Myslím, že jsme v Itálii prožili skvělou Grand Prix. S celkovým výsledkem Williams Martini Racing jsem velmi spokojen - dva vozy na bodech a velmi malý odstup na špičkové týmy. Zároveň jsem byl rád, že jsem závodil před tak famózním davem, který byl naprosto fantastický už od prvního tréninku.
První dobrý dojem z potenciálu našich vozů jsem si odnesl v pátek, kdy jsme na konci obou volných tréninků prokázali, že máme dostatečnou rychlost na umístění v první desítce. Všichni dobře víte, jak drasticky se podmínky změnily v sobotu. Přesto jsme na extrémně mokré trati byli konkurenceschopní a dosáhli skutečně výborného výsledku.
I bez tolik diskutovaných penalizací jsme byli dost silní. Do závodu jsem vyrážel sedmý, zatímco Lance byl na neuvěřitelném druhém místě. Odvedl vynikající práci a jsem rád, že tento mladý pilot dosáhl tak impozantního výsledku. Dobré pozice dávají naději uniknout problémům v první šikaně, což je na Monze vždycky kritický okamžik. Všechno vypadalo během prvního kola dobře, ale jakmile se pozice stabilizovaly, bylo nám jasné, že na Monze, kde je výkonnost vozů hodně podobná, bude předjíždění hodně složité.
Lance byl po většinu závodu za Estebanem Oconem, já jsem se na ně později dotáhl. A dokonce i s DRS jsem měl malou šanci, protože Force India jela neskutečně. Esteban neměl ohromující rychlost, ale nedokázali jsme se nikdy přiblížit natolik, abychom na něj zaútočili. Já měl v posledním kole šanci atakovat svého kolegu, protože předtím si poškodil pneumatiky probrzděním. Zkusil jsem to, téměř jsme se dotýkali - ale nemělo smysl jít do jakéhokoliv rizika, která by mohla velmi dobrý výsledek nakonec zpochybnit.
Zvládli jsme závod s oběma vozy na bodovaných pozicích, což se letos stalo jen jednou, v Rakousku. Myslím, že můžeme být spokojeni - i když bychom byli samozřejmě radši, kdybychom měli obě Force Indie za sebou. Když se podíváme dopředu, očekáváme jeden ze tří závodů roku, který jsme od začátku sezóny vyhodnotili jako nejobtížnější pro náš tým. Myslím, že Singapur bude asi stejně složitý jako Monako nebo Hungaroring.
Okruh Marina Bay není pro naše vozy ideální, to není žádné tajemství. Je tu ale naděje, že to bude další nepředvídatelný závod, tak typický pro městský okruh. Mým cílem je jistota, že jsem na správném místě, abych využil jakékoli příležitosti, která by se naskytla. Pokud se nám opět podaří vybojovat nějaké body, bude to pro nás výborná zpráva.