DISKUZE K ČLÁNKU "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

McLaren připouští, že vstup do sezóny 2018 s novým motorovým partnerem je náročnější, než původně očekávali, byť se v šampionátu konstruktérů nacházejí na třetím místě a Fernando Alonso mezi jezdci na čtvrtém. Co bylo příčinou bídného výkonu týmu v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu a jaké má vyhlídky pro další závody?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 12.04.2018 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel003369 (Hlasovali 5 lidé) 11.04.2018 20:03
Jakej superklid?Ty jsi se doslova pomátl. 02 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 12:26
Kde je ten expert, co tu tvrdil, že vysoký… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 19:58
Superklide zase novej nick a začneš odkazem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Po Barceloně se uvidí, zda se budou zlepšovat, či ne....to rozhodne. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Stačí se kouknout na STR, v Austrálii a v Bahrajnu to bylo nebe a dudy, povedlo se jim půdu pod nohama najít dříve, no nevěřím že to McLaren brzo neukáže taky 03 Musíme vydržet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já v to věřím, dříve nebo později to přijde.......ať jsou teď konzistentní a dojiždějí co nejlépe, jak to půjde. Jasně může se stát, že uvidí, že se nemá cenu honit a přesunou vývoj dříve, aby měli naskok, na to je ale ještě brzo...a pravidla se nemění.

        STR překvapilo....tak uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak já myslím že u McLarenu dochází v současné době k vystřízlivění a k návratu od vzdůšných zámků k realitě. Občas se argumentuje, že v závodním režimu je vůz lepší než v kvalifikačním režimu. Závodní režim je hodně ovlivněn spolehlivostní složkou, délkou závodu, šetřením pneu a paliva, v kvalifikaci nic z toho jezdce zásadně neovlivňuje a tudíž je kvalifikace skutečným obrazem rychlosti vozu, když jede na plný výkon. Takže ano, bohužel McLaren v současnosti není dost rychlí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      McLaren je na tom ale v závodním režimu opravdu lépe. Ano, v kvalifikaci není dost rychlý, ale body se udělují za závod.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Airwer je v pozici věčného kritika všeho a všech. Od něj se nic pozitivního (názor) čekat nedá. Pozice Proti všem mu už 15 let vyhovuje. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        V závodním režimu to není o jednom rychlém kole a hrubém výkonu. A ano body se udělují za závod, nikoli kvalifikaci... ale v posledních letech pokud chtěl tým bojovat o titul, musel být silný v kvalifikaci, protože bránit dobrou pozici z kvalifikace je jednodušší, než po špatné kvalifikaci se probíjet polem. Nehledě na tom, že posun McLarenu vpřed v posledních dvou závodech byl více na úkor problému soupeřů, než vlivem rychlosti McLarenu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vždyť to ale každej ví a nikdo to nerozporuje, jak se věci teoreticky rychlostně mají. Jenže to se neměří, podstatné jsou jen a jen body. Za ty jsou peníze...to je celé co Petr řekl, konstatoval. A že Mclaren neni rychlostně tam kde chtěl být je v článku, to taky nikdo nerozporuje.....taky bych radši tu rychlost. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.223.XXX
    https://youtu.be/58NLDvKUp-4
    Srovnání Vettelova PP kola s Alonsovým kvalikolem. McLaren je dost nedotáčivý.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Asi tomu nerozumím, ale když bych měl větší přítlak tak bych řekl, že v zatáčkách 6 a 7 se díky tomu dostanu na větší rychlost, protože mě ten přítlak podrží. No a když se podívám na data, tak tam prostě vidím, že Alonso tady jede o 10km/h pomaleji než Vettel. Že by v tom bylo něco více než jen velký přítlak? To auto spíše neumí jet rychle a Boulier se z nás dělá dobrý den 20

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak rozdílu mezi relativní kvalifikační a závodní formou je patrný, no a když v kvalifikaci měli problém dostat z pneumatik maximum tak jim to v zatáčkách prostě nejelo jak mělo, a navíc na rovinkách za to zaplatili větším odporem. V závodě ta rychlost v zatáčkách už byla relativně velmi dobrá, stačí se mrknout na zajížděné časy v druhém sektoru.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        No a v první zatáčce rovněž o 10km/h nižší než špička a to se tam jede 80km/h. Takže na velký přítlak je to jen výmluva. Nemá to s nastavením přítlaku nic společné. McL si jede stále to své, mluví o problémech tam kde nejsou, místo toho aby řekl, že to auto není dobré a více z něho nejde dostat. Jsem zvědav na Čínu, ale pochybuji, že tam dojde k zázraku a nejednou to pojedena Speedtracku mnohem více než dosud. To auto prostě má odpor a v této aero konfiguraci rychleji těžko pojede. V závodě se chytaji, protože to honí na maximu a ostatní šetří. Asi proto se na konci závodu mluvilo o tom, že musí šetřit benzín a hodilo se jim, že dostali kolo a to jedno kolo ušetřili. Začínám mít čímdál větší obavy, jestli mají na to 4. místo v PK.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No porovnávat to se špičkou zatím nemá smysl, na to prostě teď nemaj auto. Ale jak jsem psal, mrkni na ty časy v druhém sektoru, tam lze vidět že ten přítlak byl na vyšší úrovni, oproti takovému Renaultu tam byl obrovskej rozdíl.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            No se spickou to nejde, to je jasny. Horsi je, ze Hulk jel v zatackach rychlostne cca mezi Vettelem a Alonsem. Vubec nejde o spicku, ale o to, ze McL musi hodne zamakat, protoze to auto je spatny a pomaly. Nema pritlak, ma jen odpor. Necekal jsem, ze i Renault bude mit lepsi auto 20 Kvalda mluvi jasne. Jsem hodne rozcarovany a nasr.ty 10

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Neřekl bych že zrovna Bahrajnská kvalifikace mluví jasně, v závodě bylo vidět že Alonso je rychlejší než oba jezdci továrního Renaultu. Ovšem zatím je to horší než se čekalo, a sami to přiznávaj (nemluvím o výsledcích)

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                178.255.168.XXX
                Alonso by mel oproti jinym jezdcum dominovat a ne dotahovat to co auto nestiha v zavode 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No to bych byl rád, ale není tomu tak a je třeba makat s tím co je, jde vidět že tam je o co bojovat a teď je potřeba každá desetinka, z auta, ze strategie, od jezdce.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003387

    uzivatel003387

    185.14.233.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Superklide zase novej nick a začneš odkazem na konkurenční web, dotáhneš to jako vždy velmi daleko 02

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama