DISKUZE K ČLÁNKU Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Netřeba připomínat jeden letitý hit Osmý den scházel nám. Piloti F1 se ničeho takového bát nemuseli. Počasí na Circuit de Catalunya jim přálo, tak se mohli vydat do posledního testovacího dne, který jsme za vaší asistence průběžně sledovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 12.03.2018 11:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 8 lidí) 09.03.2018 12:47
Velmi "hodnotný" příspěvek! »
» Radon (Hlasovali 5 lidé) 09.03.2018 12:21
Já si myslím, že vím, v čem je zakopaný pes u McL… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 09.03.2018 09:38
To by byl, pokud je to pravda, celkem logický… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Na přehřátí nepotřebuješ hodiny provozu, zvlášť, když už auto vyjíždí se zahřátým motorem. Ale příčinu víme. Tvou víru ti vyvracet nechci, ale modlil bych se za zázrak. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            asi zapomínáš jaký Alo dělal zázraky viz třeba 2012 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No asi se neshodneme, jestli tenkrát předváděl něco přímo zázračného a asi zapomínáš, že je rok 2018. Alonso je už "starý dědek". Daleko od vrcholných let 2005-06. Ale osobně bych mu ještě nějaké vítězství přál. Určitě by si ho zasloužil. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                12 12 12 hodně si mě pobavil, ten starý dědek dokázal loni trápit s nejhoším motorem v Mexiku Hama 11 ale tak co čekat od někoho, kdo F1 nerozumí ...

                + 2 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nemusíš se hned rozčilovat. Věk prostě nezastavíš a Alonso každopádně už je za zenitem. Což neznamená, že nemá zkušenosti a nedokáže tvrdě bránit pozici. Jaká je jeho výkonnost bohužel nevíme, protože máme srovnání pouze s nováčkem Vandoornem.
                  Kdo z nás rozumí víc F1 je těžké posoudit. Například mi bylo jasné, že se Mclaren přes zimu na špici nedotáhne. To tu pár lidí odmítalo pochopit. A ty tomu, zdá se, nevěříš pořád. 03

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Miku, očividně zapomínáš, jaké zázraky se dají dělat se slabým autem. #Singapore2008 12 12 Sorry Stofíku, pořádně se připoutej. Flavio s Patem ti poví detaily. 05 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Teď tady koukám na tu komedii. 11 Očividně problém těsnění, ne chlazení. Turbo v loji, jo tak teda chlazení, ale Alonso stejně vyhraje, to je jasné. Miku, zapíšeš si to ty nebo mám radši i já? 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tohle nemá ani cenu si zapisovat. Měl jsem si zapsat prosincové diskuse. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Já to radši moc nevytahuji. 07 Radši jen mezi řádky, protože se to docela vyplnilo a je to teď dost citlivé téma. 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No právě. V podstatě i naše korekce jejich snů se teď jeví jako optimismus ve prospěch Mclarenu. Jejich zrychlení o víc jak sekundu se změnilo tak na desetinu sekundy. Já čekal tak půl sekundy. Ale třeba se v Austrálii ještě vytáhnou. Ale vzhledem k tomu, jak se snažil Ala na konci za kažko cenu vytáhnout, moc optimismu to nevzbuzuje.
              A propad STR? Naopak vypadá líp jak na konci sezony. Tedy přechod k Hondě byl od RB velmi dobrý tah a podle mne další katastrofální rozhodnutí Mclarenu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Jestli Lewis nekecal, tak by vycházelo to, že Mercedes byl schopen jet někde kolem 1:15,5-1:16 a Red Bull velice podobně. V tomto světle to je pořád velký odstup. A nebudeme si nic namlouvat, všichni tam přivezou hromadu vylepšení. I když fabriky a Red Bull možná ne, ty na to kašlou, budou dělat frajery v loňském outfitu. 11
                Jinak já si na to taky vzpomněl, jak jsme ten McLaren stavěli do party s Renaultem a Force Indií.
                Jen taková třešínka na dortu je to, že Haas je údajně o 0,1s pomalejší než Ferrari v rukou Vettela. Arrivabene se šel osobně optat, kolik měli paliva. Z toho se vyvodila dedukce, že Ferrari opravdu ukázalo plný potenciál. Stejně jako McLaren.
                Adriane, makej! Nerad to říkám, ale ostatní tě v tom nechali. 05 Respektive doufám, že ve Viry pořád testují 25 hodin denně. Jestli Renault nebude schopen jet v stabilním režimu tak, jako v testech, bude před letní pauzou jasno. O čemž mají dost jasno i v AMUSu. Aktuálně to mají tak, že první Mercedes, cca vteřinu zpátky RB, pak cca 0,3-,0,5s zpátky Ferrari, 0,1s potom Haas a za nimi Renault nebo McLaren (vzhledem ke slabšímu druhému týdnu testů Renaultu - ale přisuzují to možnému testování stabilního závodního výkonu). Force India, Williams a Sauber úplně mimo a u TR nevědí. Tam je to o hodně proměnných a rozumím tomu, že u Hondy nikdo nechce nic věštit. Sám o tom také nemám jasno a úsudek si udělám v neděli 25. kolem osmé ranní. 12
                Paradox je skutečně to, že na tom ve finále minimálně STR hodně vydělá. V tom autě něco bude, protože Hartley je šílená lopata a jezdí s tím docela rychle. Loni ho trápil už Sauber, který měl celou sezónu víc problémů sám se sebou než se závoděním. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No já doufám, že to není pravda. jestli má Mercedes 1s náskok, jdu si koupit lepší kolo, abych měl o nedělích co dělat. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    To mi povídej. Ale podle mě to tak nebude. 04
                    Ferrari má delší rozvor, tudíž by byl zázrak, kdyby se jim povedlo na to odladit staré aero. Pokud to nepohnojí jako vloni Mercedes, tak by měli být v Austrálii také ve formě. A Red Bull podle mě půjde od začátku do rizika, že to kdyžtak ojedou se čtyřmi motory. Všichni jsou si vědomí toho, co nastane, pokud Lewise nechají pár závodů v klidu. Valteri poveze vodu a Lewis si pojede na klid a po pár závodech pak nebude k poražení. Loni na něj Vettel vyvinul tlak a první půlka sezóny byla hodně zajímavá. Ta druhá už byla hodně jednostranná. 07

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama