DISKUZE K ČLÁNKU "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

McLaren připouští, že vstup do sezóny 2018 s novým motorovým partnerem je náročnější, než původně očekávali, byť se v šampionátu konstruktérů nacházejí na třetím místě a Fernando Alonso mezi jezdci na čtvrtém. Co bylo příčinou bídného výkonu týmu v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu a jaké má vyhlídky pro další závody?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Začátek sezóny je určitě těžší, než jsme čekali," uznává McLaren. Proč propadl v kvalifikaci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 12.04.2018 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel003369 (Hlasovali 5 lidé) 11.04.2018 20:03
Jakej superklid?Ty jsi se doslova pomátl. 02 »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 12:26
Kde je ten expert, co tu tvrdil, že vysoký… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 11.04.2018 19:58
Superklide zase novej nick a začneš odkazem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Cílem bylo podseknout Hulka, což se ale nepovedlo. Takhle zpětně, ano, bylo to chybou a z tvrdší směsi při skvělém startu se z toho nepodařilo získat více 07

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          podsekávat někoho, když jedeš na tvrdších pneu než on? To je strategické selhání.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vzhledem k tomu jak to dopadlo, dalo se z toho vytřískat více. Možná si na jednozastávkovou strategii přestali věřit, tak to zkusili takhle. Jak už jsem dřívě někde psal, vzhledem k tomu že se mu podařilo za Hulka dostat hned po startu, tak je vlastně škoda jak to dopadlo.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Pokud si vzpomínám, tak s těžkým autem Alo Hulka nestíhal, nebyl teda ani zdaleka v okně pro undercut, naopak, Hulka celkem výrazně zdržoval Haas... Kažopádně závodní rychlost Mclarenu vs Renault na konci závodu byla min o 0,5s lepší pro McLaren. Osobně se na tyto souboje velmi těším a věřím, že to bud tuhý boj o 4. místo v PK až do konce :) Jestli opravdu Renault chystá do Kanady 30+ ps, tak Haas a FI odpadnou. TR odpadne penalizacemi.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      kvalifikační režim je obrázkem výkonnosti auta, jejich výsledky v závodě jsou obrázkem nehorázného štěstí a smůly soupeřů

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No to zas ne, McLaren v kvalifikaci ztrácel na tovární Renault sekundu, oproti tomu závodní rychlost McLarenu rozhodně nebyla horší, takže je patrné že v relativním porovnání jsou v závodě mnohem lepším týmem.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          v závodní rychlosti jsme byli rozhodně rychlejší, než Renault. A to i na tvrdší směsi.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ano, Alonso tlačil na Hulka vlastně celý závod. Možná byla i lepší než HAASu a srovnatelná s STR, ale nechci polemizovat jak by to vypadalo "kdyby", ten Hulk tam prostě byl.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              jojo, několikrát si ho nechal poodjet, a vždy se k němu pak velmi rychle přiblížil. McL asi jezdí na vyšší přítlak, jinak nechápu, proč ho nedokázal předjet, když byl evidentně rychlejší, a v Bahrajnu se předjíždělo relativně snadno.
              A nebo se možná auto se stejným motorem předjíždí opravdu hůř, když máte stejná silná a slabá místa.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Je škoda, že se RB odepsal v prvních kolech. Docela mě zajímalo, jestli na té obří ztrátě na špičku a masivní ztrátě na Haas a STR měl podíl motor.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        To je hrozná blbost, co si napsal. Kvalifikační rychlost vs závodní je jeden z hlavních rébusu inženýrů a témat k nastavení při každé GP... Je evidentní, že Mclaren obětoval trochu kvalifikační rychlosti na úkor té závodní a Ren to udělal opačně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Jsem trochu v rozpacích z toho co předvádí... Problém je buď v autě, nebo v jeho nastavení. Doufám, že je to nastavení, protože to se dá vyřešit výrazně rychleji. Berme Bahrajn jako fail, kde se k McLarenu přiklonio štěstí a pojďme v Číně ukázat, že to byl jen krátký výpadek. To auto nemůže být tak špatné!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Proto by mě zajímali ty rychlosti v 6. a 7. zatáčce. Když se podíváme na rozdíl rychlostí v S3 a Speedtrapu, tak je vidět, že někdo z toho vytáhnul dost navíc. Takže by se dalo vyvodit, jestli ten přítlak byl opravdu velký nebo to auto prostě za moc nestojí. Doufám, že ty aktualizace budou fungovat o dost lépe, než toto auto. Je to velké zklamání

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Problém v nastavení je jednoznačný. To auto je kvůli novému motoru totálně překopané. Jiné zavěšení, jiné rozložení váhy, silně ovlivněná aerodynamika. Najít nejefektivnější setup chvíli potrvá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Pokud je problém skutečně jen v propočtech inženýrů ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          ty problémy během testů tomu samozřejmě vůbec nepomohly, byť se to v PR prohlášeních snažili bagatelizovat

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            To mi bylo hned jasné. Jen mě překvapovalo, jak to tady hodně lidí bránilo. Ale je pravda, že jsou o trochu lepší, než jsem čekal. Myslel jsem, že budou mít na Renault ztrátu ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Čekáme na ten lepší výkon, čekáme. Je jasné že kvalifikace má v dnešní F1 velkou důležitost a na jistých tratích jako je Monako je to nutnost k úspěchu, bez toho to nepůjde. Rád bych už v Číně viděl jak kluci z McLarenu bojují v Q3 o pozici být nej ze zbytku světa, Čína by jim měla lépe sednout. Nechat se porážet od STR je pro McLaren velkou ostudou, McLaren musí pořádně zvýšit svou hru. Myslím že dobrý je zatím jen to co vidíme v tabulce, k tomu jim dopomohla spolehlivost, štěstí, a skvělej Alonso.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Při přesunu z Bahrajnu do Číny za 1 týden nestihnou vůbec nic. Tady bych žádné změny v rozložení sil nečekal.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak nějaké novinky jsem pochopil z článku že budou, v nastavení se snad poučí, trať by jim měla lépe sednout a viděli jsme že z trati na trať se toho dokáže změnit celkem dost. Pro McLaren byly poslední roky vždy Austrálie s Bahrajnem špatné tratě, v Číne by to mělo být lepší.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama