K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

DISKUZE K ČLÁNKU

Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Mercedes po Ferrari také kvůli plánovaným změnám hrozí svým odchodem z Formule 1. S vládnutím nových majitelů, společnosti Liberty Media, není spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 29.01.2018 06:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 10 lidí) 30.11.2017 16:10
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 30.11.2017 15:40
Proč by neodešli? Liberty táhne celou F1 do sra*… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 30.11.2017 13:46
A je to tady ... Teď už jen Renault a jestli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
A nezdá se ti, že Ferrari má ty trička zaplacená dvakrát? Jednou u stánků a z e-shopů a podruhé od majitelů práv F1. Podle mne jsou tohle hloupé argumenty. V každém sportu funguje ještě propagace a byznys "okolo". Spartě se Rosický zaplatil jenom z prodeje triček. Podobné je to i v případě Jágra a Calgary. Tak prosím tě nemotej hrušky a pomeranče dohromady. A neber kecy Ferrari tak vážně. Vždycky, když se připravovala větší změna, nebo před jednáním o nové Konkordské smlouvě, Ferrari odcházelo, ještě než se začalo jednat.
Jinak s některými věcmi, cos napsal souhlasím. Též bych Manoru nedal ani floka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Odchod Mercedesu a Ferrari je dobrý nápad, ak sa dohodnú na novom šampionáte. Keď ešte vezmú Renault a iné automobilky, tak z pôvodnej F1 zostane gulášová záležitosť.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

212.149.48.XXX
Myslim si to samé. S vidinou toho, že týmy nechají nasypat spoustu peněz do techonlogie a vývoje, které se sotva začínají splácet a už se řeší změna.
Teď to může sice vypadat, že zjednodušením motorů přijdou noví zájemci, ale budou mít záruku, že pokud nějaký motorář opět udělá výrazně lepší práci než ostatní, že se nezmění pravidla a opět to povede k novému motoru, vývoji a nákladům ? Přežijí tohle ti malovýrobci, po kterých se volá ? Nebo si takhle vyhazovat peníze můžou dovolit, do určité míry, opravdu jen automobilky?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Skull55

Skull55

95.82.135.XXX
Tady páni z Liberty mluví o investici. Ovšem neinvestují ze svého, ale z příjmů týmů což se jim logicky nelíbí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
U Ferrari moc nevěřím že by odešlo, u Mercedesu jsem naopak přesvědčen že po roce 2020 odejde, a upřímně mě nenapadá žádný rozumný důvod proč by měli pokračovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.52.XXX
Mercedes vyhrožuje odchodem kvůli změně motorů - ztárta dominantnosti v téhle oblasti, je to smutný, takhle si vybrečeli změnu pro 2014 do součastnosti, Ferrari zase brečí kvůli ztrátě příjmů jen za svoje jméno ... tohle není o F1, ale o tom lobovat za svoje dobor, nadruhou stranu, absolutně nesouhlasím se 3 motorama na sezonu, stejně tak se mi nelíbí šetření paliva, já jsem pro netankování, ale ne to ještě omezit na nějáký průtok za hodinu ... to mi příjde jako aboslutní zhovadilost ... stejně jako dělání z F1 cirkus co dělá Liberty, tohle není americké nascar či podobné koniny, ale závodění na nejvyšší úrovni, je potřeba pro to něco dělat, nechci aby jsme se vrátili do doby, kdy vyhrává jeden tým a předjíždí se jen přes boxy jako to bylo 2000 - 2007/8

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Cituji: "mezi týmy rozdělí téměř o miliardu korun (46 mil. dolarů) méně, než tomu bylo letos".
Tady nejde o spravedlivější rozdělení peněz, ale o přesun zisku do vlastních kapes. Je jasné, že si to tyhle týmy nenechají líbit. To by byly na hlavu padlý.


Zdroj: [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Automobilky jsou v F1 od jejícho počátku. F1 znehodnotili lidé, kteří přes sport prosazují své zájmy jako ekologie a podobně. Na jedné straně se sleduje spotřeba závodních aut, takže piloti musí během závodu hlídat stav paliva, na druhé straně nikoho nezajímá, kolik spotřebují kolony kamiónů přepravující ten cirkus F1 od štace k štaci. Je to jenom pokrytectví, ale utrpěl sport.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Až budou všechny týmy pro propagaci F1 dělat stejné množství práce jako Ferrari, tak ať dostávají stejné peníze. F1 je v prvé řadě show a o sport tam jde až na druhém nebo třetím místě. Mám snad považovat za normální to, když loni Manor přijel na první závod jenom proto, aby nepřišel o prachy a vůbec s auty nevyjeli z garáže? Dovolilo by s tohle Ferrari? A stačí se jenom podívat do hlediště kteréhokoliv závodu, kolik lidí je tam oblečeno do doplňků červené barvy. Až se v F1 bude jednat skutečně jenom o sport, pak ať jsou peníze rozděleny jenom podle bodů. Ale když některá značka dělá pro propagaci této disciplíny mnohem více než jiné, měla by za to být ohodnocena. Mi se totiž zase zdá nespravedlivé, aby se některé týmy jenom "svezly", ale chtěly prachy i za řízení.
A ještě dodatek:
Já si třeba myslím, že by možná bylo spravedlivé, kdyby každý divák, který přijde sledovat závod, hlasoval, kterému týmu fandí. No a jedna polovina peněz by se rozdělovala podle bodů, druhá podle výsledků tohoto hlasování. To by byl teprve nářez. 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

84.42.147.XXX
F1 si měla jít vlastní cestou, automobilky jí jenom znehodnotily

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
To jsou zase řeči... Vyhrožování odchodem je tu po celou historii, zejména v období, kdy se mají vyjednávat nové podmínky... Několikrát Ferrari zradilo ostatní týmy, aby si pro sebe vyjednalo lepší podmínky... Pokud chce Liberty sáhnout na "věrnostní" bonusy, tak se není co divit, že je to tu zase...

Tohle je holt velká výzva pro majitele komerčních práv... Snažit se nastavit spravedlivá pravidla a přitom splnit očekávání Ferrari je prakticky nemožné...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Koukám že Liberty má zaděláno na hodně velký problém. Pokud dva největší týmy uvažují o odchodu, je něco hodně špatně. Tyto týmy nainvestovaly spoustu peněz do vývoje motorů a Liberty se teď snaží jejich investice znehodnotit. Jenom si tak říkám ,co se stane, pokud Ferrari a Mercedes své vyhrůžky splní? Jednak odejdou dva největší týmy, které táhnou diváky na tribuny. No a dále odejdou dva dodavatelé motorů, což znamená že více než polovina startovního pole bude bez pohonných jednotek. Můžeme se utěšovat že přijdou nové týmy, ale proč to neudělaly doposud? Protože F1 je neskutečně drahá a má šíleně složitá pravidla. Šance na úspěch tudíž mají skutečně velcí výrobci, ale rozhodně ne takoví jako Maserati, Porsche, Lamborghini a podobně. A do F1 ochuzené o ty dva největší tahouny se už tím tuplem nikdo nepohrne, takže odchodem Ferrari a Mercedesu se stane z F1, pokud to vůbec přežije, provinční záležitost s minimální sledovaností.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Soudě podle znalostí a pubescentní prezentace vcelku ano. 04 Ale díky za upozornění. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002880

uzivatel002880

89.177.136.XXX
Jsou to jen PR kecy a vymezování pozic. Liberty chce spravedlivější rozdělování peněz a rovnější podmínky pro týmy, na čemž by nejvíce tratily Ferrari a Mercedes... Ferrari blufuje a myslím, že odchod Mercedesu by až zas tak nikoho netrápil.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
api

api

88.212.37.XXX
Si si istý, že reaguješ na správny nick? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Levně vyhrávat?*** Red Bull jako stáj má třetí největší rozpočet a Dietrich svého času tvrdé rétoriky proti Renaultu bez okolků přiznal, že na motor fakt nemají.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Myšlenka dobrá, ale Lambu a Porsche drží prkenici koncern. Ve finále to dopadne jak v případě Audi nebo samotného VW. Představenstvo koncernu to típne v zárodku. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

185.4.201.XXX
Mladej, koukám, že za posledních pár let toho moc nepamatuješ. 03***stájí a kdyby nedošlo k modernizaci jednotek do dnešní podoby, tak už asi nedodávají ani ty motory.
Místo brouzdání po xchatech si taky něco někdy pročti o historii F1, pak ***
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju pravidelně od roku 2000 nicméně zdá se mi, že to jde do sr*ček. Místo honby a výkoností se kouká na spolehlivost a cenu. Místo zajímavých strategií s pneu a tankováním, je předepsané jaké gumy použít a piloti musí 50% závodu šetřit palivo. Ani s DRS se nedá pořádně předjíždět atd atd. A stále se chce jít dál. Méně paliva, méně motorů - podle mě méně zábavy. Je to jen můj názor, ale tohle F1 moc nesvědčí. To z toho můžou udělat rovnou něco jako GP2, vše víceméně unifikovné a pak to bude sice levné, ale bude to zajímavé ?

+ 10 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nenech se vysmát, nikdo o F1 reálnej zájem nemá...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen a Romain Grosjean se letos těší z podstatně lepší formy svých vozů

Může za markantní vzestup Haasu jeden muž? Jezdci i vedení to naznačují

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault musí řešit alternativu za Sainze, v budoucnu chce vychovávat vlastní talenty

Force Indie za sebou ve Velké ceně Rakouska

Mallya si chce udržet Ocona s Pérezem, pochvaluje si loajalitu zaměstnanců

Lewis Hamilton během Velké ceny Rakouska, kterou se svým týmovým kolegou nedokončil

Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

Lewis Hamilton stíhaný Red Bullem

Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

Pohonná jednotka Hondy

Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen

Co vlastně potřebuje F1 a její fanoušci?

Valtteri Bottas ve smyku s Mercedesem F1 W07 v Goodwoodu

VIDEO: Smyky a pálení gum - Bottas prohání Mercedes F1 W07 v Goodwoodu

Kevin Magnussen s Haasem VF-18

Haas o své aerodynamice. Obává se, že poslední sektor v Hockenheimu odhalí jeho slabinu

Valtteri Bottas s Mercedesem W09

"Dosahuji úrovně, kterou Mercedes požaduje," hájí se Bottas, i když letos nevyhrál

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama