DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je ztrátou na Red Bull zklamán: "Pokusíme se je co nejdříve dohnat," slibuje

Fernando Alonso komentuje ztrátu svého McLarenu na Red Bull, který závodí se stejnou pohonnou jednotkou jako oni. Věří ale, že se svému soupeři brzy přiblíží.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso je ztrátou na Red Bull zklamán: "Pokusíme se je co nejdříve dohnat," slibuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 10.06.2018 09:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 01.06.2018 13:37
Oproti RB má Mekáč slabiny úplně ve všem. Nikde… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 01.06.2018 13:53
Jooooooo máš na to článek jako vysvětlifka, ale… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 01.06.2018 14:30
Článek jsem samozřejmě četl, ale pro mě nic… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

90.177.218.XXX
Diskuze s Tebou me bavi...jsi spravnej vernej fanousek McLarenu.

Taky be bavis temi nekterymi vyjadrenimi. I kdyz ruku na srdce, realita tak vesela neni.

Mas pravdu, McLaren je jina firma nez Williams. Ale to ze ma rozvinutejsi firmu co se tyce aktivit mimo F1 neni zarukou ze v F1 nemuze padnout na dno...coz ostatne vidime.

Myslim ze nejvetsi problem McLarenu je jeho vedeni. Brown a spol. podle me nejsou ti spravni lide...Dennis pro McLaren dychal.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, těch komentářů tu bylo několik. Za mne bude v pohodě, časem. Až se trochu vyjezdí. Podle mne má zatím do Saize daleko.
Ano, tady se to uvádí ve srovnání se začátkem sezony. Jestli to trochu nebude souviset s tím, že je tu nejvíc článků o až 5-tém nejlepším týmu. 03
A ano, dočkáme se. Nemám pochyb o tom, že těch 10 bodů, co STR ztrácí do konce sezony doženou. Však už jim zbývá do konce sezony udělat jen 34. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Koukal jsem Miku jak je třeba to porovnání teď po Monaku
Jezdci: [odkaz na stránku]
Týmy: [odkaz na stránku]
... uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, máme za sebou teprve 6 závodů. Porovnávat to takto postupně dle závodů je běžná praxe, já to jen převzal, ale jestli to chceš otočit a porovnávat to s loňským koncem a postupně přidávat další závody odzadu, já s tím vlastně ani nemám zásadní problém, budoucí celek to neovlivní a je to vlastně taky docela zajímavé, jen se neporovnávaj jednotlivé konkrétní závody ale počet dosavadních závodů porovnáváš s počtem závodů na konci loňska. McLaren se minulý rok postupně zlepšoval, TR ne a nováčci to na konci uplně srazili, takže když to chceš cíleně otočit aby McLaren začal porovnávání pro ně nevýhodně a TR obráceně, taky se na to rád mrknu. Postupně se sejdeme, to je jasné 18 Navíc o tom že si polepší je po loňsku opravdu jasné, půjde o to kam až to dotáhne, no a TR si podle mě může celkově opravdu polepšit taky, proč ne, Honda se zlepšila, i když na Renault ještě podle mě nemá, ale rozhodně se přiblížila a neztrácí tolik co minulý rok, o tom není sporu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
O schopnostech Gaslyho se vedou velké spory? 16 Mě přijde i přišel jako celkem oprávněný talent na vyzkoušení. Ale o tom spekulovat s tebou opravdu nechci, tam kde se dá jen spekulovat je to s tebou nekonečný proces, což je většinou 03 A ano, konec sezony ještě není, ale často se uvádí kdo si zatím polepšil a kdo pohoršil dle postupně odjetých konkrétních závodů, však se dočkáš i toho období kde to bylo minulý rok i díky naskočení nováčků do rozjetého vlaku pro TR nesnadné období, tak oč jde?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jaké celé sezony? Vždyť se odjelo 6 závodů. A je tedy otázka, jestli to srovnávat se 6-ti počátečními, nebo 6-ti posledními. Žádná celá sezona zatím neexistuje. A vše hovoří pro ty poslední (vývoj, stav věcí před změnou i jezdci).
A netuším, proč tu řešíš nováčky. Právě jsem ti doložil, že zlepšení STR vykazuje i srovnání s posledními závody Sainze a Kvjata. To jsou nováčci? Tak jaká nováčkovská daň? Letos jsou ti nováčci lepší, než loni matadoři z 50-70ti závody. Navzdory ztrátám pozic Hartleyho v každém závodě!!! Prostě STR se zlepšilo. Prostý fakt, který máš přece rád. Vykazuje v kvaldě i zlepšení proti Mclarenu. Ale tam rozumím tomu, že budeš argumentovat závodní rychlostí.
A loňské Monako? To je přesně o tom nováčkovství. Loni tam zajel skvěle Sianz, se 46 odjetými VC a po kterém touží minimálně tovární Renault a je velkým kandidátem na případné uvolněné místo v RB. A letos tam jel Gasly, o jehož schopnostech se vedou velké spory, měl odjeto 10 VC a na ten samý úspěch ztrácel pouhých 0,15s. 12
Jo, já se taky těším na konec. Ten jeden bod Kvjata budou i ti nováčci překonávat stejně snadno, jako Mclaren svou. Jen Mclaren už tu nulu tam mít nebude. A dost bych se divil, kdyby před nimi v nějaké závodě ještě odpadlo 7 spopeřů. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já ale na rozdíl od tebe vůbec neignoruji celý vývoj loňska, a proto mě zajímá porovnání celé sezony kdo si jak polepší či pohorší. Tebe jen rozčiluje že beru v potaz celou sezonu a ne jen konec roku kdy za TR nastoupili nováčci do rozjeté sezony (bez testů), a své nejhorší začátky si odbyli tam. TR očividně nemělo vloni tak špatné auto, Sainz s tím vlastně třeba v Monaku dokázal vloni s TR relativně zajet lépe jak v kvalifikaci tak v závodě než letos s Renaultem, to se taky nedá ignorovat. Koukni na Vandoorna v McLarenu kolik ztrácel na začátku sezony co by nováček, v průměru sekunda na kolo, pár závodů to prostě zabere. A brát progres McLarenu v minulém roce jen podle časů Vandoorna by to velice zkreslilo, ale vypadalo by to super, to se musí nechat 11 Jestli ti jde jen o tohle, aby to vypadalo lépe za každou cenu, tak jo, tak se drž jen toho konce sezony kdy do TR si přišli odbýt to nejhorší nováčci, ale nepřesvědčuj mě o tom jak to jediné má smysl 03 McLaren si letos samozřejmě polepší, to už je jasné teď a byla by taky neskutečná ostuda kdyby tomu tak nebylo, no a i TR nakonec může být úspěšnější než byl minulý rok, proč ne. Já nevím jak na tom bude McLaren v druhé polovině sezony a jak TR, ale jsem na to docela zvědav.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nahoře.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A nebo ty si povídáš sám se sebou?
Srovnávat motor Honda ze začátku loňska a ignorovat celý loňský vývoj, kde je vidět zřetelně zlepšení, je zcela jasná manipulace. U Renaultu je to podobné, ikdyž zlepšení je menší, přesto výsledky (Mal-Mex) jsou výrazně lepší, než zbytek sezony.
Na počtu obsolovovaných velkých cen, jsem ti dokázal, že i na konci loňské sezony byla dvojice STR zkušenější v polovině závodů. Nesrovnatelně zkušenější, což dokládají rozdíly mezi nováčkem a zkušeným pilotem ve výsledcích. Přestože jsem ti to předhodil několikrát, vytrvale to ignoruješ. Tak já ti to porovnám pouze v těch závodech, kde evidentně loni mělo STR zkušenější dvojice.
průměrná pozice v kvalifikaci: loni (mal-USA) 15,16 a letos 14,45. U lepšího (a to byl vždy Sainz nebo Kvjat, takže to nemáš jak okecat nezkušeností) loni 13,66, letos 12,66.
ztráta v kvaldě na Mclaren (také vždy Sainz a Kvjat): loni 0,538, letos 0,276
pozice v závodě 12,33, letos 11.
Prostě ať děláš, co děláš STR se zlepšilo. Game, set, match Mike17. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty si povídáš spíš sám se sebou ne? Ty mi pořád předkládáš věci který jsem ani neřekl 18 Pro mě je celkem nejdůležitější porovnávání jako celek a jako celý balík, snažit se z toho vytáhnout jen co přinesl jezdec, či šasi, či motor, či jen štěstí je velmi spekulativní záležitost. Jestli ty chceš porovnávat formu TR dle motorů z konce loňské sezony a jak na to letos navázalo, tak vzhledem ke zmíněnému debutu nováčků je to opravdu porovnávat hrušky s jablkama. Já si myslím že TR si nakonec klidně může výrazně pomoci, stejně jak McLaren, no porovnávat to jen s koncem loňské sezony po tom co jsem zmínil je od tebe myslím nesprávné. McLaren si přilepšil zatím oproti loňsku o 40 bodů, to je fakt, TR si zatím pohoršilo asi o 10, ale samo důležité bude co bude celkově na konci, a mě ani nebude vadit když TR na posledních 6 závodů posbírá třeba 40 bodů, prostě si celkově polepší, a když si polepší, dělaj lepší práci oproti loňsku než někteří ostatní 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Co chceš řešit u Mclarenu? Ti byli loni rádi, když vyjeli a pokud někdo dostal něco funkčního, byl to logicky Nejlepší. A když to po půlce sezony začlo být lepší, tak to připisuješ zlepšení SV??? 12
A Leclerk? Sám sis naběhl na hrot kopí. Už ve třetím závodě měl stejný odstup od kolegy, jako v 6-tém. A u STR tu tvrdíš, že mezi 1-4 a 5-tým je nesrovantelný rozdíl. 12
Toho Leclerka sis snad dal jako oponenturu, ne?
Bavíme se o STR, tak mi řekni, co ti kluci podělali loni. Já jsem ti vypsal, co podělal Hartley letos. Každý závod!!! A ty mi tu budeš tvrdit, že je letos o třídu lepší a blíž k Sainzovi, než loni k sobě? 12
To, že půlku těch lepších výsledků STR udělali Sainz s Kvjatem asi filtruješ omylem co? Nějak sis toho po několikáté nevšiml. 12
No jo, loni měli 209 gp, letos jsou s 96 mnohem zkušenější. Ne mnohem, nesrovnatelně. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
"A výsledky TR zas na druhou stranu napovídají že s motory Honda to zas tak špatné nebylo"

Ale no tak, motor Hondy byl v roce 2017 slabší na začatku sezóny několik závodů , než ten původní z roku 2016. To je celé...
To že teď se Honda dotahuje, je jasné ale nejde to vztahovat na rok 2017 či zpět. Tam byl motor prostě slabej a hlavně poruchovej.

A že by Mclaren skončil jako Wiliams? Tak na to zapomeň, to je firma uplně o jiném levelu. Jo že není jisté že budou vysledky, tak to je, ale že by na tom byli celkově špatně jako Wiliams, tak to jsi pobavil.

Ve finále Mclaren zase tak špatné vysledky nemá, pokud člověk vezme v potaz změny za tak krátkou dobu a v potaz ja F1 funguje a o čem to je. Očekávaní byla ale větší,to je nutné uznat... holt soupeři udělali svoji práci lépe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
Jo McLaren měl v úvodu štěstí, ale šel mu naproti. Pravda je, že výsledky jsou to co je vidět. Nicméně, že by Honda byla top podle výsledků s TR se mi nezdá. Zatím měli dva závody kde byli vidět a zbytek ztráceli a ani nevěděli proč. McLaren taky sem tam něco zajel. Podle toho bych to nehodnotil. Třeba je současný motor Hondy "slušný" a mají dobré šasi a když si to sedne ... Nicméně co je nezpochybnitelná pravda je ztráta na RB. To bez diskuze ... jenže ... McLaren měnil motory a to se nějak projevit musí. Ono ani RB nebyl s Renaultem hned top, taky to chtělo čas, než si vše sedlo. Letošní sezona je z tohoto pohledu podle mě nerelevantní. Letos bych to viděl právě na srovnání s továrním R a pak by to chtělo vychytat mouchy a příští rok srovnání s RB (pokud tedy zůstane s R). Pokud příští rok RB zůstane s R a McLaren na ně bude ztrácet jako letos, pak je to už pr*ser. Takhle bych to zatím tak černě (jako srovnání s Williamsem) neviděl. Otázkou samosebou taky je, jak by si McLaren vedl bez Alonsa ...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty vůbec nereaguješ na to co ti píšu 11 Kouknul si se už na to jak se zlepšoval v prvních závodech Vandoorne, či letos Leclerk? Prostě je potřeba pár závodů, ne 40, po deseti závodech už ti to tolik nepřidá. Proto je závěr loňské sezony pro TR zabitej, to dokáže pochopit snad každej. Je to jak jsem ti psal před tím, když budeš sledovat progres McLarenu v loňském roce jen dle časů Vandoorneho, tak to bude vypadat neskutečně super, ale je to o tom začátku nováčka, a to si vezmi že do TR nováčci skočili v rozjeté sezoně a bez testů. To nejhorší maj za sebou, a odbyli si to v tom závěru loňské sezony, proto se toho chytat je zoufalství, mysli trochu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Však tu taky nikdo netvrdil, že mezi 60 a 70-ti závody je velký rozdíl. Ale velký rozdíl je mezi 10 a 60-ti, pro mne rozhodně větší, než mezi 5-11. O tom se tu bavíme. Ne, nebudu tě obviňovat ze zavádějících informací, to bylo jistě omylem.
A jistě, na Hartleym je ten progres brutálně vidět. 12
V Aus si zničil gumy v prvním kole a pak pro jistotu ještě jednou a měl "zkušeně" po závodě. V Bahrajnu dostal za své zkušené chování pentli a posunul se ze 13 na 17-té místo. V Číně sundal zkušeně stájového kolegu a zničil závod oboum. V Baku ho zkušeně sundal pouze skoro, ten to ustál a vyjel jen mimo trať a ztratil pozice. Ve Španělsku, pro vělký úspěch zopakoval zkušeně odvařění gum v prvním kole a musel jet do boxů a podělal si celý závod. A v Monaku si zkušeně zničil auto, čímž se opět připravil o rychlost ve většině závodu a k tomu si pro jistotu zkušeně přidal jednu pentli. Jo, trefil jsi to. Hartley předvedl, jaký brutální rozdíl je mezi jeho 4-tým závodem v Abu a následujícími 6-ti. Je z něj přes zimu komplexní jezdec nesrovnatelných kvalit, který zkušeností podělává STR každý závod (pro jistotu nadsázka).
To, že půlku těch loňských závodů, jel jezdec s 50-70 ti závody a vylepšil tedy výrazně statistiky STR za to období se nepočítá, protože Hartley je teď na rozdíl od loňska prvotřídní pilot, kterému Sainz nesahá ani po kotníky. A proto se to nemůže brát vážně. 12 12 12
A Vandoorn? No ten je teď špička. jen čistě omylem dostává od kolegy brutální nářez závod co závod. Tam ten progres z něj přímo tryská. 11
Ne máš pravdu. Letos Hartley STR svou zkušeností připravuje každý závod o několik pozic, zatímco loni jezdil poslední i bez chyb. Je jasné na první pohled, že je to nesrovnatelné a srovnatelné by to bylo, kdyby se letos připravil o těch pozic minimálně 10. 11 11 11
Hele, necheš zase napsat, že jsem pro tebe nedůstojný soupeř? Dnes by mne to fakt dorazilo. Smíchy už na to skoro nevidím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ale Miku, rozdíl mezi odjetými 60 a 70 závody je skoro prd, ale u prvních je to znát každým závodem, a když jim k tomu dáš i plnohodnotné testy tak je to pochopitelně o dost lepší. Koukni jak se zlepšoval v prvních závodech Vandoorne, či letos Leclerk, prostě je potřeba pár závodů, ne 40, po deseti závodech už ti to tolik nepřidá. První závody jsou ty nejdůležitější, to je prostě nepopíratelný fakt a proto konec loňské sezony za TR, kdy naskočili (a navíc bez testů) Gasly a Hartley, je období velmi netransparentní. Je to jako sledovat progres McLarenu v loňském roce jen dle časů Vandoorneho, jako bude to vypadat pěkně, ale je to spíše o tom jak ze začátku trpěl Vandoorne, kde prostě progres v prvních závodech je mega, a je to pochopitelné . 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasně. Čtvrtý závod Hartleyho nemůžeme srovnávat s jeho pátým, protože je to úplně mimo a přes zimu se všechno naučil. A stejěn tak pátý závod Gaslyho je nserovnatelný s jeho šestým. proto to budeme srovnávat s 41 závodem Sainze a 59 Kvjata. 11
Tak dáme trochu čísel. V prvním závodě loňska měla dvojice STR za sebou dohromady 100 velkých čísel, ve druhém 102.. v šestém 110. Dohromady za těch 6 závodů 630. Za posledních 6 závodů měli piloti 209 velkých cen. A letošních 6-ti dohromady 96 velkých cen.
Tedy budeme srvnávat radějí 96 se 630-ti než 96 s 209-ti. 12
Já sice beru v potaz, že loni měli ti 2 o pár velkých cen méně zkušeností, ale ty jsi vyfiltroval, že čtvrtinu závodů odjdela velmi zkušená dvojice, kde je rozdíl nesrovnatelně větší. A ve srovnáních jen nejlepšího z dvojice to dělá celou polovinu. Protože kupodivu ti zkušení ty mladé zajezdili. 12
Srovnával jsem to s konce už loni, protože srovnávat vozy bez celého loňského vývoje je hloupé a jezdecké složení daleko víc odpovídá konci loňské sezony, než jejímu začátku.
To je prostě fakt. CHápu, že se nelíbí, bude se ti blbě zdůvodňovat prokazatelné zlepšení STR, které faktucky předvádí. A hlavně, na konci sezony nestál Mclaren v garáži a neměl nulu. O to tu jde. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No vzhledem k tomu že skočili oba do té rozjeté sezony tak rychle, tak si myslím že oprávněně lze TR z konce sezony co by reprezentativní vzorek vyloučit. Jakýkoliv nováček měl první závody sekeru na zajetého parťáka velice velkou a pár závodů to trvá. A to neměli jako ostatní předsezonní testy. Stavět jen na tom je směšné, navíc minulý rok to prakticky sám táhl taky jen Sainz, Kvjat to psychycky od RedBullu neustál. Já nepozoruji jen začátek, já pozoruji celou sezonu, ovšem letos se zatím odjelo jen 6 závodů a k porovnání celých sezon se teprve dostanem. Tvá fixace na konec sezony pro TR je cílená protože se ti to hodí, ale klidně se toho drž, jen se nezlob na lidi co si teď z toho nesednou na zadek 03 Zeptám se tě jinak, myslíš si že by vloni Hartley a Gasly co by uplný nováčci co vstoupili do rozjeté sezony bodovali třeba za McLaren? Podle mě ne, zkus se nad tím zamyslet.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale já nepopírám, že nějaká nováčkovská daň tam je. Ale dle mne pořád trvá a v případě hartleyho se obávám, že bude trvat věčně. Prostě se mi zdá, že srovnávat 1-6-tý závod se 7-12-tým stejného pilota a vždy jedoucím danný závod poprvé je rozumnější, než to srovnávat s Kvjatem, jedoucí svůj 59-64 tý závod (na většině okruhů počtvrté) nebo Sainzem, jedoucím svůj 41-46 tý závod (na většině okruhů potřetí).
Nic není jednoznačné, ale asi je zřejmý rozdíl v číslech a zkušenostech. Hlavně pak čekám, že na konci roku zase budeš mít problém s tím, že jezdci STR jsou zkušenější (pojedou svůj 21-26 závod). 03
Kromě toho jsem uvedl další argumenty (které logicky ignoruješ), proč je rozumnější srovnávat konec a nelpět na prvních závodech.
Nejvážnější důvod, proč počítat začátek je to, že to pro Mlcaren vypadá dobře. Z konce totiž jasně vychází, že se sice Mclaren zlepšil v závodech (velkým důvodem je víc odstoupení soupeřů v průměru o necelou 1 pozici), ale pohoršil v kvalifikacích. Zatímco STR si polepšilo stejnou měrou v obojím. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Miku já jen tvrdím že to nejhorší si odbyli jezdci TR na konci minulé sezony, což se nedá popřít, a ty tu neustále porovnáváš TR jen s tímto obdobím 11 Já sice uvádím že zatím si McLaren polepšil a TR ne, ovšem tvrdím že po celé sezoně si třeba polepší oba. To jak se držíš toho konce období je po výše uvedeném směšný. Je pochopitelné že teď McLaren lépe boduje než před rokem, a boduje i lépe než TR před rokem, a od TR se to bude čekat hlavně na konci roku, protože loňský debut jezdců si také vzal svou daň na celkové formě TR 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano nováčci se učí. A teď mají více zkušeností něž měli loni. Tedy s autem, ne tratěmi. Ale oni se učí pořád a budou ještě dlouho. Na jejich letošním obrovském množství chyb je to pěkně vidět. Ale ty chyby ti teď hrají do karet, takže tu budeš tvrdit, že loni se učili a teď jsou na úrovni Sainze a Kvjata (nadsázka) a proto se to má srovnávat s nimi a ne se sebou. Jo prokoukl jsi mne, to o tobě říct nemůžu (sarkasmus).
Já ti napíšu, proč se tomu srovnávní z konce bráníš. Se začátkem je to jasné. Proti nule si prostě nemůžeš pohoršit a Hartley nedosáhne kvalit Sainze ani po 100 letech zaučování. Gasly možná, až přestane dělat jednu chybu za druhou.
A srovnání s koncem?
V kvalifikacích si Mclaren pohoršil z průměrně 10,33 místa na startu na 12-té. U lepšího z dvojice (tedy téměř výhradně Alonso) z 8,16 na 10,83. U STR je naopak zlepšení z 16,27 na 14,45, u lepšího z 15 na 12,66. To mluví jasně a nehodí se ti to do krámu.
V časech byl loni Mclaren lepší než STR v průměru o 0,781s, letos jen o 0,276s. Tedy opět se zlepšilo STR o 0,505s
A v závodech jsem čekal pravý opak, díky množství odstoupení soupeřů a spoustě kolizí, penalizací a zbytečných probrždění se zbytečnými pitstopy u STR. Jak to vychází?
Mclaren se zlepšil z průměrného místa 10,6 na 8,7, u lepšího z 9,5 na 8. U STR je kupodivu zlepšení z 13,25 na 11,87 a u lepšího z 12,83 na 11. Tedy na ten chaos dost srovnatelné co?
Počet odstoupení pro poruchu? Mclaren loni 2, letos 1. STR loni 3 nebo 4 letos 1. Zlepšení u obou.
Máš rád fakta ne?
Rozhodně čekám, že jsou zavádějící, ikdyž jsou asi jediná dobře dostupná, která existují. Ale můžeš klidně najít další čísla, co budou svědčit o opaku.
Takže z výše uvedeného je jasné, proč se tomu bráníš a raději budeš tvrdit, že loni byli u STR neschopní nováčci a letos jsou zkušení borci na úrovni Sainze (nadsázka), kteří tak nějak omylem udělají každý závod nějakou chybu. Trochu tě poopravím. Ve 3 z těch loňských závodech nastoupili ještě Sainz (2) a Kvjat (1). Tedy z těch 12-ti čísel jsou 3 čísla pilotů, které snad už mězi úplné nováčky řadit nemůžeš. A kupodivu, ti dva ty nováčky ve všech případech zajezdili. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama