DISKUZE K ČLÁNKU Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Netřeba připomínat jeden letitý hit Osmý den scházel nám. Piloti F1 se ničeho takového bát nemuseli. Počasí na Circuit de Catalunya jim přálo, tak se mohli vydat do posledního testovacího dne, který jsme za vaší asistence průběžně sledovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Osmý den testů v Barceloně: Ferrari vítězné, Španělé se v závěru rozjeli + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 12.03.2018 11:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 8 lidí) 09.03.2018 12:47
Velmi "hodnotný" příspěvek! »
» Radon (Hlasovali 5 lidé) 09.03.2018 12:21
Já si myslím, že vím, v čem je zakopaný pes u McL… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 09.03.2018 09:38
To by byl, pokud je to pravda, celkem logický… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003243

    uzivatel003243

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No na Mercedes, Ferrari a RedBull nemáme. Myslím tím McLaren, a myslím tím zatím 03 Ovšem hned za nima můžem být, a to by byl velmi dobrý začátek pro to se odrazit zpět tam kam McLaren patří. Jsou tam nějaké potíže, ale na Austrálii se můžem celkem těšit, já teda budu 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Základ bude dořešit to zabudování motoru. Aby se neopakovali potíže co byli teďkom. Tipoval bych, že to asi jde vše ( no možná jen na 80%)na vrub usazení motoru (asi to turbo nebude jejich chybou), tedy na vrub MCl. Ale od toho jsou testy aby na tohle přišli a problémy vyřešili. Renault asi ještě 100% spolehlivost jako Mercedes a Ferarri nemá, ale asi to taky nebude špatné. Výkonově tak pozadu asi nebudou, jak se tu hlásalo před testy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.50.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Že na ty tituly navázali v letech 2015-2017. 03 Dle tvé logiky teď musí jet Sauber palbu, když tam má tu Alfu Romeo - ach ty tituly z let 1950 a 1951 ...
          P.S. Odpusť si invektiva na něčí logiku, urážky se tu nenosí. Chovej se trochu na úrovni s intelektem slušného diskutujícího. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.50.XXX
            *** 1) Suaber má motory Ferrari, takže ano, mělo by jet palbu 2) proč McL nejel na tituly v 2015-17 snad víme všichni 3) vstoupilo pravidlo, že dodavatelé motrů musí dávat zákazníkům naprosto stejné PJ, takže jaké pak výhody? ***
            Příspěvek byl redakčně upraven.

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Nemá cenu na nic reagovat. Nedošla Ti ta hyperbola, tak je pro mě nadále zbytečné klepat prsty do kláves. 03 Nechám si to pro konstruktivní diskuzi s ostatními.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.50.XXX
                jaká je tvoje konstruktivní diskuze na téma McL? jen nic neumí, jsou pomalí a budou poslední ... to je jedniný co jedeš, je to smutný, chápu, nevíš jak to v F1 chodí, ale psát té samé nesmylsy dokola neudělají z toho fakt, tobě ani nedošla poznámka Bulíka o jiným tvaru auta než ostatní uživatelé motoru Renault ... nešlo o monopost jako takový - to mají všichni stejný Sherlocku, ale mluvil o zádi auta + chlazení ... 04

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Tak tu palbu měl jezdit i Williams, když už měl v útrobách pohonnou jednotku Mercedesu, ne?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                Ono tak nešlo o tu "palbu", ale o tu nostalgii. Asi jak kdybych začal vzdychat nad tituly Williamsu a čekat, že jim to zaručuje patent na titul v této sezóně. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  82.144.151.XXX
                  Tak je zřejmé, že samotný motor k úspěchu nestačí. U Sauberu výraznější posun vpřed nečekám, snad se už aspoň nebudou pohybovat na chvostu pole (někdo tam ale být logicky musí). McLaren měl šanci být továrním týmem a k tomu měl na dosah mít vlastní béčko v podobě krachujícího Caterhamu. O tým na roštu a dvě sedačky pro nadějné talenty více. Škoda. Stále se budu opakovat (a na konci loňské sezóny jsem za to schytával spoustu mínusů): bez tovární podpory je dnes velmi obtížné se na špici dostat, natož se na ní udržet. Řešení McLarenu s Renaultem nevidím do budoucna nijak extra perspektivní. Možná jako takovou náplast na mezidobí, než se do F1 (pokud vůbec) dostane nezávislý motorář.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Souhlas. Už delší dobu jsme v tomto za jedno. 04
                    Já měl tu poznámku jen z důvodu dovětku "ach ty tituly s Mercedesem a Hondou" ... Příspěvek byl smazán, tak je z mé reakce trochu nonsense. Ale na toto jsem reagoval tou Alfou Romeo.
                    Jinak je mi jasné, že Sauber letos pojede stále někde na chvostu. Bude dostávat o kolo méně, ale pořád bude hodně pozadu. Loni byli cca 3,5s za špičkou, letos to vidím kolem 2s. Ale ostatní se docvakli ke špičce, takže leda by někdo něco opravdu pohnojil. Čekal jsem, že někam k ním spadne Toro Rosso, ale jak se zdá, asi se bude spíš tahat s Williamsem a Force Indií.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Easy

                      Easy

                      46.135.69.XXX
                      Toro Rosso je zatím příjemným překvapením, za tu odvahu jít do Hondy jim držím palce. V rámci redbullí rodiny považuji tuto stáj za "dospívající dceru" a ještě k tomu od loňské sezóny i hezkou s pěkným outfitem 03
                      Celkově doufám v letošním poli v těsnější rozdíly a to jak na špičce, tak i ve středu. Mercedes by to neměl mít snadné, protože koukat na předem rozdané karty v kvaldě a následně v závodě bych opravdu nechtěl.
                      Ještě malá poznámka - ve hře F1 2017 jsou ještě znělky s ikonickým logem. Co bude letos.. 17

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    No kdyby tak jako tabulka dnešního testování dopadla VC Austrálie, to by bylo hezký.
    Ale jestli nám připraví chlapci alespoň zajímavou akci, boje nejen v kvaldě, tak se taky zlobit nebudu... 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Myslím že Mclaren na tom nebude vůbec zle. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Myslím že Alonso nezajel zase tak špatně vůči Ferrari. Majku kde jsou ty dvě vteřiny? 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      hlavně Alonso to nejede ve stinru kolo, dvě a boxy, očividně má více v nádrži .. taky mě zajímá kde jsou ti, co říkali, že Haas a STR jsou o víc jak 0,5 před McL 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama