DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Mercedes po Ferrari také kvůli plánovaným změnám hrozí svým odchodem z Formule 1. S vládnutím nových majitelů, společnosti Liberty Media, není spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 29.01.2018 06:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 10 lidí) 30.11.2017 16:10
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 30.11.2017 15:40
Proč by neodešli? Liberty táhne celou F1 do sra*… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 30.11.2017 13:46
A je to tady ... Teď už jen Renault a jestli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Odchod Mercedesu a Ferrari je dobrý nápad, ak sa dohodnú na novom šampionáte. Keď ešte vezmú Renault a iné automobilky, tak z pôvodnej F1 zostane gulášová záležitosť.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    10.151.145.XXX
    U Ferrari moc nevěřím že by odešlo, u Mercedesu jsem naopak přesvědčen že po roce 2020 odejde, a upřímně mě nenapadá žádný rozumný důvod proč by měli pokračovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.52.XXX
    Mercedes vyhrožuje odchodem kvůli změně motorů - ztárta dominantnosti v téhle oblasti, je to smutný, takhle si vybrečeli změnu pro 2014 do součastnosti, Ferrari zase brečí kvůli ztrátě příjmů jen za svoje jméno ... tohle není o F1, ale o tom lobovat za svoje dobor, nadruhou stranu, absolutně nesouhlasím se 3 motorama na sezonu, stejně tak se mi nelíbí šetření paliva, já jsem pro netankování, ale ne to ještě omezit na nějáký průtok za hodinu ... to mi příjde jako aboslutní zhovadilost ... stejně jako dělání z F1 cirkus co dělá Liberty, tohle není americké nascar či podobné koniny, ale závodění na nejvyšší úrovni, je potřeba pro to něco dělat, nechci aby jsme se vrátili do doby, kdy vyhrává jeden tým a předjíždí se jen přes boxy jako to bylo 2000 - 2007/8

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    84.42.147.XXX
    F1 si měla jít vlastní cestou, automobilky jí jenom znehodnotily

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Automobilky jsou v F1 od jejícho počátku. F1 znehodnotili lidé, kteří přes sport prosazují své zájmy jako ekologie a podobně. Na jedné straně se sleduje spotřeba závodních aut, takže piloti musí během závodu hlídat stav paliva, na druhé straně nikoho nezajímá, kolik spotřebují kolony kamiónů přepravující ten cirkus F1 od štace k štaci. Je to jenom pokrytectví, ale utrpěl sport.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Koukám že Liberty má zaděláno na hodně velký problém. Pokud dva největší týmy uvažují o odchodu, je něco hodně špatně. Tyto týmy nainvestovaly spoustu peněz do vývoje motorů a Liberty se teď snaží jejich investice znehodnotit. Jenom si tak říkám ,co se stane, pokud Ferrari a Mercedes své vyhrůžky splní? Jednak odejdou dva největší týmy, které táhnou diváky na tribuny. No a dále odejdou dva dodavatelé motorů, což znamená že více než polovina startovního pole bude bez pohonných jednotek. Můžeme se utěšovat že přijdou nové týmy, ale proč to neudělaly doposud? Protože F1 je neskutečně drahá a má šíleně složitá pravidla. Šance na úspěch tudíž mají skutečně velcí výrobci, ale rozhodně ne takoví jako Maserati, Porsche, Lamborghini a podobně. A do F1 ochuzené o ty dva největší tahouny se už tím tuplem nikdo nepohrne, takže odchodem Ferrari a Mercedesu se stane z F1, pokud to vůbec přežije, provinční záležitost s minimální sledovaností.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      To jsou zase řeči... Vyhrožování odchodem je tu po celou historii, zejména v období, kdy se mají vyjednávat nové podmínky... Několikrát Ferrari zradilo ostatní týmy, aby si pro sebe vyjednalo lepší podmínky... Pokud chce Liberty sáhnout na "věrnostní" bonusy, tak se není co divit, že je to tu zase...

      Tohle je holt velká výzva pro majitele komerčních práv... Snažit se nastavit spravedlivá pravidla a přitom splnit očekávání Ferrari je prakticky nemožné...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Až budou všechny týmy pro propagaci F1 dělat stejné množství práce jako Ferrari, tak ať dostávají stejné peníze. F1 je v prvé řadě show a o sport tam jde až na druhém nebo třetím místě. Mám snad považovat za normální to, když loni Manor přijel na první závod jenom proto, aby nepřišel o prachy a vůbec s auty nevyjeli z garáže? Dovolilo by s tohle Ferrari? A stačí se jenom podívat do hlediště kteréhokoliv závodu, kolik lidí je tam oblečeno do doplňků červené barvy. Až se v F1 bude jednat skutečně jenom o sport, pak ať jsou peníze rozděleny jenom podle bodů. Ale když některá značka dělá pro propagaci této disciplíny mnohem více než jiné, měla by za to být ohodnocena. Mi se totiž zase zdá nespravedlivé, aby se některé týmy jenom "svezly", ale chtěly prachy i za řízení.
        A ještě dodatek:
        Já si třeba myslím, že by možná bylo spravedlivé, kdyby každý divák, který přijde sledovat závod, hlasoval, kterému týmu fandí. No a jedna polovina peněz by se rozdělovala podle bodů, druhá podle výsledků tohoto hlasování. To by byl teprve nářez. 12

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          A nezdá se ti, že Ferrari má ty trička zaplacená dvakrát? Jednou u stánků a z e-shopů a podruhé od majitelů práv F1. Podle mne jsou tohle hloupé argumenty. V každém sportu funguje ještě propagace a byznys "okolo". Spartě se Rosický zaplatil jenom z prodeje triček. Podobné je to i v případě Jágra a Calgary. Tak prosím tě nemotej hrušky a pomeranče dohromady. A neber kecy Ferrari tak vážně. Vždycky, když se připravovala větší změna, nebo před jednáním o nové Konkordské smlouvě, Ferrari odcházelo, ještě než se začalo jednat.
          Jinak s některými věcmi, cos napsal souhlasím. Též bych Manoru nedal ani floka.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju pravidelně od roku 2000 nicméně zdá se mi, že to jde do sr*ček. Místo honby a výkoností se kouká na spolehlivost a cenu. Místo zajímavých strategií s pneu a tankováním, je předepsané jaké gumy použít a piloti musí 50% závodu šetřit palivo. Ani s DRS se nedá pořádně předjíždět atd atd. A stále se chce jít dál. Méně paliva, méně motorů - podle mě méně zábavy. Je to jen můj názor, ale tohle F1 moc nesvědčí. To z toho můžou udělat rovnou něco jako GP2, vše víceméně unifikovné a pak to bude sice levné, ale bude to zajímavé ?

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nic překvapivého, Ferrari a Mercedes chce utrácet co nejvíce pro jejich "dominanci", a chtěj za to co nejvíce dostávat. Nový směr F1 jde proti tomu, chce zastropovat peníze, přitáhnout více výrobců, zvýšit konkurenci, férověji dělit peníze. Je tu střet zájmů který pochopitelně musí narazit. Půjde o to kdo jaké bude mít páky a co se usmlouvá, předpokládám zájem dalších výrobců s nově vznikajícím směrem, jinak by F1 byla naprosto bez trumfů.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak nějak jinými slovy vy to sice vlastníte, ale my budem rozhodovat a říkat co a jak bude.Pravda, kapku tomu rozumím, že se brání, když do toho sypou tolik peněz, na druhou stranu mohou odejít.(jenže nechtějí)
      Myslím že F1 by se obešla i bez automobilek, jenže to zase nechtějí ty automobilky. 11 Mají možnost "levně" vyhrávat a pěstovat svoji image a spousty lidí se díky F1 stala neskutečně bohatá, ač vysledky skoro nulové, takže kvičí, když jsou zaměstnani.Je to stejné jako v politice.Jen zájem dané stáje je důležitý, zbytek je jedno....jen je potřeba je nechat "přežít", ať je s kým závodit.On ten zbytek se jen stejně jako kdysi na Olympiádě zůčastňuje, ne však pro vysledky, je to jejich prace, jde jen o peníze.....a když se něco povede, jen to jen něco navíc.Prostě dělají jen křoví....a napořád.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ferrari s Mercedesem bude jistě pořádný oříšek, podle mě bude záležet především na tom zda bude dostatečný zájem z venku aby případnou díru po nich zaplácli. Porsche, Aston, Lambor .... pokud ti budou chtít naskočit, pak se Mercedes a Ferrari budou muset rozhodnout.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Zopakuji, oni odejít nechtějí, jsou to jenom kecy aby měli větší sílu prosadit to, co potřebují.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            Proč by neodešli? Liberty táhne celou F1 do sra**k. Myslíš že bude mít někdo zájem sledovat souboje podprůměrných loserů s motorem s fabie? Jestli ano, tak TI tleskám!

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            85.239.64.XXX
            Ferrari úplně odejít asi nechce, ale je jisté, že chce za účast peníze a podle mě logicky.
            Mercedes ten naopak jako velká automobilka odejít chce (Splnili už svůj záměr a cíle v F1) a tohle by mohla být zámiňka - poslední kapka ... Oni mile rádi odejdou případně i do Formule E - která je sice o ničem, ale je levná a terendově se zabívá tím co je teď zrovna IN a co se řeší = elektroauta
            F1 měla nyní výhodu, že se to řeší komplexněji a kvalitněji z pohledu Fyziky, řízení energií ... a pokud však dojde k trivializaci pohoných jednotek ... Mercedes zde nemá co hledat, protože aerodinamika vozu F1 je skutečně to co je jim k ničemu - je může zajímat pohon a podvozek ... Ale co se stupidnímě složitýmni křidélky? ... To se nehodí ani Newiemu do Yachet, ani do letadel - je to na nic
            Když už tak ať zjednodušeji aerodinamiku!
            ... Ale oni stupidně postupují právě opačně

            (Nic netrvá věčně a pokud jde o mě, pomalu už si i přeju ať jde F1 do háje a objeví se něco jiného ... když tedy vidím ty hloupé (proti smyslu F1 návrhy Libreti media - F1 byla vždy o autech! - kdo si slepoval Sennu? asi nikdo, zato hodně lidí jeho vůz ... ale musí to být perfektní závodní auto a né nějaká pitomá motokára s dávno přežitou koncepcí všeho - kromě křidélek 20 )

            (Mohlo by Ferrari i Mercedes odejít do LMP1 ... podle mě by to pro ně bylo celkem dobré ... paradxní by ny tom bylo, jak by se další dost tradiční platforma dostala konečně na špici technoligií i závodění ... pro Ferrari super, že tam jezději v nižších třídách a měli by to pohromadě)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nenech se vysmát, nikdo o F1 reálnej zájem nemá...

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • dannak

            dannak

            212.149.48.XXX
            Myslim si to samé. S vidinou toho, že týmy nechají nasypat spoustu peněz do techonlogie a vývoje, které se sotva začínají splácet a už se řeší změna.
            Teď to může sice vypadat, že zjednodušením motorů přijdou noví zájemci, ale budou mít záruku, že pokud nějaký motorář opět udělá výrazně lepší práci než ostatní, že se nezmění pravidla a opět to povede k novému motoru, vývoji a nákladům ? Přežijí tohle ti malovýrobci, po kterých se volá ? Nebo si takhle vyhazovat peníze můžou dovolit, do určité míry, opravdu jen automobilky?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          185.4.201.XXX
          Myšlenka dobrá, ale Lambu a Porsche drží prkenici koncern. Ve finále to dopadne jak v případě Audi nebo samotného VW. Představenstvo koncernu to típne v zárodku. 05

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        185.4.201.XXX
        Levně vyhrávat?*** Red Bull jako stáj má třetí největší rozpočet a Dietrich svého času tvrdé rétoriky proti Renaultu bez okolků přiznal, že na motor fakt nemají.
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama