DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.01.2018 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.01.2018 11:51
To co předvádí Renault posledních 10 let je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
A roky pred temito jednotkami Renault nejak zaril. RB s jejich TOP sasi vyhral titul a i tehdy rikal, ze ma s jednotkami problem, vykon nebyl uz tehdy srovantelny se spickou. Jestli se nepletu tak i na spolehlivost si trochu Horner trochu stezoval.
Honda ano, 3 roky bida, ale ta bida po trech letech je v plenkach a za posledni pul rok se dostala spolehlivosti hodne blizko (cca na stejnou uroven) k Renaultu a to i z hlediska vykonu, par desitek koni, cca 30 dle AMuSu. Renault za tolik let co je v F1 neni schopen pripravit skutecne kvalifikacni mody. Prijde mi, ze proste oni nevi co delaji, nerozumi sve jednotce, nejsou schopny odhadovat zivostnost sveho zarizeni. To je hodne slozite a chce to velke zkusenosti a v dnesni F1 rozhodujici. To ve me proste nebudi moc duvery, ze je takovy vyrobce schopny dotahnout nekdy Mercedes.
Hondu zatim vynechavam, protoze je na pocatku, ale za dalsi 3 roky by melo byt jasne, jestli pujde cestou Renaultu nebo cestou Ferrari, pokrocili ve vyvoji a naucili se rozumnet temto jednotkam.
Proto rikam, pro rok 2018 McL udelal, pravdepodobne dobrou volbu, ale rok 2019,2020 nevi nikdo.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
McLaren byl předposlední, McLaren i já v zásadní změnu rozhodně věříme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Proto nerikam, ze McL udelal pro rok 2018 spatne, ale dale v case hodnotit nelze. Souhlas
McL si dal pred sebe dve moznosti, bud budeme dle dosavadni minulosti dlouhodobe vykonove prijatelne pozadu nebo bude pozadu jeste o trochu vice s tim, ze za rok na tom bude stejne. Usoudili, ze vetsi jistota je pro dalsi tri roky Renault. Proti tomu nelze nic namitat. Nejde o ody, ale McL tim na jedne strane ztrati, ale i videla. Porad mi ale prijde ze jde o prehnany optimismus, prijde mi, ze se pisi ody jako kdyby prechazel McL na motory Mercedes nebo podobne kdyz prechazel McL z Mercedesu na Hondu. Ja tam nevidim zasadni zmenu , ja tom vidim par koni navic, par desitek koni navic a to neni rozdil mezi stredem pole a titulem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Špatně si pochopil můj názor. Nebo vlastně asi dobře. Psal jsem to i s myšlenkou, že nechci do H jenom kopat. Můj názor je však jeden z těch, o kterých píšeš. Osobně jsem přesvědčen, že chybou McL opravdu byla jenom ta měkkost bez stanovení jasných výsledkových a výkonnostních cílů a tím umožnění se flákat chlapcům z H. (v Japonsku to není flákání, ale prostě tam jsou takový. Mají čas, nikam se neženou) Když srovnáš Éry kolem 1990, 2008 a teď od 2016, ten výsledek z toho jasně čiší. Teď a kolem 2008 měli prostě moc svobody a málo vedení a nic nedokázali. Ve vedení a managementu byli jenom samý japonci a nikoho tam nepustili. Proto ty výsledky nestály za nic. V dobách 1990 byli ve vrcholném managementu motorářů pro F1 angličani a němci, kteří je vedli a např v roce 1991, kdy W všechny válcoval dokázali během 2 měsíců postavit konkurence schopný motor a AS i díky tomu dokázal vyhrát svůj 3 titul. Se současným přístupem H by měl AS tituly pouze dva.
Jednoduše řečeno, osobně patřím taky mezi ty, kteří vše házejí na H a stojím si za tím. Tvé argumenty o diktátu u mě nemohou obstát. Odborník prostě musí vědět co je a není možné a nemůže kývnout na nesmyslné výzvy, nebo když na ně kývne musí to splnit. Tak to prostě je a vše je to podle mě o tom vedení. Výzvu mohu přijmout jako výzkumník a i tam budu limitován grantem, který 5krát za sebou bez výsledku nedostanu. Ve F1 se peníze točí aktuálně, každou sekundu. Zde není prostor na 10-tiletý vývoj, navíc v době, kdy mají všichni ten dobrý základ vyvinutý a navíc mám ještě na výběr ze dvou koncepcí. A to vše si měli u H uvědomit a to je to co si myslím, že do jejich práce vnese HM, řád, jasné a neprolomitelné cíle a samozřejmě odpovídající sankce, když se to nepovede, nebo odměny, když to vyjde.
Tedy na závěr. Myslím si, že se H docela rychle zvedne, ale bude to podle mě hlavně díky schopnému řízení ze strany HM, nebo potažmo ze strany celého RBR.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty vidíš problém u Renaultu za jejich 4 roky této éry a ano, Renault jistě vedle Mercedesu a Ferrari nezáří. Ovšem 3 roky Hondy by ti měly ukazovat mnohem větší problém, ale tam jsi ochoten přehlížet katastrofální bídu.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Nejde vubec o Hondu, rikejme ji treba vyrobce XYZ. AMuS prinesl nejaka cisla a pokud tak nejak odpovidaji neni to pro Hondu vzhledem ke kratkemu pusobeni az takovy problem, kor kdyz musela letso prijit s novym motorem. Ano tri posledni roky byly bidne o tom neni pochyb, ale kdyz vezmene v uvahu jeji pusobeni byla vzdy vykonove na spickove urovni a tam se pohybovala i pri poslednim pusobeni pred odchodem. Proto bych neresil jestli se Honda zlepsi, ale kdy to prijde, kdy se zlepsi na uroven Mercedesu a Ferrari, protoze je na pocatku, ikdyz delsim nez jsme vsichni cekali.

Spise porovnej to co predvadi Mercedes, kam pokrocilo Ferrari a kde je dlouhodobe Renault. Na to narazim. My nemuzem Renault stale srovnavat s Hondou, tim kdo teprve zacina a uz jim zacina slapat na paty, ale s tim na koho by mel Renault cilit. A zatim tam cili pouze RB, ktery dokaze se sasi zazraky. Bude tam cilit i McL, bude tam nekdy vubec cilit tovarni Renault? I na toto nam hodne odpovi letosni sezona 2018. Proste tam porad vykon chybi a chybel. Takze lze nejak necim podlozit mozna vyrazna zlepseni? Tady ja vidim problem

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co bude dál opravdu nikdo neví, ale hodně se dá z dosavadní minulosti předpovědět. Honda předvedla doslova tragédii která nemá v F1 obdoby. McLaren se jí po 3 letech zbavil i s jejich balíkem navíc a na Hondu zbyl jen juniorskej program RedBullu, nikde jinde nebyl zájem. Je krásné pořád vzhlížet do budoucnosti a psát o tom ódy, ale takový luxus týmy nemají a rozhodnutí musí činit v reálném čase, kdy si McLaren řekl prostě dost, 3 roky stačily.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Tost dále říká, že doufá, že Toro Rosso bude ve středu pole. Jak vidí situaci na čele? „Neočekávám velké změny. Myslím, že to bude pořád Mercedes, ale doufám, že Red Bull a Ferrari budou v boji o šampionát... jestli mám být upřímný, doufám, že to bude spíše Red Bull než Ferrari.“

No zajimave hodnoceni TR a McL 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To co předvádí Renault posledních 10 let je skvost proti tomu co předvedla Honda po návratu do F1. Já Hondě hodně věřil, a vlastně ji věřím pořád, ale ignorovat její dosavadní neúspěch a psát o tom že není otázkou zda, ale kdy bude Honda před Renaultem beru zatím jen za slepou a nepodloženou víru s notnou dávkou přehlížení dosavadní reality.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
No spise mi prijde, ze vyvoj je v plnem proudu a to zvaneni u vsech dost utichlo oproti minulym letum. Mozna jen pocit, ale prijde mi ze se drive mnohem vice resilo kam kdo pokrocil, bylo mnohem vice spekulaci 03. Pripada mi to, ze se nedaji nikde cekat zadne velke posunu, nikde nevidim zadny prehnany optimismus.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Je treba si to srovnat:
McL si v uvodu roku 2018 polepsi vykonove. Co bude dal nikdo nevi a jsou to jen nepodlozene uvahy. McL prisel o tovarni podporu. Prisel o rychle reseni site na miru.
TR je zase opak.
Ted je treba si rici, ze jedine v co McL musi doufat, ze ten vykon tam bude navic stale, ze bude Renault v dalsich 3 letech porad lepsi vykonove a mel by byt lepsi vyrazneji, protoze na aeru muze zmenou ztratit a ta ztrata muze byt trvala, vzhledem ke konstrukci jednotky. Pokud se jednotky vykonove vyrovnaji je McL tim prohravajicim. To nemluvim o tom, kdyby se Honda dostala pred Renault, to by pak byla jasna prohra McL.
Dobre na tom je, ze TR a McL nam ukaze jak to skutecne je a za 3 roky budeme moci hodnotit kdo to si to zmenou podalal 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
On bude trochu nebo mozna vice nez si myslime rozdil v pristupu ke konstrukci auta. TR je zvykle, ze neco dostane a poser se. McL si dle meho mnohem vice diktoval. Ikdyz tu mnoho lidi tvrdi, jak to ci ono Honda podelala, tak to mohlo byt na zaklade pozadavku McL na zastavbu. Z toho duvodu dnes McL tak nejak vyrazne nechvali zamenu jednotky, protoze maji vice prace se zastavbou a aerem nez za posledni 3 roky.
Ty nesmysli, ze zacnou se starou jednotkou jsou zalozene jen na uvaze, pokud by byl s novou problem muzeme pouzit starou. Zastavba je stejna a tudiz a stejna koncepce dizajnu. Jednotka uz nebude mit zasadnio zmenu, takze lonsky rok se nemuze opakovat. Nejhorsi co se muze stat je, ze budou jezdit se stejnou spolehlivosti jako na konci roku jezdil McL.
Jinak kolik myslis ze najde Renault u nove jednotky. Vyrazna zmena a atakovani Mercedesu se konat nebude. Pokud by tedy TR jezdilo se starou Hondou Renault se o tolik nevzdali nez byl na konci roku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Tva uvaha je zalozena na tom, ze Renault je vyrazne vykonejsi, spolehlivejsi a bude to tak i v roce 2019.
Porovnej co predvadi Renault za poslednich 10 let a co ty od nej cekas a pak to same u Hondy, jejich vstup, co kolik jednotek museli vyvinout pri jake rychlosti.
Na zaklade taho se da rici, ze jejich rychlost neni spatna a bude jenom vetsi. To ze to Honda nezvladne je nesmysl. Neni to otazka jestli, ale kdy bude pred Renaultem.
Jak sam rikas, uvidime co kdo predstavi na zacatku letosniho roku a kam se dostane na konci tohoto roku. To nam hodne napovi kam a jak rychle bude Honda smerovat. Minimalne ma Tost pravdu v tom, ze jsou tovarni tym, budou mit spickovou podporu a nebudou muset delat kompromisy.
Z meho pohledu je trochu videt to rozdilne nadseni mezo TR a McL. McL rika, ze mel problem tam jednotku dostat, TR rika jak se novy motor "pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu". V tom trochu vidim to, ze se pro zastavbu a aero jevi Honda jako lepsi volba.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
No právě na TR-H uvidíme jako to s tou Hondou je opravdu. Je zvláštní číst o nadšení FT, i když vlastně jenom z toho, že si mohou částečně diktovat jak má vypadat vnější architektura PhJ. To je sice docela logické při stavbě auta, ale v kontextu toho jak loni dopadl McL po změně PhJ, pro mě nepochopitelné. Osobně bych vůbec nepřemýšlel o změně "dizajnu" motoru a raději bych přizpůsobil jenom šasi, aby se H mohla soustředit na zlepšení jak výkonnosti tak spolehlivosti.
Ještě více zvláštní je číst tyto veselé a pozitivní reakce v době, kdy asi tak před 14 dny probleskla zpráva, že snad údajně by mohli začínat s loňským motorem.
Všechno je to takové zmatené a nepochopitelné, navíc pokud vezmeme v úvahu to, že někdy v září měla údajně H další evoluci motoru s velkým výkonnostním zlepšením a nenasadili jí, po dohodě s McL kvůli potenciální nespolehlivosti a raději udělali asi 5 drobnějších úprav na tehdejší PhJ. Naskýtají se tedy otázky, co vlastně v Hondě dělali těch 5 měsíců ??? Jak to vlastně ve skutečnosti je ???
Osobně si myslím, že TR je prostě farmou RBR, tedy letošní sezonu TR (minimálně první polovinu) klidně obětují skutečnému vývoji pod vedením HM a pak se možná budeme všichni divit co pod správným vedením pracovníci H dokáží. V tom vedení já totiž osobně spatřuji největší chybu McL při partnerství s H. Nemyslím si, že v H jsou najednou amatéři, ale prostě je nikdo tvrdě nevedl a nepoptával po nich správné výsledky s jasnými sankcemi. U McL prostě dle mého názoru byli moc měkký a to se vymstilo. Skutečně nebezpečné a úžasné spojení se tak rýsuje především na sezonu 2019 a ať je HM na venek jaký je, podle mě je to velice schopný manažer. Ale jak rád zdůrazňuji, je to můj názor a na jeho rozuzlení je ještě moc brzo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Očekávám silnou a spolehlivou jednotku. Spolehlivá ano, v tu chvíli nevýkonná. Pokud bude výkonná, bude nejspíše ne uplně spolehlivá. IMHO pokud Honda nepojede "kudlu" v posunu výkonu, bude RB ještě hodně brečet, když mu Renault neprodlouží smlouvu. I když třeba dá motor Mercedes, mohla by nastat změna, tím by eliminovali Aston a Cosworth. V každém případě bych od Hondy očekával, že každy 3-4 měsíce budou nějaké posuny ve specifikacích motorů.Obávám se ale, že takouvou rychlost ve vývoji Honda nezvládne.No uvidíme...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Toto období před prvními testy si McLaren užíval asi také nejvíce 12 Ale jako jo, pozitivita tam musí být a McLaren už ji pochopitelně s Hondou neměl, v tom jsou nové začátky spolupráce někdy už prostě potřeba 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to žvanění snad začlo už mnohem dřív. Půlka pole bude bojovat o titul, druhá půlka se zlepší. Poslední asi nebude nikdo. 12 Nikdo sponzorům nebude vykládat, že to bude stát za prd, takže každý prohlašuje i to, co bude těžko splňovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Polovina ledna - žvanění začíná... :-) Praktiicky nám neřekl nic kloudného, resp. co bychom už nevěděli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama