho roku bude pred Renaultem, ikdyz asi ne stejne strmym trendem.
To ze si myslis, ze Honda bude rada za to ze dorovna Renault je hezke, ale nejmenovany pisatel z nejmenovaneho svetove znameho platku, rika, ze dle zakulisnich info z F1 se zda byt dnes Honda na urovni Renaultu. Renault se dnes muze schovavat za RB, pristi rok ale bohuzel bude schovka zabrana.
Jedine se cim musim souhlasit je, ze zbytek uvidime, co bude. Ale porad to bude o motorech, kor kdyz nekterym tymum nejde aero jako TOP3.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama