DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:34 02.08.2017 185.149.128.XXXOpět trapné argumenty. Pokud by Vettel dodržel dohodu, bylo přece úplně jedno, kdo pojede první. Prostě by neútočil bez ohledu na to, kdo zajede první. Za zadkem měl Mercedesy. Sice museli brát ohled na palivo, ale evidentně na suchu nebyly. On totiž Odin účelově vytěsnil, že dojeli pouhých 8s za Webberem a v tu chvíli byli pozadu míň jak polovinu. K tomu všemu měl problémy s palivem jen jeden z nich a druhý byl tomu prvnímu posazen za zadkem. Toho sis také nevšiml. Ale jistě, RB měl přesné informace už před posledními pitstopy o stavu paliva konkurence a dopředu věděl, že proběhne TR a Nicovi přejetí zakážou. Viď? Aneb povod u RB je vždy v tom, že jsou jasnovidci a dopředu mají přesně vědět, co má konkurence za problém.
A samozřejmě totální tupci, protože přezují Marka rekordně rychle, ikdyž podle tebe můžou pohodlně prodloužit pitstop nebo nedotáhnout kolo. Ale v závodě, kde by toto dávalo největší smysl to neudělají a nechají si to na závody, kdy tím darují pouze body Alonsovi. Prostě jako vždy: jasnovidci a přitom totální kreténi.
A tato věta ukazuje tvoji zaujeatost krásně: "Měli auto na titul a Webber by jim ho též uměl dovézt, kdyby měl Vettelovu podporu."
Totiž jejich auto ještě v půlce sezony na dominanci nevypadalo (z 10-ti závodů vyhrál RB jen 4!!!). Takže opět jen totální kretén by nenasadil evidentně lepšího pilota. A druhá věc je, že i přes drtivou dominanci v druhé půlce sezony ten excelentní, plně dostačující Webber nebyl schopný dolačit to bezkonkurenční auto na druhý flek a za Alonsem skončil o drtivých 43 bodů!!! Ale jo, teď přijde pasáž, kdy ty 2 špatně utažená kola zavinila těch 43 bodů, že?
Ale jinak je to jasný, Webber by neměl problém získat titul. -
Mike17
10:39 02.08.2017 185.149.128.XXXJo a k té hlášce o zrachlení Webbera: Ano, Vettel měl vyčkat. Hned na to Webber evidentně zrychlil a najel si náskok, kterým vždy operuješ. Vettel se tedy dočkal už před pitstopy. Nebo ne?
To, proč RB tlačil na Webbera, aby si vyjel na Vettela náskok, když vlastně chtěl, aby žádný náskok neměl, fakt nechápu. Ale je mi jasné, že je to součást jasnovidecko stupidní strategie RB, kterou nikdo chápat nemusí. Hlavně když v tom máš jasno jen ty. -
Mike17
12:01 02.08.2017 185.149.128.XXXA ještě jednu poznámku si neodpustím:
Strašně ti vadí, že Vettela nepotrestali a nenechali ho sedět doma. Jak je to "logické" jsem psal předtím. A nevadí ti náhodou, že úplně to samé udělal předtím v Silverstone Webber??? Veřejně přiznal, že nerespektoval rozhodnutí týmu úmyslně a že by to udělal znovu. Tady ti nevadí, že mu nezakázali jezdit? Tady to není tedy znak toho, že si může Webber dovolit co chce a všecho mu projde? Není on ten prominetní jezdec?
-
-
-
-
-
Mike17
12:02 01.08.2017 185.149.128.XXXTy přiblblé časy byly v Monaku na čistém vzduchu. A i v Maďarsku jsem vzal ty, kdy byl Kimi přes 4s za Vettelem. Takže pokud máš časy na čistém vzduchu za blbost, měl bys navrhnout FIA, ať nesoutěží v rychlosti, ale v tvém oblíbeném šetření papuček.
-
-
-
-
Pavel A.
14:41 31.07.2017 89.233.150.XXXI když měl Vettel potíže, jsem přesvědčen, že by ho Raikkonen v "normálním" souboji nezdolal, stejně jako jeho nepředjel Hamilton i když směl použít kvalifikační mód.
Já ale vidím jinou situaci - kdyby Kimiho di Resta nezdržel a po vyjetí z boxu byl před Vettelem. Pak by vyhrál, nevěřím, že by dostal příkaz zařadit se za Vettela a krýt mu záda.-
odin
18:30 31.07.2017 77.240.103.XXXPodívej, ani v Monaku a ani na Hungaroringu se moc předjíždět nedá. A když máš dva téměř stejné stroje, tak je předjetí prakticky vyloučené. Nemíním ti tvůj názor vyvracet, protože si myslím totéž. Osobně mi vadí více Monako, kdy tým strategií dostal Kimiho za Vettela. Pokud jsi normální a o F1 něco víš, pak musíš uznat, že ani Vettel by v Monaku Raikkonena v normálním souboji nepředjel.
K druhému odstavci: Tady souhlasím s Mikem. Protože, kdyby Ferrari mělo zájem na vítězství Kimiho, pak by mu to vítězství dopřáli právě už v Monaku, kdy si to zasloužil mnohem více, než v Maďarsku. Proto tvrdím, že by je stejně vyměnili. A Kimi včerá jen bránil Vettela před Mercedesy. Ne nadarmo byl na koberečku...-
-
odin
21:27 31.07.2017 77.240.103.XXXCo sem pleteš Silverstone? A kvalifikace není závod.
Bavíme se o tratích na kterých se předjíždět nedá. Tak proč Silverstone?
I když stejný stroj podá různý výkon, tak na trati, kde je předjíždění složité, je tento výkonnostní rozdíl k ničemu. (Samozřejmě se bavíme o výkonnostním rozdílu v rámci týmu "akceptovatelném"). Doufám že nechceš naznačovat, že v F1 je běžné, že piloti stejných týmů dostávají rozdílně výkonná auta? Učinil jsem malou narážku na podobné téma, které naznačil dr. Marko a nesetkal jsem se s pochopením, zejména diskutérů s tebou spřízněných.-
Easy
21:31 31.07.2017 178.209.132.XXXZajímavé, že najednou je to trať přímo vybízející k předjíždění, když jste tu mnozí schopnost předjíždění se současnými formulemi zatracovali
Právě že stroje v rámci jednoho týmu jsou za předpokladu stejných dílů stejně výkonné. Zde je ale element jezdce a nastavení stroje...-
odin
22:12 31.07.2017 77.240.103.XXXTak teď se ztrácím. Mluvíš o Monaku, Maďarsku, nebo Silverstone?
A co je podivného nad zatracením schopnosti předjíždění se současnými vozy? Tobě se zdá, že těch regulérních předjetí je hodně? Mně teda ne. Ale nehledám vinu jen na straně konstrukcí aut, ale i tratí...
Element nastavení nezpochybňuji, pokud je na té, které trati relevantní.
Ale v Monaku, nebo Maďarsku, je tento element nicotný. Dokonce i Vettel s vadným řízením dokázal jet solidní tempo na to, aby byl vážně ohrožován Mercedesy. Tak co sem taháš element nastavení, který činní rozdíly mnohem nicotnější, než závada?
-
-
-
-
skejpa
00:51 01.08.2017 89.102.109.XXXV Monaku ale Vettel měl o tolik lepší tempo než Kimi, že ho byl schopen předjet overcutem na starých pneu, zatímco se Kimi bránil třetímu. Hledáš v tom moc fantazie. Jo, Ferrari jede na Vettela, to vidí všichni. Ale není to tak zlý, jak si to občas někteří fanoušci představujou. -
-
Mike17
12:08 01.08.2017 185.149.128.XXXNo, takže vidíš TR u Ferrari v tom, že ji jednoznačně neudělalo v Kimiho prospěch. A férové rozdání si to na trati máš za podraz na Kimiho.
Víš, oni fakt nejsou u Ferrari natolik stupidní, aby dělali jasnou TR ve prospěch pomalejšího a jednozačně hůř postaveného (v tabulce MS) pilota. Kdyby to udělali, dostali by padáka během pár minut. Logicky.-
odin
21:47 01.08.2017 77.240.103.XXX*****
Nikde jsem ani na chvíli nepsal, že Ferrari má dělat TR pro Kimiho. Já jen tvrdím, že Ferrari dělá TR pro Vettela. Což ty tvrdošíjně odmítáš. Tak opět nastane čtení mezi tvými řádky.
Kdyby F udělali v Mon podobný vzorec, jako v Maď, byla by to dle tebe TR ve prospěch Kimiho. Ale to samé v Maď podle tebe nebyla TR ve prospěch Seba. A opačně.
Easy se alespoň snaží pohlížet na věci konzistentně.
Jenom ti připomenu tvé rozhořčené výlevy na stejný tým, když za ně ještě jezdil Alonso. Tam jsi viděl TR u každé maličkosti a postavení v tabulce jsi neřešil vůbec. Není nad konzistentní pohled.
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
10:49 02.08.2017 185.149.128.XXXAle Odine, problém je v tom, že ty zase čteš mezi řádky. Kdyby četl, co je napsané v řádcích, pak by jsi, jistě s velkým překvapením, zjistil, že TR v Maďarsku nepopírám. Psal jsem několikrát, že se to Ferrari hodilo a napsal jsem dokonce, že věřím, že by Kimi musel Seba pustit, kdyby bylo pořadí obrácené.
Pouze tvrdím, že i kdyby Kimiho nechali na trati dýl, výsledek by byl stejný. Tudíž se mu nestala žádná újma. Tobě to asi zní, jako popírání TR, ale je v tom zřejmý rozdíl.
A ty jsi nepsal, že má dělat TR pro Kimiho? Fakt ne? A co jiného by bylo, kdyby Vettela přezuli v Monaku hned? Vždyť jediný smysl by to mělo tehdy, pokud by měl Kimi zůstat první a byl by zájem, aby Vettel nevyhrál. Žádný jiný důvod k tomu neexistuje. Pak by to byla jasná TR v Kimiho prospěch.
Ferrari nechalo oba rozdat si to na trati. Kimimu dali k tomu lepší podmínky v podobě rychlejších gum. Prokazatelně. A on toho nevyužil. Ano Ferrari mohlo udělat v neděli to samé. Jen nic (časy) nenasvědčuje tomu, že by to Kimimu pomohlo. To je vše.-
odin
17:11 02.08.2017 46.135.52.XXXJaká újma? V Maďarsku nemám problém s ničím.
Podle mne standardní řešení. Toto standardní řešení ale nebylo uplatněno v Monaku. A zde prostě problém vidím. A srovnávám to s Maďarskem. Ostatně psal jsem to též po Monaku. Když Ferrari chce udržet vedoucího pilota na prvním místě dokáže vymyslet a provést strategii, která to umožní. Když ale potřebuje oba piloty prohodit, umějí vymyslet i strategii vhodnou k prohození. A tomu já říkám TR. Proč v Mexiku jel Kimi o jeden pitstop víc a dostal nejpomalejší pneu? Ty jsi v tom viděl pokus o to dostat Kimiho výše. Jasný nesmysl. Dle tvých strategických schopností bych očekával u vettela v Monaku též ještě jeden pitstop na nejtvrdších. Pak bych uznal, že Kimimu neškodí, ale poškozují i Seba.
Prostě nebýt loňského konce sezóny, dokázal bych vnímat tvoje i Easyho, či argumenty jiných. Takto, ale jsem přesvědčen, že už od loňska se jelo na Vettela a letos tomu není jinak. A výsledky se příliš neohánějte, neb je jenom logické, že ten na koho se jede je na tom lépe. Kdyby tomu totiž bylo naopak, tak by Marchionne ty diletanty rozpustil.-
Mike17
17:35 02.08.2017 185.149.128.XXXNaopak. Pro mne by bylo standartní řešení to Monacké. Kdyby chtěli být naprosto fér, zeptali by se Kimiho, jestli chce jet na těch starých gumách víc kol. Prostě je viditelné, že za TR považuješ jen to, že se neudělala TR pro druhého. To nedává smysl, když je řešení nechat je soutěžit na trati.
To co navrhuješ ty je prostá TR ve prospěch vedoucího pilota. Nedají druhému šanci prvního předjet. Loni byla u Mercedesu k vidění vždy, když ten vzadu byl Nico. Až do toho závodu, co kleklo auto Lewisovi a on kritizoval tým.
Monako bylo nejvíc fér, ze všech těch závodů. Jediná šance, jak Kimiho udržet vepředu, by bylo zavolat Vettela hned po něm. Na tom by nic férového nebylo. Takto si to rozdali na trati a Kimi měl lepší karty (v podobě lepších gum).
A srovnávat Mexiko s Monakem? Okruh, kde se dobře předjíždí (a proto se dá volit 1 pitstop navíc) s okruhem, kde se předjet nedá vůbec (a proto pitstopem navíc nemůže nikdo nic získat)? A ty mi chceš říkat, že srovnávám nesrovnatelné?
A s gumama jsi jak ohraná deska. Pokud nejměkčí délku stintu nemusí vydržet, prostřední nemám, tak kterou asi zvolím směs....? Těžká volba (sarkasmus).-
odin
21:08 02.08.2017 77.240.103.XXXAle oni v Monaku fér nebyli. Sám Kimi řekl, že nechápe proč zajížděli k Pitstopu. Klidně mohl kroužit na prvním místě ještě 10, 15, 20 kol a nic by se nestalo. Moc dobře věděli, jak na tom byl Verstappen když zajel do boxů k výměně. A na opotřebovaných pneu by to měl Seb velmi těžké dostat se přes boxy do čela. Bylo jasné, že nové gumy rychlejší nejsou. Tak proč ho povolali, když nechtěli aby ho Vettel předjel? Pro mne jasná TR ve prospěch Vettela. A v Maďarsku opět jasná TR ve prospěch Vettela. Tak o čem se chceš přít?
Druhá věc je, že chápu proč jedou na Vettela. Ale nechápu, proč to zaslepenci jako ty nevidí?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek