DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen i Ricciardo musí v Itálii počítat s penalizacemi na startu

"Máš-li škodu, o posměch se nestarej" praví české přísloví, které by se spíš hodilo pro holandskou hvězdu F1. Verstappen nejenže už pošesté došel do boxů Red Bullu předčasně, nyní ještě musí čelit nemilé situaci v podobě penalizace za použití nové pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen i Ricciardo musí v Itálii počítat s penalizacemi na startu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 29.08.2017 07:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2017 14:50
hm, a v továrním týmu častěji odchází Žolyjonovi.… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 28.08.2017 20:33
Red Bull měl vždy "talent" na rozdílnou… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 28.08.2017 21:19
Vadné čidlo tlaku ve válci = chyba dodavatele… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Možná je ta přetechnizovanost na škodu, kdyby tam ta čidla nebyla, motor by makal dál - protože mu jinak nic nebylo. Nebo by čidlo nemělo rozhodovat, ale jen posílat data a ať rozhodnout inženýří na zídce, co dál.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002799

    uzivatel002799

    95.82.135.XXX
    Za prvé, vůbec mi není líto těch malinovkářů ... furt jen na ten Renault plivou ... at se obrátí na TAG HEUER ... to je jejich motor ... ale ted vážně, ten motor není vůbec tak špatný jako ho prezentují, jen je trošku nespolehlivý. I když to je taky sporné, za co může Renault a za co ne ... Maxův motor nezadýmil a nakonec byla příčina ve špatném čidle tlaku .. kdo ho vyrábí? Renault asi ne ... Dále jednotky MGU a pod. , to taky asi nevyrábí v automobilce Renault, ale třeba Magnetti Marelli, nebo nějaká subdodavatelská firma .. a tady je asi problém Renaultu, že netlačí na dodavatele tak jako třeba Mercedes ... Tam si určitě nedovolí dodat Mercedesu nějaké šmejdy ... Ale co se týče samotného motoru ... tak mám radost, že Nico Hulkenberg v pohodě ujížděl Force Indii a zbytku pole, které mělo ty super motory Mercedes a Ferrari ... nemyslím si, že by měl Renault o tolik lepší šasi než FI ... Dával jim pravidelně 0,3s na kolo ... takže potenciál v tom motoru bude, jen doladit tu spolehlivost a na příští rok ještě zvýšit výkonnost ... A když se to Redbullu a Torro Roso nelíbí at jdou klidně k Hondě ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Red Bull měl vždy "talent" na rozdílnou spolehlivost svých monopostu. Pamatuji si, jak v dominantní éře měl Weber podstatně více problémů než Vettel... Každopádně si myslím, že styl řízení může mít částečně vliv na spolehlivost. Ve své době Mercedes dokonce nepřímo řekl, že za neustálé kolabovani Kimiho motorů (V10 3,5l. V šasi Mclarenu) mohlo jeho brzdění do plynu, tzn. Jeho jezdecký styl...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky si myslím. Ono to funguje i u obyčejných aut, že jezdecký styl dokáže zkrátit životnost určitých částí vozidla. A formule jsou přece jenom citlivější.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      195.212.58.XXX
      Sám Riciardo se vyjádřil, že ty Maxovy problémy studoval a řešil to i s techniky z týmu, jestli Max nezachází s technikou nějak nestandardně tvrdě, ale bylo mu řečeno, že vše dělá tak, jak se má, že nedělá nic špatně. Kdo jinej to může líp vědět, než inženýři z jeho vlastního týmu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    hm, a v továrním týmu častěji odchází Žolyjonovi. Zdá se, že motory Renault mají nějaké napojení na karmu jezdce.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama