DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.01.2018 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.01.2018 11:51
To co předvádí Renault posledních 10 let je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To co předvádí Renault posledních 10 let je skvost proti tomu co předvedla Honda po návratu do F1. Já Hondě hodně věřil, a vlastně ji věřím pořád, ale ignorovat její dosavadní neúspěch a psát o tom že není otázkou zda, ale kdy bude Honda před Renaultem beru zatím jen za slepou a nepodloženou víru s notnou dávkou přehlížení dosavadní reality.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Nejde vubec o Hondu, rikejme ji treba vyrobce XYZ. AMuS prinesl nejaka cisla a pokud tak nejak odpovidaji neni to pro Hondu vzhledem ke kratkemu pusobeni az takovy problem, kor kdyz musela letso prijit s novym motorem. Ano tri posledni roky byly bidne o tom neni pochyb, ale kdyz vezmene v uvahu jeji pusobeni byla vzdy vykonove na spickove urovni a tam se pohybovala i pri poslednim pusobeni pred odchodem. Proto bych neresil jestli se Honda zlepsi, ale kdy to prijde, kdy se zlepsi na uroven Mercedesu a Ferrari, protoze je na pocatku, ikdyz delsim nez jsme vsichni cekali.

          Spise porovnej to co predvadi Mercedes, kam pokrocilo Ferrari a kde je dlouhodobe Renault. Na to narazim. My nemuzem Renault stale srovnavat s Hondou, tim kdo teprve zacina a uz jim zacina slapat na paty, ale s tim na koho by mel Renault cilit. A zatim tam cili pouze RB, ktery dokaze se sasi zazraky. Bude tam cilit i McL, bude tam nekdy vubec cilit tovarni Renault? I na toto nam hodne odpovi letosni sezona 2018. Proste tam porad vykon chybi a chybel. Takze lze nejak necim podlozit mozna vyrazna zlepseni? Tady ja vidim problem

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ty vidíš problém u Renaultu za jejich 4 roky této éry a ano, Renault jistě vedle Mercedesu a Ferrari nezáří. Ovšem 3 roky Hondy by ti měly ukazovat mnohem větší problém, ale tam jsi ochoten přehlížet katastrofální bídu.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              A roky pred temito jednotkami Renault nejak zaril. RB s jejich TOP sasi vyhral titul a i tehdy rikal, ze ma s jednotkami problem, vykon nebyl uz tehdy srovantelny se spickou. Jestli se nepletu tak i na spolehlivost si trochu Horner trochu stezoval.
              Honda ano, 3 roky bida, ale ta bida po trech letech je v plenkach a za posledni pul rok se dostala spolehlivosti hodne blizko (cca na stejnou uroven) k Renaultu a to i z hlediska vykonu, par desitek koni, cca 30 dle AMuSu. Renault za tolik let co je v F1 neni schopen pripravit skutecne kvalifikacni mody. Prijde mi, ze proste oni nevi co delaji, nerozumi sve jednotce, nejsou schopny odhadovat zivostnost sveho zarizeni. To je hodne slozite a chce to velke zkusenosti a v dnesni F1 rozhodujici. To ve me proste nebudi moc duvery, ze je takovy vyrobce schopny dotahnout nekdy Mercedes.
              Hondu zatim vynechavam, protoze je na pocatku, ale za dalsi 3 roky by melo byt jasne, jestli pujde cestou Renaultu nebo cestou Ferrari, pokrocili ve vyvoji a naucili se rozumnet temto jednotkam.
              Proto rikam, pro rok 2018 McL udelal, pravdepodobne dobrou volbu, ale rok 2019,2020 nevi nikdo.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jako nechci se Renaultu nějak výrazně zastávat, ale přijde mi že přehlížíš hodně z jejich úspěšné práce. Známe tituly s Fernandem, známe tituly s RedBullem. Jako balík myslím motor Renault špička byl a jejich foukání týmům umožňovalo velké věci 03 I Lotus si s nima vedl velice dobře.

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Přesně, někdo vidí realitu a někdo hold ne...

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.208.XXX
                  Zapomínáš na to, že tituly, o kterých mluvíš, tak v žádném případě nebyly zásluhou motoru. Tituly s Fernandem jsou zásluhou hmotových tlumičů a změny pravidel v oblasti pneumatik, které vyřadily Ferrari. Tituly s RB naopak v jejich aerodynamice, ohebná křídla, hodně diskutovaná kontrola trakce, foukané difuzory atd. A názor, že s něčím takovým, jako je foukání difuzorů, přišel Reanult je nesmysl. Mnohem pravděpodobnější je, že v RB přišli na to, že jim to může pomoct a zkrátka si něco takového u Renaultu objednali, aby upravili konstrukci výfukového potrubí, které jim to umožní. Názor, že je to zásluha Renaultu je absurdní a naivní. 12

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Tak to vyškrtneme všechny tituly, protože vždy se něco v minulé éře našlo mimo motoru. Foukání možná nebyl nápad samotného Renaultu, ale realizoval ho, a foukání si troufnu tvrdit byl jeden z rozhodujících faktorů pro tituly RedBullu a tato vlastnost motoru byla v celkovém výkonu velice podstatná a činila rozdíl.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      Samozřejmě, že můžeme vyškrtnout motor ze všech titulů před hybridní érou. Minimálně od roku 2000 do zavedení V6 nebyl nikdy rozhodující. Rozdíl mezi motory Mercedesu a Ferrari byl z hlediska výkonu po celé toto období zanedbáván. O Renaultu se vždy mluvilo jako o tom méně výkonném, na druhou stranu o něco lehčím a opravdu nikdo v té době nemluvil o tom, že by jakýkoli z těch titulů byl zásluhou motoru, jako je to dnes. Jako příklad může posloužit TR, které přecházelo mezi motory Ferrari a Renaultu a efekt byl, tedy spíš nebyl žádný.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Typický redbulák... Alonso a Vettel asi měli ve svých vozech šlapadla. Stejně tak hovadina, že zpoždění zapalování je výmysl lidí přes aerodynamiku :D Možná si to nepostřehl, ale RB byl tovární tým Renaultu se vší podporou a jasně prokázali, že oba týmy umí komunikovat na nejvyšší technické úrovni. Nestačilo na ně nic. Ani Mercedes, ani Ferrari ano kdokoliv jiný. Zkuste už proboha pochopit, že se jednalo o tovární spojení... 20

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      "Typický rebulák..." 18 18 To je gól. V žádném případě nejsem fanoušek RB. A o zpoždění zapalování jsem neřekl ani slovo. Rozdíl mezi mnou a tebou je ten, že já vidím věci tak jak jsou, zatímco ty se na věci dívaš tak, jak se ti zrovna líbí, to tak vypadá. Tvůj příspěvek totiž ani v jednom detailu nevyvrací ten můj. Zpoždění zapalování... Mělo to výrazný vliv na rychlost? Nevím, proto se k tomu nebudu vyjadřovat. Na rozdíl od všech ostatních faktorů, které jsem jmenoval, totiž tady nelze určit, jestli byl rozhodující. U všech ostaních došlo k zákazu nebo velmi rychlému okopírování řešení a jejich vliv byl tedy snadno rozeznatelný a zdokumentovaltený. A o spolupráci s Renaultem a RB přeci mluvím, jinak by nic, jako úpravu výfukového potrubí neprovedli. 12

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        O tom, jak "obrovský vliv" to zpoždění zapalování mělo, svědčí další tituly RB po jeho zákazu. 04
                        To nic, já jsem taky redbulák fandící Ferrari.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A pokud jde o zpožděné zapalování: Bez šasi, které přivede plyny z výfuku do difusorů přesně tak, jak je potřeba, je zpožděné zapalování k ničemu. Tedy je celkem jasné, odkud požadavek vzešel. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Éra titulu Renaultu, kde je vidět, jak "velký" vliv na titul měl motor:
                    V roce 2005 bylo v motoru 3.0 L V10 povoleno maximálně 5 ventilů na válec [15]. FIA také představila nové předpisy, které omezují každé auto na jeden motor na dva víkendy Grand Prix, přičemž kladli důraz na zvýšenou spolehlivost a snížení výkonu. Motory BMW a Mercedes měly v této sezóně 930 k (690 kW). Renault, Honda, Toyota a Ferrari měli asi 900 koní (670 kW).

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Renaultí V8 s jejich možnosti foukání, spotřeba, průběh a v konečné řadě i spolehlivost dala RB 4 tituly. Bylo to ukázkové inženýrské spojení a svatba z rozumu. Jako každý jiný vztah nebyl dokonalý, ale fungoval. Já se nesnížím na laciné osočování a kecy, že přístup Helmuta a Hornera vůči Renaultu rozhodně nebyl v pořádku, to nemám za potřebí, ale znovu opakuji fakt, že nebýt skvělých možností zpožděného zapalování a foukání pomocí výfuku, tak si rovnou 2 tituly RB můžeš škrtnout a ano, je pravda, že tak daleko nebyl žádný jiný tehdejší dodavatel PJ. Max výkon Renaultu zaostával za Mercedesem o cca 15 ps, naopak díky nižším nárokům na chlazení a lepšímu průběhu je obecně Renaultí V8 nejem o mnoho úspěšnější než Mercedes V8, ale i komplexně lepším motorem. Můžeme se bavit o hybrid éře a dobře víš, že umím být dost kritický na práci Renaultu v této éře. To však nemění jasnéa prokazatelné úspěchy Renaultu v atmo éře jako takové, kde byl (znovu zdůrazňuji) spolu s Ferrari nejlepší motorář.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                Slušná dvojí optika. RBR super šasí R šunt, H super motor Mcl šunt šasí. Fakt jsi jedinečnej. Jenom pro připomenutí, šasí McL už dva roky staví pán, který stavěl společně s AN to super šasí RBR pan PP (Peter Prodromou).

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Kdyz pomineme spolehlivost, ktera byla uz u Hondy a Renaultu cca stejne bidna na konci sezony, tak je pak otazka, jestli je Renault horsi 4 nebo nadany tretak. Podle AMuSú, coz se tu kazdemu nelibi, je rozdil mezi Hondou a Renaultem cca stejny jako mezi Renaultem a Ferrari.
                Je pak tedy otazka, jestli tu nemame, spatneho tretaka, nadaneho tretaka a spatneho ctvrtaka a normalniho ctvrtak 03
                Ale jinak plne souhlasim s tim co rikas. No a kdyz se na to takto podivas, dokazes odhadnout ktery z techto źaku bude v 7 tride nejlepsi? 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ten třeťák bude pořád jen šesťák a proti 7 třídě nebude mít šanci. Honda má za sebou sice jen 3 třídy reálného života, a ten předškolní rok kdy se mohly projíždět světem zcela bez omezení hodily do kanálu, ale nutno dodat že takové tragické třídy nikdo ze současných výrobců nepamatuje.
                  A jinak Honda ve spolehlivosti Renault nedohnala, jen Renault na konci sezóny zavrávoral, to je podle mě podstatný rozdíl.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    On je fakt velky rozdil v tom jestli Honda dohnala Renault nebo Renault spadl na uroven Hondy. Dulezite je si byly blizko tito dva motorari. Renault si proste nebyl blizko s Ferrari ani nahodou, protoze jinak by mozna ten titul RB dal. Ferrari letos predvedlo pravy opak toho co predvedl Renault, vykon nahoru, poruchovost dolu. Farreri letos Renaultu uteklo a to vyrazne. Da se rici, ze Ferrari dva roky zavahalona a priblizilo se urovni Renaultu, ale Renault si jede porad to same, porad prumer.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama