DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal
Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
13:19 23.06.2018 194.152.247.XXX
Není co vidět, v tom mám potíž. Není to o tom, že chci plivat na Renault.
Argument, že někdo někoho brzdil je lichý. Ostuda je už to, že jel Ocon před nimi.
Jestli se Renault jednou dostane dopředu, bude to jedině fajn. Jen nejdříve musí přestat koukat na výfuky Oconovi, potom musí vyřešit, jak nedostávat tak brutální obklad od svého zákazníka a potom se třeba dostanou tam, že Mercedes uvidí alespoň na startu.
Jinak s těmi výfuky, však oni jim je ukazují skoro každý závod. A někdy i skoro půl kola. Než to zkazí FIA modrou vlajkou.
Argument, že někdo někoho brzdil je lichý. Ostuda je už to, že jel Ocon před nimi.
Jestli se Renault jednou dostane dopředu, bude to jedině fajn. Jen nejdříve musí přestat koukat na výfuky Oconovi, potom musí vyřešit, jak nedostávat tak brutální obklad od svého zákazníka a potom se třeba dostanou tam, že Mercedes uvidí alespoň na startu.
Jinak s těmi výfuky, však oni jim je ukazují skoro každý závod. A někdy i skoro půl kola. Než to zkazí FIA modrou vlajkou.
jon
13:03 23.06.2018 194.152.247.XXX
Kdy přesně je porazil? V roce 2012 už to nebyla tovární stáj, ale byla pod taktovkou Genii. Kdykoli se potkaly tovární stáje Mercedesu a Renaultu, Mercedes byl v PK lepším týmem. Jestli mluvíš o dílčích výsledcích, tak potom ano. Párkrát se stalo, že Mercedes dojel v závodě za Renaultem.
Adi
16:23 21.06.2018 81.19.11.XXX
Jeslti mluvíš o GP Kanadě, tak tam od RB dostali 1,2s. Kolov závodě je moc, to každopádně, ale R se soustředil na práci pneu a udržování pozic. Navíc je min. 15 kol brzdil pomalejší Ocon. Ale v klidu Jone, když to nechceš vidět, tak tě k tomu nedonutím, jen aby sis toho všimnul, až bude tovární Renault ukazovat Mercedesu výfuky, tak bay nebylo moc pozdě přiznat si, že jsou tady týmy, které se zlepšují podstatně rychleji než Mercedes
Adi
16:14 21.06.2018 81.19.11.XXX
Nějak ti ty počty nesedí. Vezmeme v potaz asi nejlepší trať pro Mercedes v kalendáři, tedy GP Kanady. Výsledky kvalifikace 2017 (porovnání nejlepšího Mercedesu vs nejlepšího továrního Renaultu: 1,8s. Kvalifikace 2018 rozdíl 1,1s. Tzn meziroční posun o 0,7s. Takže se Renault balík zcela prokazatelně zlepšil o skoro sekundu více než Mercedes balík. Copak ti z toho vyplývá Jone? Je klidně možné, že rozdíl balíku týmů M a R bude v r. 2019 třeba pouze 0,3 až 0,4s na trati, která vyhovuje M. Netvrdím, že to tak nebude, třeba M najde další podvod, kterým se dostane dále od soupeřů, ale meziroční stahování je více než jasné. A myslím, že i redakce letos nejednou ukázala, kdo se o kolik zlepšuje. Nejhorší je opovrhovat soupeřem, navíc soupeřem, který v minulosti Mercedes (jeho tovární týmy) uměl mnohokrát porazit
jon
14:05 21.06.2018 46.135.94.XXX
Mohu se zeptat, o jakém progresu je přesně řeč? V roce 2015 dostávali od RB 1,5s v kvaldě a kolo v závodě. Jestli je progres to, že nyní dostávají 2s v kvaldě a stále kolo v závodě, tak OK. Jen tedy máme rozdílný výklad slova progres. Posunuli se akorát v PK, jinak jedou vzhledem k RB (respektive i Mercedesu a Ferrari) stále stejnou tužku.
airwar1939
10:41 21.06.2018 195.29.120.XXX
A 2,5 vteřiny jsou v Kanadě kolik? Já jen abych věděl o kolik slabší motor má Williams.
jon
09:49 21.06.2018 194.152.247.XXX
Medvědi ti vědí, že Renault prostě nemá šanci. Jaký konec Mercedes éry? Jako že s námi závodí Ferrari a RB/Tag Heuer? Paráda. Jsou to hezké závody, ne?
Nebo máš snad nějaké indície, že se zbytek pole zmátoří a nebudou dostávat kolo až dvě? Především ten žlutý cirkus z Viry. B spec motor, experti z FIA, sypou do aera, RB vám tam půjčil špičkového pilota a pořád to je 2 vteřiny na kolo. Co tam dělají špatně?
Jinak Mercedes jsou schopni dorovnat. To už ukázali loni, o tom žádná. Jenom z toho byla tak trochu pyro show. Nechme tomu pár závodů. Zatím letos nevidím ani výkon, ani extra spolehlivost. V čem konkrétně je tedy dotáhli?
Nebo máš snad nějaké indície, že se zbytek pole zmátoří a nebudou dostávat kolo až dvě? Především ten žlutý cirkus z Viry. B spec motor, experti z FIA, sypou do aera, RB vám tam půjčil špičkového pilota a pořád to je 2 vteřiny na kolo. Co tam dělají špatně?
Jinak Mercedes jsou schopni dorovnat. To už ukázali loni, o tom žádná. Jenom z toho byla tak trochu pyro show. Nechme tomu pár závodů. Zatím letos nevidím ani výkon, ani extra spolehlivost. V čem konkrétně je tedy dotáhli?
jon
15:47 20.06.2018 194.152.247.XXX
Sice by to podle mě nebyl takový propadák jako u McLarenu, ale byla by to kovbojka. Motor Hondy je menší a přepracovat užší šasí by bylo nemožné. Nicméně přes zimu to zvládnou a na bednu čas od času budou mít. Už letos by to párkrát klaplo.
Adi
15:46 20.06.2018 81.19.11.XXX
Takže nějvětší meziroční progres ve starovním poli již 2. rok za sebou, kdy z vybrakovaného týmu a z 9. místa v PK, jsou nyní celkem v pohodě na 4. v PK s největšími mezoročními zlepšeními je dle tebe "bídný pokrok"?! Tak to jo. Ele, zase jedeš bomby
jon
15:42 20.06.2018 194.152.247.XXX
To byl sarkasmus. Letos je pro ně Renault určitě lepší volba. S Hondou by letos dali tak třikrát pódium. Ale o těch dvou vítězstvích by si mohli nechat zdát.
Jinak ta čísla jsou relativní. Mávání koníky je sice hezké, ale úplně zbytečné. Jestli motor Renault má ztrátu 20 koní v 12.000 RPM a výhodu 50 koní mezi 6.000-10.000 RPM, tak bude Renault v závodě o parník lepší. V kvaldě sice nezazáří, ale v závodě si bude s ostatními hrát jako kočka s myší.
Což je problém Hondy. Neumí zatím pracovat tak dobře s hybridní složkou. Spalovák už má hodně slušný, ale to dnes zdaleka nestačí.
Jinak ta čísla jsou relativní. Mávání koníky je sice hezké, ale úplně zbytečné. Jestli motor Renault má ztrátu 20 koní v 12.000 RPM a výhodu 50 koní mezi 6.000-10.000 RPM, tak bude Renault v závodě o parník lepší. V kvaldě sice nezazáří, ale v závodě si bude s ostatními hrát jako kočka s myší.
Což je problém Hondy. Neumí zatím pracovat tak dobře s hybridní složkou. Spalovák už má hodně slušný, ale to dnes zdaleka nestačí.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek