Pikaso
11:33 19.01.2018 77.104.216.XXXJeště více zvláštní je číst tyto veselé a pozitivní reakce v době, kdy asi tak před 14 dny probleskla zpráva, že snad údajně by mohli začínat s loňským motorem.
Všechno je to takové zmatené a nepochopitelné, navíc pokud vezmeme v úvahu to, že někdy v září měla údajně H další evoluci motoru s velkým výkonnostním zlepšením a nenasadili jí, po dohodě s McL kvůli potenciální nespolehlivosti a raději udělali asi 5 drobnějších úprav na tehdejší PhJ. Naskýtají se tedy otázky, co vlastně v Hondě dělali těch 5 měsíců ??? Jak to vlastně ve skutečnosti je ???
Osobně si myslím, že TR je prostě farmou RBR, tedy letošní sezonu TR (minimálně první polovinu) klidně obětují skutečnému vývoji pod vedením HM a pak se možná budeme všichni divit co pod správným vedením pracovníci H dokáží. V tom vedení já totiž osobně spatřuji největší chybu McL při partnerství s H. Nemyslím si, že v H jsou najednou amatéři, ale prostě je nikdo tvrdě nevedl a nepoptával po nich správné výsledky s jasnými sankcemi. U McL prostě dle mého názoru byli moc měkký a to se vymstilo. Skutečně nebezpečné a úžasné spojení se tak rýsuje především na sezonu 2019 a ať je HM na venek jaký je, podle mě je to velice schopný manažer. Ale jak rád zdůrazňuji, je to můj názor a na jeho rozuzlení je ještě moc brzo.