DISKUZE K ČLÁNKU "Co vlastně chcete, kluci?" Penalizace na roštu jsou férové, tvrdí tým středu pole
Force India je spokojená se současnými pravidly, které se týkají penalizací na roštu za nasazování nadlimitních prvků pohonných jednotek, i když nedávno Ross Brawn uvedl, že by se jich rád zbavil. Její provozní a technický ředitel nám připomínají, prož ty tresty byly zavedeny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Co vlastně chcete, kluci?" Penalizace na roštu jsou férové, tvrdí tým středu pole
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
14:45 04.09.2017 82.142.123.XXXMám pravdu ten chlapec z FI!
... už jsem to předtím psal. Tyto penalizace možná mohou ovlivnit třeba boj o titul, ale takové jsou přece pravidla a kvůli něčemu byla zavedena - jak se píše v článku.
A když se lepší auto probojovává závodním polem tak je to přece supr podívaná.
A že to lidi mate ... na to máme přece stránky o F1, ne? -
achmed-cz
14:42 04.09.2017 212.24.138.XXXco je to za trotla? Oni používají motor, který jse shodou okolností nejspolehlivější v poli. Nemají na tom absolutně žádnou zásluhu.
Ty týmy, co měnily motory to nedělají proto, že by chtěly rozhazovat peníze - dělají to proto, že jejich motory požadovaný počet závodů nevydrží. A v případě zákaznických týmů nemají žádnou šanci to jakkoliv ovlivnit.-
-
-
-
-
-
jumpman
08:48 05.09.2017 178.255.168.XXXtak pokud těch motorů musíš postavit 120 nebo 24 je rozdíl v rozpuštění nákladů na vývoj. Dalším hlediskem je životnost jednotlivých komponent - pokud ten motor musí vydržet 5-7 velkých cen a za selhání dostaneš pentli jako prase, tak vývoj takového agregátu probíhá dlouho, musí se náročně testovat a to vše stojí nemalé peníze a potom těchto motorů vyrobíš jen pár. V okamžiku, kdy je jeden motor na víkend, tak se případné chyby snáz odstraní, vývoj bude zaměřen především na výkon, nikoliv spolehlivost a podstatně vzroste i pravděpodobnost, že to někomu v závodě bouchne, což je věc, co mi poslední dobou asi nejvíc chybí.
Navíc takovou to pohonnou jednotku mnohem snáz dokáže vyvinout i motorář, který přijde jako nový do F1. Současná situace nahrává pouze tomu nejsilnějšímu, protože mu na poměrně dlouhou dobu konzervuje jeho výhodu. Jako je jasné, že i ikdyby byl motor na víkend, tak výrobce nebude schopen přivést na každou VC novou iteraci motoru, ale určitě bude schopen mnohem rychleji reagovat na problém se spolehlivostí a případný vývoj bude probíhat rychleji...-
-
rock
14:00 05.09.2017 37.188.163.XXXPro velkýho motoráře by to bylo nastejno: ten, pokud vyčlení budget kupříkladu miliardu dolarů, tak zkrátka utratí miliardu dolarů a je úplně jedno, v jakém poměru vývoj vs výroba. A rozdíl cena za vývoj x peníze od zákazníků je tak velký, že vývoj stejně každý výrobce dotuje. Těch 20 mega od zákazníka ročně sice zaplatí výrobní náklady, ale náklady na vývoj jsou o tolik vyšší, že jde stejně jenom o symbolickou částku.-
jumpman
20:28 05.09.2017 178.255.168.XXXprávě že v současnosti si výrobci nechávají platit i vývoj. Jasně že zákaznické týmy nezaplatí komplet vývoj, ale dřív vývoj automobilka zákazníkům neúčtovala, protože těch motorů prodala hromady, tenkrát to byly minimálně 3 motory na jeden víkend a stejně to vyšlo levněji než současný balíček...
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek