DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton je v Číně hladový po vítězství a bude si chtít spravit chuť, což doložil nejrychlejším časem i v druhém pátečním tréninku. S Ferrari to ale nebude mít jednoduché, jak naznačil Kimi Räikkönen, který na něj ztratil pouhých 7 tisícin sekundy. Red Bull je zatím o něco pomalejší, ze zbytku pole je na tom nejlépe Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 103, poslední 14.04.2018 09:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 11:14
Už teď je Alonso s McL oproti loňsku (3. trénink)… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 14:57
Nejen jezdci HAASu prozrazují že v Číně je… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 13.04.2018 16:45
18 Trochu jsi mě donutil si ho pročíst, on se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jestli Mercedes byl doteď v klidu, tak už asi nebude, jejich rychlostní kvalifikační výhoda padla o půl sekundy, to jim vytvoří pořádné vrásky na čele. McLaren vlastně bez překvapení, jejich kvalifikační rychlost není dostatečná a její vyřešení musí být prioritou číslo jedna. Zítra to bude ok, no chce to opět dobrý start. Je tam riziko zaseknutí se v poli 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Průměr dlouhých stintů z FP2 na ultrasoftech

    VERSTAPPEN - 1:39.095
    RICCIARDO - 1:39.157
    HAMILTON - 1:39.200
    BOTTAS - 1:39.212
    VETTEL - 1:39.633 (měl obrovskou degradaci, Kimi na softech v poho)
    ALONSO - 1:39.789
    HÜLKENBERG - 1:39.962
    GROSJEAN - 1:39.988
    GASLY - 1:40.060
    PÉREZ - 1:40.102
    .............Gasly vypadá trochu hůře, ale odjel opravdu dlouhý stint s malou degradací, což ten čas zkresluje. McLaren se k pneu též chová přijatelně, ostatní ze středu pole už měli degradaci větší.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • S-fan

      S-fan

      212.111.22.XXX
      Děkujeme za info Michale. 11 Red Bull vypadá v závodním tempu silně, Mercedes určitě vyhraje kvalifikaci a nejspíš si to v závodě pohlídá. Fiat by mohl ztratit a dojet až za Red Bullem. 03 Fernando nejlepší ze zbytku pole. Záměrně nepíšu McLaren, protože Vandoorn je slabý a zaostává. Alonso opět tlačí výkon na hranici možného. Bude to boj, střed pole je hodně našlapaný.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Mercedes a Ferrari tradičně maskují formu a přehnaně šetří motory. V neděli to bude úplně jiná pohádka. Dokonce bych i řekl, že Ferrari dnes více skrývalo karty než Mercedes a v neděli pojedou svoji ligu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jak to vůbec přesně je s tím kdy musí použít sadu pro start na které se kvalifikovali do Q3? Je jasné že když je mokro vs sucho tak to padá, stejně tak obráceně, ale co když se třeba stihnou kvalifikovat na suchých v Q2 a pak začne pršet? Nebo když začne pršet v Q3? Nebo jen krátce v Q1? Platí také v tomto případě povinnost je použít? Podle mě ne, někdo se kvalifikuje třeba na suchých a někdo na mokrých, jak by se to pak dělalo? Neví někdo přesně znění pravidla?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ve formuli 1 je jediný dodavatel pneumatik. Pro každý závod jsou k dispozici dvě směsi pneumatik do sucha (1), jedna do přechodných podmínek (2) a jedna do mokra (3).

      Během víkendu nesmí pilot použít více než 13 sad pneu do sucha (7 hlavní a 6 vedlejší směsi), 4 sady pneu (2) a 3 sady pneu (3). Jedna sada tvrdších pneu se smí použít jen v prvních 30 minutách prvního tréninku. Po prvním tréninku vrátí každý jezdec 2 sady tvrdší směsi, po druhém tréninku jednu. Zbyde 9 sad každému jezdci. Jeden set z každé směsi pneu (1) musí být před kvalifikací odevzdán. Pneu (2) a (3) se smí použít, pouze je-li trať prohlášena za mokrou.

      Pokud jezdec použije jen jednu směs a závod řádně skončí odjetím předepsaných kol nebo vypršením časového limitu, bude takový pilot vyloučen z klasifikace závodu. Pokud dojde k předčasnému ukončení závodu, aniž by jezdec do té doby stihl přezout, bude k jeho výslednému času připočteno 30 sekund.

      Jezdci, kteří postoupí do poslední části kvalifikace (Q3), smějí jednu sadu měkčí směsi použít jen v této třetí části a poté ji musí vrátit. Na start závodu se postaví na směsi, na které zajeli svůj nejlepší čas v Q2 (pokud budou závod i kvalifikace suché).

      Jezdcům, kteří do třetí části kvalifikace nepostoupí, zůstává tato měkčí sada navíc pro závod. Ale jen pro závod, jindy ji použít nesmějí

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Jen takový detail, pro závod je na výběr ze 3 směsí, ne?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Máš pravdu, Graham popsal zastaralá pravidla. 03
          Ale jinak se nejspíše nic nezměnilo. A pro vysvětlení Situsovy otázky jsou tři směsi nepodstatné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Díky 01, tím jsi i odpověděl na nedávný spor o to proč jezdci kteří se dostali do Q3 maj k dispozici na závod o jednu sadu méně 03 [odkaz na stránku] prostě jednu tu sadu z Q3 vracejí.

        ... jinak to teda znamená že i když začne pršet jen krátce v první či poslední části, tak přesto maj pro závod jezdci z TOP10 volný výběr, tak to chápu já.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ano, též díky za objasnění nedávného (Situsi, spor to snad nebyl?) dohadování. Já jsem tvé (Situsi) vysvětlení bral, jako logické a tudíž jako fakt. Jen jsem asi špatně počítal, protože mi vycházel rozdíl dvou sad mezi Gro a Oco.
          S tím krátkým deštěm, ale nevím, zda mají jezdci volný výběr? Já si myslím, že to rozhoduje vedení závodu, které musí prohlásit kvalifikaci za "mokrou", nebo "suchou" a podle toho se pak všichni zařizují.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jo, hledal jsem správné slovo, slovo dilema by bylo asi lepší 03 Já sám jsem neměl jistotu zda to je tím že se ta jedna sada z Q3 odevzdává, teď to víme.
            S tou mokrou kvalifikací, jelikož se tam o jednotlivých částech nepíše, tak počítám že kdykoliv trochu sprchne nebo se začne na ještě mokré dráze tak to bude hned označeno za mokrou kvalifikaci, ale správnou definici kdy je kvalifikace označena za mokrou (nebo kdy se tak má označit) taky nevím 12

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              No, ona asi přesná definice ani není. Záleží na vrchnosti, zda uzná mokro dostatečně mokré. 03 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vzpomněl jsem si na minuloročí Silverstone, kde Alonso si v Q1 vyjel P1 tím že za mokra risknul měkkou směs. Vím že pak už bylo větší a větší sucho a začalo se v dalších částech jezdit jen na suchých pneumatikách, no a start byl stejně nucený na těch opotřebovaných gumách co zajeli v Q2 do Q3, takže tipuji že je to asi prostě jen o té konkrétní Q2, kde když postoupí na suchý sadě, tak s nima v případě sucha musej i startovat.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Ano, to by dávalo smysl. Když prší v Q2, pak je kvalifikace "mokrá".

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Sportovní pravidla, článek 24.4 j)
          - jezdec musí začít na stejných pneumatikách jako v Q2, jen pokud zajede nejrychlejší kolo v Q2 na suchých a pokud se start začíná za sucha

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    McLaren zabere a jestli na kvaldu zaprší, bude Alonso hodně vysoko a pár lidem to dost znepříjemní víkend. 14

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama