DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel001639
17:55 13.12.2017 178.255.168.XXXPetr nemluvi o castech sezony, takze se neda nez s Petrem souhlasit. Trend sezony, ale neni tak jednoznacny. Honda sla se spolehlivosti nahoru, Renault stagnoval, to je statistika co tu uverejnoval Petr.
-
-
uzivatel001639
16:20 13.12.2017 178.255.168.XXXOd VC Rakouska pouzila Honda u jednoho a druheho jezdce 4 a 5ks MGU-H, Renault u TR pouzil 6 a 6ks . Takze letosni vetsi cast sezony motory Honda byly spolehlivejsi nez Renault v TR. RB pouzil 3 a 5 MGU-H.
Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.-
Petr
17:17 13.12.2017 78.157.167.XXXNesnažil jsem se vybírat část sezóny, která by Hondu vykreslovala v horším či lepším světle. Bral jsem to prostě po jejím skončení jako shrnutí za celý rok - a to vyznívá jasně: Honda použila průměrně 9,1 komponent, Renault 5,1. Ve spolehlivosti byla tedy za rok 2017 nejhorší ze všech. Koncovka se Renaultu nepovedla, to je pravda - ten se už soustředil plně na rok 2018 a trochu to podcenil s množstvím náhradních dílů (což se projevilo zejména u Toro Rosso).-
Adi
17:40 13.12.2017 212.96.178.XXXTak uderka Mike a El se na čísla dívají pouze, když jsou pro ne příznivá. Jinak je fakta ani čísla bohužel nezajímají. Honda byla letos jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. To nelze ničím popřít. Navíc ještě přidám že s motorem pro příští rok začala poslední a místo špičkového Mclarenu se skvělým Alonsem dostali podprůměrný tým s nezkušenýma pilotama. Obávám se hlavně o další roky, protože když to za tři roky nedotahli alespoň na nějakou úroveň s McLarenem, těžko toho dosáhnou s TR. Jelikož Sauber bude mít PJ Ferrari aktuální specifikace (2018) velmi reálně to vypadá, že TR Honda bude nejslabší tým v poli.-
uzivatel001639
17:49 13.12.2017 178.255.168.XXXNechapes, ale snad z prispevku nize pochopis. Pokud ne, tak smula
Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu -
Mike17
19:28 13.12.2017 185.149.130.XXXJejda, to jsem si zase dovolil něco na Reanultu nechválit. Jdu se popravit.
Jen tak pro informaci: Kde že popírám, že Honda byla LETOS nejslabší a nejméně spolehlivá??? To by mne fakt zajímalo.
A která čísla mne nazajímala? Já tam totiž žádná čísla o spolehlivosti nenašel. Asi mi něco uniklo.
-
-
uzivatel001639
17:47 13.12.2017 178.255.168.XXXNerikam, ze clanek neni pravdivy, jen poukazuji na druhou pulku sezony, ktera byla jiste take dulezita, protoze ukazuje vyvoj v sezone. Takto je videt jak se kdo vyvijel a nejde jen prumerne cislo, coz je dle meho dulezitejsi. Z meho pohledu jsem cekal u Hondy vice. Renault me naproti tomu neprekvapil.
Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019
Jinak diky za clanek -
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek