DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001639
23:11 30.11.2017 84.244.113.XXXNema smysl se tu dohadovat. Jak na tom kdo bude se ukaze za malou chvilku a konec sezony take uvidime, takze muzem pak zhidnotit pokroky. Takze si pockejme. Pristi rok neni dulezity jde o dlouhodoby horizont. Dlouhodobe zatim neni Renalt schopen pripravit spickovy produkt. Honda ho zatim neni schopna pripravit kratkodobe. Uvidime za 2, 3 roky.
Jinak to o tom obetovani sezony u Renaultu, jsem tu zacal uvadet ja, kdyz se ukázalo v polovine sezony, ze letos opet Renault neni schopen pripravit konkurenceschopny motor, s kterym se da utocit na titul. A to pritom na konci lonskeho roku RB uvadel, ze ma od Renaultu info, ze prace na letosnim motoru jdou dobre. Takze letos zadna sezona obetovana asi nebyla. To neznamena, ze se pristi rok motor nemusi Renaultu povezt, urcite na nem zacal delat drive nez Honda. Ale je tu spise otazka, bude vyvoj Renaultu stacit na ze dozene Mercedes a to jak vykonem tak spolehlivosti? Kdo si mysli, ze Renault pristi rok dozene Mercedes da mi minus, kdo si mysli ze Renault bude opet tam kde dnes, to znamena ztrata 20-40 koni a horsi spolehlivost da mi plus. Klidne muzete i do reakce, at muzeme pristi rok hodnotit kdo mel jen zbozna prani.
Jinak se zdrzuji dalsich komentaru, jsou to u vsech jen dohady, pockam si na vysledky jarnich testu, zacatku sezony a jejiho konce. Pak muzeme a budeme hodnotit-
uzivatel001639
23:20 30.11.2017 84.244.113.XXXJinak ja neverim, ze Renault bude na urovni Mercedesu. Pokud bude RB bojovat s Mercedesem tak jen diky sasi, jako ted McL jezdi dobre jen diky sasi takze za me plus a na konci sezony diskuze o pokroku
-
-
Kaša
08:09 29.11.2017 82.142.123.XXXEl Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený pohled.
Jde vidět že Adi je fanouškem Renaultu, ale ty jsi dost mimo v pohledu na výkonnost Renaultu a Hondy a taky jejich budoucnost v roce 2018 a dále.
Renault má sice poslední měsíce velmi špatnou spolehlivost, ale výkonnostně se na špičku docela dotáhl (cca 25-30 koní v race modu?). A jsou tu zprávy že obětoval rok 2017 na úkor roku 2018.
Zato Honda je tragická a prý má i velké zpoždění s vývojem na rok 2018.
Prostě McL ví co dělá a ví že je lepší utéct od Hondy k Renaultu.-
-
GRAHAM
11:36 29.11.2017 77.236.218.XXXPorovnávej porovnatelné, řešme výkon a tam je renault úplně někde jinde než Honda.Ano na konci životnosti motorů mají problémy, ale osobně věřím, že pro rok 2018 to vylepšily. Zneužívat rozdilnost šásek je stupidní.
Nebo snad nevidíš, že Mclaren z Hondou v zádech a tam je výkon jasně daný a už se dlouho nevylepšil, je schopna držet krok s auty které mají Mercedes na "zadku"? Divný viď...-
Mike17
11:57 29.11.2017 185.149.130.XXXZajímavý, že stejný šásko, dokázalo v "hořlavém" nastavení vyhrát i závod, který není zrovna technický. Že by RB udělal za ty poslední 2 závody krok zpět o 0,8s? Nebo co mám srovnávat? RB a Renault s obrovskými rozpočty s chudými garážníky FI a Haas? Pokud se ti nelíbí srovnání RB a máš pocit, že ta ztráta je vinou šasi, tak srovnej Renault nebo STR.
Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá.-
jon
13:04 29.11.2017 46.135.95.XXXMiku, počkejme na rok 2019. RB motor Hondy prověří zkoušce bez debat a uvidíme, jestli ti cirkusáci dokážou to, o čem pořád mluví a jsou o tom přesvědčeni. Respektive už v cca půlce příštího roku bude mít McLaren B-specifikaci šasí a jestli je všechno tak, jak se prezentuje, tak by se měla velká trojka obávat. Ale my, co na to koukáme realisticky víme, že obávat se může pouze Red Bull o míru tovární podpory. Mercedes nám ukázal, jak se dá nepředat know how a McLaren se v roce 2014 moc neradoval ...-
-
-
Mike17
16:11 29.11.2017 185.149.130.XXXNo hlavně, že ty tu vždy plácáš o tom, jak tu tomu nikdo jiný nerozumí, aniž bys doložil svůj argument aspoň nějakým číslem.
46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
-
-
Mike17
10:16 30.11.2017 185.149.130.XXXVýborně, na tom se shodneme. To vyvětluje, proč dokázal na začátku podzimu vyhrát i jinde než na tratích typu Monako. Teď je otázka, proč to samé neuměl na jaře, v létě, nebo poslední 2 závody. Mé vysvětlení je, že musel Renault stáhnout výkon na předchozí úroveň, kvůli poruchovosti. A protože v tomto nastavení ztrácí RB 0,5-1s na kolo, deficit výkonu bude o dost vyšší než 25k.
Je v podstatě to, co říká Aboteboul. Tak nevím, proč se tomu tak bráníte. Ten váš odpor k této možnosti pak svádí k posměškům.-
jon
14:02 30.11.2017 194.228.59.XXXTak což o to. Ono to klidně může být 25-30 koní. Není problém udělat křivku, kdy motor pojede jen ve vyšších otáčkách a ze zatáčky to potom stojí. To pak můžeš mít top speed, ale je to k ničemu, protože motor nemá pružnost a v technické pasáži nejede. Ferrari a Mercedes mají motor, který jede po celé trati. Red Bull má špičkové aero, tak může obětovat trochu pružnosti v zatáčkách, aby to pak fungovalo na rovinách, kdy potom v maximálních otáčkách Renault nejspíš tolik neztrácí. Hlavně to stejně tolik nevadí, jestli má motor 870 nebo 900 koní maximální výkon je jedno. Pokud Mercedes umí dávat 870 koní už o 300 otáček níž, tak to pak nese další výhody, co se týká doby použitelnosti toho výkonu. To potom dělí motory na ty s potenciálem zajet nejrychlejší kolo a výjimečně vyhrát závod a ty s potenciálem válcovat šampionáty. Taková je realita, za kterou jsme tady jak na pranýři. Nejhorší je to, že tohle není z Adiho věštecké koule, ale je shrnuté v sekcích Tabulky a Výsledky GP a stačí se tam podívat.
-
-
-
-
jon
14:23 30.11.2017 194.228.59.XXXTakže chceš říct, že to, jak se Mercedes zachoval v roce 2014 k McLarenu bylo OK a fandíš takovému přístupu? Mercedesu sice fandím, ale mě to teda moc OK nepřišlo, byť k tomu měli legitimní důvody. Stejně jako mi nepřijde OK, když platícímu zákazníkovi řeknu, že celý rok nedodávám špičkový produkt a ještě jsem mu před koncem sezóny ukončil podporu ... Oboje chování je podlý přístup automobilek ... -
-
-
-
-
GRAHAM
15:05 29.11.2017 77.236.218.XXXHmm, hořlavé nastavení....a ty jako nevíš že Verstapen už měl nový motor? Každej tým dostal jen jednu specifikaci, jsou tam i nějaké novinky, co se použíjí v. r. 2018.Nevíš a tlacháš tady? Byla nová a nic najeto.... takže očekávám zase nějaké tvoje moudro.
Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....-
Mike17
16:03 29.11.2017 185.149.130.XXXVím. A co to jako mění? Jako že dostal nový motor s horším výkonem? Hmm, to se tedy má RB a Mclaren na co těšit, když s novým motorem byl pomalejší. To je to moudro?
Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
No jo, já to furt překrucuju.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek