DISKUZE K ČLÁNKU Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Po pouhých šesti z 21 závodů letošní sezóny začíná Renault přemýšlet o tom, že by již přesunul svou pozornost k monopostu pro rok 2019 a vývoj letošního RS18 by předčasně ukončil. Jeho jezdec Nico Hülkenberg tento nápad podporuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.05.2018 14:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2018 08:50
No je to jedna z cest, aero se kapku mění, tak… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2018 14:15
No jo, no, klučina má pravdu. Líp jak 7. letos v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.140.XXX
    No jo, no, klučina má pravdu. Líp jak 7. letos v šampionátu neskončí, ani kdyby se rozkrájel a hůř jak 12. velmi pravděpodobně taky ne, i kdyby se Renault vrhl na sezónu 2019 už teď. Čili v porovnání s jeho předchozími sezónami posun veškerý žádný a další rok kariéry v trapu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Podľa mňa celé to zle. A číre mrhanie prostriedkami. Sezóna ešte ani nezačala a už ju odpisujú. Pri tomto zmýšľaný by F1 mala mať 1 VC ročne. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pokud vezmeš v potaz, jak funguje F1, musíš to akceptovat. Není jiné cesty jak vyhrávat. F1 je o zdrojích, investovaní a rychlosti vývoje.

      Ano, je to v zasadě "divné", ale je to tak....je potřeba se s tím "prozatím" smířit. Nová pravidla to budou snad eliminovat a zlepší se to.Oni ale stejně něco vymyslí...a bude se to dělat, ač asi v jiném módu dál.F1 je tvrdá soutěž.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No je to jedna z cest, aero se kapku mění, tak toho lze využít. Je to ale něco za něco....
    Bohužel, Ferrari a Mercedes mají kapacity dělat na obojím.Snad se to brzo změní....

    Hlavně ten motor už dátahněte.... na úroveň M a F. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama