DISKUZE K ČLÁNKU Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO
Netřeba připomínat jeden letitý hit Osmý den scházel nám. Piloti F1 se ničeho takového bát nemuseli. Počasí na Circuit de Catalunya jim přálo, tak se mohli vydat do posledního testovacího dne, který jsme za vaší asistence průběžně sledovali.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
uzivatel002995
13:48 09.03.2018 89.111.77.XXXBednu? Koukame na stejne testy? Mluvime o stejne serii?
Na bednu jsou tu jini adepti ze trech tymu a kdyz se podivam poradne, tak McL vypada, ze bude mit plne ruce prace s Haasem, ktery je tak 0,5s pred McL. -
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:42 09.03.2018 185.149.130.XXXNemusíš se hned rozčilovat. Věk prostě nezastavíš a Alonso každopádně už je za zenitem. Což neznamená, že nemá zkušenosti a nedokáže tvrdě bránit pozici. Jaká je jeho výkonnost bohužel nevíme, protože máme srovnání pouze s nováčkem Vandoornem.
Kdo z nás rozumí víc F1 je těžké posoudit. Například mi bylo jasné, že se Mclaren přes zimu na špici nedotáhne. To tu pár lidí odmítalo pochopit. A ty tomu, zdá se, nevěříš pořád. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:17 10.03.2018 185.149.130.XXXNo právě. V podstatě i naše korekce jejich snů se teď jeví jako optimismus ve prospěch Mclarenu. Jejich zrychlení o víc jak sekundu se změnilo tak na desetinu sekundy. Já čekal tak půl sekundy. Ale třeba se v Austrálii ještě vytáhnou. Ale vzhledem k tomu, jak se snažil Ala na konci za kažko cenu vytáhnout, moc optimismu to nevzbuzuje.
A propad STR? Naopak vypadá líp jak na konci sezony. Tedy přechod k Hondě byl od RB velmi dobrý tah a podle mne další katastrofální rozhodnutí Mclarenu.-
jon
15:00 10.03.2018 194.228.59.XXXJestli Lewis nekecal, tak by vycházelo to, že Mercedes byl schopen jet někde kolem 1:15,5-1:16 a Red Bull velice podobně. V tomto světle to je pořád velký odstup. A nebudeme si nic namlouvat, všichni tam přivezou hromadu vylepšení. I když fabriky a Red Bull možná ne, ty na to kašlou, budou dělat frajery v loňském outfitu.
Jinak já si na to taky vzpomněl, jak jsme ten McLaren stavěli do party s Renaultem a Force Indií.
Jen taková třešínka na dortu je to, že Haas je údajně o 0,1s pomalejší než Ferrari v rukou Vettela. Arrivabene se šel osobně optat, kolik měli paliva. Z toho se vyvodila dedukce, že Ferrari opravdu ukázalo plný potenciál. Stejně jako McLaren.
Adriane, makej! Nerad to říkám, ale ostatní tě v tom nechali. Respektive doufám, že ve Viry pořád testují 25 hodin denně. Jestli Renault nebude schopen jet v stabilním režimu tak, jako v testech, bude před letní pauzou jasno. O čemž mají dost jasno i v AMUSu. Aktuálně to mají tak, že první Mercedes, cca vteřinu zpátky RB, pak cca 0,3-,0,5s zpátky Ferrari, 0,1s potom Haas a za nimi Renault nebo McLaren (vzhledem ke slabšímu druhému týdnu testů Renaultu - ale přisuzují to možnému testování stabilního závodního výkonu). Force India, Williams a Sauber úplně mimo a u TR nevědí. Tam je to o hodně proměnných a rozumím tomu, že u Hondy nikdo nechce nic věštit. Sám o tom také nemám jasno a úsudek si udělám v neděli 25. kolem osmé ranní.
Paradox je skutečně to, že na tom ve finále minimálně STR hodně vydělá. V tom autě něco bude, protože Hartley je šílená lopata a jezdí s tím docela rychle. Loni ho trápil už Sauber, který měl celou sezónu víc problémů sám se sebou než se závoděním.-
-
jon
20:06 10.03.2018 194.228.59.XXXTo mi povídej. Ale podle mě to tak nebude.
Ferrari má delší rozvor, tudíž by byl zázrak, kdyby se jim povedlo na to odladit staré aero. Pokud to nepohnojí jako vloni Mercedes, tak by měli být v Austrálii také ve formě. A Red Bull podle mě půjde od začátku do rizika, že to kdyžtak ojedou se čtyřmi motory. Všichni jsou si vědomí toho, co nastane, pokud Lewise nechají pár závodů v klidu. Valteri poveze vodu a Lewis si pojede na klid a po pár závodech pak nebude k poražení. Loni na něj Vettel vyvinul tlak a první půlka sezóny byla hodně zajímavá. Ta druhá už byla hodně jednostranná.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek