DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
19:30 16.12.2017 85.70.164.XXXTy píšeš že rozdíl nebude žádný, a pak napíšeš že na rovinkách možná jo To právě bude to podstatné Být nejpomalejší na rovinkách a nebýt schopen bodovat, to jasně ukazuje že s tím nejsou schopni nic dělat a maj nejslabší motor, tak výkon Hondy poznáme my
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:09 15.12.2017 185.149.130.XXXPetře invektivu přijímám. Opravdu rád diskutuji o tématech, které mne zajímají. Předpokládám, že k tomu tyto fóra jsou. Děkuji za některá lichotivá slova a uznávám, že se snažím mít navrch. Ale ohledně spolehlivosti Renaultu mám opravdu pocit, že pravdu mám.-
Petr
14:51 15.12.2017 109.81.245.XXXPokud můj příspěvek zní jako urážka, tak se ti omlouvám, nemám prostor si vše tady pod články přečíst a někdy vůbec reagovat. Pokud jde o spolehlivost Renaultu, tak podle mě pravdu nemáš, ale třeba ti jen nerozumím. A uznávám, že každý má právo na svůj názor a jeho (slušné) vyjádření.-
Mike17
16:25 16.12.2017 185.149.130.XXXNe, tak jsem to nemyslel. Necítím se uražen. Prostě můj názor ti nesedí a nejspíš i můj způsob komunikace. To je v pořádku, každý jsme jiný. Je škoda, že se neukážeš někdy u Odina na srazu. Přece jen je osobní komunikace srozumitelnější a lépe se chápy způsob vyjadřování.
je to vidět na našich konverzacích s Odinem. Tady to vypadá ostře, Robert ti potvrdí, že osobně je to pohodové.
-
-
-
-
Mike17
14:05 15.12.2017 185.149.130.XXXVíš, mohl bych použít to co ty. Jak víš, že Mclaren nepoužívá menší přítlak (nebo aerodynamický odpor, ono to sice není to samé ale dost to spolu souvisí)? Znovu opakuji, že jsem nikde nezpochybnil, že Honda má nejvyšší výkon a to má jistě vliv na TS. Jen jsem napsal, že se o tom dá DISKUTOVAT!!! Protože v kvaldách měla nejmenší TS, ale v závodech ne. Máte jistě pravdu v tom, že TS v kvaldě více odpovídá výkonům motoru, ale nikde jsem neřekl, že ne. V závodech prostě nebyli nejpomalejší (udal jsem na to čísla). Že je Alonso jediný pilot, který má pokaždé zapnuté DRS, nebo jediný, který se za někým vyváží prostě neberu. Mnou popsané vysvětlení se mi zdá logickým vysvětlením rozdílu mezi kvaldou a závodem.
Ano nevíme přesně, co bylo potřeba vyměnit, ale víme celkem přesně, kdy se komu zakouřilo z motoru. Proto to beru za asi hlavní parametr spolehlivosti. Vytkl jsi mi, že jsem nezohlednil poruchy v kvalifikaci a já uznal, že máš pravdu. Můžeš to napravit, jestli jsi přesvědčen, že čísla pak vyzní pro Renault. Pak to bude pro mne relevantní. To, že STR a RB nemohli syslit součástky jako Mclaren (on se tím nikdo netajil ne, nebo máš pocit, že jim jednou závadou vyhořelo záhadně všechno?), protože prostě náhradní ani nedostali, pro mne není srovnatelný údaj. Ukazuje víc na neschopnost Renaultu, než na spolehlivost. Pro mne poruchovost je množství poruch, ne počet součástek, které máš k dispozici. To jsou pro mne pochybná data.-
Situs
14:37 15.12.2017 85.70.164.XXXJenže přítlakem jsi se ohnal ty, ne já (konkrétně že ho má McLaren vyšší a myslel jsi tím odpor), při tom to nevíš. Nedodal jsi že v závodech nebyly nejpomalejší na rovinkách, jen jsi uvedl čísla která pro to nejsou vhodná protože nemáš při nich uvedeno na jakých pneu, v jakém stavu a zda měl DRS. Alonsa tu vytahuješ už po druhé, a ano když to chceš slyšet, jeho nemohoucnost na rovinkách byla očividná a všeobecně se má za to že na rovinkách se nejvíce trápí McLaren.Nepsal jsem o kvalifikaci, ale o celém víkendu, a když měníš něco i před kvalifikací, vidíš to právě na Petrem dodaném statistickém pohledu výměny komponent. O pochybnosti dat jsme toho napsali už dost, vše má ohledně posouzení své mouchy, a nepřesvědčil jsi že tvé hodnocení spolehlivosti by bylo lepší než jednoznačná tabulka výměny komponent.-
Mike17
16:34 16.12.2017 185.149.130.XXXJo, četl jsem, že v Brazílii Alonso byl s DRS pomalejší než Massa bez něj. A nějakým zázrakem je v té tabulce Massa za ním. Nějak věřím tomu, že to měření bylo přesnější, než dojmy fanoušků Mclarenu. Víc už se o TS bavit nechci. Napsal jsem, že se o tom dá diskutovat (ne, že je to nesmysl) a evidentně o tom už dost dlouho diskutujeme. Tedy jsem se zas tak moc nemýlil.
Pokud jde o poruchovost, můžu ti sestavit jednoznačnou tabulku poruch. Jestli je nejdůležitější to, že je to v tabulce, klidně ti ji sestavím. Stačí excel, nebo si potrpíš na grafiku? Dál trvám na tom, že když tým vymění 10 komponent, protože bude stejně startovat zezadu, tak se neporouchalo 10 komponent, ale jedna nebo dvě. A dokud mne nepostihne stařecká demence, budu u poruchovosti brát jako důkaz počet komponent porouchaných, ne nasyslených.-
Situs
18:30 16.12.2017 85.70.164.XXXJde vidět že se již přestáváš držet detailu popsaných věcí a vytahuješ už jen nějaké fráze. Alonso na rovinkách byl jednoznačně pomalejší než Massa, čili vytáhnutí co jsi někde četl je k naší diskuzi zcela nepodstatné, a jen jsi dokázal to že ta uvedená data byla ovlivněna Massovou absencí DRS a proto porovnávat rychlosti z těch dat ze závodu pokud nevíš okolnosti jsou k ničemu, čímž jsis dal akorát gól do vlastní branky.
Co se týče tabulky poruch, už jsem ti několikrát psal že nemůžeš ignorovat výměnu komponent vyžádané diagnostikou pro poškození, či z důvodu prevence, protože buď je to porouchané nebo ve stavu kdy tomu dostatečně nevěří, a to je prostě pro danou komponentu konečná. S vyloženě syslením si podle mě tak moc starosti dělat nemusíš, protože když se porouchalo MGU-H často to sebou vzalo i jiné komponenty. Důkazem je to že Honda to ve velkém brala i když ještě ty komponenty nebyly v limitu, to podle mě hodně naznačuje že to nebyly syslící výměny, ale nutné výměny. Byly tam nějaké strategické hrátky s komponenty Hondy aby měly na vybrané závody nové komponenty bez pentlí, ale to proto že ta spolehlivost byla tak špatná že to nevydrželo ani 2 závody a bylo to už zoufalství. Poruchami jen v závodech lepší statistiku spolehlivosti než statistiku výměny komponent nedostaneš To jako kdyby někdo měnil před závodem pořád vše preventivně tak ti vyjde v tvé tabulce stoprocentní spolehlivost? Nesmysl říkám já.-
Mike17
19:17 16.12.2017 185.149.130.XXXTS v Brazílii: Alonso 329,7, Massa 323,9. Já nevím, kdo byl rychlejší??? Ano, Massa to měl nespíš bez DRS. Ale kometáře, že byl Massa bez DRS rychlejší než Alonso s ním jsou jednoznačně lež!!!!!!!
[odkaz na stránku]
Nevím, jestli to vytrvale ignoruješ, číst se ti to nechce, nebo se ti jen chce hádat, ale NIKDE nezpochybňuji, že měl jinak rychlejší vůz na rovince Massa (kdyby měl DRS) a že Mercedes má jistě vyšší výkon. Jen BEZ DRS byl Massa POMALEJŠÍ!!! Pořád mi to předhazuješ, a pořád ti odpovídám, že o tom vím. A pořád dokola a dokola. Dál k tomu nemám co říct.
Jasně. Mclaren vymění všechny součástky, protože porucha MGU-H zničí všechny. Když klekne MGU-H u Renaultu (a že jich u STR bylo 17), tak tam nezničí nic, vymění se pouze MGU-H. Holt to má Honda blbý. To že sami přiznávali, že měnili součástky do zásoby nic nemění. Jen v tomto případě Mclaren lže, asi aby chránilo Hondu. Takže když vyměnili všechno, tak prostě všechno odešlo a to třeba hned 2x za víkend. Ale je to jediné přesné kritérium. Hmmm, fakt dobrý.
Tak se podíváme na ty pentle ne (jen R A H):
Abu: Hartley 10 míst
Barzílie: Ricci 10 míst, Hartley 10 míst, Gasly 15 míst
Mexico: Vandoorn 35 míst (asi odešlo všechno), Alonso 20 míst, Ricci 20 míst, Hartley 20 míst, Gasly 20 míst.
Jooooo, už to vidím. Problémy s penailzacemi mají jen u Hondy. To hned vyzní jinak. A já jsem demagog.-
Situs
19:42 16.12.2017 85.70.164.XXXTy víš, nebo tušíš že je to ovlivněno tím že Alonso používal pořád za Massou DRS a Massa nikoliv, proto je tam ten rozdíl, a přesto to pořád vytahuješ? Přestávám ti rozumět, tohle přece není férové porovnání, DRS ti přidává nějakých 20 km/h a ještě něco navíc jízda v závěsu, z toho se dá vyčíst že Massa normálně za stejných podmínek válcuje Alonsa přes 15 km/h, co tím chceš dokázat? Proto ti přece psal Petr že musíš porovnávat ty rychlosti z kvalifikacích, tam je teěch faktorů co to ovlivňuje přece jen méně a lépe se pamatují, zkus se nad tím opravdu zamyslet
Jinak jsem psal že Honda ty další komponenty brala i v části sezony, kdy za to ještě tresty nebyli, tak to přece ukazuje že to nebylo v pořádku a že je nebrala z důvodu syslení, to je přece ještě v době kdy z toho nemáš tresty zcela zbytečné. Nebo snad ne?
Jinak nikdo nepsal že penalizace neměl i nikdo jiný, ale Honda posbírala penalizace jako všichni dohromady-
Mike17
09:27 19.12.2017 185.149.130.XXX-Zkus se zamyslet nad tím, že o tom vím!!!! Vím!!!!!!!! Vím!!!!!!!!!! Po stopadesátý Vííííííím. Po dvoustý: Honda má nejmenší výkon a Massa by s DRS MĚL vyšší rychlost. Jsi schopný pobrat, že to VÍM? Ale Alonso ani v jednom z posledních závodů nejpomalejší nebyl, bylo za ním vždy minimálně 7 jezdců. Někdy se mohlo stát, že mezi nimi byl někdo bez DRS, ale ne všichni. Tedy Alonso měl asi nastavený vůz tak, aby i přes chybějící výkon, nebyl nejpomalejší. Mé vysvětlení je, že měl nastavení na menší přítlak (odpor). Tobě se to vysvětlení nelíbí, pořád se snažíš dokázat důvody jako chybějící DRS. V Massově případě máš pravdu. Ale že by se v každém závodě našlo 7-9 jezdců, kteří se do DRS okna za celý závod nedostali, je dost sci-fi. A nemáš to ani nijak podloženo.
-Ano, když dojdou argumenty, tak zase vytáhneš začátek sezony. Ano, na začátku sezony byla Honda nejporuchovější. Já to vííííííím!!!!!!!-
Situs
11:48 19.12.2017 85.70.164.XXXTy předkládáš data ze závodu o kterých se přeme, neb já tvrdím že jsou reprezentativnější data z kvalifikace kde není tolik zkreslujících okolností a ty mi budeš psát že nemám nějak podloženo zda užili či neužili DRS? Blik chlape, právě že nemám, takže ti žádná data k rychlostem ze závodu necpu protože ty jsou reprezentativní jen při podobných okolnostech, což už opravdu nechápu proč to musím opět psát. Ty data sama o sobě hodně nestačej, vezmi si jak jsme znehodnotili ta data rychlostí mezi Massou a Alonsem, protože si to všichni pamatujem, ale bez této okolností bys to nevěděl. Vezmi si z toho příklad a zkus vzít v potaz reprezentativnější data z kvalifikace a budem doma Na to že to VÍŠ, VÍŠ a VÍŠ děláš tu chybu stále do kola-
Mike17
12:06 19.12.2017 185.149.130.XXXA ty pořád dokola točíš o okolnostech o kterých VÍM a se kterými SOUHLASÍM. A absolutně to nevnímáš. Tedy o TS nemá smysl mluvit, protože já mluvím o voze a ty mi vysvětluješ, pro koza nemá seno. Já vím, proč koza nemá seno a o tom se bavit nechci. Mně zajímá vůz. Dík za pokec.-
-
-
Situs
12:59 19.12.2017 85.70.164.XXXTak jasně jsi ale dostal vysvětleno že ta data ze závodu musíš brát s těmi okolnostmi, tak jako Alonsa s Massou. Takže se neodvolávej jen na ta data ale uváděj i ty okolnosti, když ti data rychlostí z kvalifikací nejsou dost dobrá, ačkoliv je jasné že právě díky těm okolnostem které ty nemáš zmapované jsou lepší Zkus se nad tím zamyslet.-
Mike17
13:05 19.12.2017 185.149.130.XXXNe nemusím. Pokud se bavím o rychlostech v závodě, budu se dívat na rychlosti v závodě. Viz tabulky. Až budu řešit, jak rychlý by byl někdo kdyby..., budu se zabývat jak rychlý by někdo byl kdyby... Nad tím se zkus zamyslet. Těžký k pochopení to není.-
Situs
13:14 19.12.2017 85.70.164.XXXTak to máš pravdu, nemusíš, pak ale nechceš diskutovat, protože ta čísla co předkládáš nemaj bez okolností reprezentativní charakter a tudíž pravdu z toho nepoznáš V kvalifikací si představu můžeš o rychlostech na rovinkách udělat lepší, škoda že to odmítáš
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek