DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
GRAHAM
16:00 28.11.2017 77.236.218.XXXHondě chybi čas, ona se zlepšuje, jenže ostatní také.Zapomeňte na to, že bude schopná naráz soupeře dohnat.Nejde to, jenom postupně, testováním, vylepšovánim.A to jde pomalu. Nevěřím že Honda bude konkurenceschopná do konce roku 2020.Vsadím se, že příští rok, nedoženou ani Renault, protože na to zkratka mají šnečí vývoj.Nakonec to už tady proběhlo, Renault měl pro rok 2018 už motor dávno na stolici a byl už otestován, kdežto Hondě v té době nechodil ten současný a slibovala hory doly a to i že Renault dožene.Nestalo se z toho vůbec nic a kdo ví zda testují nový motor, pro rok 2018. IMHO spiše pilníkem a rašplí dolaďují motorovou verzi 4.0.-
uzivatel001639
18:46 28.11.2017 178.255.168.XXXNejsou dulezite dohady, ale vysledky a ty pristi rok uvidime.
Honda za 4 roky stihla 2 koncepce motoru. Tomu ty rikas sneci vyvoj? Co predvedl Renault svetoborneho? Ladi stejnou koncepci 5 let a nema ani vykon ani spolehlivost. Jestli ma Renault neco otestovaneho na pristi rok je vcelku jedno, protoze loni rikali, ze jdou prace na motoru dobre a letosni motor zadna slava. Nikoho nedohnali a spolehlivostne to byla oproti spicce tragedie. Takze pristi rok muze byt stejne bidny jako ten letosni. Renault predvadi opravdu sneci tempo a na 80% se pristi rok ukaze, ze Renault nikam nepokrocil.
Rok 2018 bude Honda asi jeste ladit a vyvijet, ale co bude v roce 2020 si netroufne nikdo rozumny odhadovat.-
-
uzivatel001639
19:27 28.11.2017 178.255.168.XXXCo neodrazi realitu, ze Honda letos jede od nuly je pozadu nebo ze Renault jen preslapuje a jeho vyvoj ma sneci tempo, jako loni, predloni,...
Tvrdit dnes ze Honda dozene Renault je tvrzeni stejne na vode, jako ze Renault pristi rok dozene Mercedes.
Honda nam ukazala, ze zatim hleda koncepci. Zatim nemela cas a nema zkusenosti, aby ukazala co v ni je. Renault nam dosud za tech 5 let ukazal neco podobneho, ze proste neumi udelat spolehlivy motor a na Mercedes porad ztraci 40 koni.
Budu rad kdyz Renault pokroci, ale zatim nemam duvod verit nejakym slibum. Podobne u Hondy, kdyz budou v prosinci tvrdit jak jim slape vyvoj, tak je to stejne o nicem, protoze se muzou predvest v testech.
Takze jsem uz vylecen z nejakych dohadu. Proste si kazdy neco preje a doufa, ze to tak bude a myslim si ze si nemame co vycitat. Kazdy si myslel ze ten jeho motorar udela letos konecne pokrok a ono velky kulovy-
Adi
20:33 28.11.2017 212.96.178.XXXPořád máš tendenci popírat realitu. Ta je taková, že Renault je v race módu max 20 ps za Mercedesem a defakto na úrovni Ferrari. V qualifikacnim módu více, ale mají ho stále lepší než Honda. Honda je za Renaultem minimálně 50 ps, možná i více. Renault má letos úplně jiný koncept než loni. Renault podělal Mexico, jinak je o mnoho spolehlivější než Honda a loni byl nejvíce spolehlivý ze všech. RB letos od začátku sezóny mělo PJ v okně pro vítězství, ale jejich slabé šasi jim boj o titul zhatil.Tolik fakta. Dále Je velmi pravděpodobné, že příští rok nebude hlavní rozdíl motor, ale šasi, tedy kromě Hondy. Jen totálně slepý člověk si dovolí srovnat Hondu s Renaultem. Honda líže dno od nástupu do hybrid éry. Mají 3 roky nejslabší, nejporuchovejsi a nejžravejsi motor a od příštího roku jeden z,nejslabších týmu v poli s dvěma sotva průměrnýma pilotama. Já se narozdil Id vás (myslím hlavně Mika a Jena, ale i tebe) nemám potřebu jako malé dítě posmivat někomu, komu se nepovede část sezóny. Mě nedělá dobře utahovat si s Hondy, ale ta automobilka zatím předvedla opravdu mizernou práci a ani trochu nerozumím, jak idiot Richter může letošní tragédii Hondy srovnávat s Renaultem, který podělal jeden závod, který ovlivnil zbytek sezóny. Tzn. 2 další závody. Kde btw neodstoupil nikdo s PJ Renault kvůli závadě....-
Mike17
11:50 29.11.2017 185.149.130.XXXHmm, ty máš co vykládat o realitě. Tak je taková, že za posledních 6 závodů nedokončil kvůli poruše motoru závod Mclaren pouze 1x, Renault 9x!!!!!! A povídej tu něco o spolehlivosti, nebo o vyjímečném Mexiku a podělaném 1 závodě. A které 2 závody na konci sezony nikdo s Renaultem neodstoupil ??? Poslední a?
Když už tu mluvíš o popírání reality, tak se na ty čísla aspoň podívej.-
Adi
16:12 01.12.2017 81.19.11.XXXSpolehlivost PJ nejlépe odráží tabulka použitých komponentů a celkový počet penalizací. Shodneme se na tom, že Honda v posledních 6 závodech sezóny poprvé od vstupu do hybrid éry ukázala, že umí být spolehlivá a to je samozřejmě povzbuzující. Renault má na čem pracovat, ale oni již svoji spolehlivost prokázali několikrát, takže nemám obavy. -
-
-
-
-
-
-
jon
19:27 28.11.2017 194.228.59.XXXJá spíš myslel to, že Honda v Red Bullu bude slabý motor v nejlepším šasí. Letos Red Bull často jezdil se sníženým přítlakem a i tak jim to fungovalo na výbornou.
S tou specifikací 4.0 těžko říct. Třeba už ji měli, ale nechtěli to pouštět na trať za každou cenu, aby si ušetřili další možná selhání a tím i další posměch směrem k automobilce.
Příští rok podle mě Toro Rosso bude hodně dole, ale jen aby se doladila spolehlivost a za běhu se testovalo, aby se Honda mohla v klidu připravit na rok 2019, kdy půjde o hodně. Další selhání s top stájí by pro ně byla asi konečná. Respektive tahle vyhlídka je asi jediná věc, která je v F1 udržela. Pochybuji, že by Honda chtěla jednou pro vždy dodávat Toro Rosso, Sauberu, Williamsu nebo Haasu. Při těch nákladech tam musí být úplně jiné ambice.-
-
-
Adi
16:15 01.12.2017 81.19.11.XXXBýt ve své druhé sezóně 4. nejrychlejší auto je bída?! To se klidně nech vysmát. Mercedes v atmo éře, která byla o mnoho jednoduší pro vstup nového týmu než v hybrid éře poslal mistrivský tým do středu pole a ty se tady vysmíváš Renaultu? Kdybys o historii F1 něco věděl, nikdy by ses nevysmál, protože to byl právě Renault, který ukončil nejdelší dominanci Ferrari v jejich historii.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
14:45 28.11.2017 89.111.77.XXX"Z technického pohledu to je pro nás dobré získat více poznatků o dalších věcech, jako jsou nové situace hlazení nebo jak odpor ovlivňuje maximální rychlosti vozu s odlišnou konstrukcí. Je velmi důležité poznat, co je standardem"
Toto je hezke. Rekl bych pekna narazka na to, ze se ted ukaze jak je to s tou max. rychlosti Hondackeho motoru v jinem sasi nez McL. Fakt jsem zvedav na zacatek sezonich testu s cim vyrukuji. Doufam, ze to nebude jak letos a nebudou porad stat v boxech pro poruchu motoru. To bychom v testech nemeli co porovnavat -
-
uzivatel001639
14:40 28.11.2017 89.111.73.XXXDo tedka stejne nedelali nic jineho a jeste za to platili -
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek