DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» m4nitou (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 15:28
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:18
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:31
Fakticky na top speed většinou na konci sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Ty píšeš že rozdíl nebude žádný, a pak napíšeš že na rovinkách možná jo 18 To právě bude to podstatné 03 Být nejpomalejší na rovinkách a nebýt schopen bodovat, to jasně ukazuje že s tím nejsou schopni nic dělat a maj nejslabší motor, tak výkon Hondy poznáme my 03

                                      + 2 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Já jsem psal o vývoji v šampionátu, jestli jsi to nepochopil. Když budou mít 0b, tak budou jásat, když nebudou nejpomalejší na rovinkách? Nevím, jestli jsi to pochopil. Pořadí se určuje podle počtu bodů a za TS se žádné nedávají. 20

                                        + 0 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Petře invektivu přijímám. Opravdu rád diskutuji o tématech, které mne zajímají. Předpokládám, že k tomu tyto fóra jsou. Děkuji za některá lichotivá slova a uznávám, že se snažím mít navrch. Ale ohledně spolehlivosti Renaultu mám opravdu pocit, že pravdu mám. 03

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Petr

                            Petr

                            109.81.245.XXX
                            Pokud můj příspěvek zní jako urážka, tak se ti omlouvám, nemám prostor si vše tady pod články přečíst a někdy vůbec reagovat. Pokud jde o spolehlivost Renaultu, tak podle mě pravdu nemáš, ale třeba ti jen nerozumím. A uznávám, že každý má právo na svůj názor a jeho (slušné) vyjádření.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Ne, tak jsem to nemyslel. Necítím se uražen. Prostě můj názor ti nesedí a nejspíš i můj způsob komunikace. To je v pořádku, každý jsme jiný. Je škoda, že se neukážeš někdy u Odina na srazu. Přece jen je osobní komunikace srozumitelnější a lépe se chápy způsob vyjadřování.
                              je to vidět na našich konverzacích s Odinem. Tady to vypadá ostře, Robert ti potvrdí, že osobně je to pohodové. 03

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Víš, mohl bych použít to co ty. Jak víš, že Mclaren nepoužívá menší přítlak (nebo aerodynamický odpor, ono to sice není to samé ale dost to spolu souvisí)? Znovu opakuji, že jsem nikde nezpochybnil, že Honda má nejvyšší výkon a to má jistě vliv na TS. Jen jsem napsal, že se o tom dá DISKUTOVAT!!! Protože v kvaldách měla nejmenší TS, ale v závodech ne. Máte jistě pravdu v tom, že TS v kvaldě více odpovídá výkonům motoru, ale nikde jsem neřekl, že ne. V závodech prostě nebyli nejpomalejší (udal jsem na to čísla). Že je Alonso jediný pilot, který má pokaždé zapnuté DRS, nebo jediný, který se za někým vyváží prostě neberu. Mnou popsané vysvětlení se mi zdá logickým vysvětlením rozdílu mezi kvaldou a závodem.
                        Ano nevíme přesně, co bylo potřeba vyměnit, ale víme celkem přesně, kdy se komu zakouřilo z motoru. Proto to beru za asi hlavní parametr spolehlivosti. Vytkl jsi mi, že jsem nezohlednil poruchy v kvalifikaci a já uznal, že máš pravdu. Můžeš to napravit, jestli jsi přesvědčen, že čísla pak vyzní pro Renault. Pak to bude pro mne relevantní. To, že STR a RB nemohli syslit součástky jako Mclaren (on se tím nikdo netajil ne, nebo máš pocit, že jim jednou závadou vyhořelo záhadně všechno?), protože prostě náhradní ani nedostali, pro mne není srovnatelný údaj. Ukazuje víc na neschopnost Renaultu, než na spolehlivost. Pro mne poruchovost je množství poruch, ne počet součástek, které máš k dispozici. To jsou pro mne pochybná data.

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Jenže přítlakem jsi se ohnal ty, ne já (konkrétně že ho má McLaren vyšší a myslel jsi tím odpor), při tom to nevíš. Nedodal jsi že v závodech nebyly nejpomalejší na rovinkách, jen jsi uvedl čísla která pro to nejsou vhodná protože nemáš při nich uvedeno na jakých pneu, v jakém stavu a zda měl DRS. Alonsa tu vytahuješ už po druhé, a ano když to chceš slyšet, jeho nemohoucnost na rovinkách byla očividná a všeobecně se má za to že na rovinkách se nejvíce trápí McLaren.Nepsal jsem o kvalifikaci, ale o celém víkendu, a když měníš něco i před kvalifikací, vidíš to právě na Petrem dodaném statistickém pohledu výměny komponent. O pochybnosti dat jsme toho napsali už dost, vše má ohledně posouzení své mouchy, a nepřesvědčil jsi že tvé hodnocení spolehlivosti by bylo lepší než jednoznačná tabulka výměny komponent.

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Jo, četl jsem, že v Brazílii Alonso byl s DRS pomalejší než Massa bez něj. A nějakým zázrakem je v té tabulce Massa za ním. Nějak věřím tomu, že to měření bylo přesnější, než dojmy fanoušků Mclarenu. Víc už se o TS bavit nechci. Napsal jsem, že se o tom dá diskutovat (ne, že je to nesmysl) a evidentně o tom už dost dlouho diskutujeme. Tedy jsem se zas tak moc nemýlil.
                            Pokud jde o poruchovost, můžu ti sestavit jednoznačnou tabulku poruch. Jestli je nejdůležitější to, že je to v tabulce, klidně ti ji sestavím. Stačí excel, nebo si potrpíš na grafiku? Dál trvám na tom, že když tým vymění 10 komponent, protože bude stejně startovat zezadu, tak se neporouchalo 10 komponent, ale jedna nebo dvě. A dokud mne nepostihne stařecká demence, budu u poruchovosti brát jako důkaz počet komponent porouchaných, ne nasyslených. 03

                            + 0 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jde vidět že se již přestáváš držet detailu popsaných věcí a vytahuješ už jen nějaké fráze. Alonso na rovinkách byl jednoznačně pomalejší než Massa, čili vytáhnutí co jsi někde četl je k naší diskuzi zcela nepodstatné, a jen jsi dokázal to že ta uvedená data byla ovlivněna Massovou absencí DRS a proto porovnávat rychlosti z těch dat ze závodu pokud nevíš okolnosti jsou k ničemu, čímž jsis dal akorát gól do vlastní branky.
                              Co se týče tabulky poruch, už jsem ti několikrát psal že nemůžeš ignorovat výměnu komponent vyžádané diagnostikou pro poškození, či z důvodu prevence, protože buď je to porouchané nebo ve stavu kdy tomu dostatečně nevěří, a to je prostě pro danou komponentu konečná. S vyloženě syslením si podle mě tak moc starosti dělat nemusíš, protože když se porouchalo MGU-H často to sebou vzalo i jiné komponenty. Důkazem je to že Honda to ve velkém brala i když ještě ty komponenty nebyly v limitu, to podle mě hodně naznačuje že to nebyly syslící výměny, ale nutné výměny. Byly tam nějaké strategické hrátky s komponenty Hondy aby měly na vybrané závody nové komponenty bez pentlí, ale to proto že ta spolehlivost byla tak špatná že to nevydrželo ani 2 závody a bylo to už zoufalství. Poruchami jen v závodech lepší statistiku spolehlivosti než statistiku výměny komponent nedostaneš 03 To jako kdyby někdo měnil před závodem pořád vše preventivně tak ti vyjde v tvé tabulce stoprocentní spolehlivost? Nesmysl říkám já.

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                TS v Brazílii: Alonso 329,7, Massa 323,9. Já nevím, kdo byl rychlejší??? Ano, Massa to měl nespíš bez DRS. Ale kometáře, že byl Massa bez DRS rychlejší než Alonso s ním jsou jednoznačně lež!!!!!!!
                                [odkaz na stránku]
                                Nevím, jestli to vytrvale ignoruješ, číst se ti to nechce, nebo se ti jen chce hádat, ale NIKDE nezpochybňuji, že měl jinak rychlejší vůz na rovince Massa (kdyby měl DRS) a že Mercedes má jistě vyšší výkon. Jen BEZ DRS byl Massa POMALEJŠÍ!!! Pořád mi to předhazuješ, a pořád ti odpovídám, že o tom vím. A pořád dokola a dokola. Dál k tomu nemám co říct.

                                Jasně. Mclaren vymění všechny součástky, protože porucha MGU-H zničí všechny. Když klekne MGU-H u Renaultu (a že jich u STR bylo 17), tak tam nezničí nic, vymění se pouze MGU-H. Holt to má Honda blbý. To že sami přiznávali, že měnili součástky do zásoby nic nemění. Jen v tomto případě Mclaren lže, asi aby chránilo Hondu. Takže když vyměnili všechno, tak prostě všechno odešlo a to třeba hned 2x za víkend. Ale je to jediné přesné kritérium. Hmmm, fakt dobrý.

                                Tak se podíváme na ty pentle ne (jen R A H):
                                Abu: Hartley 10 míst
                                Barzílie: Ricci 10 míst, Hartley 10 míst, Gasly 15 míst
                                Mexico: Vandoorn 35 míst (asi odešlo všechno), Alonso 20 míst, Ricci 20 míst, Hartley 20 míst, Gasly 20 míst.

                                Jooooo, už to vidím. Problémy s penailzacemi mají jen u Hondy. To hned vyzní jinak. A já jsem demagog. 11

                                + 0 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Ty víš, nebo tušíš že je to ovlivněno tím že Alonso používal pořád za Massou DRS a Massa nikoliv, proto je tam ten rozdíl, a přesto to pořád vytahuješ? Přestávám ti rozumět, tohle přece není férové porovnání, DRS ti přidává nějakých 20 km/h a ještě něco navíc jízda v závěsu, z toho se dá vyčíst že Massa normálně za stejných podmínek válcuje Alonsa přes 15 km/h, co tím chceš dokázat? Proto ti přece psal Petr že musíš porovnávat ty rychlosti z kvalifikacích, tam je teěch faktorů co to ovlivňuje přece jen méně a lépe se pamatují, zkus se nad tím opravdu zamyslet 03
                                  Jinak jsem psal že Honda ty další komponenty brala i v části sezony, kdy za to ještě tresty nebyli, tak to přece ukazuje že to nebylo v pořádku a že je nebrala z důvodu syslení, to je přece ještě v době kdy z toho nemáš tresty zcela zbytečné. Nebo snad ne?
                                  Jinak nikdo nepsal že penalizace neměl i nikdo jiný, ale Honda posbírala penalizace jako všichni dohromady 18

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    -Zkus se zamyslet nad tím, že o tom vím!!!! Vím!!!!!!!! Vím!!!!!!!!!! Po stopadesátý Vííííííím. Po dvoustý: Honda má nejmenší výkon a Massa by s DRS MĚL vyšší rychlost. Jsi schopný pobrat, že to VÍM? Ale Alonso ani v jednom z posledních závodů nejpomalejší nebyl, bylo za ním vždy minimálně 7 jezdců. Někdy se mohlo stát, že mezi nimi byl někdo bez DRS, ale ne všichni. Tedy Alonso měl asi nastavený vůz tak, aby i přes chybějící výkon, nebyl nejpomalejší. Mé vysvětlení je, že měl nastavení na menší přítlak (odpor). Tobě se to vysvětlení nelíbí, pořád se snažíš dokázat důvody jako chybějící DRS. V Massově případě máš pravdu. Ale že by se v každém závodě našlo 7-9 jezdců, kteří se do DRS okna za celý závod nedostali, je dost sci-fi. A nemáš to ani nijak podloženo.
                                    -Ano, když dojdou argumenty, tak zase vytáhneš začátek sezony. Ano, na začátku sezony byla Honda nejporuchovější. Já to vííííííím!!!!!!!

                                    + 0 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Ty předkládáš data ze závodu o kterých se přeme, neb já tvrdím že jsou reprezentativnější data z kvalifikace kde není tolik zkreslujících okolností a ty mi budeš psát že nemám nějak podloženo zda užili či neužili DRS? Blik chlape, právě že nemám, takže ti žádná data k rychlostem ze závodu necpu protože ty jsou reprezentativní jen při podobných okolnostech, což už opravdu nechápu proč to musím opět psát. Ty data sama o sobě hodně nestačej, vezmi si jak jsme znehodnotili ta data rychlostí mezi Massou a Alonsem, protože si to všichni pamatujem, ale bez této okolností bys to nevěděl. Vezmi si z toho příklad a zkus vzít v potaz reprezentativnější data z kvalifikace a budem doma 18 Na to že to VÍŠ, VÍŠ a VÍŠ děláš tu chybu stále do kola 03

                                      + 2 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        A ty pořád dokola točíš o okolnostech o kterých VÍM a se kterými SOUHLASÍM. A absolutně to nevnímáš. Tedy o TS nemá smysl mluvit, protože já mluvím o voze a ty mi vysvětluješ, pro koza nemá seno. Já vím, proč koza nemá seno a o tom se bavit nechci. Mně zajímá vůz. Dík za pokec. 03

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          85.70.164.XXX
                                          Celou dobu se bavíme o tom kdo je rychlejší na rovinkách, můžeš to schovat klidně za seno nebo kozu, ale nejpomalejší je McLaren s Hondou za zády 03 Taky teda díky za pokec 03

                                          + 1 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Já se bavím o TS v závodech (o voze). Tabulky jsou důkaz
                                            Ty se bavíš o kvalifikacích (koze) a co by bylo, kdyby v závodech něco bylo (jestli by koza s lepším krmení táhla vůz). Tímto "plodnou" diskusi na toto téma končím. Měj se. 03

                                            + 0 / − 1

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              85.70.164.XXX
                                              Tak jasně jsi ale dostal vysvětleno že ta data ze závodu musíš brát s těmi okolnostmi, tak jako Alonsa s Massou. Takže se neodvolávej jen na ta data ale uváděj i ty okolnosti, když ti data rychlostí z kvalifikací nejsou dost dobrá, ačkoliv je jasné že právě díky těm okolnostem které ty nemáš zmapované jsou lepší 03 Zkus se nad tím zamyslet.

                                              + 2 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Ne nemusím. Pokud se bavím o rychlostech v závodě, budu se dívat na rychlosti v závodě. Viz tabulky. Až budu řešit, jak rychlý by byl někdo kdyby..., budu se zabývat jak rychlý by někdo byl kdyby... Nad tím se zkus zamyslet. Těžký k pochopení to není. 03

                                                + 0 / − 2

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Situs

                                                  Situs

                                                  85.70.164.XXX
                                                  Tak to máš pravdu, nemusíš, pak ale nechceš diskutovat, protože ta čísla co předkládáš nemaj bez okolností reprezentativní charakter a tudíž pravdu z toho nepoznáš 03 V kvalifikací si představu můžeš o rychlostech na rovinkách udělat lepší, škoda že to odmítáš 03

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama