DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:40 04.08.2017 185.149.128.XXXNo jo, nechat oba piloty jet naplno na čistém vzduchu v Monaku (nebo na trati v Bahrajnu) je TR, jediné férové řešení bylo zaříznout Vettela. Jinak je Kimi onuce. Tak to prostě je. A vyhýbáš se ty. Několik mých komentářů jsi nechal bez odpovědi, proč asi?
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
19:15 03.08.2017 77.240.103.XXXAle Miku, přečti si po sobě, co jsi tvrdil a do nekonečna omílal po Monaku. TR jsi nepřipouštěl ani náhodou. Právě proto jsem se s tebou a tobě podobnými názory přel. Uznej TR v Monaku i Maďarsku a nemáme se o čem bavit.
Podle mne Ferrari poslalo Kimiho za Vettela v Monaku a v Maďarsku naopak pomalejšího Vettela udrželo před rychlejším Raikkonenem. Já bych udělal to samé, být v kůži vedení Ferrari. Ale zároveň bych veřejně řekl, sorry Kimi, Seb má šanci na titul... A bylo by po problémech s Miky Easymi, skejpy a podobnými. Odin a věřím, že i pár dalších diskutérů, by to akceptovali a jelo by se dál.
Namísto toho si Mike dává práci s vypisováním časů a dokazováním rychlosti jednoho a pomalosti druhého.
A ještě jedna poznámka k tvému vnímání F1. Ty vnímáš pouze, že se musí šetřit pneu, ale tak to není. V současné F1 se šetří se vše. Palivo, motory, převodovky... A pomalost pilota je v případech, že už nemá šanci na předjetí způsobena právě oním šetřením. Tak to prosím nepomíjej. I Bottas byl po tom, co pustil Hama o hodně pomalejší. Neměl důvod se někam hnát. Tak prosím neargumentuj nějakou Kimiho pomalostí. v Monaku. Když jezdil na čele, tak mu to stačilo k pohodlnému udržení náskoku na Vettela. Po té, co ho Ferrari poslalo za Vettela už neměl důvod jet rychleji. Myslíš, že by ho nechali bojovat s Vettelem o vítězství, když by nejspíše hrozila kolize, nebo marná snaha? Není lepší pošetřit techniku, když Ferrari má obecně problém s počtem pohonných jednotek? ale v tom se opět neshodneme.-
Mike17
19:36 03.08.2017 185.149.128.XXXJá nemám problém uznat TR v Maďarsku, ale proboha proč bych měl vidět TR v Monaku? Na rozdíl od tebe pro mne není TR ve Vettelův prospěch to, že ji neudělali pro Kimiho. Odkdy prosím tě, je férová možnost závodit na čistém vzduchu pro oba, týmovou režií????? Zvlášť, když výhoda lepších gum byla na straně Kimiho!!!
Až se Kimimu nějak ublíží, čekám, že Ferrari to na rovinu řekně a Kimimu se omluví. Ale zatím není za co. Nepřipravili ho o jediný bod. A to ani v Maďarsku.
A co se týká časů. Je zajímavé, že v Monaku podle tebe Kimi jezdil pomalu před i po výmeně, kvůli šetření. Každý inteligentní pilot si sice vyjíždí aspoň malý náskok, ale asi je Kimi největší trotl v poli, že spolíhal na to, že ho nikdo nepodsekne a pitstop proběhne bez jakékoliv ztráty, která by ho připravila o vítězství. Takový komfort si nikdo jiný nedovoluje. Každý (pokud na to má) si udržuje aspoň mnohasekundový náskok pro případ, že se mu nepovede trefit nějakou zatáčku, nebo se nějakému mechanikovi v boxech nepovede přesně nasadit gumu. Ale ty máš běžně lidi z F1 za idioty. Ale v Maďarsku neeee. Tam jezdil Kimi za Vettelem do sekundy skoro celý závod. Tam rozhodně nic šetřit nemusel, že? Nebo na to zapomněl? V Monaku měl udělat to samé. Kdyby to udělal před výměnou, měl by takový náskok, že Ferrari by ho nemuselo povolávat hned po Bottasovi. Mohl klidně jezdit dál a získal by vítězství. Ale Kimi raději šetřil že? Poslední dobou v tvých argumentech jsou takové logické nesrovnalosti, že začínám přemýšlet, jestli to místo tebe nepíše někdo jiný.
Abych to završil: V Monaku se pořadí Ferrari hodně hodilo, ale férový souboj na trati pro mne nikdy týmovou režií není a nikdy nebude. A proto asi vidím i jinak éru Schumiho a RB.-
Easy
21:44 03.08.2017 178.209.132.XXX-
-
odin
23:08 03.08.2017 77.240.103.XXXO to se fakt nesnažím.
Jak Ferrari nemám už nějakých 45 let rád, tak "rozumné" fanoušky respektuji.
V F1 v posledních dobách je těch intrik čím dál více a to napříč spektrem týmů. Tam mi příjde dost zaslepené, tuto skutečnost nevnímat právě u týmu, kterému fandíme. Ale asi to tak vy Ferraristi, máte.
U Mika je to jinak. Ten má své konkrétní oblíbence a až Vettel bude jezdit za Mercedes, bude Mergl ten nejférovější tým a Ferrari opět banda podrazáků. Však mi před pár lety zde vyčetl, že Ferrari nekritizuji, když on na nich nenechal nit suchou. Ale to už je takový náš folklor.
Tebe alespoň beru, jako fanouška "až za hrob" a rád se s tebou kdykoliv utkám, abych alespoň zasil semínko nejistoty.-
Easy
09:50 04.08.2017 46.135.57.XXXNe vždy se mi líbí, co Ferrari nebo jejich jezdec provede. Již během závodu v Baku jsem si říkal, že by si Vettel zasloužil na holou. Ale to je život, sám jsem impulzivnější člověk a pak občas lituju, když přeteču... Příkladem ve zdejší diskusi je moje nedávná šarvátka s Pikasem. Tyto stránky i diskuse mám rád a nerad vlítnu do nějakých invektiv, když se tu bavíme formuli, kterou miluji. Jinak tak dlouho, jak ji sleduješ ty ani ještě nejsem na světě -
Mike17
14:44 04.08.2017 185.149.128.XXXAno Odine. Já fandím jezdcům, ne týmům. Zatímco ty si vymýšlíš pomluvy o Schumim, Vettelovi, Sennovi jen v některých týmech? Nebo na nich nenecháš nitku suchou, v kterémkoliv týmu, za který jezdili??? No????? Aneb vždy se přesunuli největší podrazáci tam, kde jezdili zmínění "hajzlící". Jak tým opustili, tak tam začali být všichni féroví, co?
-
-
-
-
-
-
odin
21:20 03.08.2017 77.240.103.XXXTak proč to v Maďarsku neudělali ti féroví stratégové od Ferrari? A dle nejrychlešího času na čistém vzduchu by měl v Maďarsku vyhrát Alonso. Tak teď už vůbec nechápu tvoji logiku a smysl pro nejférovější závodění na čistém vzduchu. Vlastně chápu, protože už pár let spolu diskutujeme. Ty si vždy vymyslíš "mantinely", aby ti to zapadalo.
Závod na čistém vzduchu a operování s časy - nový termín a-lá Mike17.
Ne Miku závodí se na nečistém vzduchu, pokud tedy chce kdokoliv kohokoliv předjet. Jenže to se ti evidentně nehodí, protože díky TR Ferrari není třeba předjíždět. A tak Mike vymyslí novou soutěž v závodech na čistém vzduchu. SUPER!!! Co tam máš dál?-
Mike17
14:49 04.08.2017 185.149.128.XXXJá ti to říkal. Prostě Kimiho raději přezuli dřív. Žádný stres, jestli náhodou nebude rychlejší a neproběhne souboj.
A co sem taháš Alonsa? Protože zajel jediné rychlé kolo, to byl jako v závodě nejrychlejší?
Já jsem ti operoval s jedním nejrychlejším kolem?????
Ne Odine, není to o jednom rychlém kole. Ale pokud chceš někoho předjet i tam, kde se předjíždět dá, musí pilot splnit jednu zásadní skutečnost. Být rychlejší než konkurent. Ukaž mi, že byl Kimi na starých rychlejší než Vettel na nových a máme se o čem bavit, jestli by byl rychlejší o dost, aby ztrátu vymazal. Do toho!!! Pokud Kimi rychlejší nebyl, tak je přece úplně jedno, jestli se na trati předjíždí nebo ne. Pokud si pomalejší, nemůžeš přece nikoho předjet. Nevěřím, že něco tak prostého musím vysvětlovat někomu, kdo sleduje F1 desítky let.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
RoBertino
11:34 31.07.2017 83.208.82.XXXStupně vítězů jsou dnes de facto společenskou událostí. Tam by se nějaké velké šklebení netolerovalo. Vzpomínám si na závod TGP v Mostě, kdy Martin Stretton v posledním kole přišel o vedení. Na stupních vítězů byl jeden úsměv a gratuloval vítězi, ale jak to vypadalo v garáži...-
-
-
Duncan66
12:09 31.07.2017 89.29.32.XXXVsak uz taky pekne dlouho nevyhral zavod. V nedeli behem zavodu ukazovali, ze uz je to snad 86 zavodu, to je na Kimiho pekna snura, kdyz on nic nez prvni misto nebere.
A pokud cisla ukazuji, ze je o nejakou tu desetinku za Sebem prakticky celou sezonu at se snazi sebevic, tak to nikomu na radosti taky neprida.
Jen bych netipoval Kimiho jako cloveka, ktery se smiri s pozici poslusne tymove dvojky. Asi dozral a chce na "duchod" jeste prihodit par milionu eur a bavi ho jizda ve formuli, tak mu to asi staci.-
skejpa
12:41 31.07.2017 194.228.11.XXXTo je přesný. Radši bude dělat týmovou dvojku za pěkné peníze v dobrém týmu než jít do důchodu. Navíc má pořád šanci vyhrát závod. V momentě, kdy vyhraje kvalifikaci a bude před Vettelem i po první zatáčce, klidně na to může šlápnout a vyhrát. Pochybuju, že by daroval první místo nebo že by po něm chtěli, aby ho daroval.
-
-
-
odin
18:49 31.07.2017 77.240.103.XXXTak když už se bavíte o Kimim, dovolím si jeden citát ze včerejška.
Když jsme jeli na Hungaroring, tak na mostě nad silnicí visel nápis: "Kdo má rád Kimiho, nemůže být špatný člověk"
A tak mě napadlo, že Kimi nepatří mezi nejoblíbeněší piloty mezi sedmou velmocí. Přesto má fanouškovskou základnu obrovskou.
A jak je to s těmi ostatními piloty? Těmi, kteří se přetvařují a říkají vše, co chtějí novináři a fanoušci slyšet a díky tomu jsou vykreslováni v médiích v lepších odstínech. Ti, kterým občas ujedou nervy, a pak ukáží svoji pravou tvář. Ti kteří se potom musí všude omlouvat a sypat si popel na hlavu, aby mohli být v dalším závodě opět velebeni a oslavováni stádem tupců bez charakteru? I nu, vrána k vráně sedá... Jací lidé mají rádi ty "ostatní"?
V čem je špatnost a charakter? Proč fandíme právě těm, kterým fandíme? Chceme se s nimi stotožnit? Obdivujeme jejich vlastonsti, nebo si jenom léčíme mindráky z našich neúspěchů?
Ale už zase moc přemýšlím. A to se zde zrovna nenosí.
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek