DISKUZE K ČLÁNKU Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel si nemyslí, že budoucností motorsportu jsou závody po vzoru Formule E. Tato série je prý pomalá a nezábavná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule E není budoucnost. Vozy tam jsou pomalé a nudné, tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 13.12.2017 09:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 09.12.2017 10:09
http://pbs.twimg.com/media/DOA7-iEXUAA_ToK.jpg .… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 08.12.2017 23:13
Přitom na Lithiu není ekologické vůbec nic.… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 09.12.2017 13:46
Za tohle by Ti každý měl dát paleček. Přesně to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Na takovou syntetiku zapomeň. Ano udělat se dá, ale bylo by to energeticky nesmírně náročné a už vůbec si nedokážu jak rozsáhlé prostory by byly třeba pro pár litříků umělého paliva.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              Ano, "možná" právě proto jsem napsal, že zatím není taková technologie, která by dokázala vyrobit dostatečné množství za rozumnou cenu. A že pochybuji, jestli někdy bude. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                Já neslyšel že by to bylo za nějakých extrémních podmínek, jenom že vysadili jistý druh bakterie na slámu a ty jim z toho udělali pár militrů poměrně kvalitní ropy, ale od té doby je o tom ticho... A právě mitivá cena byla jednou z uváděných výhod...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • mi88ki

                  mi88ki

                  165.72.200.XXX
                  Něco podobného je už přece řepka. V naftě jí je nyní myslím 7% a minimálně o toto procento mi klesne spotřeba, když si koupím naftu bez této biosračky. Nevím jak u ostatních ale u mě jen prohoří. Takhle dnes funguje ekologie a údajné bio :-(

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jo a ta nafta z řepky je v důsledku dražší a míň ekologická, než vytěžená. Tedy ji vyrobit není zrovna levné. Nehledě na to, že když budeme mít řepku na všech polích, nebudeme mít co žrát. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No jo, ale jakou plochu slámy potřebuješ, aby z mililitrů byly miliony barelů? Zatím nikdo ve velkém ropu levně nevyrobil. Proto se těží, ikdyž cena výrazně stoupla.
                  Možná se jednou vyrobit bude dát, ale bude levnější, než proud ze solárních článků, nebo větrných elektráren? Bude pak na tobě, jestli dáš na palivu 5kč na km, nebo 0,5kč. Je dost jistý, že to na 2kč u benzínu nezůstane.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Ropa jednou dojde, ale neni zase takovy problem vyrobit synteticky benzin. Ve srovnani s celkovymi naklady na F1 by i ten umele vyrobeny nezabral ani promile soucasnych celkovych nakladu. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Ano, to máš pravdu. Je jen otázka, jestli bude atraktivní F1 na benzín v době, kdy skoro všechny auta budou jezdit na elektřinu. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ekologické to není, protože tu elektrickou energii musel před tím někdo nějak vyrobit, je to pomalé a navíc, vzácné kovy, které se používají do baterií, pomalu docházejí. Z čeho se budou dělat bateri potom, až tyto zásoby skončí, nikdo neví. Navíc, likvidace použitých baterií není zrovna jednoduchá a o ekologii se taky nedá zrovna mluvit. Celý ten projekt je jenom plácnutí do vody, abychom ukázali, jak to myslíme s přírodou dobře.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Přitom na Lithiu není ekologické vůbec nic.
      Těžbou se devastuje příroda, zpracování Lithia je energeticky náročné, při zpracování se používá hodně kyselin a samotné Lithium je taky jedovaté.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Sice to momentálně moc ekologické není, ale lithium není jediný materiál na výrobu baterií (brzy se nahradí jinými systémy), výroba energie se přesouvá pomalu k jiným zdrojům a přes všechny ztráty při přenosu energie je účinnost eletromotorů pořád vyšší.
      Nechci elektromobil, ale jednou to prostě přijde. Jediná alternativa je zatím vodík, se svými specifickými problémy. Ale stejně na něj bude napojen asi elektromotor. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        OK, řekněme, že elektromobil je budoucnost. Nebylo by ale lepší vyvíjet to v laboratořích, počkat, až ta technologie bude mít reálný přínos a nesrat se s tím nedodělkem na silnice už teď pod záštitou pseudoekologických pololží?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Chápu a v podstatě souhlasím. Nemám rád násilné regulace a příkazy týkající se mého způsobu života. Na druhou stranu by se to pak vyvíjelo několikanásobně pomaleji. Ivestovat můžeš do vývoje něčeho, u čeho se ti investice vrátí v dohledné době. Nikdo nebudete dotovat laboratoře s výhledem na zisk za 200 let. Už teď některé vozy smysl dávají, ikdyž výhody jsou sporné.
          Jedna výhoda pro společnost tu ale nesporně je. Exhalace přímo ve městech jsou u elektromobilu 0. A já myslím, že to zdraví zase nějakou cenu má. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.237.XXX
            No jo, ale to je taky výhoda jediná. Stačí to?
            A navíc teda abys docílil celkovou městskou exhalaci 0 (tedy masové nasazení elektromobilů), tak budeš muset masově (pře)budovat infrastrukturu. Při této činnosti (a ta činnost zabere v našich podmínkách řádově dekády) vyprodukuješ tolik exhalací od stavebních strojů, prachových částic i hlukového zatížení, že sumární hygienický dopad bude spíš zhoršením než zlepšením.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasný, nic není zadarmo. Ale když vezmeš nějaký velký město (Praha, Brno, Ostrava), tak bude pracovat několik desítek strojů po určitý časový úesk a za to dostaneš statisíce aut bez emisí. Jo, není to jediný zdroj exhalací a nebude v Praze horský vzdoušek nikdy, na druhu stranu zlepšení je asi jisté. Jestli tomu cena odpovídá.... To je vždy relativní.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama