DISKUZE K ČLÁNKU "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda

Honda po povzbudivé výkonnosti McLarenu v Mexiku a v Brazílii tvrdí, že se u své pohonné jednotky blíží "téměř slušné úrovni."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 21.11.2017 20:55 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Skutečně jsem na McLaren a TR příští rok zvědavý. Aby se nevyplnila moje předpověď, že Honda bude lepší Renaultu a McLaren spláče nad výdělkem...

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tak to se asi jeste pristi rok nestane, ale bude zajimave sledovat az rok 2019, kdy by se mohlo povest spojeni RB-Honda. Pak by se dalo srovnavat McL-Renault a RB-Honda a rikat kdo jak podelal sve rozhodnuti. Rok 2019 by mohl byt zajimavy. Pristi rok se tremi motory je to jiz jasne dane a o titul si to opet rozda Mercedes a Ferrari. Nikdo jiny s velkou pravdepodobnosti nema narok.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Beru to tak, že Honda už snad za ty roky rypákoletů už má dost zkušeností na to, aby mohla udělat finální provedení s přiměřeným výkonem. Když přišla před lety do F1 , také jim nějaký rok trvalo, než postavila světový motor. Nevěřím tomu, že by to nedokázali zvládnout, akorát jako obvykle to Japoncům trvá delší dobu.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          jedou od nuly a meli dost velky vypadek, proto jim to trva delsi dobu. Nekdo to proste nevidi, ale Renault je v F1 bez prestavky dlouhou dobu a maji jen o neco malo problemu a na spicku ztraceji jak ve vykonu tak ve spolehlivosti. Nikdo soudny nemuze chtit po Honde zazraky do 3 dnu(roku) 18.
          Idealni by asi mohlo opravdu byt, kdyby se od roku 2021 zmenil koncept jednotky, ale stale budou mit navrch ti co uz na spalovaku v F1 venuji dlouho a jak vsichni vime. Tady Honda stale taha za kratky provaz, zkusenosti proste za ty leta chybi. Uvidime co dokazi do 5 let, to uz by se meli ukazat

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            213.226.251.XXX
            Prostě Denis chtěl Tovární podporu (dokonce bránil Hondě v dodávkách jiným týmům - tak si exklusivity cenil). Ale asi měl domluvit nějakého velkého sponzora i za méně peněz ještě včas...
            Alonso tak rozvyklal tým... a rozložil vztah s Hondou že...
            Následně hodili Hondu přes palubu i zmatení šéfové, kteří se nechali zblbnout jak malé děti (Mclaren tu není proto, aby v něm Alonso honem získal titul- nemá cíle na 3 sezóny a konec)

            Strategicky velká chyba ty tři sezóny jim to stejně nevrátí a až se Honda chytne... bude z toho těžit někdo jiný .... zachovali se jako naivní amatéři

            Renault sice dodával Redbullu motory které stačili na titul - ale to neměl vlastní tým... Nyní už se chová jinak a například updaty na motoru dělá podle harmonogramu s ohledem na to, aby se dostali kam potřebují v jeden moment s továrnim týmem ...
            No nic Denis už je pryč a Mclaren asi bude ještě dlouho tápat, než ho možná celý někdo koupí Zak Brown se nechal řídit Alonsem a je to nevhodný člověk pro tradiční Mclaren ... Ale prostě odchodem Denise ztratili asi historickou continuitu ... a identitu už nenese nikdo - je to jako Lotus bez Chapmana ... konečná

            (Ojjehto nezachrání ani omylem - až mu dojde chuť topit v tom miliardy tak to asi prodá)

            PS: Alonso je hlavní pohřebník Mclarenu - načal ho svou účastí v spygate - tam mu nalomil kolena a teď ho rozsekl jak umí jedině on tím, že neni týmový hráč a neměl trpělivost s Hondou
            Paradox je akorát v tom, že tím nic nezíská stejně už jsou 3 sezóny fuč a nikdo soudný ho vlastně nechce - jen rozložený McReren

            + 4 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Denise je skoda. Mcl do budoucna zacne ztracet, protoze tovarni tymy sjou tovarni tymy. Verim, ze se ukaze, ze mel pravdu, akorat to bylo asi s Hondou trochu unahlene a mel ji dat rok, dva na vyvoj a chvilku jezdit s Mercedesem. Ikdyz vysledky z 2014 ukazuji, ze klidne mohly prejit na Hondu, protoze na spicku stejne nemeli 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Asi by s Mercedes titul nevyhrál, ale určitě by neskončil v PK na tak potupných místech. Jenže vyvstává otázka, jestli by Honda bez auta dokázala vyvinout jen na stolici PJ takové kvality, že by se za ni nikdo nemusel stydět. Ale to je opět to slavné kdyby.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Toto tady už delší dobu tvrdím také. A dostává se mi za to slušná dávka mínusů. 11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama