DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
01:56 10.12.2017 194.228.59.XXXMáš recht. Renault za těch 34 let, co v F1 působí (minimálně jako dodavatel motorů) získal o 1 titul jezdců a 6 vítězství více.
Jinak jen pro informaci, jediný, kdo dokázal s Renaultem dominovat byl chvilku Williams, ale především o mnoho později Red Bull. Mercedes dominoval již v letech 1954 a 1955 a kdyby tehdy nedošlo k tragédii v Le Mans, tak by to asi také vypadalo trochu jinak. Nicméně i tak Mercedesu stačilo 25 let na to, aby dokázali skoro to stejné, jako Renault. Jestli je Renault hater ten, co za sebe nechá mluvit fakta a není jen snílek - pak ano, jsem HATER.
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:00 30.11.2017 185.149.130.XXXJaké souvislosti? Že z posledních míst jezdí na bodech není zlepšení? Že se procento vypadnutí zlepšilo z 83% na 17% také není zlepšení? Hmm, tak OK.
A pokud jde o to hádání, dám ti otázku: Reagoval jsem já na tvůj, nebo ty na můj komentář? Kdo s kým se chtěl pohádat?
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:35 30.11.2017 185.149.130.XXXTo, že je na tom Honda hůř tu opakuješ pořád. A pořád to nikdo nezpochybňuje. Na rozdíl od Renaultu udělala viditelný pokrok měřitelný v číslech (samozřejmě i šasi Mclarenu a to možná i větší než Honda). Renault ho dokázal udělat ve výkonu na úkor spolehlivosti. Tak to vrátil zpět a v závodech jsou výkonově téměř tam, kde byli na začátku sezony.-
-
Mike17
17:26 01.12.2017 185.149.130.XXXAno, zase ten přístup. Zlepšení Mclarenu je jen a jen díky šasi. Důkaz žádný, pouze zbožné přání.
Ano, výkonově to nějak brutální pokrok není. Je asi tak srovnatelný s výkonovým pokrokem Renaultu (když nepočítám hořlavý mód, který se neujal).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Adi
20:59 28.11.2017 212.96.178.XXXStát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání, než odraz reality. Kdyby měl Mclaren od Hondy reálná data o tom, že příští rok bude Honda na úrovni Renaultu, nikdy by od nich neodešli. Jenže měli jen 3 roky slibu a verze 4.0 se tak dlouho odkladala, že se odložila na další sezónu. Jinak souhlasím, že Honda nejsou žádné ořezávátka a že umí postavit skvělé motory, to bez debat.-
uzivatel001639
23:14 28.11.2017 178.255.168.XXXJenze McL nemuze vedet, ani nikdo jiny, co bude ve 2019. Je rozdil bojovat vpredu a bojovat o titul. McL se po trech bidnych letech rozhodl bojovat vpredu, ale klidne to muze znamenat, ze za 2,3 roky bude bez sance na boj o titul a bude stale jen bojovat vpredu. Ty radoby realna data jsou nesmysly, takova data nikdo nema.
Pro me je Renault stejna slibotechna jako Honda. -
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek