DISKUZE K ČLÁNKU F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Dnes se v Paříži v centrále Mezinárodní automobilové federace (FIA) setkali za přítomnosti Jeana Todta, a výkonného ředitele Formule 1 zástupci Strategické skupiny F1 a Komise F1. K jakým závěrům ohledně pravidel pro příští rok došli?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 09.05.2018 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 18.04.2018 07:11
Ano, zvýší se spotřeba, vozy budou o dalších 50 -… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 17.04.2018 21:07
Tak na příští rok zvednout množství paliva je… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 19.04.2018 06:36
Formule jedna nikdy nebyla pro chudé. Myslím si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      a není to tak, že to pětilitrové navýšení je pro příští rok, kdy MGU-H v autech je? něco padne na těžší auta, ale zbytek by měli využít na rychlost. jestli tomu dobře rozumím, tak spotřeba pro 2020+ ( kdy se možná počítá s odstraněním MGU-H ) ještě zdaleka není určena.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak na příští rok zvednout množství paliva je dobrý krok, nucené přehnané šetření paliva mi pro F1 nesedí. No a dorovnání 80kg na jezdce mělo být dávno, velmi rozumné 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Golden

    Golden

    89.177.216.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Bude to komedie. 12 Půjde tam tak maximálně Cosworth, který z toho bude mít dobrý kšeft, protože automobilky si "levnější" jednotky nechají pro sebe, případně pro poslušné nohsledy, kteří nebudou mít šanci ohrozit. Slíznou si tím bonus za dodávku dalšímu týmu nebo se ho klidně vzdají a nechají si svůj produkt jen pro tovární stáj. Těch 10 milionů už je asi nevytrhne, když stejně ušetří miliardu za vývoj.
      RB si pak mile rád zafixuje Hondu jen pro sebe a zbytek pole čeká období temna. Pokud tedy Liberty nebude mít plonkových pár set milionů, které dá Cosworthu na vývoj konkurenceschopného hybridu. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Golden

        Golden

        46.135.74.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Myslím že dlouhodobě to bude jinak. A hlavně ono šlo o to, kdyby někdo končil, tak ho někdo lehce nahradí....což teď nejde. O F1 bude zájem....vždycky.A kfyby teď skončil Mercedes a Renault, tak zcela jistě toho někdo využije....zjednodušeně, nechtějí být (Liberty) vydiratelní přes motory. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          83.208.30.XXX
          S tím zájmem nesouhlasím. F1 je dneska o něčem úplně jiném než o sportu a pokud v tom Liberty udělá revoluci, může se stát, že celý systém se položí. Proč není zájem o F2 a podobné série? Chybí tam slavná jména pilotů a značek. Pokud Liberty v F1 nastaví sociální smír, bohatí výrobci odejdou, s nimi a řada špičkových pilotů a z F1 se stane další série s minimálním zájmem diváků. Netvrdím že je to dobrý systém, ale automobilky se přizpůsobily trendu nastavenému Berniem a to se bude těžko měnit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Golden

          Golden

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Ono stačilo, jaký byl zájem v předhybridní éře. A podobné to bude, pokud Liberty hybridy zruší. Akorát nastane odliv fabrik a příliv nebude žádný.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              I v předhybridní éře uměly automobilky udělat výrazně lepší atmosferický motor než Cosworth. Vzhledem k dnešním trendům do prehistorie nikdo nepůjde. Pořád se to bude motat kolem nějakého pokročilého přeplňovaného systému s brutální efektivitou. Nechci podceňovat motoráře, kterých si historicky cením, ale na tohle opravdu nemají. Tak jako tak se bavíme o astronomických (pro ně) investicích, aby to bylo konkurenceschopné. Za to jim Liberty plivne do dlaně drobné a poplácají je po zádech, jakou si tím ve finále udělají reklamu.
              Tohle opravdu není cesta. Tyto moderní systémy se již srovnávají, tak bych tomu dal ještě rok dva, pak trochu pomohl Hondě, aby to srovnala a na pár let zmrazit. A bude klid ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                To není pravda. Cosworth byl naprosto konkurenceschopný. V předhybridní éře postavil ten nejúspěšnější motor F1.. dokonce i těsně před rokem hybridní érou byl na úrovni automobilek.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama