DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
18:34 19.12.2017 85.70.164.XXXMiku, nemusíš tady z toho šílet, natož tu lživě zkreslovat náš rozhovor. Do diskuze jsi přitáhl myšlenku, či výtku na článek, že o tom že by byl McLaren na rovinkách nejpomalejší se dá diskutovat. Petr ti na to hodil čísla z kvalifikací z kterých jednoznačně plyne že McLaren je na rovinkách nejpomalejší. Na to jsi kontroval číslama ze závodů, a na to ti už Petr začal vysvětlovat že tato tebou uvedená data jsou více ovlivněna okolnostmi oproti kvalifikaci, a tím jsou zkreslená. O tom se tu začala vést diskuze a přidal jsem se i já kde jsem argumentoval podobně jako Petr o tom že ta data ze závodu bez znalostí okolností nejsou reprezentativní. Jako příklad posloužil i závod z Brazílie mezi Massou a Alonsem, kde data říkaj že Alonso byl rychlejší ale víme že to bylo jen díky DRS a závěsu. Ačkoliv z toho jednoznačně plyne že znát k těm tvým číslům dané okolnosti je nutnost, nikam jsme se neposunuli. Problémem je to že nejsi schopen uznat že tebou předložená zpochybňující data nejsou přesvědčivá protože sami o sobě nestačí, a zároveň nejsi schopen vést diskuzi tak aby jsi své zpochybnění daného výroku více doložil. Mohu na to jen napsat že jsi sice vznesl námitku, ale nepřesvědčil si o její oprávněnosti. -
Mike17
17:48 19.12.2017 185.149.130.XXXPro Situse stručný výcuc naší diskuse:
Mike17: Alonso nebyl na rovinkách nejpomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Aneb plodná diskuse. -
-
Petr
17:18 13.12.2017 78.157.167.XXXMcLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako soupeři jasně nejpomalejší, o tom není sporu. Stejně jako o tom, že Honda byla v sezóně 2017 nejméně spolehlivá ze všech čtyř výrobců. Žádný omyl, data jsem tady pravidelně zveřejňoval. [odkaz na stránku]-
Mike17
17:31 13.12.2017 185.149.130.XXXFakticky na top speed většinou na konci sezony poslední nebývali. Tedy o pomalosti se dá diskutovat, protože jsou různé úrovně přítlaku. Ale jasně, měli nejmenší výkon, tudíž to kompenzovali přítlakem.
....až DO KONCE SEZONY zůstala jasně nejslabší a nejméně spolehlivá.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Asi se to dá vyložit dvěma způsoby (není zřejmé, jestli konec sezony platí jen pro výkon nebo i spolehlivost). Na konci sezony Honda prokazatelně nejméně spolehlivá nebyla.-
Adi
17:50 13.12.2017 212.96.178.XXXJá to chápu tak, že ani tragická spolehlivost Renaultu v TR nestačila na to, aby ve spolehlivosti dotáhli Hondu, která měla penalizace již ve 3. Nebo 4. Závodě. Ale je pravda, že od Mexika do konce roku byla Honda spolehlivější než Renault. Z pohledu celé sezóny je však Petrova věta zcela v pořádku. Ještě bych rád pofotknul, že Renault měl dle komponent lehké problémy s ICE a turbem a vážné problémy s MGU - H, Honda měla vážné problémy s ICE, turbem, MGU - H, MGU - K, dále problémy s bateriemi. Pohled na spotřebované komponenty je jasný důkaz o jednotlivé spolehlivosti. Btw. Argument, že Honda držela v poslední části sezóny nemusí nic znamenat. Renault držel skvělou spolehlivost rok a půl a k čemu mu to letos koncem sezóny bylo...-
uzivatel001639
18:01 13.12.2017 178.255.168.XXXTak s ICE mela problemy Honda??? Jestli si dobre pamatuji co tu bylo za clanky tak se nikde o zadnych problemech s ICE u Hondy nemluvilo, spise naopak. Z Renaultu se naproti tomu kourilo.
Tady jsem zvedav na reakci Petra, ale nejde mi o cislo ze statistiky, ale o to u kolika motoru opravdu odesel obema vyrobcu spalovak. Kdo s nim mel skutecne problemy. Honda dost menila komplety, takze vyrazovala spalovaky, ktere byly OK. Nejde mi o problemy s vanou, ale opravdu o vybuchy spalovaku, ktere jasne ukazi a to kdo ma poddimenzovano, kdo ma spalovak nahrane s vykonem.
Renault od VC Rakouska spotreboval U TR a RB prumerne 5ks MGU-H. McL spotreboval prumerne 4,5ks, takze nejen ze je vetsi a tu druhou cast sezony Honda dotahla, ale dokonce prekonali.
Jinak skvelou spolehlivost drzi Mercedes.-
-
-
uzivatel001639
18:30 13.12.2017 178.255.168.XXXTakze celkem od pocatu roku do VC Rakouska pouzila Honda prumerne 7ks MGU-H, tzn cca 0,8 MGU-H na zavod. Renault (vsechny 3 tymy) prumerne 3ks MGU-H, tzn. cca celkem 0,3ks na zavod.
Od velke ceny Rakouska pouzila Honda prumerne 4,5ks MGU-H, tzn cca 0,41 MGU-H na zavod. Renault (vsechny 3 tymy) prumerne 4,3ks MGU-H, tzn. cca celkem 0,39ks na zavod.
Takze u Hondy je viditelne zlepseni cca 50%, u Renaultu cca 30% zhorseni. Stale je pak ale o prsa korejke zeny Renault lepsi.
Na konci sezony je mozne ze uz Honda Renault prekonala, ale hledat to neminim, neni to dulezite. Je videt, ze spolehlivost byla bidna u obou vyrobcu.-
Situs
18:55 13.12.2017 85.70.164.XXXNo koukám že tovární Renault použil od Rakouska každej 3 kousky, to jsou na tom lépe než kluci z Hondy. Takže jen TR na tom u MGU-H díky katastrofálnímu závěru bylo hůře než kluci od McLarenu. Jako opravdu nevím co to má značit. Renault si spolehlivost koncem sezony zkazil ve snaze o navýšení výkonu, a dostal se spolehlivostí tam kde je Honda, ovšem při větším výkonu. Takže to že Renault ukázal že navýšení výkonu nemá zcela u MGU-H vyřešené je jedna věc, ale i tak se dostal na úroveň spolehlivosti tam kam se dostala Honda až ke konci roku s jasně menším výkonem. Značí to jedině to že Honda má před sebou ještě hodně práce aby se dostala k Renaultu, ani když vypíchneš to nejhorší pro Renault a to nejhorší období, tak Hondu leda tak dorovná, celkově na tom ve spolehlivosti i tak byl Renault lépe a o výkonu nemluvě.-
uzivatel001639
19:03 13.12.2017 178.255.168.XXXNevypichuji to horsi mluvim o vetsi casti sezony a to te druhe polovine. Kdybych vypichnul cast sezony, byla by mozna posledni cast sezony Honda z hlediska spolehlivosti lepsi.
Jinak to navyseni vykonu u Renaultu ja moc nepozoroval, pamatuji si jediny zavod, kde to Verstappenovi jelo, jinak jsem zadny zazrak s navysenim vykonu jinde nevidel. RB ziskal od pocatku sezony do VC Rakouska prumerne 17 bodu na zovod a od VC Rakouska do konce roku cca 19,5. Pritom se jasne mluvilo o tom, ze na pocatku sezony mel RB velky problem se sasim, coz se mu stava casto. takze ten drobny narust bodu prisuzuji spise sasi nez motoru.-
-
uzivatel001639
19:23 13.12.2017 178.255.168.XXXVsiml jsem si uspechu Verstappena v jednom zavode. Jinak ne. Takze co je zasluha samotneho Verstappena, sasi RB a nakonec motoru Renault nechci soudit a asi ani nikdo nedokaze. Jedine co z toho vychazi, je ze si Renault nemuze dovolit jit s vykonem nahoru protoze spolehlivost dojeti jednotky v zavode byla horsi jak 50%.
Jinak to navyseni vykonu byla softwarova zalezitost, takze neslo o vykon komponentu, ale jen o soft. Cekam spise ze Honda pujde nahoru hardwarove a to by mel i Renault ne jen poddimenzovanou jednotku dojit na smrt.-
-
jon
21:15 13.12.2017 194.228.59.XXXVýkon tam sice byl, ale na jak dlouho. V posledním závodě tam výkon pustili i Mercedes s Ferrari a ukázali, že to může jet spolehlivě.
V podstatě Mercedes si jede špičku první ligy před Ferrari. Druhá liga Renault a Honda třetí liga. Oba pomalejší motoráři umí dotáhnout ligu nad nimi, ale často pak nedojeli do cíle.-
-
jon
21:39 13.12.2017 194.228.59.XXXPřesně tak. Ono to v podstatě bylo podobné s Hondou. Když se snažila napumpovat výkon, tak byl ohňostroj. Na obou výrobcích je vidět, že ten vývoj prostě nejde uspěchat tím, že budou dělat hokus pokus. Mercedes i Ferrari mají odbržděno minimálně rok před Renaultem a 2 roky před Hondou. Což se bohužel příští rok nejspíš projeví ještě více.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
19:05 13.12.2017 178.255.168.XXXJa tu nechci resit drobnosti, protoze jak uz jsem zminoval ICE, Honda nasazovala komplet vse nove, protoze to u ni nemelo vliv na pozici na rostu. Nebo ty bys to delal jinak? ty bys nasazoval k novemu MGU-H stare ostatni komponenty, ikdyz bys vedel ze budes na rostu posledni?
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek