DISKUZE K ČLÁNKU "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

McLaren připouští, že vstup do sezóny 2018 s novým motorovým partnerem je náročnější, než původně očekávali, byť se v šampionátu konstruktérů nacházejí na třetím místě a Fernando Alonso mezi jezdci na čtvrtém. Co bylo příčinou bídného výkonu týmu v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu a jaké má vyhlídky pro další závody?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 12.04.2018 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel003369 (Hlasovali 5 lidé) 11.04.2018 20:03
Jakej superklid?Ty jsi se doslova pomátl. 02 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 12:26
Kde je ten expert, co tu tvrdil, že vysoký… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 19:58
Superklide zase novej nick a začneš odkazem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Po Barceloně se uvidí, zda se budou zlepšovat, či ne....to rozhodne. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Stačí se kouknout na STR, v Austrálii a v Bahrajnu to bylo nebe a dudy, povedlo se jim půdu pod nohama najít dříve, no nevěřím že to McLaren brzo neukáže taky 03 Musíme vydržet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Já v to věřím, dříve nebo později to přijde.......ať jsou teď konzistentní a dojiždějí co nejlépe, jak to půjde. Jasně může se stát, že uvidí, že se nemá cenu honit a přesunou vývoj dříve, aby měli naskok, na to je ale ještě brzo...a pravidla se nemění.

        STR překvapilo....tak uvidíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Tak já myslím že u McLarenu dochází v současné době k vystřízlivění a k návratu od vzdůšných zámků k realitě. Občas se argumentuje, že v závodním režimu je vůz lepší než v kvalifikačním režimu. Závodní režim je hodně ovlivněn spolehlivostní složkou, délkou závodu, šetřením pneu a paliva, v kvalifikaci nic z toho jezdce zásadně neovlivňuje a tudíž je kvalifikace skutečným obrazem rychlosti vozu, když jede na plný výkon. Takže ano, bohužel McLaren v současnosti není dost rychlí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      McLaren je na tom ale v závodním režimu opravdu lépe. Ano, v kvalifikaci není dost rychlý, ale body se udělují za závod.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Airwer je v pozici věčného kritika všeho a všech. Od něj se nic pozitivního (názor) čekat nedá. Pozice Proti všem mu už 15 let vyhovuje. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        V závodním režimu to není o jednom rychlém kole a hrubém výkonu. A ano body se udělují za závod, nikoli kvalifikaci... ale v posledních letech pokud chtěl tým bojovat o titul, musel být silný v kvalifikaci, protože bránit dobrou pozici z kvalifikace je jednodušší, než po špatné kvalifikaci se probíjet polem. Nehledě na tom, že posun McLarenu vpřed v posledních dvou závodech byl více na úkor problému soupeřů, než vlivem rychlosti McLarenu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vždyť to ale každej ví a nikdo to nerozporuje, jak se věci teoreticky rychlostně mají. Jenže to se neměří, podstatné jsou jen a jen body. Za ty jsou peníze...to je celé co Petr řekl, konstatoval. A že Mclaren neni rychlostně tam kde chtěl být je v článku, to taky nikdo nerozporuje.....taky bych radši tu rychlost. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    213.220.223.XXX
    https://youtu.be/58NLDvKUp-4
    Srovnání Vettelova PP kola s Alonsovým kvalikolem. McLaren je dost nedotáčivý.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Asi tomu nerozumím, ale když bych měl větší přítlak tak bych řekl, že v zatáčkách 6 a 7 se díky tomu dostanu na větší rychlost, protože mě ten přítlak podrží. No a když se podívám na data, tak tam prostě vidím, že Alonso tady jede o 10km/h pomaleji než Vettel. Že by v tom bylo něco více než jen velký přítlak? To auto spíše neumí jet rychle a Boulier se z nás dělá dobrý den 20

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tak rozdílu mezi relativní kvalifikační a závodní formou je patrný, no a když v kvalifikaci měli problém dostat z pneumatik maximum tak jim to v zatáčkách prostě nejelo jak mělo, a navíc na rovinkách za to zaplatili větším odporem. V závodě ta rychlost v zatáčkách už byla relativně velmi dobrá, stačí se mrknout na zajížděné časy v druhém sektoru.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        No a v první zatáčce rovněž o 10km/h nižší než špička a to se tam jede 80km/h. Takže na velký přítlak je to jen výmluva. Nemá to s nastavením přítlaku nic společné. McL si jede stále to své, mluví o problémech tam kde nejsou, místo toho aby řekl, že to auto není dobré a více z něho nejde dostat. Jsem zvědav na Čínu, ale pochybuji, že tam dojde k zázraku a nejednou to pojedena Speedtracku mnohem více než dosud. To auto prostě má odpor a v této aero konfiguraci rychleji těžko pojede. V závodě se chytaji, protože to honí na maximu a ostatní šetří. Asi proto se na konci závodu mluvilo o tom, že musí šetřit benzín a hodilo se jim, že dostali kolo a to jedno kolo ušetřili. Začínám mít čímdál větší obavy, jestli mají na to 4. místo v PK.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No porovnávat to se špičkou zatím nemá smysl, na to prostě teď nemaj auto. Ale jak jsem psal, mrkni na ty časy v druhém sektoru, tam lze vidět že ten přítlak byl na vyšší úrovni, oproti takovému Renaultu tam byl obrovskej rozdíl.

          + 2 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            No se spickou to nejde, to je jasny. Horsi je, ze Hulk jel v zatackach rychlostne cca mezi Vettelem a Alonsem. Vubec nejde o spicku, ale o to, ze McL musi hodne zamakat, protoze to auto je spatny a pomaly. Nema pritlak, ma jen odpor. Necekal jsem, ze i Renault bude mit lepsi auto 20 Kvalda mluvi jasne. Jsem hodne rozcarovany a nasr.ty 10

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Neřekl bych že zrovna Bahrajnská kvalifikace mluví jasně, v závodě bylo vidět že Alonso je rychlejší než oba jezdci továrního Renaultu. Ovšem zatím je to horší než se čekalo, a sami to přiznávaj (nemluvím o výsledcích)

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel002995

                uzivatel002995

                178.255.168.XXX
                Alonso by mel oproti jinym jezdcum dominovat a ne dotahovat to co auto nestiha v zavode 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No to bych byl rád, ale není tomu tak a je třeba makat s tím co je, jde vidět že tam je o co bojovat a teď je potřeba každá desetinka, z auta, ze strategie, od jezdce.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003387

    uzivatel003387

    185.14.233.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Superklide zase novej nick a začneš odkazem na konkurenční web, dotáhneš to jako vždy velmi daleko 02

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama