DISKUZE K ČLÁNKU Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

Návrat války pneumatikářů do Formule 1 by podle Pirelli přispěl ke zvýšení nákladů a větším rozestupům ve startovním poli, proto si přeje, aby vedení zůstalo u jediného dodavatele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 15.01.2018 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 12.01.2018 14:43
pokud by vstoupil další výrobce, tak by se pneu… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 12.01.2018 17:31
Pokud ve Formuli 1 budou dva a více dodavatelů… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 12.01.2018 20:31
bridgestone nedodávalo jiné pneu ferrari a jiné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          1. jednoznačně také díky gumám, rozhodně by Ferrari nebralo pneumatiky na míru od výrobce aby ho brzdilo, to snad má logiku. Jestli dělal lepší pneu B nebo M není podstatné, důležité je dělat pneu tak aby seděli vozu, M získal tituli až v době, kdy začal dělat pneu na míru pro Renault.
          2. a proč by to dnes nešlo, prostě by dodavatel dělal pneu na míru konkrétnímu vozu a trati, tak jak bylo dříve obvyklé.
          3. pokud by chtěli více dodavatelů, museli by také uvolnit možnosti testování, především z hlediska bezpečnosti.
          4. dnes se dělá šest směsí na sezonu, dříve se dělalo více směsí na každý závod, přesně dle okruhu a pokud možno an míru vozu top týmu. Diskutující mohou tvrdit cokoli, třeba že je země placatá.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            1. To sice logiku má. Ale stejně tak je otázka, proč soupeři přešli ke konkurenci, když byly Bridgestony lepší. Logicky je výhodnější mít lepší gumy dělané pro někoho jiného, než horší dělané pro mne. Ono je to tak, že na každém povrchu to bylo trochu jinak. Pamatuju si, jak se střídali ve vedení stáje podle toho, jak usychala trať. Něco sedělo M, něco B.
            2. Protože se dnes, pokud vím, sady dodávají náhodně. Jak chceš něco vyrobit pro jednoho, když nevíš, jestli je nedostane někdo jiný?
            3. Nevím proč. Pirelli má určitý počet dnů testování s neaktuálním vozem. Proč by nemohl mít naprosto stejné podmínky třeba Michelin?
            4. Jo, to máš pravdu. Ale vzpomeň si na rok 2013 a kolik bylo keců a konspiračních teorií, když Pirelli změnilo konstrukci v půlce sezony. Pochybnostem nezabráníš.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Rozdíl v pneumatikách pro Ferrari a v tom co dostávala konkurence byl dle tvrzení TOP týmů, což tehdy byly Williams a McLaren, v otázce výkonnosti velmi zásadní. Pokud to dělalo jen několik desetin na kolo, pořád to byl rozdíl, který téměř znemožňoval soupeření o titul.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                nevěř tomu, že bridge dodávalo něco jinak ferrari a ostatním. Pneu byli stavěné na míru potřebám MS - on preferoval přetáčivé auto a hodně využíval zadní pneumatiky (stejně jako např. senna a proto taky neměl výraznější úspěch po návratu kdy se jezdilo na pirellkách) ale většina pole vyžaduje nedotáčivé auto, čili větší důraz je na předních pneumatikách a pokud tým postaví auto, které potřebuje využívat víc předek, ale sada pneumatik bude stavěná pro využití zadní nápravy, tak to zákonitě nebude fungovat. Tohle je dle mého názoru ten stesk po tom, že bridge dodávalo jinou gumu ferrari a jinou zbytku pole

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • skejpa

            skejpa

            194.228.59.XXX
            Naprostý souhlas. To už tu bylo a byl to děs. Jen by to udělalo větší rozdíly mezi top týmy a zbytkem pole.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama