DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:20 30.11.2017 185.149.130.XXXNahoře ti to celkem šlo. Správně jsi vyhodnotil situaci. Stejně tak můžeš dát zdůvodnění, proč jsou výsledky Mclarenu na začátku a na konci sezony tak brutálně rozdílné. O počtu motorů to není. Na začátku jich spotřebovali mnohem víc, než na konci.
-
-
-
-
-
Mike17
13:29 29.11.2017 185.149.130.XXXVýkon Hondy už se dlouho nevylepšil?
Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
Výsledky z prvních 6 závodů:
nedojel, poslední
nedojel, nedojel
poslední, nedojel
nedojel, 14
12, nedojel
nedojel, nedojel
A teď z posledních 6 závodů:
11, 7
11,14
nedojel, 12
10, 12
8, nedojel
9, 12
Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl?-
-
Mike17
16:09 29.11.2017 185.149.130.XXXJasně. Na začátku jezdili suverénně poslední a v kvaldách nepostupovali do q2. Na konci dojíždějí na bodech a v kvaldách úspěšně bojují o q1. Ale rozhodně se nezlepšili. A jestli ano, je to jen a jen o šasi. Zlepšení na také top speed o tom svědčí že?
Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku.
Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je.
Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku.-
Adi
18:58 29.11.2017 212.96.178.XXXSes mimo, už to tady tobě a El senorovi řeklo celkem dost lidí... Možná by ses mohl trochu zamyslet. Extra pro tebe rozdíl v časech kvalifikacich RB vs tým Renault na začátku sezóny:
China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.-
Mike17
10:54 30.11.2017 185.149.130.XXXDost lidí? Je vás tu tak 5 co máte Renault za kvalitní motor. K těm tvým číslům (jsem rád, že jsi konečně nějaké použil ). Co znamenají? Že RB se stejným motorem je i v kvaldě o 0,3-0,5s rychlejší, jak tovární tým s podobným rozpočtem. A to je jako ostuda? V závodě to pro fabriku tak dobře nevypadá. O tom, jak je rok a půl starý píše dole Rock. Dodám jen, že Lotus koupili před více jak 2 roky. Koupili 6-tý tým tabulky a za 2 roky z něj udělali 6-tý tým tabulky. To je dokazuje, proč vtipkuju na téma jejich boje o titul v příští sezoně.
Znovu k tvým číslům. RB se zlepšil o 1s a z toho motor o 0,3s. No já si dal tu práci a vyjel si všechny ztráty na Mercedes v kvalifikacích za celý rok. Opět vezmu prvních 6 závodů (klidně si řekni o 7 nebo o 5) a průměrné ztráta na začátku sezony byla 0,979s na kolo. V posledních 6-ti 0,432s. Pouhým odečtením docházím k rozdílu 0,547s. Jestli Renault za celou sezonu v kvalifikačním módu nedokázal navýšit výkon ani o koník, pak to může odpovídat zlepšení šasi. Pokud výkon navýšil, pak to nebude zdaleko tolik. Prostě si vyber, buď je Renault neschopný, nebo RB nezlepšil šasi tolik co píšeš. No v každém případě to není 0,7s. Teď jde jen o to, o kolik ses seknul ve výpočtu.
A pak jsou tu poslední 2 závody. Výkony v kvaldě jsou podobné jako předtím (0,303 a 0,728), ale v závodě už nevyhráli, ale dojeli s obrovskou ztrátou 33 a 46s. Tak čím to je? Jen na závod si zhoršili šasi? Já bych vysvětlení měl. Stejné, jako Abiteboul, ale tobě se nelíbí. -
jon
14:19 30.11.2017 194.228.59.XXXAno, RB letos zapracoval nejlépe na šasí. Vynechme Red Bull a podívejme se na ostatní týmy s Renaultem a jejich ztrátu v kvalifikaci na začátku a konci sezóny ... Je pořád stejná. A to se pořád mluví o tom, že Mercedes letos šasí celkem pohnojil.
Tak jakou další zajímavost máš připravenou? A buď tentokrát tak laskav, podkládej to trochu relevantními fakty, ne překrucováním částí skutečností, které se Ti hodí zrovna do krámu.
Rok a chvíli mladý tým? To myslíš Cikrus Abiteboul? To není nová stáj, jen je tu dobu pod novou taktovkou. Ale i kdybychom to tak brali, tak kde RB dýchal na záda? Austrálie (RB 10 - R 0), Čína (RB 27 - R 0), Bahrajn (RB 10 - R 2). Mám pokračovat?
Jinak souhlas s tím, že McLaren snížil relativní ztrátu i díky šasí. Přeci jen by si toto asi ostatní stáje nevymýšlely.
Jen na závěr? Co pro Tebe znamená Renault hater? Je to někdo, kdo reálně pojmenovává výkony Renaultu?-
-
jon
22:47 30.11.2017 185.4.201.XXXTak ona je to s nima diskuze jak s kozou tanec. V podstatě to můžeme vést i tak, že motory Mercedes a Ferrari jedou bídu, protože Force India a Haas v. průběhu sezóny ztráceli na tovární Renault svůj náskok. Takže z toho jasně vyplívá, že je Renault nejen těsně za nimi, ale už možná 100 koní před nimi. Kdyby se ti trubci pořádně koukali na poslední závod, tak tam jeli téměř všichni naplno. Lewis by asi uměl ujet ještě trochu více, ale to už je spekulace. Nicméně Mercedes ve Valteriho rukách umí nadělit Vettelovi 15 vteřin v cíli. Red Bullu půl kola. Zbytku světa skoro všem kolo. Spíš mi z toho vyšlo, že Mercedes si hlídá mírný odstup, aby měl 120% jistotu spolehlivosti a přesto vyhrál. Ten rozdíl byl vidět i ve Spa. Reálně to spíš vypadá tak, že 25 koní v rámci celé křivky ztrácí Ferrari.-
Adi
16:36 01.12.2017 81.19.11.XXXJj, kluci si tady honí triko. Škoda, že si to Ricci rozbil sám a že Kimi tak trochu zdržoval Maxa. Takže vaše porovnání je mimo opět a znovu. V Mexicu si Mercedes dal Max s prstem v nose a s úsporným motorovým módem. Jak mi na to odpovíš? A co říkáš na Malajsii? Tam to taky Mercedes úplně nedal. V USA Max ukázal, jak vypadá výkon nové PJ na motorové trati a Ricci podobnou věc ukázal na Monze, kde nadělil Vettelovi pul minuty. Opravdu si tady někdo myslí, že na Monze jde Ferrari nadělit pul minuty na šasi?-
Mike17
17:19 01.12.2017 185.149.130.XXXČím je mimo? To jako Ricci dával Kimimu před odstoupením desítky sekund?
Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil.
A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch? -
jon
17:29 07.12.2017 194.228.59.XXXVšak jak psal Mike. Nikdo z nás nepopírá, že když se ten motor vybudí, tak nejede. Jen pak prostě nevychází kupecké počty a tak nějak dřív nebo později dojde k penalizování, protože ty motory prostě nevydrží. A když si pak může Mercedes s Ferrari dovolit pustit motory naplno, tak je tam pořád ta samá ztráta. Viz Interlagos a Yas Marina. Co se Ti na tom pořád nezdá?
-
-
Mike17
19:13 02.12.2017 185.149.130.XXXTak mne napadlo podívat se na ten pokrok RB proti loňské sezoně:
V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let.
Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let.
Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě. -
-
-
Adi
16:30 01.12.2017 81.19.11.XXXZkus mi popsat, v jakým stavu byl Lotus v době, kdy ho přebíral Renault. Přebral po Genii zhuntovaný a vybrakovaný tým, který ve své 2. sezóně skončil 6., pro mě je to zklamání, protože minimálně od Silverstone měl Renault rychlostně 4. nejlepší balík, ale udělali mnoho chyb a měli slabou splehlivost (např. odstoupení Hulka v Japonsku kvuli DRS, Sainze v Abu Zabí kvůli kolu). Mercedes přebíral mistrovský Brown, né vybrakonavý Lotus a nastoupil do atmo éry s motorem, který znal 10 let (mimochodem ladění V8 motorů byl v letech 2002 - 2005 hoodně velký porod v podobě Mercedesu ) a oni ten tým poslali do střdu pole. Waw, to je páni výsledek! Ty mluvíš o cirkusu, vysmíváš se výrobci motorů, který toho v F1 dokázal o mnoho více než Mercedes. Který dominuje až nyní. Takže ty seš jen obyčejný Renault hater nic víc.
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek