DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton je v Číně hladový po vítězství a bude si chtít spravit chuť, což doložil nejrychlejším časem i v druhém pátečním tréninku. S Ferrari to ale nebude mít jednoduché, jak naznačil Kimi Räikkönen, který na něj ztratil pouhých 7 tisícin sekundy. Red Bull je zatím o něco pomalejší, ze zbytku pole je na tom nejlépe Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 14.04.2018 09:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 11:14
Už teď je Alonso s McL oproti loňsku (3. trénink)… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 14:57
Nejen jezdci HAASu prozrazují že v Číně je… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 16:45
18 Trochu jsi mě donutil si ho pročíst, on se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nejen jezdci HAASu prozrazují že v Číně je kvalifikování se na fialových pneumatikách na 9 či 10 místě spíše za trest, a místa za nimi pak s výběrem pneu se zdají být lepší možností pro závod. Je to divná situace když start na opotřebené fialové je tak nevýhodný oproti žluté nové. Myslím že přední 3 týmy se určitě pokusí kvalifikovat do Q3 na žlutých, no bude zajímavé sledovat jak k tomu přistoupí střed pole.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Hlavně by se měli všichni vyhnout dostředivé síle, jinak je s nimi konec. Autora od vedle netřeba představovat. 18

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Co ? 12Takový žvást mohl vymyslet snad jenom prdgressák ne ?

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          Trošku jsem si to tam pročetl, prý jsme tu řešili odstředivou sílu, která je ve skutečnosti dostředivá. 16 Ferda to v tomhle případě nebyl. 12

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            18 Trochu jsi mě donutil si ho pročíst, on se tam prostě hodí 03 Letošní Čínu Alonsa porovnává s Gaslym před rokem (kterej v F1 ještě vůbec nebyl), Montoyu si plete s Maldonádem a Jenson stále rezervním jezdcem McLarenu 11

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Myslíš ElSeňora? 12 18

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Nene, vedle Dondala. Ale u El_Seňora jsem dnes strašně zklamanej, neb sice přehání, ale tak nějak jsem ho bral, ovšem dnes jsem viděl jak píše tady u navýšení výkonu Renaultu a jeho styl mě hned praštil do očí. On nás tady už řadu měsíců lakuje pod nickem Roco. Musel ho tu mít už současně s El_Seňorem, tohle nemám rád 17

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Jo takhle. No jo....mě bylo hnedka divný že to je textově a chápáním "reality" zcela mimo mísu, až mě to zarazilo, co mele a davá do souvislostí věci, které tak nejsou a nemohou být, ač taky nemám patent na rozum. A on Elseňor...no tak jsme doma. No co chová se slušné, tak dobrý ....

                  Tohle mne pobavilo :
                  Jak je to s tim utahovanim kol, zdalo se mi, ze uz je nektere tymy snad ani neutahuji?
                  A pak dodá:
                  Priznam se ze zavody kvuli casu moc nesleduji, ale zdalo se mi, ze pitstopech nekterych tymu jsem nevidel utahovani matic. Jako kdyz to meli nejak zmaknute se samodotahovaci matici nebo jak? Kdo to sleduje a ma zmaknuty?

                  A tohle je pecka, vysvětluje jak lze odhadnout jak dopadne kvalifikace:

                  2. trenink je o kvalde, uber, nevim, 1,5-2s a mas kvaldu i s cca poradim +/-0,5s.
                  3. trenink je o zavode a dlouhych stintech

                  To uber a nevím.... 12 12 12 12 11 Taxikář. 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Tak se tak nějak dostávám do stavu frustrace. Pokud si porovnám tabulky od Petra ohledně nejlepšího sektorového času s porovnáním skutečnosti, vyplývá mi z toho jediné. Pilot je čím dál tím méně důležitý. Zatímco co v minulosti měl svůj nejlepší čas shodný se součtem nejlepších sektorů jeden až tři piloti, dnes je to sedm nebo polovina a více. Buď je to tím, že se jezdci tak skvěle zdokonalují nebo tím, že auta začínají být tak dokonalá, že je skoro jednoho kdo ho řídí. Jaký je auto, takový je výsledek. No a bohužel podle mě to tím prvním nebude. Proto se ptám. Kam se nám z F1 vytrácí podíl pilota ??? Když neměla auta takový přítlak logicky lepší piloti dělali méně chyb. Tento podíl se nám tak trochu z F1 vytrácí a je to bohužel čím dál tím pohár konstruktérů a né jezdců. Pro mě hrozně ošklivé zjištění. Auta mají čím dál tím větší vliv (ano velký podíl měli vždy, ale......) a porovnávat už lze skoro jenom piloty v jednom týmu. Snad nová pravidla přinesou změnu k lepšímu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak ono je to dáno tím že máš vlastně jen jeden pokus na té nejměkčí sadě, takže jak se ti to povede v tom jednom pokusu, tak to máš. Proto je součet nej sektorů v tomto případě skoro u všech shodný se skutečným kolem.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Už teď je Alonso s McL oproti loňsku (3. trénink) rychlejší o 1,28s. Ten "powerboost" od Renaultu to snad ještě nakopne. 04

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama