DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:34 31.07.2017 185.149.128.XXXAle on nakopnout Ferrari jistě může. Jít do důchodu je jistě fajn. Do lepšího týmu už ho nikdo nevezme. Je to pořád na něm, pistoli u hlavy nemá.
Nalepený jistě jezdit nemusí, ale nemusí jezdit ani 4,5s daleko. Evidentně Bottasovi v tu dobu jezdit za Kimim 1-1,5s nevadilo. Stejně jako Maxovi s Lewisem. Přibližovat se začal, až se začaly zhoršovat Vettelovy časy (14 kolo). To už pak najednou Kimimu nevadilo stahovat náskok a jezdit na Vettela nalepený do 1,5s. Že? Čím to asi bude?
Pro tebe zřejmě čímkoliv, kromě Kimiho pomalosti.-
odin
13:11 31.07.2017 46.135.40.XXXTak si matně vzpomínám na tvoje názory z Monaka. Tam to bylo opačně a tvrdil jsi cosi o Kimiho pomalosti. Dnes opět tvrdíš stejné nesmysly. Přitom byl Kimi třičtvrtě závodu jasně rychlejší. I lidi, kteří o F1 nic neví si toho všimli. Zajímavé je, že pořadí jezdců Ferrari bylo úplně stejné, jako v Monaku. Tak už konečně přiznáš TR ve prospěch Vettela od konce minulé sezóny? Nebo zase budeš vypisovat přiblblý časy?-
skejpa
13:18 31.07.2017 194.228.11.XXXNa obrany Mike je nutno dodat, že v Monaku byl Vettel rychlejší a vyjel si to první místo. Tady byl rychlejší Kimi a nebýt Di Resty, taky to první místo mohl vyjet. Je otázkou, jestli by mu ho pak nechali :D protože Kimi je teď už jasná dvojka. -
Mike17
13:36 31.07.2017 185.149.128.XXXOdine, tebe jsem čekal.
Tak jdeme na to? V Monaku jsem ti na časech jasně ukázal, že Kimi zajížděl po výměně rychlejší časy než před výměnou (tudíž jsem vyvrátil tvé řeči o pomalejších gumách a provozu). A současně jsem ti na časech dokázal, že Vettel byl prostě schopný zajet na starých časy ještě rychlejší. A proto se dopředu dostal a bez toho by se to logicky stát nemohlo. Že Kimi nezajížděl na starých stejné časy jako Vettel, jistě nebyla vina Ferrari.
Tady jsem na časech ukázal, že nové gumy byly rychlejší zhruba o 0,5s na kolo. A stejně tak jsem na časech ukázal, že byl Kimi na STEJNÝCH gumách rychlejší pouze o 0,2-0,3s. Každý, kdo umí odečítat si lehce vypočítá, že v té chvíli pomalejší pilot těžko může provést overcut. Na to mu chybí to hlavní, to co zajistilo vítězství Vettela v Monaku. Totiž být rychlejší.
Jestli tvrzení, že 1:22,5 je rychlejší než 1:23,0, je nesmyls, a časy jsou přiblblé a nemají význam, pak ti nemám jak pomoct.
Ty časy máš tady: [odkaz na stránku] -
-
-
odin
21:33 31.07.2017 77.240.103.XXXČasy jsou přiblblé v případě o kterém se bavíme. Pokud tým určí jednoho pilota jako preferovaného a druhého jako "nosiče", "ochránce", či cokoliv jiného, jehož úkolem je skončit za preferovaným a obrat soupeře o body, pak logicky musí onen nepreferovaný pilot jet pomaleji, než preferovaný. Ale uznávám, že se zde logika příliš nenosí a mnozí z vás v ní mají (někteří úmyslně) mezery.-
-
odin
22:04 31.07.2017 77.240.103.XXXMonako: Povolání Vettela o kolo později tak, jako v Maďarsku- jednoznačné vítězství Kimiho. Tam prostě Kimiho odřízli a už šanci nedostal, přestože vedl.
Maďarsko: standartní postup pro udržení Status Quo. Kimi po třičtvrtě závodu kryl Sebovi záda a brzdil soupeře.
O standardním postupu se nejprve domluv s kolegou Mikem. Ten ti vysvětlí, že to tak není. A dokonce, že je normální, a že v běžném závodním režimu, bez chyby kohokoliv, lze povolat druhého v pořadí (v době mnohem větší degradace gum) a že behem jediného kola ten druhý běžně smázne náskok 4,5sec/kolo. A že v tom není nic divného. Přitom když Mergly spolu závodily, tak jim trvalo deset kol, než Lewis stáhl 4,5 sec. náskok Nica.
JO, dějí se tu věci, na diskuzích...-
Easy
22:10 31.07.2017 178.209.132.XXXNemusím se domlouvat, protože to je naprosto běžná procedura u týmů - potvrdily to jejich slova po Monaku. Jakto že byli tehdy tak překvapeni i u Red Bullu?
A jak jsem psal už jinde (diskuse se značně roztáhla): v Monaku sice vyhrál kvaldu Kimi, ale to přece neznamená, že když byl Seb rychlejší, tak si zasloužil Kimi vyhrát? A oba měli šanci se předvést na čistém vzduchu - s jasným výsledkem.
V Maďarsku to již byla tvrdší TR, ale logicky vzhledem k tomu, kdo má po polovině závodů reálnější šanci na titul (jako že titul stejně získá někdo z Mercedesu, neboj).-
odin
22:26 31.07.2017 77.240.103.XXXNe, ne. Ta historie a spor, o standardním pořadí v době degradace gum, je mnohem starší. Já narážím na Malajsii 2013, kdy RBR povolali SV k poslednímu pitstopu dříve, než vedoucího MW a umožnili stáhnout náskok 4,5 sec. během jediného kola. Pak byo ba stupních vítězů tůze trapně. Dokonce si Seb na malou chvíli sypal popel na hlavu, než dorazil na důrazný pohovor k Hornerovi. Po něm už byl zase na koni a tvrdil, že by to udělal zas. Jedná se o "multi21" aférku.
On totiž Mike17 píše jak se mu to zrovna hodí. Tak že někdy je standardní podtup takový a jindy makový.Jo není nad konzistenci názorů...-
Easy
07:02 01.08.2017 46.135.168.XXXOdine, sice se v názorech mnohdy neshodneme, ale diskuse s tebou má alespoň úroveň. Tím narážím na mé neblahé zkušenosti s jinými, kteří mají potřebu za každou cenu toho druhého ubíjet jen proto, že má jiný názor. No ale to je život.
K té standardní strategii doplním, že obecně jsou čerstvější gumy rychlejší a jsou-li týmoví kolegové těsně za sebou, hrozil by při dřívějším pitstopu vzadu jedoucího jezdce undercut na toho vpředu. Píšu obecně, protože občas ty pneu fungují odlišně, viz to Monako. V Maďarsku po přezutí prakticky všichni zrychlili a na LT byla spousta purpurových sektorů. Tam by Kimi udělal undercut jako nic.-
odin
19:30 01.08.2017 77.240.103.XXXÚroveň? Za ta léta mi podobný názor už pár lidí napsalo. Tak, snad jo, já občas "poskytnu jiný pohled" a hned je o čem se přít.
Já také beru za standardní při současných pravidlech přezouvat prvního lépe postaveného pilota. Je to rozhodně pro něho "rychlejší" varianta a jak jsi psal neguje se tím undercut. A pokud tým provede oba pitstopy bezprostředně po sobě, pak je jasné, že udělal maximum pro udržení pořadí. Jakákoliv jiná varianta zasévá semínko pochyb. Víc k tomu nemám.-
Easy
20:01 01.08.2017 178.209.132.XXXNo jestliže oba piloti dokážou jet přibližně stejnou rychlostí, tak potom pitstopy kolo po sobě jsou ideální. Ale jak už po několikáté poukazuji na Monako, tam bych pomalejší jízdu Kimiho v prvním stintu oproti jízdě Seba na prvních pneumatikách nepřipisoval Kimiho jistotě, že o svou pozici nemůže přijít - to by museli být jezdci s týmem před závodem domluveni (komu z fanoušků by se taková dohoda líbila?). Zjevně taková dohoda neexistovala a jelikož Seb dokázal překvapivě zajíždět po Kimiho zastávce tak rychlé časy, byla by od jeho týmu hloupost ho stahovat zpět do boxů hned po Kimim. Vždyť ani Verstappen nebyl o nic šťastnější v cíli než Kimi. Dopadl úplně stejně. Proto bych v tomto moc pochybností nehledal. Jinak jak jsem u článku s Totem Wolffem uváděl letošní kvalifikační duel mezi SV a KR, v prvních závodech měl jednoznačně navrch Seb a proto si také myslím, že mělo pro Ferrari větší smysl se v průběhu sezóny soustředit více na něho. Kimi i díky smůle v závodech nyní již hodně ztrácí a proto s ohledem na praktiky Mercedesu si Ferrari nemůže dovolit hrát na gentlemany.
-
-
-
-
-
Mike17
12:05 01.08.2017 185.149.128.XXXPokud jde o Malajsii, tam měl Vettel jasný příkaz na Webbera neútočit. Pokud by to splnil, bylo naprosto logické povolat dřív Vettela, jelikož měl za zadkem Mercedesy.
Kdyby chtěl RB Webbera podrazit, nedomlouval by mu neustále, ať jede rychleji a rozhodně by mu neudělal rekordně rychlou výměnu gum, která vedla jednoznačně k nežádoucímu souboji na trati. To by udělal úmyslně pouze nesvéprávný kretén. A to oni fakt nejsou, ať už si o nich myslíš cokoliv..-
odin
21:33 01.08.2017 77.240.103.XXXCo to zase vymýšlíš za nesmysly? Logické bylo přezouvat dříve Webbera, když RBR chtěli jeho vítězství. Opak potvrdil, že to jsou pouze podvodníci a lháři. Mercedesy byly za Vettelem, ale měli sami se sebou co dělat. Chybělo jim totiž palivo, což všichni věděli, až na Mika17, který to účelově vytěsnil.
RBR nedomlouval neustále MW aby zrychlil. Ale MW dostal jedinkrát příkaz aby zrychlil, na žádost SV, který chtěl po týmu, aby mu jej odstranil z cesty. Tým odpověděl, že má Seb vyčkat. A také se při posledních pitstopech dočkal. V cíli bylo trapno jak u RBR, tak u Mercedesů. Horner s Markem lhali jak mohli a slíbili, že si s piloty důrazně promluví. Vše sváděli na Seba. A tak je mi zcela nepochopitelné, že po důrazném rozhovoru, Vettel prohlásil, že by to udělal znovu. To musel být opravdu velmi důrazný pohovor.A teď si zase já dovolím nevěřit, že by si s nějakým Vettelem neporadili, kdyby chtěli. Měli auto na titul a Webber by jim ho též uměl dovézt, kdyby měl Vettelovu podporu.
Ne ne Miku, nesvéprávní kreténi nejsou, ale též nejsou féroví šéfové. Proto se také postarali, aby se ti dva do konce sezóny už na trati nepotkali. Jak jsem okamžitě po Malajsii napsal: "od těchto dob bude Webber jezdit bez kol a bez paliva. Což předvedli hned V Číně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek