DISKUZE K ČLÁNKU Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel si nemyslí, že budoucností motorsportu jsou závody po vzoru Formule E. Tato série je prý pomalá a nezábavná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.12.2017 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 09.12.2017 10:09
http://pbs.twimg.com/media/DOA7-iEXUAA_ToK.jpg .… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2017 23:13
Přitom na Lithiu není ekologické vůbec nic.… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 09.12.2017 13:46
Za tohle by Ti každý měl dát paleček. Přesně to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    V jednom z tréninku při GP Singapuru o klasických elektrických vozech mluvil Pepa Král. Říkal, že v Singapuru vznikl takový elektro boom, dokud se vláda nerozhodla, zdanit elektřinu podobně jako benzín. A nyní se těchto aut snaží většina zbavit. Ve využitelnosti energie jsou elektrická auta pořád hodně pozadu za spalovacími motory, nemluvě o tom, že i elektrická energie není ve skutečnosti zrovna EKO. Když si odmyslíte všechny dotační a daňové zvýhodnění elektrických vozů, tak ještě dlouho bude trvat, než elektřina nahradí produkty z ropy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Na druhou stranu stesk po zvuku motoru z dob krále klacka asi také vypadá poněkud divně - respektive stesk je ok, ale čas se nedá vrátit a pokud F1 má být sama sebou musí používat moderní technické inovace ...
    A maximum co se ještě dá brzdit je to aby tedy auto neřídilo samo ...
    Ale "jednoduché" motory ... s omezenou koncepcí a voláním po láci ... To je vlastně vtip ... F1 se vždycky pyšnila vyspělostí ....
    (V podstatě by se o ceně mělo spíše mlčet - sama medializace téhle oblasti je hloupá)
    No snad až to bude levné, přijdou takový "borci" jako Toyota, Jaguár, BMW, ... :)
    Honda ... ale ta se zase vrátila... alespoň tak

    no snad, kdyby to bylo za pár krejcarů mohl by každý přijít a odejít zcela libovolně jako v Motokárách a bude to super sportovní klání jak to tuhle jasně řikal Hamilton (o Motokárách) ... šaráda pokračuje 11

    (já zde jen navázal na Seba s dilematem o tom, že ani F1 nemusí být to pravé)
    (PS: Jak letos přišlo více lidí - je tím, že tahle změna pravidel se vydařila široké pneumatiky jsou prostě pěkné .... Ale Halo už tak skvělé není a v r.2021 se budeme divit)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      neřekl bych, že je to o stesku. přirovnal bych to k tomu, že třeba z vojny taky vzpomínám spíše to dobré ( moc toho nebylo, tak alespoň na nějaké ty vylomeniny ) a stejně tak si pamětníci z předešlých etap F1 vybavují to dobré - skvělý zvuk, zajímavé experimenty....... to ale neznamená, že bych se chtěl vracet na vojnu, respektive, že bychom se měli vracet v F1 zpět k dřívějším, dnes již překonaným pokusům. to dobré bychom ale měli v nějaké přijatelné formě zachovat. inovace jsou fajn a posunují vývoj kupředu. ale co je moc, to je moc - jako příklad: https://www.instagram.com/p/BcfsATXllP3/
      omlouvám se za odkaz, tohle ale nešlo sem nadat, když je to ještě k tak aktuálnímu článku 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Do takových blblostí automobilky tlačí vlády a hlavně zelení v nich výměnou za ústupky automobilkám v jejich podnikání (limity šk. částic atd). Stejnou měrou pak upřednostňují tuhle stupidní serii, tlačí je do měst lidem pod nos, aby to prosadili. Jinak by to málokdo sledoval! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zelení nezelení. Ropa jednou dojde, to není lobbing, to je fakt. Tedy hledat náhradu mi zas tak supidní nepřipadá. Pak je dobré se podívat, odkud ropa je a kdo o její ceně rozhoduje. Další důvod ne?
      Jestli se na to musí tlačit tak moc a tak s tím spěchat je věc druhá. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Jenže nějací mocipáni, když už ne zelení, rozhodli bez nějaké odpovědnosti a bez studia dalších dopadů, že to bude takhle a teď upřednostňují zrovna tuhle možnost na úkor jiných. Trochu jako protěžovat beznohého při běhu tím, že uříznu haksnu i těm ostatním, aby mohli běžet spolu.
        Ale hlavní je to, že je to o ničem a asi, jako mnoho módních věcí, to zapadne samo. Pokud tuhle serii přímo nepřikážou... 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Jenže v budoucnu jistě elektromobily ekologičtější budou. O tom není pochyb. Tedy asi není principiálně špatně to podporovat a snažit se o to, aby to bylo ekologičtější co nejdřív. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nebudou.
            Můžou být lepší akumulátory, to ano, ale spotřeba el. energie půjde spíše nahoru.
            Dnes se dělají auta stále těžší a elektronika zabírá ve voze stále více místa. A to raději ani nebudu rozepisovat spotřebu kterou si vezmou ventilátory, klimatizace a topení.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              A když budou auta těžší, tak benzínu spotřebují stejně, ale elektřiny více? Jako klima v autě neubírá víkon benzínového motoru, ale elektromotoru ano? Tuto úvahu jsem nepochopil. A proč bude potřeba v autě více ventilátorů a klimatizací? Lidi budou chtít v autě mrznout?
              Ano, budou lepší akumulátory a hlavně procento elektřiny vyrobené z uhlí a ropy bude pořád menší a menší. To je holý fakt. Spotřeba s tím nemá co dělat?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Klasický motor máš natankovaný během pěti minut. S nabitím akumulátoru to tak rychle nejde, proto je tento systém neužitečný.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  217.170.105.XXX
                  Nedávno jsem četl o nových baterií s násobně větší kapacitou:
                  https://elektrickevozy.cz/clanky/otec-li-ion-baterii-vymyslel-novy-typ-baterie-je-doslova-revolucni
                  Bavíme-li se o horizontu 10 let a víc, pak tento problém už je v podstatě vyřešený. 03
                  3x víc energie=větší dojezd než u dieselů a nabití srovnatelně rychlé s tankováním. Není co řešit. A není to dokonce ani jediný nový druh baterie. 04

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    To by byla jiná, ale spíše to vidím na velkohubé chvásty výrobců ECO katastrof.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Tak je to výrobce současných baterií. Těžko si bude kazit pověst. Nanotechnologie teď frčí ve všech oborech, bylo by divný, kdyby se zrovna bateriím vyhnuly. Nebude to v autech příští rok, ale jednou bude, A je dost jisté, že i tato novinka bude jednou zastaralá a nahradí ji lepší. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Radon

                    Radon

                    84.242.97.XXX
                    Ale prosím Tě, už vidím, jak když všichni večer "píchnou" do sítě svůj elektromobil, tak že to přetížená síť zvládne... Taky co pak s nimi? V zimě často moc netopí - šetří energii na "důležitější" věci atd.
                    Spíš tu jde o tu serii formule E, která je, jak správně podotknul kolega Vettel nudná, zbůhdarma protěžovaná a bůhví, co ještě. Nedivil bych se, kdyby Seb musel za trest, že o F E mluví hanlivě, odpracovat zase něco na oplátku...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • tom11

                      tom11

                      77.48.94.XXX
                      jasně! za trest bude muset odjet v zimní pauze F1 dva závody ve formuli E 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Kapacita sítě je něco, co se dá řešit. Koneckonců se u nás 20 let nepostavila žádná větší elektrárna a pořád elektřinu vyvážíme. Za pá let budeš mít solární panely všude. Už dnes se dají dát do oken, nebo na jízdní kolo, jsou ohebné a 10x účinnější než dřív. Proč bys platil za benzín, když bude elektřina násobně levnější, nebo si ji sám doma vyrobíš. 03
                      Já se na to netěším, mně se benzínový motor líbí, ale....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        s tou ropou bych to neviděl zase tak tragicky, v 70-tých letech se tvrdilo, že zásoba ropy je max. na 20 let a přitom je mnohem víc aut a o zásobě ropy se přestává mluvit. Proč asi? V současné době je objeveno tolik nalezišť, že zásoby jsou mnohem větší než do současnosti zvládl člověk vytěžit, jenom v břidličných píscích mají američani asi 3000x víc ropy než zatím vydolovali z texasu a četl jsem jednu studii, která uvádí jako původce ropy jistou bakterii, která v ropu mění v podstatě jakoukoliv biologickou látku...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Dovedeš si představit že bys doma vyráběl ropu z kuchyňského odpadu? Seš ekologický a ještě nemusíš státu odvádět daně z PHM.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            no jenže ono by to zřejmě šlo, protože sem o tom četl asi před 4 rokama a od tý doby ticho po pěšině. Bylo to v souvislosti s výzkumem bionafty, kdy někde v brazílii zjistili při pokusech, že určitý druh bakterií udělá ze slámy látku v podstatě identickou s poměrně kvalitní málosirnou ropou, tak to tenkrát s velkou slávou uveřejnili, že je to druhý krok v biopalivech a od té doby je ticho, nejspíš se to nehodilo do plánů nějaké větší společnosti...
            Ale když si uvědomíš, jak dopadly velké ropné havárie, kde do roka po havárii je příroda opět v kondici, ale tam kde nastoupili ekologové a cačali čistit je ještě 10 let po měsíční krajina, tak musí existovat přirozený proces odbourání ropy, tak proč by nemohla přirozeně a stále vznikat. Pokud by byla pravda to, co tvrdili když sem byl ještě na základce, že jsou to "vylisovaní" dinosauři, tak kolik by jich muselo být "lisováno" aby vydržela zásoba ropy takovou dobu při současné těžbě...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Já nepsal, že dojde příští rok. Pokud je mi známo, tak se organická hmota mění v ropu za statisíce až miliony roků. Tedy je úplně jedno, jestli dojde za 20let, nebo 200let. Dojde. Ano, dá se vyrábět synteticky i pomocí bakterií, ale zatím není technologie, která by dokázala vyrobit potřebné množství za rozumnou cenu. Bude někdy? Těžko říct. Zatím se prostě ropa nahrazuje jinými zdroji a v tom je budoucnost. V elektrárnách, dopravě, chemii. Proto už není ve světě takový stres z jejího nedostatku.
          Máš pravdu, že se objevily zdroje v břidličných píscích. Ale není to zrovna úžasný a levný zdroj. A má své problémy. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama