DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                jabka, hrušky, překrucuješ...nemá cenu s tebou diskutovat.Ztráta času.... 02

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nahoře ti to celkem šlo. 03 Správně jsi vyhodnotil situaci. Stejně tak můžeš dát zdůvodnění, proč jsou výsledky Mclarenu na začátku a na konci sezony tak brutálně rozdílné. O počtu motorů to není. Na začátku jich spotřebovali mnohem víc, než na konci. 03

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Výkon Hondy už se dlouho nevylepšil?
          Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
          Výsledky z prvních 6 závodů:
          nedojel, poslední
          nedojel, nedojel
          poslední, nedojel
          nedojel, 14
          12, nedojel
          nedojel, nedojel

          A teď z posledních 6 závodů:
          11, 7
          11,14
          nedojel, 12
          10, 12
          8, nedojel
          9, 12

          Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl? 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Výkon se nevylepšil, spolehlivost "kapku" ano....toť celé. Jen suchá čísla bez z5tné vazby, jaká je realita.Pišeš jen to co ti vyhovuje.
            Když si Mclaren, když dostane penalizaci nasyslí 2 motory, tak je vše pak zkreslené že....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně. Na začátku jezdili suverénně poslední a v kvaldách nepostupovali do q2. Na konci dojíždějí na bodech a v kvaldách úspěšně bojují o q1. Ale rozhodně se nezlepšili. A jestli ano, je to jen a jen o šasi. Zlepšení na také top speed o tom svědčí že?
              Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku. 12
              Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je. 12
              Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku. 03

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                212.96.178.XXX
                Ses mimo, už to tady tobě a El senorovi řeklo celkem dost lidí... Možná by ses mohl trochu zamyslet. Extra pro tebe rozdíl v časech kvalifikacich RB vs tým Renault na začátku sezóny:
                China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  37.188.233.XXX
                  "...rok a chvíli starý tým..."

                  Ten tým existuje a funguje nepřetržitě od r. 1981, akorát občas mění jméno a vlastníka. V Enstone sídlí od r. 1992. Vymlouvat se na jeho věk je kravina. Jenom Williams, Ferrari a McLaren jsou v F1 dýl.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Dost lidí? Je vás tu tak 5 co máte Renault za kvalitní motor. K těm tvým číslům (jsem rád, že jsi konečně nějaké použil 03). Co znamenají? Že RB se stejným motorem je i v kvaldě o 0,3-0,5s rychlejší, jak tovární tým s podobným rozpočtem. A to je jako ostuda? V závodě to pro fabriku tak dobře nevypadá. O tom, jak je rok a půl starý píše dole Rock. Dodám jen, že Lotus koupili před více jak 2 roky. Koupili 6-tý tým tabulky a za 2 roky z něj udělali 6-tý tým tabulky. To je dokazuje, proč vtipkuju na téma jejich boje o titul v příští sezoně.
                  Znovu k tvým číslům. RB se zlepšil o 1s a z toho motor o 0,3s. No já si dal tu práci a vyjel si všechny ztráty na Mercedes v kvalifikacích za celý rok. Opět vezmu prvních 6 závodů (klidně si řekni o 7 nebo o 5) a průměrné ztráta na začátku sezony byla 0,979s na kolo. V posledních 6-ti 0,432s. Pouhým odečtením docházím k rozdílu 0,547s. Jestli Renault za celou sezonu v kvalifikačním módu nedokázal navýšit výkon ani o koník, pak to může odpovídat zlepšení šasi. Pokud výkon navýšil, pak to nebude zdaleko tolik. Prostě si vyber, buď je Renault neschopný, nebo RB nezlepšil šasi tolik co píšeš. No v každém případě to není 0,7s. Teď jde jen o to, o kolik ses seknul ve výpočtu. 03
                  A pak jsou tu poslední 2 závody. Výkony v kvaldě jsou podobné jako předtím (0,303 a 0,728), ale v závodě už nevyhráli, ale dojeli s obrovskou ztrátou 33 a 46s. Tak čím to je? Jen na závod si zhoršili šasi? Já bych vysvětlení měl. Stejné, jako Abiteboul, ale tobě se nelíbí. 03

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Ano, RB letos zapracoval nejlépe na šasí. Vynechme Red Bull a podívejme se na ostatní týmy s Renaultem a jejich ztrátu v kvalifikaci na začátku a konci sezóny ... Je pořád stejná. A to se pořád mluví o tom, že Mercedes letos šasí celkem pohnojil.
                  Tak jakou další zajímavost máš připravenou? A buď tentokrát tak laskav, podkládej to trochu relevantními fakty, ne překrucováním částí skutečností, které se Ti hodí zrovna do krámu.
                  Rok a chvíli mladý tým? To myslíš Cikrus Abiteboul? To není nová stáj, jen je tu dobu pod novou taktovkou. Ale i kdybychom to tak brali, tak kde RB dýchal na záda? Austrálie (RB 10 - R 0), Čína (RB 27 - R 0), Bahrajn (RB 10 - R 2). Mám pokračovat?
                  Jinak souhlas s tím, že McLaren snížil relativní ztrátu i díky šasí. Přeci jen by si toto asi ostatní stáje nevymýšlely.
                  Jen na závěr? Co pro Tebe znamená Renault hater? Je to někdo, kdo reálně pojmenovává výkony Renaultu? 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    01 A teď přijde velké ticho. Jako pokaždé, když si člověk dá tu práci a dohledá skutečné časy a odstupy. 12

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      185.4.201.XXX
                      Tak ona je to s nima diskuze jak s kozou tanec. V podstatě to můžeme vést i tak, že motory Mercedes a Ferrari jedou bídu, protože Force India a Haas v. průběhu sezóny ztráceli na tovární Renault svůj náskok. Takže z toho jasně vyplívá, že je Renault nejen těsně za nimi, ale už možná 100 koní před nimi. 12 Kdyby se ti trubci pořádně koukali na poslední závod, tak tam jeli téměř všichni naplno. Lewis by asi uměl ujet ještě trochu více, ale to už je spekulace. Nicméně Mercedes ve Valteriho rukách umí nadělit Vettelovi 15 vteřin v cíli. Red Bullu půl kola. Zbytku světa skoro všem kolo. Spíš mi z toho vyšlo, že Mercedes si hlídá mírný odstup, aby měl 120% jistotu spolehlivosti a přesto vyhrál. Ten rozdíl byl vidět i ve Spa. Reálně to spíš vypadá tak, že 25 koní v rámci celé křivky ztrácí Ferrari. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        01

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Jj, kluci si tady honí triko. Škoda, že si to Ricci rozbil sám a že Kimi tak trochu zdržoval Maxa. Takže vaše porovnání je mimo opět a znovu. V Mexicu si Mercedes dal Max s prstem v nose a s úsporným motorovým módem. Jak mi na to odpovíš? A co říkáš na Malajsii? Tam to taky Mercedes úplně nedal. V USA Max ukázal, jak vypadá výkon nové PJ na motorové trati a Ricci podobnou věc ukázal na Monze, kde nadělil Vettelovi pul minuty. Opravdu si tady někdo myslí, že na Monze jde Ferrari nadělit pul minuty na šasi?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Čím je mimo? To jako Ricci dával Kimimu před odstoupením desítky sekund? 12
                          Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil. 12
                          A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch? 12 12 12

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Však jak psal Mike. Nikdo z nás nepopírá, že když se ten motor vybudí, tak nejede. Jen pak prostě nevychází kupecké počty a tak nějak dřív nebo později dojde k penalizování, protože ty motory prostě nevydrží. A když si pak může Mercedes s Ferrari dovolit pustit motory naplno, tak je tam pořád ta samá ztráta. Viz Interlagos a Yas Marina. Co se Ti na tom pořád nezdá?

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak mne napadlo podívat se na ten pokrok RB proti loňské sezoně:
                        V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
                        v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
                        Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let. 12
                        Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let. 12
                        Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě. 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Však mohou jet, ale je to v rukách Andriana. 12
                          Je paráda, jak tady musíš hledat fakta a pořád do toho tahat Red Bull. Tam je to totiž jako u jediných s motorem Renault vidět. 11 Ale je to motorem, nebudeme se už dál rouhat, ne? 12

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Zkus mi popsat, v jakým stavu byl Lotus v době, kdy ho přebíral Renault. Přebral po Genii zhuntovaný a vybrakovaný tým, který ve své 2. sezóně skončil 6., pro mě je to zklamání, protože minimálně od Silverstone měl Renault rychlostně 4. nejlepší balík, ale udělali mnoho chyb a měli slabou splehlivost (např. odstoupení Hulka v Japonsku kvuli DRS, Sainze v Abu Zabí kvůli kolu). Mercedes přebíral mistrovský Brown, né vybrakonavý Lotus a nastoupil do atmo éry s motorem, který znal 10 let (mimochodem ladění V8 motorů byl v letech 2002 - 2005 hoodně velký porod v podobě Mercedesu ) a oni ten tým poslali do střdu pole. Waw, to je páni výsledek! Ty mluvíš o cirkusu, vysmíváš se výrobci motorů, který toho v F1 dokázal o mnoho více než Mercedes. Který dominuje až nyní. Takže ty seš jen obyčejný Renault hater nic víc.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Přebíral ho v lepším stavu než je teď. tehdy byl 6-tý a nikdo soupeřům nesabotoval motory. Teď jsou šestí jen díky nedodávání náhradních dílů. 12

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama