DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je ztrátou na Red Bull zklamán: "Pokusíme se je co nejdříve dohnat," slibuje
Fernando Alonso komentuje ztrátu svého McLarenu na Red Bull, který závodí se stejnou pohonnou jednotkou jako oni. Věří ale, že se svému soupeři brzy přiblíží.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je ztrátou na Red Bull zklamán: "Pokusíme se je co nejdříve dohnat," slibuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
12:32 04.06.2018 85.70.164.XXXKoukal jsem Miku jak je třeba to porovnání teď po Monaku
Jezdci: [odkaz na stránku]
Týmy: [odkaz na stránku]
... uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, máme za sebou teprve 6 závodů. Porovnávat to takto postupně dle závodů je běžná praxe, já to jen převzal, ale jestli to chceš otočit a porovnávat to s loňským koncem a postupně přidávat další závody odzadu, já s tím vlastně ani nemám zásadní problém, budoucí celek to neovlivní a je to vlastně taky docela zajímavé, jen se neporovnávaj jednotlivé konkrétní závody ale počet dosavadních závodů porovnáváš s počtem závodů na konci loňska. McLaren se minulý rok postupně zlepšoval, TR ne a nováčci to na konci uplně srazili, takže když to chceš cíleně otočit aby McLaren začal porovnávání pro ně nevýhodně a TR obráceně, taky se na to rád mrknu. Postupně se sejdeme, to je jasné Navíc o tom že si polepší je po loňsku opravdu jasné, půjde o to kam až to dotáhne, no a TR si podle mě může celkově opravdu polepšit taky, proč ne, Honda se zlepšila, i když na Renault ještě podle mě nemá, ale rozhodně se přiblížila a neztrácí tolik co minulý rok, o tom není sporu. -
Mike17
10:48 04.06.2018 185.149.130.XXXA nebo ty si povídáš sám se sebou?
Srovnávat motor Honda ze začátku loňska a ignorovat celý loňský vývoj, kde je vidět zřetelně zlepšení, je zcela jasná manipulace. U Renaultu je to podobné, ikdyž zlepšení je menší, přesto výsledky (Mal-Mex) jsou výrazně lepší, než zbytek sezony.
Na počtu obsolovovaných velkých cen, jsem ti dokázal, že i na konci loňské sezony byla dvojice STR zkušenější v polovině závodů. Nesrovnatelně zkušenější, což dokládají rozdíly mezi nováčkem a zkušeným pilotem ve výsledcích. Přestože jsem ti to předhodil několikrát, vytrvale to ignoruješ. Tak já ti to porovnám pouze v těch závodech, kde evidentně loni mělo STR zkušenější dvojice.
průměrná pozice v kvalifikaci: loni (mal-USA) 15,16 a letos 14,45. U lepšího (a to byl vždy Sainz nebo Kvjat, takže to nemáš jak okecat nezkušeností) loni 13,66, letos 12,66.
ztráta v kvaldě na Mclaren (také vždy Sainz a Kvjat): loni 0,538, letos 0,276
pozice v závodě 12,33, letos 11.
Prostě ať děláš, co děláš STR se zlepšilo. Game, set, match Mike17.-
Situs
11:29 04.06.2018 85.70.164.XXXJá ale na rozdíl od tebe vůbec neignoruji celý vývoj loňska, a proto mě zajímá porovnání celé sezony kdo si jak polepší či pohorší. Tebe jen rozčiluje že beru v potaz celou sezonu a ne jen konec roku kdy za TR nastoupili nováčci do rozjeté sezony (bez testů), a své nejhorší začátky si odbyli tam. TR očividně nemělo vloni tak špatné auto, Sainz s tím vlastně třeba v Monaku dokázal vloni s TR relativně zajet lépe jak v kvalifikaci tak v závodě než letos s Renaultem, to se taky nedá ignorovat. Koukni na Vandoorna v McLarenu kolik ztrácel na začátku sezony co by nováček, v průměru sekunda na kolo, pár závodů to prostě zabere. A brát progres McLarenu v minulém roce jen podle časů Vandoorna by to velice zkreslilo, ale vypadalo by to super, to se musí nechat Jestli ti jde jen o tohle, aby to vypadalo lépe za každou cenu, tak jo, tak se drž jen toho konce sezony kdy do TR si přišli odbýt to nejhorší nováčci, ale nepřesvědčuj mě o tom jak to jediné má smysl McLaren si letos samozřejmě polepší, to už je jasné teď a byla by taky neskutečná ostuda kdyby tomu tak nebylo, no a i TR nakonec může být úspěšnější než byl minulý rok, proč ne. Já nevím jak na tom bude McLaren v druhé polovině sezony a jak TR, ale jsem na to docela zvědav.-
Mike17
11:57 04.06.2018 185.149.130.XXXJaké celé sezony? Vždyť se odjelo 6 závodů. A je tedy otázka, jestli to srovnávat se 6-ti počátečními, nebo 6-ti posledními. Žádná celá sezona zatím neexistuje. A vše hovoří pro ty poslední (vývoj, stav věcí před změnou i jezdci).
A netuším, proč tu řešíš nováčky. Právě jsem ti doložil, že zlepšení STR vykazuje i srovnání s posledními závody Sainze a Kvjata. To jsou nováčci? Tak jaká nováčkovská daň? Letos jsou ti nováčci lepší, než loni matadoři z 50-70ti závody. Navzdory ztrátám pozic Hartleyho v každém závodě!!! Prostě STR se zlepšilo. Prostý fakt, který máš přece rád. Vykazuje v kvaldě i zlepšení proti Mclarenu. Ale tam rozumím tomu, že budeš argumentovat závodní rychlostí.
A loňské Monako? To je přesně o tom nováčkovství. Loni tam zajel skvěle Sianz, se 46 odjetými VC a po kterém touží minimálně tovární Renault a je velkým kandidátem na případné uvolněné místo v RB. A letos tam jel Gasly, o jehož schopnostech se vedou velké spory, měl odjeto 10 VC a na ten samý úspěch ztrácel pouhých 0,15s.
Jo, já se taky těším na konec. Ten jeden bod Kvjata budou i ti nováčci překonávat stejně snadno, jako Mclaren svou. Jen Mclaren už tu nulu tam mít nebude. A dost bych se divil, kdyby před nimi v nějaké závodě ještě odpadlo 7 spopeřů.-
Situs
12:11 04.06.2018 85.70.164.XXXO schopnostech Gaslyho se vedou velké spory? Mě přijde i přišel jako celkem oprávněný talent na vyzkoušení. Ale o tom spekulovat s tebou opravdu nechci, tam kde se dá jen spekulovat je to s tebou nekonečný proces, což je většinou A ano, konec sezony ještě není, ale často se uvádí kdo si zatím polepšil a kdo pohoršil dle postupně odjetých konkrétních závodů, však se dočkáš i toho období kde to bylo minulý rok i díky naskočení nováčků do rozjetého vlaku pro TR nesnadné období, tak oč jde?-
Mike17
12:51 04.06.2018 185.149.130.XXXAno, těch komentářů tu bylo několik. Za mne bude v pohodě, časem. Až se trochu vyjezdí. Podle mne má zatím do Saize daleko.
Ano, tady se to uvádí ve srovnání se začátkem sezony. Jestli to trochu nebude souviset s tím, že je tu nejvíc článků o až 5-tém nejlepším týmu.
A ano, dočkáme se. Nemám pochyb o tom, že těch 10 bodů, co STR ztrácí do konce sezony doženou. Však už jim zbývá do konce sezony udělat jen 34.
-
-
-
-
-
GRAHAM
08:24 04.06.2018 77.236.218.XXX"A výsledky TR zas na druhou stranu napovídají že s motory Honda to zas tak špatné nebylo"
Ale no tak, motor Hondy byl v roce 2017 slabší na začatku sezóny několik závodů , než ten původní z roku 2016. To je celé...
To že teď se Honda dotahuje, je jasné ale nejde to vztahovat na rok 2017 či zpět. Tam byl motor prostě slabej a hlavně poruchovej.
A že by Mclaren skončil jako Wiliams? Tak na to zapomeň, to je firma uplně o jiném levelu. Jo že není jisté že budou vysledky, tak to je, ale že by na tom byli celkově špatně jako Wiliams, tak to jsi pobavil.
Ve finále Mclaren zase tak špatné vysledky nemá, pokud člověk vezme v potaz změny za tak krátkou dobu a v potaz ja F1 funguje a o čem to je. Očekávaní byla ale větší,to je nutné uznat... holt soupeři udělali svoji práci lépe.
-
juras
09:21 10.06.2018 90.177.218.XXXDiskuze s Tebou me bavi...jsi spravnej vernej fanousek McLarenu.
Taky be bavis temi nekterymi vyjadrenimi. I kdyz ruku na srdce, realita tak vesela neni.
Mas pravdu, McLaren je jina firma nez Williams. Ale to ze ma rozvinutejsi firmu co se tyce aktivit mimo F1 neni zarukou ze v F1 nemuze padnout na dno...coz ostatne vidime.
Myslim ze nejvetsi problem McLarenu je jeho vedeni. Brown a spol. podle me nejsou ti spravni lide...Dennis pro McLaren dychal.
-
-
juras
20:32 01.06.2018 90.177.218.XXXMcLaren měl v úvodu sezóny dost kliku a vyjezdil si hodně bodů který ale získával díky smůle jiných.
Můžete si říkat co chcete (že Mclaren nikdy netvrdil že má špičkový šasí)...je to hra slovíček.
Jediný co je vidět jsou výsledky. A že je McLaren parník za Redbullem kterej má stejný motory už okecat nejde. Je na úrovni továrního Renaultu...a to je (ať už si to fanoušci Mclarenu jsou ochotni přiznat nebo ne) zklamání.
Uvidíme jak to bude dál, ale vypadá to na souboj právě s továrním Renaultem...a myslím že FI tyhle dva týmy porazí.
A výsledky TR zas na druhou stranu napovídají že s motory Honda to zas tak špatné nebylo. Dost možná se to dá přirovnat k Redbullu a jeho kritice Renaultu.
Za situace kdy nemůžete mít motor Mercedes a ani Ferrari musí holt člověk vzít za vděk Renaultem nebo Hondou...a snažit se maximálně spolupracovat aby se věci hejbali dopředu.
Co se McLarenu týče...podle mě udělali zásadní chybné rozhodnutí. S motorem Renaultu z nich jsou pouze zákazníci. Redbull se spojí s Hondou a díky tomu bude opět v pozici týmu schopného vyhrát šampionát. Mclaren dopadne jako Williams...-
Jindrich K.
22:22 03.06.2018 91.229.253.XXXJo McLaren měl v úvodu štěstí, ale šel mu naproti. Pravda je, že výsledky jsou to co je vidět. Nicméně, že by Honda byla top podle výsledků s TR se mi nezdá. Zatím měli dva závody kde byli vidět a zbytek ztráceli a ani nevěděli proč. McLaren taky sem tam něco zajel. Podle toho bych to nehodnotil. Třeba je současný motor Hondy "slušný" a mají dobré šasi a když si to sedne ... Nicméně co je nezpochybnitelná pravda je ztráta na RB. To bez diskuze ... jenže ... McLaren měnil motory a to se nějak projevit musí. Ono ani RB nebyl s Renaultem hned top, taky to chtělo čas, než si vše sedlo. Letošní sezona je z tohoto pohledu podle mě nerelevantní. Letos bych to viděl právě na srovnání s továrním R a pak by to chtělo vychytat mouchy a příští rok srovnání s RB (pokud tedy zůstane s R). Pokud příští rok RB zůstane s R a McLaren na ně bude ztrácet jako letos, pak je to už pr*ser. Takhle bych to zatím tak černě (jako srovnání s Williamsem) neviděl. Otázkou samosebou taky je, jak by si McLaren vedl bez Alonsa ...
-
-
-
uzivatel002995
11:54 01.06.2018 89.111.73.XXXAsi máš pravdu, Alonso loni říkal, že mají druhé nejlepší šasí. McL v roce 16 říkal že mají 3. nej To tvrdí oni, ale co je/byla pravda se dá těžko doložit
Vše je jiné než loni, takže to porovnávání s loňskem je mimo -
uzivatel003302
13:15 01.06.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
HellHogr
13:32 01.06.2018 89.24.53.XXX"Myslím si však, že každý závod je odlišný. A liší se například i vlastnosti našeho vozu a vozu Red Bullu. My tedy víme, kde máme proti vozu Red Bullu slabiny, a jsem si jistý tím, že oni to ví o svém. Znamená to, že stále musíme pracovat
Je to ale dobré. A dohnat špičkové týmy poté, co jsme před třemi lety resetovali koncept auta, je podle mě celkem velkým úspěchem,"
Zdroj: [odkaz na stránku]-
-
-
Ferda
14:30 01.06.2018 46.47.176.XXXČlánek jsem samozřejmě četl, ale pro mě nic nového.
Už loni jsem tady psal, že Mekáč čekají krušné chvíle které vzniknou výměnou motoru. A jako vždy jsem byl ten nejhorší co jsem si to dovolil takhle ponižovat McLaren.
O to je pro mne zábavnější sledovat nynější argumenty proč se Mekáči nedaří.-
-
-
GRAHAM
15:44 01.06.2018 77.236.218.XXXTak mne osobně štve, že Wiliams je tam kde je. To je vítečná značka v F1 a měla by být zcela jinde. Nemusí být v TOP, ale hned za....
No je otázka kolik do toho nainvestují zdrojů (Mclaren) teď hned a zda se to vyplatí letos, nebo to přesunou na další sezónu.
Ono nelze stát na místě. Ono ztratit 3 měsíce, jsou v F1 světelné roky ve vývoji. Třeba se vyplatí na to tlačit už letos.Nevím....budou nová křídla... přední, to zas se všechno změní, tak těžko říci, která cesta bude lepší, aby byl úspěch v roce 2019. Nebude jednoduché to stáhnout.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek