DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.01.2018 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.01.2018 11:51
To co předvádí Renault posledních 10 let je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Čísla AMuS není nic jiného než bulvár a odhad. V race modu byli všichni 3 výrobci při GP USA 2017 do 20ps. Porovnávat poslední 2 GP nelze, pže chybou Renaultu v GP Mexika (kterou přesto Max s tímto motorem bez jakýchkoliv potíží vyhrál) museli ubrat výkon.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    Cisla AMuSu jsou sice takova jaka jsou, ale rozhodne jsou nejaka a nejsou to radoby cisla, ktera si tu kdekdo nepodlozene cuca z prstu.
                    Posledni dva zavody porovnavat nelze, ale muzem vypichnout ten jediny terti od konce kdy se to nahodou povedlo. To kdyz max bez potizi vyhral bylo jak za valky v rusku, poslali tam 6 motoru a on nejaky prezije. To bylo vylozene amaterske reseni, kdy proste nevi co jejich jednotka zvlada.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001836

                    uzivatel001836

                    109.105.39.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Podle mě, dyštak mě opravte, ti data GPS řeknou o výkonu motoru skoro tolik co maximální rychlosti. Z toho poznat konkrétní deficit v koních když neznáš jednotlivé odpory vozů beru skoro za šarlatánství. Poznáš z toho zhruba kdo jak si v porovnání vede, ale takhle z toho dostat jednotlivá čísla je velmi sporné. RedBull jistě dle GPS na tom byl lépe než tovární Renault, Honda takové srovnání vůbec nemá, jak to rozlišovali a počítali? Dokážu třeba pochopit data GPS pro porovnání přítlaku v zatáčkách, ale jak z toho vyfiltrovat jen čistý výkon motoru, nezdá se mi to.
                      Četl jsem třeba také že McLaren, stejně jako Red Bull, je schopen snížit rake vozu na rovinkách a mají vyšší maximální rychlost. Tohle se podle mě musí zohlednit, ale to z dat GPS nemůžeš dostat.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001836

                        uzivatel001836

                        109.105.39.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Podle mě je rozhodně nedostatečný a rozdíl mezi týmy se stejnou PU je tak obrovský, že tam nevidím dostatečnou možnost z toho něco relevantně vytáhnout. To dělali průměry všech týmů se stejnou PU? Pak by to mohlo být k Hondě také velmi nesprávně shovívavé.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Renault + RB v hybrid éře září velmi velmi podobně jako Ferrari.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ano, to je pravda.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Je jasne videt, ze pokud se dostane motor do popredi v dulezitosti pred aerodynamiku, tak je videt jasny propad Renaultu resp. RB. Z meho pohledu je RB(Renault) vykonostne pozadu, porad je spise za kazdorocnim ocekavanim. Porad se mluvi o titulu, ale nema na nej. Spolehlivosti je na tom oproti Ferrari zasadne jinak. Ma rozhodne blize k Honde nez k Ferrari, tedy za posledni pul rok. Vsichni vime, ze v F1 se deji veci rychle a tudiz nema cenu resit co bylo v 2016. Skutecne schopnosti se ukazuji stale, takze omluvu Renault za bidny konec roku nema.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Souhlas s bídným koncem sezóny z pohledu PJ Renault, příslib však je race mod, kdy jsou a podle mě letos opět budou v okně, kdy nejde o motor, ale jde o šasi + jezdca. Kdyby loni RB zvládl své šasi, měli by 2 místo v PK jisté a mohli bojovat i o titul. RB dělá špatná šasi na úvod sezóny více než často. Jestli letos budou mít TOP šasi již od Austrálie, mají opravdu reálnou šanci na titul.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Ta mantra božského šasi RB a bédné PJ Renault je už moc ohraná na to, aby ji tady někdo bral vážně.
            Spojení Renault + RB je v hybrid éře stejně úspěšné jako Ferrari. Honda V8 byl v roce 2008 rozhodně nejhoší motor a nikdy nebyl komplexně tak dobrý jako Renaultí V8. Neznalost historie neomlouvá. Fakta jsou janě daná, Renault v F1 od roku 1989 do roku 2013 dokázal o mnoho mnoho více než Honda, jediný, kdo s Renaultem snese v této době srovnání je Ferrari! Tolik čísla. Jestli tato fakta nekorespondují s tvými pocity, touhami, přáními a vírou, je mi popravdě úplně jedno.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si fanda H, a tak bych předpokládal, že o jejich historii minimálně v F1 něco víš. Bohužel se ukazuje, že jsi prostě jenom na obláčku fandovství a nereflektuješ skutečnost. Psát totiž jak byla H vždy na špici v kontextu jejího posledního ukončeného období v F1 je dost nešťastné.
            Takže malý exkurz do historie z mé paměti. Jestli se nepletu tak H naposledy končila v roce 2008. Mám pocit, že to byla éra 2000-2008 a o špičce se tedy moc hovořit nedá. Nejvýše se dostali tuším na 4 místo v poháru konstruktérů a to jenom jednou. Jinak těžkej střed pole bez výrazných úspěchů. A to už vůbec nezmiňuju fakt, že minimálně poslední dva roky to byla dokonce stejná hrůza jako teď, sotva pár bodíků a chvost startovního pole, jasně poraženi druhým Japonským výrobcem T.
            Takže shrnuto podtrženo, 1991, poslední úspěch a pak už jenom paběrkování a trapnost nad trapnost, a to jsem nezapočítal éru Mugen-Honda, nebo jak se ten projekt jmenoval. To by ty výsledky byly ještě mnohem horší.
            No a pokud chceš srovnát R s M a F vem to spravedlivě. Ano všichni víme jak na tom v reálu R je nyní. Ale pokud vezmeš "tovární" týmy tak to tak hrozně nevypadá. Samozřejmě bereme jako tovární tým s motorem R, RBR, protože reálný návrat R jako továrního týmu je až v posledních dvou letech. Z tohoto pohledu jsou výsledky opět trochu jiné. Tam je jasným lídrem motor M a F a R si to poctivě za poslední 4 roky prostřídali. Navíc R byl naposledy 4 násobný MS v letech 2010-2013 s RBR, pak 2005-06 sám jako tovární tým a před tím s W atd. atd.
            Z tohoto pohledu je jasné, že R na tom zase tak špatně není. Prostě má jednu tovární stáj a ta je na čele pořád. Kdy tam naposledy bylo auto s H ??? A jak jezdí zákazníci F ??? Mohl bych tě rozebrat ještě více, ale myslím, že to stačí. Chce to hodnotit realitu na základě faktů. To už jsem udělal výše i tady a tak to prostě je.
            Osobně vidím obrovský potenciál právě v R a osobně je obrovsky uznávám, protože jako jediní ze 3 původních dodavatelů se snažili dodávat všem rovným dílem, a to i v posledních dvou sezonách, kdy už měli zpět svůj tovární tým. Vlastně jako jediní naplňují literu pravidel o rovnocenných dodávkách pro všechny. M ani F to nedělají. Oba využívají neúplnosti pravidel a každý vývojový prvek k lepšímu včetně motorových map, dostávají zákazníci se zpožděním minimálně jednoho vývojového stupně. To se u R nedělo, tedy asi kromě této poloviny sezony, kdy se RBR distancoval přejmenovaní PhJ a jejím lazením někde ve své garáži a taky to bylo na výsledcích vidět. Podívej se kam R jako tovární tým jenom za rok poskočil. Prostě srovnáš s prominutím v tuto chvíli profík s amatéry.
            Sundej růžové brýle a zkus to zhodnotit znovu, výkon H stejně těma brýlema nepřidáš.
            Prostě uvidíme letos, jestli je to o tom vedení nebo ne. Já myslím, že jo a pak budou schopni v H něco udělat.
            PS: konec spamování

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Skvěle zhodnoceno. Podepisuji na celé čáře a zároveň obdivuji tvoji trpělivost. Já už vzdal Elovi vypisovat čísla a roky a výsledky, podle mě to na něj nemá žádný účinek.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Až na malý detail, že nebyli nejlíp 4-tí a jen jednou. V roce 2004 byli druzí a to se stejným motorem, jako v roce 2005 šestí. V roce 2006 (po převzetí Hondou a šasi ještě od BAR) byli čtvrtí a pak se stejným motorem osmí. Čím to? Výkon motoru lítal nahoru, dolů? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V roce 2005 byl motor 3.0 L V10 povolen maximálně 5 ventilů na válec [15]. FIA také představila nové předpisy, které omezují každé auto na jeden motor na dva víkendy Grand Prix, přičemž kladou důraz na zvýšenou spolehlivost a snížení výkonu. Motory BMW a Mercedes měly v této sezóně 930 kW (690 kW). Renault, Honda, Toyota a Ferrari měli asi 900 koní (670 kW).

              To jen k tomu úžasnému motoru Renault, který prý zajistil titul v roce 2005. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Neměl jsem čas reagovat hned, ale samozřejmě ti děkuji, že jsi nám jako vždy ukázal, že umíš googlit a našel jsi si výsledky. Ano máš pravdu a všem se moc omlouvám, že jsem motoru H upřel jedno 2 a dvě 4 místa. Jestli, ale dobře chápeš F1 a vlastně všechny sporty, nikdo se neptá na to kdo byl druhej. Vždy je jenom mistr a ostatní tam nejsou. Že v roce 2010 byl MS SV s RBR ví všichni, ale to že v té sezoně byl nejlepší a druhý jiný jezdec si už skoro nikdo nepamatuje, stejně jako si letos na konci sezony nikdo nebude pamatovat, že F a SV udělali loni hezkou a zajímavou sezonu. Mistři byli jinde a o to tu jde. Prostě za posledních 20 let by R několikrát MS a H ne. To je vše. No max výkon motorů nebudu vůbec řešit, to opravdu nemá cenu. Navíc těch 30 koníků rozdílu na stolici ve skutečnosti na trati ani nevyužili, prostě to na rovince nebylo vidět. A googlit taky umím, 900k = 662kw a 930k = 684kw, takže ve skutečnosti jenom 22k rozdílu a ne 30. 03 14 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Na převod jednotek si stěžuj autorovi, nějak si tipuju že prostě zaokrouhloval. Ale když už se hnípeš v detailech, pak bych rád upozornil, že to cos vypočítal má být v kW a nikoliv v koních. To by ses dopočítal k těm 30-ti. Pokud budeš brát za výchozí kw, pak rozdíl 20kw odpovídá více jak 27k. Nikdo rozumný ty necelé 3 koníky řešit nebude, neboť chápe, že jde je o odhad a těch koníků v tom odhadu bude lítat víc.
                  K začátku tvého textu: Já měl takový pocit, že tu řešíte sílu motorů a nikoliv slávu pilotů a týmů. Tak se moc omlouvám, za chybný odhad orientace diskuse. Ale v tom případě vůbec netuším, proč tu řešíte Hondu s Renaultem. Ani jeden z nich titul v posledních letech nezískal a nemá ani reálnou šanci letos. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Zase rozjíždíš fantazii? Renault za posledních 10 let měl 4x titul mistra světa, měl údajně komplexně nejlepší motor 2,4 V8 (i když se s ním někteří nechtějí ztotožnit) mimo jiné díky spotřebě a nejlepším možnostem foukání, který měl vliv na nejeden titul RB. Honda byla prokazatelně lepším motorem než Renault naposledy možná v r. 1990 - 1991. Od roku 1992 do roku 2017 bys jen velmi těžko hledal dobu, kdy měla Honda lepší motor než Renault. A když se podívám na tu tragedii, co předvádí Honda v hybrid éře, tak jen slepec může srovnávat práci Renaultu a Hondy!

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to se povedlo, akorat mi prijde ze jde o aero reseni a a ne o vlastnost motoru. Je vubec otazka kdo s tim navrhem prisel a na 99,9% bych rekl, ze RB, protoze Renault asi ani netusil, k cemu vsemu se da motor vyuzit 03
          Jinak v roce 91 byla Honda vstupenka k vitesztvi a od roku 92 dale nemuzeme srovanavat, kdyz se Honda F1 neucastnila.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Foukání difuzoru při sešlápnuté brzdě, je zcela jistě práce motoru a ne aera. Zkus se opravdu nejprve trochu vzdělat a pak diskutuj. Nezlob se na mě, ale píšeš jednu lež za druhou.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama