DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
15:34 19.12.2017 85.70.164.XXXCo nechci chápat, že jsi žádné okolnosti k tabulce rychlostí ze závodu nepředstavil? Musím se opakovat stále dokola já, že na příkladu Massy a Alonsa se jasně ukázalo že bez těch okolností z toho něco usuzovat nejde? Chce to od tebe větší snahu pokud chceš dle těch dat něco usuzovat. Zkus to když to víš.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
19:20 16.12.2017 85.70.164.XXXJinak jak píšeš o té poruchovosti, kdy něco selže v závodě, jo, docela by mě tvá tabulka zajímala kdy který jezdec nedojel z důvodu spolehlivosti do cíle. Jestli ji sem hodíš do excelu budu rád. Bylo by také dobré kdyby tam bylo poznat kdy někdo nedojel kvůli nehodě, nebo protože vůbec neodstartoval. Prostě důvod proč se nedostal do cíle aby jsme z toho poznali zda to bylo nehodou či technikou.-
Mike17
09:32 19.12.2017 185.149.130.XXXNevím, jak sem dát excelovský soubor. Čísla jsem ti okopíroval z výše uvedeného komentáře:
U Mclarenu vidím jedno (Alonso v USA). Vezmeme Renaulty: Ricci 2x (USA, Mexiko), Sainz 1(Malajsie), Hulk 2 (USA,Mexiko), Hartley 2 (Mexiko, Brazílie), Gasly 1 (Brazílie)
To jsou odstoupení v posledních 6-ti závodech z důvodu PORUCHY MOTORU. Nevzpomínám si, že by někdo kvůli motoru neodstartoval a nehody si najdi sám. Podle mne s tím nijak nesouvisí, proto jsem je tam nedal. Výsledek je 8:1 ve "prospěch" Renaultu. Není co řešit.-
Situs
11:57 19.12.2017 85.70.164.XXXA to ti vážně stačí? Protože já u Stoffela 6 bezproblémových víkendů rozhodně neviděl a u Alonsa jen jeden zkaženej víkend také ne. A ono i nehody s tím souvisí, může tu PU rozbít sám, nebo může vypadnout v prvním kole, to pak motor selhat nestihne že Tvůj pohled je mnohem méně reprezentativní než počet změněných komponent.-
Mike17
12:14 19.12.2017 185.149.130.XXXAno, zatímco u Renaultů měli všichni 6 bezproblémových víkendů
Z posledních 3 závodů měli "problémový víkend":
1xVandoorne
1x Alonso
2x Ricciardo
2xGasly
3xHartley
Bráno podle tvého "TOP" kritéria, tedy výměny komponent. Ani v tomto ti to nevychází.
Jasně, takže když se někdo nabourá, tak za to může motor Honda.
A napadlo tě se podívat, jestli třeba neboural někdo i s motorem Renault? Ne? Kdyby tě to před touto "geniální myšlenkou" napadlo, tak bys možná postřehnul, že si "kálíš do vlastního hnízda."-
Situs
12:42 19.12.2017 85.70.164.XXXZe statistiky výměny komponent právě vidíš že neměli čisté víkendy, z tvé statistiky tohle vidět vůbec není, takže poukázat na tvé nedostatky ve výčtu nehod je naopak velmi na místě. Nebo kritizovat statistická data můžeš jen ty? Zvláštní přístup k diskuzi-
Mike17
12:53 19.12.2017 185.149.130.XXXAle vždyť jsem ti před malou chvílí napsal počet "čistých" víkendů na základě tvých výměn komponent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jsou to statistiky bez nehod!!!!!!!! Pouze poruchy motorů a jejich součástek. Jestli chceš statistiky všech odpadnutí včetně kolizí, které nemají s poruchami motorů naprosto žádnou souvislost, tak si je vytvoř. Já si dal tu práci, že jsem ti našel několik různých statistik. Ty jsi doteď nepředložil jediné číslo. Je furt točíš dokola o výměně komponent za celý rok, aniž by o tom bylo téma. Jestli máš pocit, že počet kolizí je ta správná hodnota, která ukazuje spolehlivost motorů (netuším z jakého důvodu), tak se aspoň obtěžuj spočítat, kolik jich bylo na obou stranách. A když tedy, z nějakého záhadného důvodu, se má kolize Vandoorna počítat, jako selhání Hondy, obtěžuj se spočítat to samé i u Renaultu. Kritizuj si co chceš, ale mělo by to dávat aspoň přibližně nějaký smysl.-
Situs
13:08 19.12.2017 85.70.164.XXXZačínáš se v tom hodně ztrácet. Výměna komponent mluví jasně a je ti tu předkládána, a byla ti předložena i výčtem které jsi zvolil a to 6 závodů. To že se ti výsledek nehodí a nesouhlasíš s tím je předmětem diskuze. Snažím se věcně a konkrétně argumentovat proč je lepší, a tvé námitky se snažím vyvracet. Ale asi nejsi otevřený změnit na to svůj pohled a ani jsi nebyl-
Mike17
13:19 19.12.2017 185.149.130.XXXVýměna počtu komponent mluví pouze o tom, kolik komponent si chtěl Mclaren (Renault) nasyslit. Veřejně přiznal, že vyměnil všechno, protože mu za to žádný trest navíc nehrozil. Brát tedy každou součástku nasyslenou za porouchanou nevypovídá vůbec o počtu poruch. Je to jako bych kritizoval Pirelli za stovky problémů s gumami, protože jich stovky vyměnili.
Konkrétně a věcně jsem ti několikrát vysvětlil, proč tento argument neberu, vyjmenoval jsem ti 3 konkrétní důvody, které jsou opravdovými nezpochybnitelnými fakty. Že se ti to nehodí není můj problém. Poruchovost se měří počtem poruch na voze, ne počtem součástek, které je možno si nahrabat. K tomu už také nemám co víc dodat.-
Situs
13:29 19.12.2017 85.70.164.XXXPokud si něco nahrabali tak jen proto aby s tím ty 2 poslední závody dojeli, takže to spolu velmi dobře souvisí, chce to trochu rozumu Proto kdyby každej víkend preventivně měnili vše, tak tvá statistika poruch toho moc o spolehlivosti nepozná. Není to snad pravda? Věř tomu že Honda si rozhodně nic nesyslila na období po Abu Zabí -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek